Inderdaad dat is niet prettig.quote:
Ik vind 0 graden al te koudquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond deze winter prima op die hele koude week namet -20 fietsen naar mijn werk was mij iets te koud
Graagquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag wel wat van mijn vetjes
Nee serieus... ik heb het nu zoveel eerder koud dan vorig jaar... Enorm verschil
Trouwen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hier nog één, ik heb een takkehekel aan kou![]()
Sneeuw is een uitzondering
I like itquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:51 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind ketsen echt een heel stom woord
Het is het net niet
gewoon batsenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:52 schreef MohMi het volgende:
[..]
I like itBeter dan 'knallen', dat vind ik dan weer een net nietje
bel me maarquote:
Wat houd je tegen?quote:
schaatsenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
Winter
Vorst
Sneeuw
Kerstmis![]()
Warme chocomel met marshmellows
60 km rijden en een vriend die aan het programmeren isquote:
Nooit gedaan.quote:
Beter niet storen inderdaad. Niets zo vervelend tijdens het devven als een vrouw die je hitsig probeert te maken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:55 schreef Raene het volgende:
[..]
60 km rijden en een vriend die aan het programmeren is.
Kerstquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:55 schreef Fera het volgende:
Winter
Vorst
Sneeuw
Kerstmis![]()
Warme chocomel met marshmellows
Helaas daar kan ik niet bij helpen dat programmeren. Batsen welquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:55 schreef Raene het volgende:
[..]
60 km rijden en een vriend die aan het programmeren is.
Markermeerquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schaatsen
edit: op het IJsselmeer
Jaaaquote:
Say whut?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij je Zink 901 al binnen?
Take a chill pillquote:
Oja jij woont daar ook he?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hallooooo, ze is in ApeldoornNatuurlijk is ze niet afgedwaald
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hallooooo, ze is in ApeldoornNatuurlijk is ze niet afgedwaald
Ik zit in de auto een McFlurry naar binnen te werkenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je treint toch wel met bier hè?
Nu heb ik zin in McDonaldsquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in de auto een McFlurry naar binnen te werken.
Kloptquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog geen 5 minuten hier vandaan bij afslag 19
Dan ga jequote:
Net een home-made baconburger naar binnen gewerkt.quote:
Hoe kun je Fok!en in de autoquote:
Coolquote:
Meh, ver fietsenquote:
Ik pak wel een zak chipsquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Net een home-made baconburger naar binnen gewerkt.![]()
Mobiel? Niet besturend? Levensgevaarlijk multitasken?quote:
Met kaasquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Net een home-made baconburger naar binnen gewerkt.![]()
Ja wuu daar zat ik ook mee in mn hoofdquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Mobiel? Niet besturend? Levensgevaarlijk multitasken?
Naar huis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
CoolWaar ga je heen dan?
[..]
Meh, ver fietsen
[..]
Ik pak wel een zak chips
Ja m'n hersenen staan nog in sleep mode, Ik dacht het welquote:
Ik durf m'n telefoon niet eens in de hand te hebben achter het stuurquote:
Het was smerig drukquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik lees net dat je van Walibi vandaan komt. Mijn zusje was er ook vandaag
Daar zit zoveel suiker in, ik durf dat niet meer te eten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in de auto een McFlurry naar binnen te werken.
Ik ook niet... ik snap niet dat mensen dat kunnen. Wel een keer in de file geprobeerd maar zelfs dat vond ik engigquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf m'n telefoon niet eens in de hand te hebben achter het stuur.
Dat zal ongetwijfeld. Laatste weekend geloof ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was smerig druk. Wel goed weer, gelukkig.
goed voor de vitamientjesquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld. Laatste weekend geloof ik.
Het was heerlijk weerIk heb nog even een uurtje in het zonnetje gezeten buiten
Hoe vond je het ?
Nee.quote:
Met m'n blackberry in de file ging prima... Met touchscreen hell no, beter ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik snap niet dat mensen dat kunnen. Wel een keer in de file geprobeerd maar zelfs dat vond ik engig
Lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.Wel met ui, komkommer en sla.
En een beetje liefde, gok ik zo.
Laatste dag, ja. En behoorlijk kut, eigenlijk te druk om leuk te zijn. We zijn zes uur geweest en zijn in zeven attracties geweestquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld. Laatste weekend geloof ik.
Het was heerlijk weerIk heb nog even een uurtje in het zonnetje gezeten buiten
Hoe vond je het ?
Jesus, eigenlijk was het dus 1 grote wachtrij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laatste dag, ja. En behoorlijk kut, eigenlijk te druk om leuk te zijn. We zijn zes uur geweest en zijn in zeven attracties geweest.
Oh mijn godquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laatste dag, ja. En behoorlijk kut, eigenlijk te druk om leuk te zijn. We zijn zes uur geweest en zijn in zeven attracties geweest.
Ik heb een HTC dus ik heb werkelijk geen idee... Ik heb liever geen boetequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Met m'n blackberry in de file ging prima... Met touchscreen hell no, beter ook.. Levensgevaarlijk
.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar zit zoveel suiker in, ik durf dat niet meer te eten.
Ja, bij de Goliath stond de rij al bij de kartbaanquote:
Je weet het pas als je daar staat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
Tja veel mensen kwellen zich graag lekker door met z'n allen iets tegelijk te willen doen
Ik zou op een dag als vandaag expres naar een ander park gegaan zijn.
Niet als de kaartjes gratis zijn voor tien man.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
Tja veel mensen kwellen zich graag lekker door met z'n allen iets tegelijk te willen doen
Tha hellquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, bij de Goliath stond de rij al bij de kartbaan. Dikke vinger dus.
Heb je het laatste beetje er al uit gelikt?quote:
Maar ja, als je naar de Fright Nights wil ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef Faxie het volgende:
Mwa m'n halve FB lijst kwam al met Walibi aankondigingen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je weet het pas als je daar staat.
Ah gratis, echte Nederlandersquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet als de kaartjes gratis zijn voor tien man.
Mwa. We hadden gratis kaarten. En het was goed weer, dus waarom niet. Het was wel leuk ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tha hellIk zou dus sowieso al niet op zo'n dag gaan
[..]
Heb je het laatste beetje er al uit gelikt?
Het was een hint hint. nu moet je me vragen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Wanneer Tamme Asser, babe![]()
Zooooo eten staat in de oven
Al kreeg ik geld toe ik zou er niet naar toe willenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa m'n halve FB lijst kwam al met Walibi aankondigingen...
Ja oke, dan zou ik ook gegaan zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa. We hadden gratis kaarten. En het was goed weer, dus waarom niet. Het was wel leuk ook.
Bij mij niemandquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwa m'n halve FB lijst kwam al met Walibi aankondigingen...
Waarom is dat ook alweer zo boeiend? ...quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ja, als je naar de Fright Nights wil ...
Wij zouden bij het zien van de parkeerplaatsen rechtsomkeert gegaan zijnquote:
Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me wel heel leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom is dat ook alweer zo boeiend? ...
Ontgaat me een beetje...
Ik ben er een half jaar geleden nog geweest, maar het park zelf vond ik niet zo boeiend eigenlijk... nogal sfeerloos.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Al kreeg ik geld toe ik zou er niet naar toe willen
Doodeng manquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom is dat ook alweer zo boeiend? ...
Ontgaat me een beetje...
Toen we kwamen stond de parkeerplaats half volquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij zouden bij het zien van de parkeerplaatsen rechtsomkeert gegaan zijn. We zijn al een keer in een druk attractiepark geweest en dat is niet grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |