Inderdaad dat is niet prettig.quote:
Ik vind 0 graden al te koudquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond deze winter prima op die hele koude week namet -20 fietsen naar mijn werk was mij iets te koud
Graagquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn vetjes
Nee serieus... ik heb het nu zoveel eerder koud dan vorig jaar... Enorm verschil
Trouwen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier nog één, ik heb een takkehekel aan kou![]()
Sneeuw is een uitzondering
I like itquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind ketsen echt een heel stom woord
Het is het net niet
gewoon batsenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
I like itBeter dan 'knallen', dat vind ik dan weer een net nietje
bel me maarquote:
Wat houd je tegen?quote:
schaatsenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
Winter
Vorst
Sneeuw
Kerstmis![]()
Warme chocomel met marshmellows
60 km rijden en een vriend die aan het programmeren isquote:
Nooit gedaan.quote:
Beter niet storen inderdaad. Niets zo vervelend tijdens het devven als een vrouw die je hitsig probeert te maken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:55 schreef Raene het volgende:
[..]
60 km rijden en een vriend die aan het programmeren is.
Kerstquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
Winter
Vorst
Sneeuw
Kerstmis![]()
Warme chocomel met marshmellows
Helaas daar kan ik niet bij helpen dat programmeren. Batsen welquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:55 schreef Raene het volgende:
[..]
60 km rijden en een vriend die aan het programmeren is.
Markermeerquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schaatsen
edit: op het IJsselmeer
Jaaaquote:
Say whut?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij je Zink 901 al binnen?
Take a chill pillquote:
Oja jij woont daar ook he?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hallooooo, ze is in ApeldoornNatuurlijk is ze niet afgedwaald
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hallooooo, ze is in ApeldoornNatuurlijk is ze niet afgedwaald
Ik zit in de auto een McFlurry naar binnen te werkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je treint toch wel met bier hè?
Nu heb ik zin in McDonaldsquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in de auto een McFlurry naar binnen te werken.
Kloptquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog geen 5 minuten hier vandaan bij afslag 19
Dan ga jequote:
Net een home-made baconburger naar binnen gewerkt.quote:
Hoe kun je Fok!en in de autoquote:
Coolquote:
Meh, ver fietsenquote:
Ik pak wel een zak chipsquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Net een home-made baconburger naar binnen gewerkt.![]()
Mobiel? Niet besturend? Levensgevaarlijk multitasken?quote:
Met kaasquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Net een home-made baconburger naar binnen gewerkt.![]()
Ja wuu daar zat ik ook mee in mn hoofdquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Mobiel? Niet besturend? Levensgevaarlijk multitasken?
Naar huis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
CoolWaar ga je heen dan?
[..]
Meh, ver fietsen
[..]
Ik pak wel een zak chips
Ja m'n hersenen staan nog in sleep mode, Ik dacht het welquote:
Ik durf m'n telefoon niet eens in de hand te hebben achter het stuurquote:
Het was smerig drukquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik lees net dat je van Walibi vandaan komt. Mijn zusje was er ook vandaag
Daar zit zoveel suiker in, ik durf dat niet meer te eten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in de auto een McFlurry naar binnen te werken.
Ik ook niet... ik snap niet dat mensen dat kunnen. Wel een keer in de file geprobeerd maar zelfs dat vond ik engigquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf m'n telefoon niet eens in de hand te hebben achter het stuur.
Dat zal ongetwijfeld. Laatste weekend geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was smerig druk. Wel goed weer, gelukkig.
goed voor de vitamientjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld. Laatste weekend geloof ik.
Het was heerlijk weerIk heb nog even een uurtje in het zonnetje gezeten buiten
Hoe vond je het ?
Nee.quote:
Met m'n blackberry in de file ging prima... Met touchscreen hell no, beter ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik snap niet dat mensen dat kunnen. Wel een keer in de file geprobeerd maar zelfs dat vond ik engig
Lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Wel met ui, komkommer en sla.
En een beetje liefde, gok ik zo.
Laatste dag, ja. En behoorlijk kut, eigenlijk te druk om leuk te zijn. We zijn zes uur geweest en zijn in zeven attracties geweestquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld. Laatste weekend geloof ik.
Het was heerlijk weerIk heb nog even een uurtje in het zonnetje gezeten buiten
Hoe vond je het ?
Jesus, eigenlijk was het dus 1 grote wachtrij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laatste dag, ja. En behoorlijk kut, eigenlijk te druk om leuk te zijn. We zijn zes uur geweest en zijn in zeven attracties geweest.
Oh mijn godquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laatste dag, ja. En behoorlijk kut, eigenlijk te druk om leuk te zijn. We zijn zes uur geweest en zijn in zeven attracties geweest.
Ik heb een HTC dus ik heb werkelijk geen idee... Ik heb liever geen boetequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Met m'n blackberry in de file ging prima... Met touchscreen hell no, beter ook.. Levensgevaarlijk
.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar zit zoveel suiker in, ik durf dat niet meer te eten.
Ja, bij de Goliath stond de rij al bij de kartbaanquote:
Je weet het pas als je daar staat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
Tja veel mensen kwellen zich graag lekker door met z'n allen iets tegelijk te willen doen
Ik zou op een dag als vandaag expres naar een ander park gegaan zijn.
Niet als de kaartjes gratis zijn voor tien man.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
Tja veel mensen kwellen zich graag lekker door met z'n allen iets tegelijk te willen doen
Tha hellquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, bij de Goliath stond de rij al bij de kartbaan. Dikke vinger dus.
Heb je het laatste beetje er al uit gelikt?quote:
Maar ja, als je naar de Fright Nights wil ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
Mwa m'n halve FB lijst kwam al met Walibi aankondigingen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je weet het pas als je daar staat.
Ah gratis, echte Nederlandersquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als de kaartjes gratis zijn voor tien man.
Mwa. We hadden gratis kaarten. En het was goed weer, dus waarom niet. Het was wel leuk ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tha hellIk zou dus sowieso al niet op zo'n dag gaan
[..]
Heb je het laatste beetje er al uit gelikt?
Het was een hint hint. nu moet je me vragen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wanneer Tamme Asser, babe![]()
Zooooo eten staat in de oven
Al kreeg ik geld toe ik zou er niet naar toe willenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa m'n halve FB lijst kwam al met Walibi aankondigingen...
Ja oke, dan zou ik ook gegaan zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. We hadden gratis kaarten. En het was goed weer, dus waarom niet. Het was wel leuk ook.
Bij mij niemandquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa m'n halve FB lijst kwam al met Walibi aankondigingen...
Waarom is dat ook alweer zo boeiend? ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ja, als je naar de Fright Nights wil ...
Wij zouden bij het zien van de parkeerplaatsen rechtsomkeert gegaan zijnquote:
Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me wel heel leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom is dat ook alweer zo boeiend? ...
Ontgaat me een beetje...
Ik ben er een half jaar geleden nog geweest, maar het park zelf vond ik niet zo boeiend eigenlijk... nogal sfeerloos.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Al kreeg ik geld toe ik zou er niet naar toe willen
Doodeng manquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom is dat ook alweer zo boeiend? ...
Ontgaat me een beetje...
Toen we kwamen stond de parkeerplaats half volquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij zouden bij het zien van de parkeerplaatsen rechtsomkeert gegaan zijn. We zijn al een keer in een druk attractiepark geweest en dat is niet grappig
Als een groep mij meevroeg zou ik waarschijnlijk wel mee gaan, maar dan nog ligt het eraan waar naartoe hoor.quote:
Hm dan lijkt het nog goed te doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen we kwamen stond de parkeerplaats half vol.
Dan ga ik wel naar een Toppers concertquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doodeng man. Spookhuizen, mummies, zombies, schrikmomenten. Alles donker. Mooi man.
En ik ging dus wel mee, want Halloweenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als een groep mij meevroeg zou ik waarschijnlijk wel mee gaan, maar dan nog ligt het eraan waar naartoe hoor.
Mee eensquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben er een half jaar geleden nog geweest, maar het park zelf vond ik niet zo boeiend eigenlijk... nogal sfeerloos.
Ga jij maar naar de Toppers, dan knal ik nog wel een rondje in de Robin Hood.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ga ik wel naar een Toppers concert
Vreemdquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
Dafuq?
Mijn pa is ineens hier (ouders gescheiden en woon bij mijn ma)
Eens even kijken
Iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eens
Dan ga ik liever naar de Efteling
Efteling is voor kleinere kinderen leuker. Walibi is toffer als je van achtbanen houdt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mee eens
Dan ga ik liever naar de Efteling
Waar je 2 uur voor in de rij staat...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga jij maar naar de Toppers, dan knal ik nog wel een rondje in de Robin Hood.
Ja daar hou ik dus al niet vanquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Efteling is voor kleinere kinderen leuker. Walibi is toffer als je van achtbanen houdt.
Normaal niet. Alleen vandaag.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waar je 2 uur voor in de rij staat...
Ja, ik ook hoor. Maar ik ben ook een thrill seeker, dus achtbanen zijn aan mij wel besteed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja daar hou ik dus al niet van
En ik vind de efteling zelf gewoon mooi. Sprookjessfeertje
Jaquote:
Daarom zou ik dus juist niet op een dag als vandaag gaan maar expres een rustige dag uitkiezen.quote:
Ik wel in 2007quote:
Ja dan is het wel leuk natuurlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Maar ik ben ook een thrill seeker, dus achtbanen zijn aan mij wel besteed.
De achtbanen daar zijn wel tof ja...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoor. Maar ik ben ook een thrill seeker, dus achtbanen zijn aan mij wel besteed.
Dan mag je de Python niet inquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:33 schreef Tamashii het volgende:
Efteling.Word ik weer minimeisje van.
Gesloopt? ... Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:35 schreef Samzz het volgende:
Mja, die drukte was niet tof. Maar normaal gesproken kan ik Walibi wel waarderen. Maar alleen om de achtbanen.
Ze hebben wel een van m'n favo banen gesloopt.
Jahaaaa, maar.ik had gratis kaarten voor vandaahaaaaag.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom zou ik dus juist niet op een dag als vandaag gaan maar expres een rustige dag uitkiezen.
Ik zal in vol ornaat naar je afreizen een dezer dagen, met een echte 9584734734 karaats sushiring.. Vervolgens ga ik voor je op de knieen, scheur uit mijn rokje en vraag je ten huwelijk.. Ok?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het was een hint hint. nu moet je me vragen.![]()
Jaahaaa dat wist ik aahaaal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jahaaaa, maar.ik had gratis kaarten voor vandaahaaaaag.
Dus dan ga je vandaag en niet vorige week.
Me 2quote:
Flying Dutchman is wegquote:
Flying Dutchman? .... Welke was dat ook alweer? ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Flying Dutchman is weg. La Via Volta is wel weer open
.
Ja, ik ken alleen de oude namen.
Had het niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jaahaaa dat wist ik aahaaal.
Maar ik zou lappen voor een kaartje als dat me die overdreven drukte zou besparen hoor
Dat is wel tof, hebben je ouders wel 'normaal' contact?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja normaal komt ie nooit hier, maar hij kwam een uitvergrote foto van Barcelona brengen.
Die kleine gele met ontiegelijk scherpe bochten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Flying Dutchman? .... Welke was dat ook alweer? ...
Jij kwam vrijdag ook weer toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
Nog nooit in de Efteling geweestDus ik kom ook
Moeilijk uit te leggen zo, vertel ik je nog wel een keer. Laatste tijd gaat het beter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is wel tof, hebben je ouders wel 'normaal' contact?
Ik wist helemaal niet dat je ouders gescheiden waren joh
Is goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen zo, vertel ik je nog wel een keer. Laatste tijd gaat het beter.
Waarbij je ook een stuk achteruit reedquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Flying Dutchman? .... Welke was dat ook alweer? ...
Ging ik wel, heb zelfs foto's!quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JaIk had Rokje geDMt of zij meer wist, maar dat wist zij ook niet
Dus let me know hoe en wat
Ow wacht, zo ene?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kleine gele met ontiegelijk scherpe bochten.
Hihihihihihih. JA.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik zal in vol ornaat naar je afreizen een dezer dagen, met een echte 9584734734 karaats sushiring.. Vervolgens ga ik voor je op de knieen, scheur uit mijn rokje en vraag je ten huwelijk.. Ok?
Nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarbij je ook een stuk achteruit reed
Nee true, maar staat nu in de OP.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JaIk had Rokje geDMt of zij meer wist, maar dat wist zij ook niet
Dus let me know hoe en wat
Whuh? Da's de Via Volta....quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarbij je ook een stuk achteruit reed
Ja, geloof het wel.quote:
Beter zeg je dat dan ook.. Ik kan het niet aan dat m'n hartje gebroken wordt.. M'n rokje is tot daaraan toe :$quote:
Welke is dat dan? Superman? Die staat/stond vlakbij de ingang meen ik.quote:
Die ik bedoel is een achtbaanquote:
En zo is het maar net :$quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Met jou en Tamashii meeten, hoe kan ik dat nou overslaan
Ik scheur jouw rokje wel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Beter zeg je dat dan ook.. Ik kan het niet aan dat m'n hartje gebroken wordt.. M'n rokje is tot daaraan toe :$
Dat is ook een achtbaan. De Villa Volta staat in de Efteling. In Walibi hebben ze Merlins Castle (geen fuck aan overigens)quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Superman? Die staat/stond vlakbij de ingang meen ik.
[..]
Die ik bedoel is een achtbaan
Misschien kom ik ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:44 schreef Tamashii het volgende:
Wellicht voor mensen die ook willen komen, aanstaande vrijdag rond 7 uur meet in Arnhem, cafe 'T Huys. Met Rokje, Vinnie, Remlof en moi. Zeg het voort.
Trek wel een aan die wel kapot magquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik scheur jouw rokje wel.![]()
![]()
Ohnee toch maar niet, zondeah.
Ohjaah, maakt mij niet uit hoor. Wil ook wel eerder komen, alleen wil ik niet 'weer' junkfood eten, alsin ik eet de rest van het weekend ook niet goed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, om 7 uur. Even kijken wat ik in de tussentijd ga doen
[..]
Precies
Topp. Zet het in de Oppp.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien kom ik ook.Dan woon ik weer lekker dichtbij.
Het lijkt mij ook wel leuk, maar ik kan nog niks beslissen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die jouw hartje breken, zullen zich de wraak van mij op zich afroepen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Beter zeg je dat dan ook.. Ik kan het niet aan dat m'n hartje gebroken wordt.. M'n rokje is tot daaraan toe :$
Ik weet waar Villa Volta staatquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is ook een achtbaan. De Villa Volta staat in de Efteling. In Walibi hebben ze Merlins Castle (geen fuck aan overigens)
Ik moet helemaal vanuit Hoorn rijden, Arnem is te verrrrrrrrrquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:44 schreef Tamashii het volgende:
Wellicht voor mensen die ook willen komen, aanstaande vrijdag rond 7 uur meet in Arnhem, cafe 'T Huys. Met Rokje, Vinnie, Remlof en moi. Zeg het voort.
Moet ik pannenkoeken voor je bakken?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohjaah, maakt mij niet uit hoor. Wil ook wel eerder komen, alleen wil ik niet 'weer' junkfood eten, alsin ik eet de rest van het weekend ook niet goed.
Sorry, vorige keer was zo tof dat ik gelijk heb gezegd, volgende week weer.quote:
OEHHHHHHHHHHHHHquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die jouw hartje breken, zullen zich de wraak van mij op zich afroepen.
En die wil je niet over je afroepen hoor.
Ja, en de Via Volta was die achtbaan in Walibiquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet waar Villa Volta staat, toffe attractie is dat.
Das zeker goed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Trek wel een aan die wel kapot mag![]()
Deal?
Half 6 ben ik er als ik gewoon om 5 uur bij mijn werk vertrek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ohjaah, maakt mij niet uit hoor. Wil ook wel eerder komen, alleen wil ik niet 'weer' junkfood eten, alsin ik eet de rest van het weekend ook niet goed.
Ow haha, dat wist ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en de Via Volta was die achtbaan in WalibiHeeft andere naam nu.
Ik hou je er aan in dat gevalquote:
Maar dan heb je weer iets voor jezelf of wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey kom jij uit hoornquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moet helemaal vanuit Hoorn rijden, Arnem is te verrrrrrrrr.
Via Volta. Superman gaat niet achteruit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke is dat dan? Superman? Die staat/stond vlakbij de ingang meen ik.
[..]
Die ik bedoel is een achtbaan
Oh please.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet ik pannenkoeken voor je bakken?
Jaquote:
Bij mama.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar dan heb je weer iets voor jezelf of wat?
Speed of Soundquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en de Via Volta was die achtbaan in WalibiHeeft andere naam nu.
Ga je met me mee danquote:
Hoezo moet? Dat is toch geen straf?quote:
Oke da's wel chill danquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mama.Is dichtbij Nijmegen, dus dichtbij Arnhem. 20 min bus en 14 min trein.
Ach we zien wel. Anders mag je ook eerst hier komen hoor, maar dan wil ik wel mee met je. (motor?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Half 6 ben ik er als ik gewoon om 5 uur bij mijn werk vertrek.
En begrijpelijk, dan moeten we iets anders zien te scoren, maar ik eet geen sushi (of andere vis)
Volgens mij is de achtbaan die ik bedoel al wegquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Via Volta. Superman gaat niet achteruit.
Ellowquote:
Dat is nu wel de speed of sound hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij is de achtbaan die ik bedoel al weg. Daar werd je omhoog getakeld en daarna losgelaten zodat je het traject achteruit aflegde. Ik meen me te herinneren dat die wel zo heette namelijk.
Waar is hier?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach we zien wel. Anders mag je ook eerst hier komen hoor, maar dan wil ik wel mee met je. (motor?)
Wat een naamquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is nu wel de speed of sound hoor.
TRYING TO MAKE HIS WAY HOMEquote:
Via Volta is dat. Staat er nog, heet nu Speed of Sound.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij is de achtbaan die ik bedoel al weg. Daar werd je omhoog getakeld en daarna losgelaten zodat je het traject achteruit aflegde. Ik meen me te herinneren dat die wel zo heette namelijk.
Oeh dit kan ik niet weerstaan heur.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ga je met me mee dan.. Bak ik dan pannenkoeken voor je en gaan we in arnhem sushi vreten
Nou, het "moet" niet, maar het zal door mijn collega's niet gewaardeerd worden als ik opeens niet kom opdagen bij zo'n etentje omdat een collega tientallen jaren bij het bedrijf is gebleven.quote:
Dat vind ik echt zo'n verschrikkelijk kutnummer.quote:
Lang, lang geleden (eind jaren 90quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Via Volta is dat. Staat er nog, heet nu Speed of Sound.
Dat mag ik hopen jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oeh dit kan ik niet weerstaan heur.
* Kaneelstokje danst stiekem, zonder te bewegen. Met een gemak, zoals je zelden ziet!quote:
Waarom kiezen ze dan ook zoiets als een sushi tentquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, het "moet" niet, maar het zal door mijn collega's niet gewaardeerd worden als ik opeens niet kom opdagen bij zo'n etentje omdat een collega tientallen jaren bij het bedrijf is gebleven.
Wel verdommequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n verschrikkelijk kutnummer.
QFTquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n verschrikkelijk kutnummer.
Ja Ede.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is hier?En ik drink niet als ik rij, jij mag dat wel doen, maar dan moet je wel een helm hebben
+ het is fucking koud en ze voorspellen regen
Dat zijn de beste weekenden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Eigenlijk bijna niets
Heel veel praten en niets doen en uiteraard seks
quote:
Ik kan wel aan een motorpak komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wil daar best heen komen, maar zonder helm rijden gaat hem niet worden
Ze hebben degene laten kiezen waarvan het jubilieum gevierd wordt, niet heel raar lijkt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom kiezen ze dan ook zoiets als een sushi tentKies dan iets waar je ook wat anders kan eten.
Vind ik wel. Je hoeft niet per se 'iets' te gaan doen om een leuke tijd te hebben.quote:
Nohquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voor de duidelijkheid, liefjons: Ik kom niet naar de meet.
Klopt. Ik vind eigenlijk alleen Robin Hood echt geweldigquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Best een saaie baan ook. Alleen de start is leuk
Ja maar ik heb geen helm. Tevens: heul ongemakkelijk. En tevens 2: dan kan ik niet drinkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik kan wel aan een motorpak komen.
Het is ook niet echt een meet, meer voor mensen die daar dichtbij wonen, hendig en snel en tooffff.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voor de duidelijkheid, liefjons: Ik kom niet naar de meet.
Nee oke, zit wat inquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze hebben degene laten kiezen waarvan het jubilieum gevierd wordt, niet heel raar lijkt me.
Das waar. Ander keertje dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja maar ik heb geen helm. Tevens: heul ongemakkelijk. En tevens 2: dan kan ik niet drinkenEn ik had al zo weinig op
![]()
Het was een zware beslissing.quote:
Neeeee ok dan is het goed.. Dan ben je toch nog soort van aanwezig :$quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was een zware beslissing.
Maar ik zal mijn linkerhand (mijn Rokjesbipshand) wel knuffelen die avond.
Oh...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een meet, meer voor mensen die daar dichtbij wonen, hendig en snel en tooffff.anders is het natuurlijk veel te veel op de korte termijn.
Dealquote:
Watwatwat, wanneer?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een meet, meer voor mensen die daar dichtbij wonen, hendig en snel en tooffff.anders is het natuurlijk veel te veel op de korte termijn.
Het staat je vrij om een meet te organiseren hoor.quote:
Lees de OP.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Watwatwat, wanneer?
Alles is in de buurt in mijn vakantie
Tof nummerquote:
I know, het is hier prachtig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deal. En dat is ook wat chiller dan 's avonds. Vanmiddag kwam ik onbedoeld over een stuk Veluwe, prachtige heide ditdat
Gaan we daar wel een keertje langs rijden
Ik heet dan wel geen Fera, maarquote:
Vrijdag, zelfde cafe.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Watwatwat, wanneer?
Alles is in de buurt in mijn vakantie
Iedereen woont 'daar' dus beetje kansloos hequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het staat je vrij om een meet te organiseren hoor.
Zijn jullie langs de oude rijksweg gekomen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zeiden ook de andere mannen van vanmiddag ook
Ik zal een cidertje op jullie drinken!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Neeeee ok dan is het goed.. Dan ben je toch nog soort van aanwezig :$
Houten achtbanenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind eigenlijk alleen Robin Hood echt geweldig.
Valt wel mee hoor, Rokje woont hier helemaal niet in de buurt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen woont 'daar' dus beetje kansloos he
Ik zou het gerust een keer willen proberenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Vind ik wel. Je hoeft niet per se 'iets' te gaan doen om een leuke tijd te hebben.
Even luisteren.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal een cidertje op jullie drinken!
Not really, noquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, Rokje woont hier helemaal niet in de buurt.
Niet voor jou.quote:
Of stiekem met jullie mee dropshotten en ballzzzz eten.quote:
Gekkie, ik kom je wel ophalen met m'n wilde en ontembare furie danquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet voor jou.Alles voor jou!
Tell me how I got here, I hope this is a dream. Things I get in crazy and nothing is what is seems.
Ik zag t in de op, wie komen er nog meer maar staan er niet bij?quote:
Hot Ballzzz of Granny's ballzzzquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of stiekem met jullie mee dropshotten en ballzzzz eten.
That sounds awesome.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Gekkie, ik kom je wel ophalen met m'n wilde en ontembare furie dan![]()
A penny for your thoughts, or just to take your clothes off
Goedgekeurd. Ik wist niet dat ik 'm al kende.quote:
Geen idee, staat er net in.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zag t in de op, wie komen er nog meer maar staan er niet bij?
*zet NU dat nr op*quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
That sounds awesome.
Daaaaaaaancing with tears in my eyes.
Hot Ballzzz. Granny's Ballzzz klinkt nasty. Een beetje zoals beschimmeld piepschuim.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hot Ballzzz of Granny's ballzzz
Was zeker wel lekker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hot Ballzzz. Granny's Ballzzz klinkt nasty. Een beetje zoals beschimmeld piepschuim.
Mooi zoquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Goedgekeurd. Ik wist niet dat ik 'm al kende.
Vuigerdquote:
Miss is het wel keilekker :$quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hot Ballzzz. Granny's Ballzzz klinkt nasty. Een beetje zoals beschimmeld piepschuim.
Gatver.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik woon toch heul niet "daar"quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iedereen woont 'daar' dus beetje kansloos he
Ik wilde komen maar ik voel me ineens niet zo welkom
Hallooo skatjeeequote:
Waar smaakte die naar dan?quote:
Misschien wel. Jij bent nu de ballenexpert.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Miss is het wel keilekker :$
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar smaakte die naar dan?
[..]
Misschien wel. Jij bent nu de ballenexpert.
Ik ga op jouw oordeel af.
Dat is vlak bij mij, Elspeetquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallooo skatjeee![]()
Hierzo langs : http://goo.gl/maps/2LbDR
Oude Rijksweg bij Arnhem kan ik niet vinden hoor
Tis wat ver.. en ik haat het om in het donker te rijden of savonds met de trein dus nevermindquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik woon toch heul niet "daar"
Was gezellig, mits juiste opkomst ga ik weer, dit keer hoef ik niet om half 10 al af te taaien
Nja ik begrijp het niet, als mensen ergens anders willen meeten moeten ze dat gewoon doen. Ik vond het tof afgelopen vrijdag en zei al tegen remlof, aankomende vrijdag weer. En nu komen er weer mensen daarheen. En wie er ook wil, komen ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik woon toch heul niet "daar"
Was gezellig, mits juiste opkomst ga ik weer, dit keer hoef ik niet om half 10 al af te taaien
Nog ovb want afwachten wat de rest van de week wordt en die vrijdag asn plannenquote:
Ohja nee, dat ken ik helemaal niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hallooo skatjeee![]()
Hierzo langs : http://goo.gl/maps/2LbDR
Oude Rijksweg bij Arnhem kan ik niet vinden hoor
Jammer dat je er vrijdag niet was. Anders hadden we haarseks kunnen hebben.quote:
Is goed, zet je er als mss bij ok?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nog ovb want afwachten wat de rest van de week wordt en die vrijdag asn plannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |