SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2012 18:22:51 ]![]()
http://cadfael.tv/image/src/1351432060377.gif
Doe maar in de OP, staan nog allemaal dingen van vorig jaar inknow'm sayin?
word? word.![]()
quote:![]()
![]()
Dat was echt een goeie
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hij staat tussen de idiotenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:13 schreef alors het volgende:
http://cadfael.tv/image/src/1351432060377.gif
Doe maar in de OP, staan nog allemaal dingen van vorig jaar in![]()
![]()
GUDMONDSOON!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAJAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
wtfquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
DP, Deze bij de idioten
[ afbeelding ]
know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
DP, Deze bij de idioten
[ afbeelding ]![]()
![]()
Genieten van Chelsea
Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!![]()
Jezus zeg. Rood gekregen neem ik aan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
DP, Deze bij de idioten
[ afbeelding ]![]()
Ja. Zal wel een lange schorsing krijgenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:18 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jezus zeg. Rood gekregen neem ik aan?![]()
Die zit er lekker in.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Ja dat is echt overal tegenwoordigquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:21 schreef Ambrosius het volgende:
Die hand voor de mond als ze aan het praten zijn.
know'm sayin?
word? word.![]()
Waarom Oscar weg![]()
Wtf
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Donder op met die scheids. Je gaat daar toch geen rood voor gevenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
2e geel is wel terechtquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef waaromniet1988 het volgende:
Donder op met die scheids. Je gaat daar toch geen rood voor geven![]()
pfff hopelijk houdt Chelsea het toch vol.
Nu gun ik Man. Utd. de overwinning niet na de 2e rode kaart.![]()
Ik dacht dat howard Webb de enige man Utd speler was en tegelijkertijd scheidsOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Kut United. Saaiste ploeg van heel premier leagueOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
En?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:28 schreef Doublepain het volgende:
Sturridge zou voor Torres erin komensig verwijderd door FA![]()
Goedzo Luiz pak die kut Robin aan
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
Goedzo Luiz pak die kut Robin aan
Vicks vapo rub.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:31 schreef alors het volgende:
Giggs nu al zijn shirt ondergekwijld, wat was dat voor vieze vlek?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Haha wat helpt de arbitrage manure weer. Ongelofelijk dit.
Btw. van Persie moet zich niet zo misdragen. Cunt.![]()
GOOOOOOAAAAAALLLLLLLLLLLOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dik buitenspel
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Bijna RvP
Buitenspel
Waar Rooney straks niet zijn tweede geel kreeg, krijgt Chelsea overal geel voor![]()
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:34 schreef Mandéra het volgende:
Ik hoor nu de hele tijd Mourinho door mijn hoofd:
"I'm a great fan of Howard Webb"
Als je dit ziet zou je haast wensen dat Webb zou fluiten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:34 schreef Mandéra het volgende:
Ik hoor nu de hele tijd Mourinho door mijn hoofd:
"I'm a great fan of Howard Webb"Un dann rettet kein Kavallerie,
MOTD is dus weer het kijken waard vanavond.
Zonder deze wedstrijd is het overigens ook het beste voetbalprogramma dat ik ken.![]()
![]()
Echt zo triest dat United weer de nodige hulp krijgt van de arbitrage
Geheel onterecht vond ik die kaarten anders niet..quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:32 schreef franske19 het volgende:
Haha wat helpt de arbitrage manure weer. Ongelofelijk dit.
Btw. van Persie moet zich niet zo misdragen. Cunt.
Vond het een aardige schwalbe van Torres![]()
Schandalig jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:33 schreef Zorro het volgende:
Waar Rooney straks niet zijn tweede geel kreeg, krijgt Chelsea overal geel voor![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Daar kan United toch niks aan doen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Echt zo triest dat United weer de nodige hulp krijgt van de arbitrage
FA's schuld![]()
Zegt hij ook niet toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar kan United toch niks aan doen?![]()
Is toch juist goed dat Torres is een keer geel krijgt voor al die schwalbes die hij al heeft gemaakt? Het is toch juist goed dat Chelsea, met al hun miljoenen, verliest van Man. United?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:35 schreef waaromniet1988 het volgende:
Echt zo triest dat United weer de nodige hulp krijgt van de arbitrage![]()
Man Utd heeft geen miljoenen zeker volgens jou?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Is toch juist goed dat Torres is een keer geel krijgt voor al die schwalbes die hij al heeft gemaakt? Het is toch juist goed dat Chelsea, met al hun miljoenen, verliest van Man. United?![]()
Een 2e gele kaart geven voor een Schwalbe terwijl er gewoon contact was![]()
Van Persie kwam ook voor een kist bier?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Is toch juist goed dat Torres is een keer geel krijgt voor al die schwalbes die hij al heeft gemaakt? Het is toch juist goed dat Chelsea, met al hun miljoenen, verliest van Man. United?Un dann rettet kein Kavallerie,
En terecht. United zou inmiddels een punt of 6-7 minder hebben als de arbitrage correct zou hebben gefloten. Als 1 ploeg zo vaak het voordeel krijgt dan klopt er iets gewoon niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar men haat United wel hierdoor![]()
Jij hebt 10 herhalingen gezien. De scheids niet en ik vond het zelf ook wel in de buurt van een schwalbe komenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:38 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Man Utd heeft geen miljoenen zeker volgens jou?![]()
Een 2e gele kaart geven voor een Schwalbe terwijl er gewoon contact was![]()
![]()
Nee, voor de prijzen toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Van Persie kwam ook voor een kist bier?![]()
Wat een mietjes die spelers van United. Gaan bij het minste of geringste al naar de grondOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zaterdagquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Deze man weet, wel kut dat Ch¤l$ea eerste blijft.
13:45 MAN United - Arsenal
16:00 Swansea - Chelsea.
Man United koploper![]()
Je gaat toch geen rood geven voor zo'n overtreding.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:39 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Jij hebt 10 herhalingen gezien. De scheids niet en ik vond het zelf ook wel in de buurt van een schwalbe komenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
het was een tweede gele kaart domboquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je gaat toch geen rood geven voor zo'n overtreding.![]()
Het was dan ook een 2de gele kaart.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:41 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Je gaat toch geen rood geven voor zo'n overtreding.
Rood zou idd absurd zijn geweest![]()
Net chelsea maar dan zonder geelquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat een mietjes die spelers van United. Gaan bij het minste of geringste al naar de grond![]()
Kieft lijkt wel minder snuifgeluidjes te maken dan normaal.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Videobeelden wanneer gaan ze komen?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Net als chelsea alle ploegen maar dan zonder geel![]()
Het lijkt wel alsof ze allemaal les van Robben hebben gehad.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Valencia schiet de bal naar Valencia.Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Ok ga hem wel halen ....quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:50 schreef Wilskracht het volgende:
Valencia schiet de bal naar Valencia.![]()
Woensdag weer tegen elkaar
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Schandalig![]()
FA moet ingrijpenOp zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:53 schreef Nober het volgende:
"We love you chelsea we do, we love the way we loose" of hoor ik het verkeerd?Ik denk het wel
Ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:53 schreef Nober het volgende:
"We love you chelsea we do, we love the way we loose" of hoor ik het verkeerd?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:53 schreef Nober het volgende:
"We love you chelsea we do, we love the way we loose" of hoor ik het verkeerd?quote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Buitenspeldoelpunten komen wel vaker voor hoor (als Arsenal dit overkwam zou ik wsl niet zo reagerenquote:)
![]()
Alleen nog Madrid vanavondGOOOOOAAAAL ATLETIquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:55 schreef Smoofie het volgende:
Zoals sierd het zou zeggen, de poenclub verliest ! Ha-Ha!Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLL FALCOA GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL ATLETIquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
Alleen nog Madrid vanavond
[..]
GOOOOOAAAAL ATLETIAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Die Clattenburg nu ook op de loonlijst van ManU? Had zeker van Webb gehoord over de vakantiedagen, jammer van de wedstrijd![]()
AS Roma - Udinesequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:56 schreef AFCNiels het volgende:
Alleen nog Madrid vanavond
[..]
GOOOOOAAAAL ATLETI
Marseille - Lyonnais
Mallorca - Real Madrid![]()
Marseille is afgelast dacht ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
AS Roma - Udinese
Marseille - Lyonnais
Mallorca - Real Madrid![]()
Chelsea - Manchester United staat nu 5-3, laatste minuten van de verlenging. United had al minstens 2 keer rood moeten hebben maar blijven maar gespaard worden. Wel mooi dat ze verliezen. Hazard is weer geweldig zeg.
edit: penalty United nu. De 3e van de wedstrijd, hun 1e. 5-4Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Hazard schiet nog even op de paal, United uitgeschakeld.
Net als Liverpool en Tottenham Hotspur.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Team: Mannone, Sagna, Mertesacker, Vermaelen (c), Santos, Arteta, Cazorla, Ramsey, Wilshere, Podolski, Giroud.
Subs: Martinez, Koscielny, Walcott, Coquelin, Arshavin, Jenkinson, Chamakh![]()
Benieuwd of Wilshere of Ramsey op de flank speelt... Lijkt me dat dat Ramsey is, maar deze opstelling is het juist andersom.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Van Persie er maar veel mag scoren“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Doe maar niet
[ Bericht 93% gewijzigd door stevenmac26 op 03-11-2012 13:19:20 ]Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
CENSUUR!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Doe gewoon normaalquote:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dit. Ondankbaar Gunners publiekquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Van Persie er maar veel mag scoren
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Mwa valt te verwachten. Sowieso snap ik nooit zo waarom publiek een speler dankbaar moet zijn. Van Persie moet Arsenal net zo dankbaar zijn voor de geboden kansen en het vertrouwen ook tijdens zijn vele blessures.quote:![]()
sniffquote:Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Ik denk dat ze in de IKEA in zo'n hoek zittenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zitten ze weer in de kledingkast.![]()
![]()
idd
quote:
PERSIE
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dit meen je niet
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Vermaelen![]()
![]()
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:40 schreef Caland het volgende:
Robin van Persie, he scores when he wantsVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat Van Persie er maar veel mag scoren![]()
8-2 lijkt me toch nietquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Heeft Vermaelen ook wel eens een goede dag?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:50 schreef sausagin het volgende:
[..]
Als Vermaelen een slechte dag heeft kun je dat zeker verwachtenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Jij kijkt dus nooit naar Arsenal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Vermaelen ook wel eens een goede dag?![]()
Leuk altijd die mensen die doen alsof ze iets met een buitenlandse club hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/search/realtime?q=KK+van+persie&src=typd![]()
Zonder Vermaelen is het al helemaal niks achterin bij Arsenal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft Vermaelen ook wel eens een goede dag?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dan is het wel heel droevig gesteld met ze.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder Vermaelen is het al helemaal niks achterin bij Arsenal.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
snap ook niet dat merte voorkeur krijgt op koscielny. Koscielny was toch een baas vorig seizoenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Mertesacker vind ik trouwens maar tranen met tuitensd![]()
Santos is ook best goed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonder Vermaelen is het al helemaal niks achterin bij Arsenal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Geen vorm dit seizoen. Eigen goals etc, matig verdedigen.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:54 schreef sausagin het volgende:
[..]
snap ook niet dat merte voorkeur krijgt op koscielny. Koscielny was toch een baas vorig seizoenOp vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Santos is ook best goed.De club Santos ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Santos is ook best goed.Daar heb je hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit Arsenal is toch helemaal niks he
Al jaren niet, Van Persie verbloemde een hoop.quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit Arsenal is toch helemaal niks heVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
truequote:Op zaterdag 3 november 2012 13:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Al jaren niet, Van Persie verbloemde een hoop.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Zet die fucking Walcott eens in.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
wat is met szesny eigenlijkquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Keepersprobleem is ook wel schrijnendsd![]()
Arsenal moet dit doen.
Marcelo kopen
Bouma kopen
Manolev kopen
Tyton kopen
Wijnaldum kopen
Mertens kopen
Matavz kopen
Engelaar kopen"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wil je ze laten degraderen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:58 schreef mrstylo het volgende:
Arsenal moet dit doen.
Marcelo kopen
Bouma kopen
Manolev kopen
Tyton kopen
Wijnaldum kopen
Mertens kopen
Matavz kopen
Engelaar kopensd![]()
Wil je ze kampioen maken?quote:Op zaterdag 3 november 2012 13:58 schreef mrstylo het volgende:
Arsenal moet dit doen.
Marcelo kopen
Bouma kopen
Manolev kopen
Tyton kopen
Wijnaldum kopen
Mertens kopen
Matavz kopen
Engelaar kopen![]()
In Nederland krijg je dan al snel rood.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:00 schreef Ayreon84 het volgende:
Behoorlijke tackle van Wilshere, krijg je in Nederland geheid een rode kaart voor.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Arsenal best defensive record van de PL wel volgens de commentator dit seizoenquote:Op zaterdag 3 november 2012 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan is het wel heel droevig gesteld met ze.sd![]()
Ik dacht dat je weg was, dus ik dacht dat ik vrij spel had voor een meme.quote:
Jouw meme was het eerste wat ik zagquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weg was, dus ik dacht dat ik vrij spel had voor een meme.![]()
![]()
Slechts 6 doelpunten tegen in 9 wedstrijden en dat komt echt niet door Mertesacker, Sagna, of Gibbs/Santos. Vermaelen is over het algemeen gewoon een uitstekende verdediger.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:02 schreef sausagin het volgende:
[..]
Arsenal best defensive record van de PL wel volgens de commentator dit seizoen![]()
Het is wachten op de 2-0.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:
Gaat het?
Maar vanaf nu wordt het steeds beter, dus dat is wel weer goed."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ManU is ook niet heel goed achterin. Ze krijgen elke wedstrijd wel 1 of 2 doelpunten tegen, dus Arsenal gaat er sowieso 1 maken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Rooney.![]()
Davy maak eens een gif daarvan.
van?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:09 schreef mrstylo het volgende:
Rooney.![]()
Davy maak eens een gif daarvan.![]()
Met Vidic en Jones straks weer achterin komt dat wel goed.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:08 schreef mrstylo het volgende:
ManU is ook niet heel goed achterin. Ze krijgen elke wedstrijd wel 1 of 2 doelpunten tegen, dus Arsenal gaat er sowieso 1 maken.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dat Rooney met een bidon water in Young's gezicht spuit.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Keeper van Arsenal is best goed.
quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat Rooney met een bidon water in Young's gezicht spuit.![]()
![]()
Ik wil een slechte grap maken, maar doe het maar niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:13 schreef Kopsterk het volgende:
Valencia maakt gehakt van die Santos.quote:
Bedankt.
Slechte bal weer“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
de wedstrijd is gewoon saai en slechtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
ManU speelt echt vies ineens."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Had er ook wel wat meer van verwacht jaquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de wedstrijd is gewoon saai en slecht“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Die kunnen gewoon niet beterquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Alsof Vidic na 2 jaar blessureleed weer in topvorm zal zijn , en zo jong is hij ook niet meer. Dat wordt nooit meer de oude zelfdequote:Op zaterdag 3 november 2012 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met Vidic en Jones straks weer achterin komt dat wel goed.sd![]()
Penalty, Persie voor zijn tweede
Jezus Rooney
![]()
denk spanningquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso. Snap niet waarom hij niet neemt![]()
Vorig jaar mistte Van Persie een penalty en werd toen 8-2. Misschien nu 2-8.
hierarchyquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso. Snap niet waarom hij niet neemtmumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Waarschijnlijk omdat Persie al keer pingel gemist heeft.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso. Snap niet waarom hij niet neemt“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: