Ik heb gewoon Windows 7...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 17:27 schreef koelants het volgende:
[..]
Ik heb voor Kies zelfs een schone installatie gedaan op een oude pc, omdat hij niet werkt op Windows 8
Ik ben Kies nu opnieuw aan het installeren...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:33 schreef Xetran het volgende:
Wat een rotzooi zeg dat programma, ik geef op.
Dat wou bij mij ook niet werken. Maar jij zag de update niet toch? dan zou een herinstallatie van Kies wel moeten werken, had ik ergens gelezen. Maar heb jij geen vodafone branded telefoon dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:37 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik ben Kies nu opnieuw aan het installeren...
Laatste kans.
Iemand nog andere tips??
ff met revo uninstaller helemaal verwijderenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:37 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik ben Kies nu opnieuw aan het installeren...
Laatste kans.
Iemand nog andere tips??
Ik heb geen Vodafone branded telefoon. Heb mijn tel bij The Phonehouse gehaald. TMobile als provider.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:47 schreef Xetran het volgende:
[..]
Dat wou bij mij ook niet werken. Maar jij zag de update niet toch? dan zou een herinstallatie van Kies wel moeten werken, had ik ergens gelezen. Maar heb jij geen vodafone branded telefoon dan?
Ik had hem al verwijderd... En nu opnieuw weer geinstalleerd.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:47 schreef koelants het volgende:
[..]
ff met revo uninstaller helemaal verwijderen
en lukt het nu?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:50 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik had hem al verwijderd... En nu opnieuw weer geinstalleerd.
Ik heb er eentjequote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:42 schreef JohnB52 het volgende:
Is dat draadloos oplaad ding al ergens te krijgen?
Welke baseband versie heb jij?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
En hij doet het. Zoals altijd met Samsung updates, een bittere teleurstelling. Ja, Android 4.1.1, ja het loopt net iets soepeler, nee eigenlijk is er niets verbeterd. Oja, accounts zijn direct vanuit het menu bereikbaar, jippieajeeajodelahitie.
Meteen maar geroot en volgende week een custom ROM er op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |