!
!

Al het gekut voor nietsquote:Op dinsdag 6 november 2012 13:04 schreef Fendy het volgende:
[..]
Bij mij niet, na 5 dagen nog hetzelfde. Backup terugzetten duurt wel lang zeg, met name het app-gedeelte.
 Geen apps gerestored, kon ik handmaatig doen, al mijn contacten overhoop, 4 uur bezig om het weer netjes te krijgen en de batterij doet precies hetzelfde als voor de reset.
 Geen apps gerestored, kon ik handmaatig doen, al mijn contacten overhoop, 4 uur bezig om het weer netjes te krijgen en de batterij doet precies hetzelfde als voor de reset.

Ik zal wel een oostblok telefoontje hebbenquote:
 Heb hem nog steeds niet
 Heb hem nog steeds niet

Gewoon via Kies updaten en je hebt hem direct.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:06 schreef richkidoflidl het volgende:
Wanneer komt de update voor hi telefoons? Ik sta nu al een week in de wachtrij.. Lekker geregeld

Je kunt in de tussentijd gewoon bellen hè. Geen reden om te klagen, updates zijn een service.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:06 schreef richkidoflidl het volgende:
Wanneer komt de update voor hi telefoons? Ik sta nu al een week in de wachtrij.. Lekker geregeld

Titanium Backup gebruiken.quote:Op woensdag 7 november 2012 19:59 schreef Fendy het volgende:
[..]
Al het gekut voor nietsGeen apps gerestored, kon ik handmaatig doen, al mijn contacten overhoop, 4 uur bezig om het weer netjes te krijgen en de batterij doet precies hetzelfde als voor de reset.

Ik zit ook bij Hi, vorige week update gehad. OTA.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:06 schreef richkidoflidl het volgende:

Oh? Ook Hi hier en ik heb de update al een paar dagen geleden gekregen.quote:Op donderdag 8 november 2012 01:06 schreef richkidoflidl het volgende:

Ja, mosterd na de maaltijdquote:

Heb je hem via internet besteld of in de winkel gehaald?quote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh? Ook Hi hier en ik heb de update al een paar dagen geleden gekregen.

Via Typhone besteld.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef richkidoflidl het volgende:
[..]
Heb je hem via internet besteld of in de winkel gehaald?
Nog een vraagje.. Als ik een backup maak op mijn telefoon(settings-->back up en info) dan staat er dat er app data en telefoon settings op mijn gmail account word geback upped :p vallen hier mijn contacten onder? Alvast bedankt.

Als je je contacten in Google hebt opgeslagen wel./quote:Op donderdag 8 november 2012 13:22 schreef richkidoflidl het volgende:
[..]
Heb je hem via internet besteld of in de winkel gehaald?
Nog een vraagje.. Als ik een backup maak op mijn telefoon(settings-->back up en info) dan staat er dat er app data en telefoon settings op mijn gmail account word geback upped :p vallen hier mijn contacten onder? Alvast bedankt.

Ik heb gewoon de gok genomen en er is niets verloren gegaan.quote:Op donderdag 8 november 2012 13:41 schreef Desdemona het volgende:
Ik heb nu de updategegevens binnengehaald, alleen waarschuwt hij voor data-verlies wanneer ik de update daadwerkelijk installeer. Er wordt aangeraden een back-up te maken. Iemand hier ervaring mee?
Verlies van gegevens na installeren jelly bean?

Dapper en +1.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de gok genomen en er is niets verloren gegaan.

Die neiging heb ik ook. Mede omdat ik gewoon te lui ben om alles eerst te back-uppenquote:Op donderdag 8 november 2012 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de gok genomen en er is niets verloren gegaan.

Kwam meer omdat ik niet zo gauw wist hoe ik moest backuppen , dus die +1 is niet helemaal verdiend Hoppaquote:

-1 dan.quote:Op donderdag 8 november 2012 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kwam meer omdat ik niet zo gauw wist hoe ik moest backuppen , dus die +1 is niet helemaal verdiend Hoppa

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |