Dank u!quote:Op maandag 5 november 2012 12:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
instelling, backup en herstel, standaardgegevens terugzetten
toestel gaat terug naar fabrieksinstellingen dus ja je gaat dingen kwijtrakenquote:Op maandag 5 november 2012 12:32 schreef Cici het volgende:
[..]
Dank u!
Wat gaat er precies gebeuren, ga ik dingen kwijtraken?
Nee, dat je de text aan kan klikken welk naast de schuifjes staat zodat je nog meer opties krijgt dan alleen aan/uit.quote:Op maandag 5 november 2012 08:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee, ik meende het niet serieus. Maar nu ik dit lees toch eigenlijk wel.Je had dus na 2-3 jaar Android nog niet door dat je de schuifjes van on naar off kon zetten? Nou ja, zo'n dag hebben we allemaal wel eens.
zoek je ook wel eens iets zelf uitquote:Op maandag 5 november 2012 12:46 schreef Cici het volgende:
Hmm. Dan maar wat dingen op mijn sd kaart kopiėren.
Dank
Pfffff, wat een gedoe...
Iemand tips hoe ik dat het beste kan aanpakken? Zonder Kies? Hihi.
Fok! is toch speciaal voor mensen die nog te lui zijn voor Google?quote:Op maandag 5 november 2012 14:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
zoek je ook wel eens iets zelf uit
vooruit dan maar omdat het zulk lekker weer is.
aansluiten op je pc (met een usb kabel), kies niet gebruiken maar gewoon windows verkenner (of iets van mac als je een apple hebt) telefoon selecteren, en dan op phone klikken (niet je sd kaart) en daar de bestanden weghalen die je wilt bewaren
Klopt ja, en dan van die lmgtf linkjes maken om extra duidelijk te maken hoe lui ze eigenlijk zijnquote:Op maandag 5 november 2012 14:46 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Fok! is toch speciaal voor mensen die nog te lui zijn voor Google?
Dat zijn de echte helden op fora idd.quote:Op maandag 5 november 2012 14:53 schreef Fendy het volgende:
[..]
Klopt ja, en dan van die lmgtf linkjes maken om extra duidelijk te maken hoe lui ze eigenlijk zijn
Fok! lijkt soms voor mensen te zijn die niet willen weten hoe iets werkt, maar vooral hoe ze dat ene gedaan moeten krijgen wat ze toevallig net dan nodig hebben.quote:Op maandag 5 november 2012 14:46 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Fok! is toch speciaal voor mensen die nog te lui zijn voor Google?
Ik vond deze update voor 4.1.1 jellybean erg makkelijk eigenlijk. Het wees zich vanzelf.quote:Op maandag 5 november 2012 15:34 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Fok! lijkt soms voor mensen te zijn die niet willen weten hoe iets werkt, maar vooral hoe ze dat ene gedaan moeten krijgen wat ze toevallig net dan nodig hebben.
Daarom blijf ik ook zo veel mogelijk weg uit de gadget-area hier. Dan zit je op Tweakers veel beter.
Maar jij bent dan ook een verlichte, zelfstandige en intelligente vrouw.quote:Op maandag 5 november 2012 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond deze update voor 4.1.1 jellybean erg makkelijk eigenlijk. Het wees zich vanzelf.
Begrijp niet dat men er problemen mee heeft.
Moest alleen even nadenken toen 'ze' mijn pincode vroegen.
Dankuzeer meneerquote:Op maandag 5 november 2012 15:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een verlichte, zelfstandige en intelligente vrouw.
Ja, inderdaad. Het wordt pas lastig als je custom roms gaat installeren. Maar daar is ook met Google uit te komen....quote:Op maandag 5 november 2012 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankuzeer meneer![]()
Maar het is toch ook heel simpel?
Waarom niet? Dit topic is toch juist om vragen te stellen en om ervaringen te bespreken?quote:Op maandag 5 november 2012 15:45 schreef Cici het volgende:
Ik heb er ook geen problemen mee. Alleen de batterij gaat wat sneller leeg, vandaar mijn vraag.
Maar geen zorgen. Zal hier geen vraag meer stellen.
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 5 november 2012 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Dit topic is toch juist om vragen te stellen en om ervaringen te bespreken?
Daar leek het wel op, vooral na aanleiding van de post van Klonk.quote:Op maandag 5 november 2012 16:01 schreef ArtistA het volgende:
Cici, volgens mij beschouw jij de verleden posts als een aanval op jouw persoon. Daar was natuurlijk nergens sprake van. We waren gewoon in het algemeen aan het haten op users. Vooral van die users die topics aanmaken omdat ze hulp nodig hebben met hun huiswerk e.d.
Het zijn ook ondingen, die smartphones.quote:Op maandag 5 november 2012 16:10 schreef Cici het volgende:
[..]
Daar leek het wel op, vooral na aanleiding van de post van Klonk.
Goed. Dan voel ik mij niet beledigd.
:p
Vind je?quote:Op maandag 5 november 2012 16:11 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het zijn ook ondingen, die smartphones.
Het was ook maar een grapje. Of sarcastisch... of whatevsquote:Op maandag 5 november 2012 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind je?
Ik ben zó blij met mijn smartphone, vind hem geweldig!
Oh, kon het me al gewoon niet voorstellen dat je het niet mooi vindtquote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje. Of sarcastisch... of whatevs
Stel je voor idd. Dat zou hetzelde zijn als achterwaarts je kleren kopen. Je begint met de hedendaagse mode, maar besluit toch maar de kleren van de jaren '90 te gaan dragen na een tijdje.quote:Op maandag 5 november 2012 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, kon het me al gewoon niet voorstellen dat je het niet mooi vindt
Dat ziet er vrolijk en fleurig uitquote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Stel je voor idd. Dat zou hetzelde zijn als achterwaarts je kleren kopen. Je begint met de hedendaagse mode, maar besluit toch maar de kleren van de jaren '90 te gaan dragen na een tijdje.
Uiteraard... en iedereen op Fok! wil met alle plezier behulpzaam zijn als je er niet uitkomt, anders dan op GoT (utfs en rtfm galore) verwijst niemand je naar de een of andere vage search, maar ik vind wel dat men enige moeite mag tonen...toch?quote:Op maandag 5 november 2012 15:24 schreef Cici het volgende:
Nou ja. Lui ben ik niet. Gegoogeld heb ik ook. Dit topic is toch o.a. voor vragen? Wie weet hebben jullie goede tips.
Wie weet was er een makkelijker manier ipv de usb kabel te gebruiken.
Pfff.
Ach, die kleren kunnen nog best. Maar die kapsels....quote:Op maandag 5 november 2012 16:24 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Stel je voor idd. Dat zou hetzelde zijn als achterwaarts je kleren kopen. Je begint met de hedendaagse mode, maar besluit toch maar de kleren van de jaren '90 te gaan dragen na een tijdje.
quote:Op maandag 5 november 2012 16:40 schreef Klonk het volgende:
Mijn opmerking aan cici was in ieder geval niet vervelend bedoelt . Vriendelijk plaagstootje,als het anders is opgevat,excuses
absoluut niet vervelend bedoeltquote:Op maandag 5 november 2012 18:03 schreef Cici het volgende:
[..]![]()
![]()
Geeft verder niet, het leek gewoon persoonlijk bedoeld die opmerkingen na jouw opmerking.
Ik google veel, ik help waar ik helpen kan, maar soms kom je er zelf ook niet uit. En ach, sommige mensen hebben handige foefjes, daar mag je toch naar vragen..
Wat ik net heb opgemerkt is, dat als ik muziek luister op mijn telefoon, Spotify o.a. dan heb ik de volume op 1 na hardst. Hij geeft nu een melding ivm eventuele gehoorbeschadiging. Iemand anders dat ook opgemerkt? Bij ICS kreeg ik die opmerking niet.
Dat kan ook gebeurenquote:Op maandag 5 november 2012 18:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
absoluut niet vervelend bedoelt
misschien wat rottig geformuleerd
Die had ik al een tijdje door idd...quote:Op maandag 5 november 2012 18:30 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nog zo'n trucje wat je maar even door moet hebben, de bolletjes die de verschillende schermen aangeven werken ook als toetsjes om gelijk van bijvoorbeeld scherm 2 naar 5 te springen.
Ik heb nog steeds niks van de update gezien. Vodafone schiet niet echt op.quote:Op maandag 5 november 2012 18:33 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Die had ik al een tijdje door idd...
Wat wel écht vervelend is is dat Samsung de hele dag die update wilt pushen terwijl je op je werk zit zonder wifi. Kom je thuis is, de update niet meer beschikbaar... word daar zo vervelend van
Ik heb ook Vodafone. De update hebben ze een keer eerder gepusht, maar ook toen zat ik zonder wifi. Is mooi dat ze maanden van tevoren aankondigen JB te pushen in oktober en als het dan eindelijk 31 oktober is komt ie ookquote:Op maandag 5 november 2012 18:37 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niks van de update gezien. Vodafone schiet niet echt op.
Branded Vodafone? Ik heb namelijk nog niks voorbij zien komen via OTA of Kies.quote:Op maandag 5 november 2012 18:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb ook Vodafone. De update hebben ze een keer eerder gepusht, maar ook toen zat ik zonder wifi. Is mooi dat ze maanden van tevoren aankondigen JB te pushen in oktober en als het dan eindelijk 31 oktober is komt ie ook
Ik gebruik Kies niet. Je kunt de update idd ook via die weg binnenhalen. En volgens mij is hij wel branded Vodafone.quote:Op maandag 5 november 2012 18:46 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Branded Vodafone? Ik heb namelijk nog niks voorbij zien komen via OTA of Kies.
Kies blijft bij mij aangeven dat ik de nieuwste firmware heb. Ik heb ook nog een VDF code voor Nederland voorbij zien komen bij @Samkiesupdates. OTA blijft ook op geen update staan.quote:Op maandag 5 november 2012 19:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik gebruik Kies niet. Je kunt de update idd ook via die weg binnenhalen. En volgens mij is hij wel branded Vodafone.
Mooi op tijd ookquote:Op dinsdag 6 november 2012 03:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
Daar is die dan toch, JB via de OTA
twitter:SamsungMobileNL twitterde op dinsdag 06-11-2012 om 10:37:15Android Jelly Bean 4.1.1 voor Samsung Galaxy SIII voor de Vodafone variant staat klaar voor download via Kies en FOTA reageer retweet
Inmiddels opgelost. Via applicatiebeheer moest je de gegevens van "Agenda opslaan" even wissen.quote:Op maandag 5 november 2012 17:43 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik merk dat de Samsung Calendar mijn agenda-items van Google niet meer wil synchroniseren.
Bij accounts -> Google staat Agenda wel aangevinkt, maar staat er naast het synchronisatierondje een rode uitroepteken. Daarbij staat dat het synchroniseren momenteel niet mogelijk is. Handmatig ook niet. Laatste synchronisatie was op 31 oktober (update Jelly Bean). Wellicht dat de update/JB ermee te maken heeft.
Iemand met hetzelfde probleem, of iemand met een oplossing?
[ afbeelding ]
Bij mij niet, na 5 dagen nog hetzelfde. Backup terugzetten duurt wel lang zeg, met name het app-gedeelte.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:29 schreef Cici het volgende:
Ik wacht nog ff met die reset. Heb begrepen dat het met een paar dagen beter moet gaan met de batterij.
Ik heb juist het gevoel dat de batterij iets langer meegaat dan bij ICS.quote:Op dinsdag 6 november 2012 12:29 schreef Cici het volgende:
Ik wacht nog ff met die reset. Heb begrepen dat het met een paar dagen beter moet gaan met de batterij.
Al het gekut voor nietsquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:04 schreef Fendy het volgende:
[..]
Bij mij niet, na 5 dagen nog hetzelfde. Backup terugzetten duurt wel lang zeg, met name het app-gedeelte.
Ik zal wel een oostblok telefoontje hebbenquote:
Gewoon via Kies updaten en je hebt hem direct.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:06 schreef richkidoflidl het volgende:
Wanneer komt de update voor hi telefoons? Ik sta nu al een week in de wachtrij.. Lekker geregeld
Je kunt in de tussentijd gewoon bellen hč. Geen reden om te klagen, updates zijn een service.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:06 schreef richkidoflidl het volgende:
Wanneer komt de update voor hi telefoons? Ik sta nu al een week in de wachtrij.. Lekker geregeld
Titanium Backup gebruiken.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Fendy het volgende:
[..]
Al het gekut voor nietsGeen apps gerestored, kon ik handmaatig doen, al mijn contacten overhoop, 4 uur bezig om het weer netjes te krijgen en de batterij doet precies hetzelfde als voor de reset.
Ik zit ook bij Hi, vorige week update gehad. OTA.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:06 schreef richkidoflidl het volgende:
Oh? Ook Hi hier en ik heb de update al een paar dagen geleden gekregen.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:06 schreef richkidoflidl het volgende:
Ja, mosterd na de maaltijdquote:
Heb je hem via internet besteld of in de winkel gehaald?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Ook Hi hier en ik heb de update al een paar dagen geleden gekregen.
Via Typhone besteld.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef richkidoflidl het volgende:
[..]
Heb je hem via internet besteld of in de winkel gehaald?
Nog een vraagje.. Als ik een backup maak op mijn telefoon(settings-->back up en info) dan staat er dat er app data en telefoon settings op mijn gmail account word geback upped :p vallen hier mijn contacten onder? Alvast bedankt.
Als je je contacten in Google hebt opgeslagen wel./quote:Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef richkidoflidl het volgende:
[..]
Heb je hem via internet besteld of in de winkel gehaald?
Nog een vraagje.. Als ik een backup maak op mijn telefoon(settings-->back up en info) dan staat er dat er app data en telefoon settings op mijn gmail account word geback upped :p vallen hier mijn contacten onder? Alvast bedankt.
Ik heb gewoon de gok genomen en er is niets verloren gegaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef Desdemona het volgende:
Ik heb nu de updategegevens binnengehaald, alleen waarschuwt hij voor data-verlies wanneer ik de update daadwerkelijk installeer. Er wordt aangeraden een back-up te maken. Iemand hier ervaring mee?
Verlies van gegevens na installeren jelly bean?
Dapper en +1.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de gok genomen en er is niets verloren gegaan.
Die neiging heb ik ook. Mede omdat ik gewoon te lui ben om alles eerst te back-uppenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de gok genomen en er is niets verloren gegaan.
Kwam meer omdat ik niet zo gauw wist hoe ik moest backuppen , dus die +1 is niet helemaal verdiend Hoppaquote:
-1 dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kwam meer omdat ik niet zo gauw wist hoe ik moest backuppen , dus die +1 is niet helemaal verdiend Hoppa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |