Ook dat, jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:58 schreef Robus het volgende:
Ik heb nog de hele tijd die kopbal van Pelle in blessuretijd op m'n netvlies staan...
Die misser van hem bij de goal van boëtiusquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:57 schreef Caland het volgende:
Immers had er ook minimaal twee moeten maken.
Die bal die hij in de 2e helft de 3e ring in schoot was ook ergquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:58 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die misser van hem bij de goal van boëtius![]()
![]()
![]()
Gewoon een erg beperkte voetballer die niet het niveau van een topclub aan kan, is vandaag wel erg duidelijk geworden weer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Verhoek die twee keer alleen voor de keeper komt en er dan niets mee doet.
Zo als die bal die voor zijn linker been kwam die hij dan persee voor zijn rechter wil hebben kan niet man.
Hopelijk Boëtius Pellè Schaken de komende wedstrijden. Wat goed is komt snel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:58 schreef Merkie het volgende:
Verhoek laat zich fysiek zo makkelijk aftroeven elke keer.
Was wel geinig om te zien hoe Alderweireld zich echt geen raad wist met De Pel.quote:
Hij was gewoon echt sterk, als hij uit de spits zakte was de kaats altijd goed, won bijna alle duels en heeft volgens mij echt geen bal verloren. Veruit de beste op het veld.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Was wel geinig om te zien hoe Alderweireld zich echt geen raad wist met De Pel.
Hahaha die slotfasequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sport/28-10-2012/compilatie-feyenoord-ajax
VERHOEK-VERHOEK-IMMERS-JA....JA... JEAN-PAUL BOETIIUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
Heb er zelf ook echt enorm naar moeten zoeken... in de supporterszaal van W kwamen ze ze net weer binnenbrengen toen ik er wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
Geen krantje kunnen bemachtigen overigens, zag er ook wel erg weinig mensen mee lopen.
Jammer dat hij een koekenbakker achter zich heeft staan/quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:54 schreef Haringkop het volgende:
Pelle was ook wel sterk vandaag. Had me twijfels over hem, maar hij is echt de 'missing link' geweest voorin.
Vorig jaar deelden ze bij Mike's uit, dit jaar niet. Ook nog naar de fanshop en legioenzaal gelopen maar niemand te bekennen. Eens mailen of ze nog een restvoorraadje hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:55 schreef Muto het volgende:
Mensen die om 11 uur in De Kuip waren, hadden wel wat krantjes. Als je later was, waren ze best wel moeilijk te krijgen. Zag er wel echt tof uit.
Over die koekebakker gesproken, ik heb nog een krantje voor je over als je wilt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat hij een koekenbakker achter zich heeft staan/
Dit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:53 schreef Muto het volgende:
JD Stouten Zanger Rinus
Al is het niet zo'n held als Hans van Vliet
Heb er gister één opgehaald op Varkenoord na de laatste training, stonden leuke verhalen in. Wel erg onhandig dat formaat haha, en veul reclame in verhouding tot teksten, maar zeker een geslaagd initiatiefquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:55 schreef Muto het volgende:
Mensen die om 11 uur in De Kuip waren, hadden wel wat krantjes. Als je later was, waren ze best wel moeilijk te krijgen. Zag er wel echt tof uit.
Ahh, wat lief.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:56 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Over die koekebakker gesproken, ik heb nog een krantje voor je over als je wilt.
Ik ben heel soms wel lief.quote:
Lamprou? Ik ga ermee aan de slag.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben heel soms wel lief.
Regel nu maar een meet-en-greet met een leuke speler voor me.
Bombarda?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:00 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ben heel soms wel lief.
Regel nu maar een meet-en-greet met een leuke speler voor me.
Ik regel dan wel een grote neger voor hem.quote:
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kreeg Pelle eigenlijk geel na zijn goal? Was niet te zien
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:01 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kreeg Pelle eigenlijk geel na zijn goal? Was niet te zien
Mark van Rijswijk is een prima commentator.quote:
Nee, vond m echt een lul.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mark van Rijswijk is een prima commentator.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:10 schreef Caland het volgende:
Ajax zal hier nog wel een boete voor krijgen. Omzeilen van het verbod en spullen het veld op gooien.
Trok hij z'n broek ook uit dan, dat je dat weet?quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Trok hij z'n broek ook uit dan, dat je dat weet?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Trok hij z'n broek ook uit dan, dat je dat weet?
Zijn oom maakt wel kekke raps, over Achahbar enzo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:18 schreef Muto het volgende:
Hopelijk een verstandige jongen, die Boëtius.
Hopelijk krijgt ie geen Raiola als zaakwaarnemerquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:18 schreef Muto het volgende:
Whut?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn oom maakt wel kekke raps, over Achahbar enzo.
Komt wel zo over.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:18 schreef Muto het volgende:
Hij bidt tot de vader en moeder van Jezus. Dat noem ikzelf dan niet echt een verstandige jongen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:18 schreef Muto het volgende:
Hoe voorspelbaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:56 schreef Dekatria het volgende:
Kijken hoe vaak de NOS over die rode kaart gaat zeuren
Ik moet trouwens wel elke keer lachen om jouw UIquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:19 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij bidt tot de vader en moeder van Jezus. Dat noem ikzelf dan niet echt een verstandige jongen.
Hij is tof hequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik moet trouwens wel elke keer lachen om jouw UI
Volgens mij niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef Grifte het volgende:
Eerst nog donderdag naar Het Kasteel
Zijn die kaarten al uitverkocht?
Had er 1, maar m'n stoeltje was zwaar ranzig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
Geen krantje kunnen bemachtigen overigens, zag er ook wel erg weinig mensen mee lopen.
En nog moest ik om 12.15 uur fucking lang wachten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:58 schreef Muto het volgende:
Trouwens zat De Kuip om 11:45 uur al voor driekwart vol. Om 12:00 al helemaal vol. Dat zie je echt nergens.
Juichen is ook wel overdreven, hij deed met een brede grijns even z'n vuist omhoogquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:42 schreef Muto het volgende:
Wel mooi: dat Kameraadje die mee mag doen met de warming-up, zei dat een van zijn lievelingsspelers Ruud Vormer was. Ging Vormer staan juichen![]()
twitter:iwanvanduren twitterde op zondag 28-10-2012 om 19:07:54Zo kijkend naar De Kuip, is een eredivisie zonder Kuip eigenlijk volkomen onvoorstelbaar. reageer retweet
Daarop inhakend, weer een nieuw paard voor de kar van Van Merwijk:quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:51 schreef Grifte het volgende:
twitter:iwanvanduren twitterde op zondag 28-10-2012 om 19:07:54Zo kijkend naar De Kuip, is een eredivisie zonder Kuip eigenlijk volkomen onvoorstelbaar. reageer retweet
Vooral die laatste alineaquote:Van der Laan: 'Nieuw stadion noodzakelijk voor groei'
De Kuip zat zondagmiddag tijdens het duel Feyenoord - Ajax weer tot de nok toe gevuld met supporters. Nu er plannen voor een nieuw stadion op tafel liggen, kan het zomaar zijn dat de Klassieker over een paar jaar niet meer in de huidige voetbaltempel gespeeld wordt. 'Een moeilijke situatie', zo vindt Aad van der Laan, voorzitter van Sportclub Feyenoord.
'De Kuip is uniek, dus het is moeilijk om een beslissing te gaan nemen of het stadion over vier of vijf jaar nog wel rendabel is', aldus Van der Laan, die verder gaat met zijn betoog: 'We moeten blijven groeien, dat is waar het om gaat. Dan heb ik het niet alleen over het stadion, maar ook over Varkenoord.' Het nieuwe stadion zou weleens gebouwd kunnen worden op de plek waar nu sportpark Varkenoord ligt. De uiteindelijke beslissing daarover moet genomen worden door de 'Feyenoordfamilie', waar Sportclub Feyenoord een onderdeel van is.
Het is voor het eerst dat Van der Laan wilde reageren op de stadionplannen van Feyenoord. In een eerder stadium verwees hij de pers door naar stadiondirecteur Jan van Merwijk. 'Ik wil nu dat iedereen te weten komt waaróm de Feyenoordfamilie voor dat nieuwe stadion op Varkenoord gaat. We kunnen namelijk niet verder groeien als we in het huidige stadion blijven', aldus Van der Laan.
'We moeten open zijn naar de supporters toe en uitleggen waarom dat nieuwe stadion er moet komen op Varkenoord. Als we met zijn allen bezorgd zijn om de toekomst van Feyenoord moeten we ook uit durven spreken waarom we een nieuw stadion nodig hebben.' Over het 'waarom' zegt Van der Laan het volgende: 'Als we geen subtopper willen zijn de komende jaren moeten we een nieuw stadion bouwen. Op die manier genereert de club meer geld en groeien we uit tot topclub.'
Ondanks zijn pleidooi heeft Van der Laan geen inzage gehad in de financiële stukken en onderbouwingen omtrent het stadion. 'Maar wij als sportclubbestuur hebben mensen in de eenwordingsstichting zitten die van wanten weten, dus wat dat betreft heb ik er volledig vertrouwen in.' Volgens Van der Laan zijn alledrie de geledingen (stadion, sportclub en betaald voetbal organisatie) erachter gekomen dat een nieuw stadion een haalbare kaart is, aldus Van der Laan, die zelf ook bij de vergaderingen aanwezig was.
Episch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:12 schreef Caland het volgende:
Dat doet hij altijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:27 schreef Grifte het volgende:
Nijhuis zat bij zijn warming-up wel flink te patsen, z'n beentje strekken tegen Z aan, hele tijd lachen en rare gezichten trekken tot het arrogante aan toe.
Is me niet eerder opgevallen, stond ook wel redelijk vooraan nu. Maffe scheidsrechter.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:10 schreef Maastoren het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)d-john-guidetti.html
Volgende uur efffe kijken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is me niet eerder opgevallen, stond ook wel redelijk vooraan nu. Maffe scheidsrechter.
Willem is wel baas nu bij Rijnmond
Zeker, was echt beschamend hoe JD Stouten elke vorm van kritiek op een nieuw stadion + directie meteen stemverheffend pareerde.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:52 schreef Maastoren het volgende:
Net goede teksten van Van Hanegem in FC Rijnmond mbt het nieuwe stadion.
Op de plaats van Leerdam ja, hij is de dissonant, en niet Immers.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef satecl het volgende:
Topdag gehad. Alleen we hadden gewoon moeten winnen.
Met Boetius is maar weer gebleken dat je beter op je eigen jeugd kan inzetten ipv spelers van middelmatige clubs. Het wordt tijd dat Immers een keer gepasseerd wordt. Hij kan het tempo gewoon niet aan en mist teveel kansen. Geef Vilhena maar een keer de kans.
Ik zie Vilhena vertrekken om vervolgens bij een andere (nederlandse) club te schitterenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:55 schreef satecl het volgende:
Topdag gehad. Alleen we hadden gewoon moeten winnen.
Met Boetius is maar weer gebleken dat je beter op je eigen jeugd kan inzetten ipv spelers van middelmatige clubs. Het wordt tijd dat Immers een keer gepasseerd wordt. Hij kan het tempo gewoon niet aan en mist teveel kansen. Geef Vilhena maar een keer de kans.
Welke strekking?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:52 schreef Maastoren het volgende:
Net goede teksten van Van Hanegem in FC Rijnmond mbt het nieuwe stadion.
Oa dat het nieuwe stadion er alleen moet komen uit eigen belang van sommige bestuursleden uit de bouwwereld en dat een nieuw stadion geen enkele garantie voor succes is.quote:
Tja de bouwbonzen die overal geïnfiltreerd zijn in raden en commissiesquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Oa dat het nieuwe stadion er alleen moet komen uit eigen belang van sommige bestuursleden uit de bouwwereld en dat een nieuw stadion geen enkele garantie voor succes is.
Mwah Clasie kleunde er flink in hoor, heeft heel wat ballen veroverd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vond Immers vandaag een 'beest'. De enige die er continue keihard inging en het duel aanging. Clasie en de Vrij vielen mij tegen.
Blinkt uit in domme overtredingen. Tweede weekend achter elkaar dat een onnodige overtreding een vrije trap inluidt waar een tegendoelpunt uit komt. Hardwerken kunnen er genoeg, hij voegt voetballend niks toe.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik vond Immers vandaag een 'beest'. De enige die er continue keihard inging en het duel aanging. Clasie en de Vrij vielen mij tegen.
Ja op z,n inzet en strijdlust is niets aan te merken, maar verder vind ik het tot nog toe geen versterking.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:11 schreef tongytongylickylicky het volgende:
1e tegengoal was ook een gebrek aan scherpte. Toch moeten we vanaf ook wel echt stappen gaaf maken, als hij en Matthijsen wat meer ritme hebben. Dan kunnen we eindelijk met onze gedroomde verdediging spelen, ik heb dan ook weer vertrouwen in volgende week.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
De Vrij mist duidelijk ritme. Bij vlagen heerste hij maar af en toe was de reactie wat te traag. Hij gaat gewoon zijn niveau weer oppakken.
Je moet ook niet verwachten dat het vanaf wedstrijd 1 loopt. Ik vind het wel steeds beter gaan, alhoewel ik nog steeds van mening ben dat kindsoldaat eruit moet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het middenveld Clasie - El Ahmadi - Bakkal was perfect, vulde elkaar klasse aan. Clasie - Immers - Leerdam is dan net weer iets anders..
Zeker niet, maarja, dit is en blijft andere koek ten opzichte van het middenveld van vorig seizoen. Kan niet wachten tot het moment dat Vilhena daar komt te staan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet ook niet verwachten dat het vanaf wedstrijd 1 loopt. Ik vind het wel steeds beter gaan, alhoewel ik nog steeds van mening ben dat kindsoldaat eruit moet.
Momentje hadden we ook wel ff nodig, leek toch allemaal als een nachtkaars uit te gaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Kick dat na zo'n rode kaart echt het hele stadion er vol op gaat. Eerste ring, tweede ring, zelfs aan de zijde van het uitvak
Als die 4 minuten daadwerkelijk waren uitgespeeld weet ik nog zo net niet of het gelijk was gebleven...quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Kick dat na zo'n rode kaart echt het hele stadion er vol op gaat. Eerste ring, tweede ring, zelfs aan de zijde van het uitvak
Ja, was er ook op aan het wachten. Zit ook niet een slimme speler tussen die dan lekker het vuurtje opstookt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Momentje hadden we ook wel ff nodig, leek toch allemaal als een nachtkaars uit te gaan.
Zal ook niet zn heel boeiende wedstrijd worden toch ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef Dekatria het volgende:
Nog 2000 kaarten beschikbaar voor Xerxes
[..]
Allemaal zwaaien ja
Sjaaltjes waren ook mooi.
Ik heb het idee dat dat komt omdat hij werk voor 2 moet doen. Hij overbrugt veel grotere afstanden dit seizoen lijkt het.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef Caland het volgende:
Clasie liep gigantisch veel dicht de eerste helft, aan de bal is het net allemaal wat minder dit seizoen.
Bekerwedstrijden zijn altijd wel leukquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zal ook niet zn heel boeiende wedstrijd worden toch ?
idem. Niks kunnen bemachtigen vandaag.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:25 schreef Caland het volgende:
Zat na die eerste vijf minuten na de rust gewoon te wachten op een rode kaart bij ons. Loopt er maar eentje met een kaart bij hun, pakt ie gewoon z'n tweedequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, was er ook op aan het wachten. Zit ook niet een slimme speler tussen die dan lekker het vuurtje opstookt.
Als Immers de ballen gewoon eens tussen de palen gaat schieten i.p.v. alles de tweede ring in, dan zou dat al een hoop schelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja op z,n inzet en strijdlust is niets aan te merken, maar verder vind ik het tot nog toe geen versterking.
Dit was al weer de derde klassieker zonder onze vrienden uit de hoofdstad, hopelijk kunnen we ze snel weer verwelkomen, want een wedstrijd en zeker de klassieker zonder uitsupporters is wel een gemis.
Was ook echt lastig om er 1 te krijgen. Ben heel het stadion rondgelopen, nergens werden ze uitgedeeld (in tegenstelling tot die programma's). Toen maar het stadion in gegaan, en net toen ik weer de supporterszaal van W uit wilde lopen werden er 2 balen van binnengebracht (was zo rond half 12).quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef E.H. het volgende:
[..]
idem. Niks kunnen bemachtigen vandaag.
Volgens mij hebben ze de helft in de Maas geflikkerd en zijn ze gaan zuipen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was ook echt lastig om er 1 te krijgen. Ben heel het stadion rondgelopen, nergens werden ze uitgedeeld (in tegenstelling tot die programma's). Toen maar het stadion in gegaan, en net toen ik weer de supporterszaal van W uit wilde lopen werden er 2 balen van binnengebracht (was zo rond half 12).
Zou me niet eens verbazen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de helft in de Maas geflikkerd en zijn ze gaan zuipen.
quote:Feyenoordkrant vergroot neus Ajax-logo'
In een speciale editie van 'De Feijenoorder', rondom de Klassieker, staat het oude Ajax-logo afgebeeld met een vergrote neus. Tenminste zo lijkt het, volgens AT5. De Amsterdamse stadszender bericht hier ook over op haar website. Oordeel zelf liever.
Voor de wedstrijd Feyenoord-Ajax werden vanmiddag 10.000 exemplaren van de krant gratis uitgedeeld in en rondom het stadion. De wedstrijd eindigde overigens in 2-2.
Lijkt de neus van Immers wel , die had ook zo bij Ajax kunnen spelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Lijkt de neus van Immers wel , die had ook zo bij Ajax kunnen spelenImmers bij Ajax, jaaa hoooorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Beetje jammer dat ze het überhaupt gooiden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:48 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoor trouwens niemand over dat blikkie tegen het hoofd van janmaat (of vergis ik me in de speler?)
Beetje jammer dat ie niet raak gooide op die neger van 020
Is uitgegeven door De Feijenoorder. De nieuwe supportersvereniging.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Feyenoordkrant is toch een officieel orgaan van Feyenoord zelf?
Komt nog wel, sowieso debiel om iets te gaan gooien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:48 schreef Jimbo het volgende:
Ik hoor trouwens niemand over dat blikkie tegen het hoofd van janmaat (of vergis ik me in de speler?)
Aah ok dan ben ik in de war met dat tenenkrommend slechte krantje waar ook Gerard Cox in schreef. Heette volgens mij ook Feyenoordkrant.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Is uitgegeven door De Feijenoorder. De nieuwe supportersvereniging.
Feijenoorder is een losstaand orgaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aah ok dan ben ik in de war met dat tenenkrommend slechte krantje waar ook Gerard Cox in schreef. Heette volgens mij ook Feyenoordkrant.
Ik heb zelfs geen één keer het hamas gehoord. Keurige klassieker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:06 schreef Muto het volgende:
Maar zodra werd omgeroepen niet meer te gooien, werd er ook niets meer gegooid.
Die gozer die gooide heeft hopelijk een paar tikken gehad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:48 schreef Jimbo het volgende:
Op dat stukje over Babel na danquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen één keer het hamas gehoord. Keurige klassieker.
Dat vond ik wel een leuke, alleen niet erg origineel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Op dat stukje over Babel na dan
Mocht wel iets meer gif af en toe, iets te keurigquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
op tv hoor je alleen irritant gefluit over het commentaar heenquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef Muto het volgende:
Maar op tv is het geluid ook veel minder dan vroeger.
Stond jij niet waar ik stond. Heb het zelf meerdere keren langs horen komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
X wordt ook steeds dooier.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:27 schreef E.H. het volgende:
[..]
Stond jij niet waar ik stond. Heb het zelf meerdere keren langs horen komen.
Alles wordt dooier, doe je niks aan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
X wordt ook steeds dooier.
[ afbeelding ]
Mooie details in dat doek trouwens.
Nieuw stadion straks he, komt er ongekende sfeer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb alleen een duw naar Jo gezien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
Heeft iemand de slaande beweging van Clasie gezien?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb alleen een duw naar Jo gezien.
JHKquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ohjaquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen voor de competitie dan, Kiev zat er ook nog tussen he
Hoezo zou dat voor Houtman zijn dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:57 schreef Caland het volgende:
Was dat 'Sterkte Peter' doek trouwens voor Houtman?
Werd wel precies opgehangen tegenover zijn omroephokje.
Geen idee, dat vroeg ik me dus af.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoezo zou dat voor Houtman zijn dan?
Was bij mij om de haverklap raak, anders.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij bent zeker een PVV'er?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:48 schreef Jimbo het volgende:
Yep, was zeker geel waard. Rood had ook gegeven kunnen worden. Kwam Feyenoord goed mee wegquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:37 schreef TheGreatHooD het volgende:
Heeft iemand de slaande beweging van Clasie gezien?
Hoezo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:03 schreef zoekeenleven het volgende:
Waren er supporters van Man city in de kuip?
Dat is grotendeels te wijten aan de spanning.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:54 schreef F.M.D. het volgende:
jammer dat de sfeer niet denderend was. minder dan voorgaande klassiekers. sowieso is de klassieker een stuk saaier zonder uitsupporters.
Ah, daar hebben we weer een moraalridder die het woord 'neger' racistisch vindt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 06:21 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een PVV'er?
Racisme is gelukkig niet toegestaan in dit land.
In de Maas niet, maar DHZ lagen flinke stapels hahahaquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze de helft in de Maas geflikkerd en zijn ze gaan zuipen.
Zou een hoop verklaren. Heb geen krant kunnen vinden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:00 schreef Luni het volgende:
[..]
In de Maas niet, maar DHZ lagen flinke stapels hahaha
Met een beetje geluk zit hij zondag op de bank.quote:Leerdam heeft knoop nog niet doorgehakt
Deze week wordt duidelijk of Kelvin Leerdam zijn aflopende contract bij Feyenoord verlengt. De 22-jarige middenvelder , die ook als rechtsback uit de voeten kan, kreeg een kleine maand geleden van technisch directeur Martin van Geel een ‘ultieme aanbieding’ voorgelegd. Vóór donderdag moet hij daarop ingaan. “Anders wordt de aanbieding ingetrokken”, zegt Van Geel tegen NUsport. “Maar ik ga ervan uit dat we deze week gewoon correct antwoord van Kelvin krijgen.''
''We hebben er alles aan gedaan om hem voor Feyenoord te behouden en er ligt nu een heel mooie, ultieme aanbieding. We hopen dat hij langer bij ons blijft, maar daar zijn in dit geval wel twee partijen voor nodig.”
Leerdam mag zich in de belangstelling verheugen van koploper FC Twente, saillant genoeg zondag de komende tegenstander van Feyenoord in de eredivisie. Zijn zaakwaarnemer John Veldman stelt dat hij slechts een adviserende rol speelt. “Dus als je wilt weten wat Kelvin gaat doen, moet je dat aan hemzelf vragen.”
Ook Leerdam houdt zich echter op de vlakte. “Of ik zondag mijn laatste Klassieker in De Kuip heb gespeeld? Uh… Ik ben nu met de club in gesprek. We zien wel hoe het loopt. Binnenkort zul je wel meer horen, via de club of via mij. Daar wil ik het graag bij laten.”
Ik heb gehoord dat je vóór donderdag moet reageren op een ultieme aanbieding.
“Daarom. Ik wil eerst aan de club laten weten wat ik ga doen.”
Begrijp ik. Maar ik neem aan dat de knoop al is doorgehakt.
“Nee, ik wil eerst nog even goed nadenken. En dan zie ik wel wat ik doe.”
Het wordt een lastige keus.
“Valt wel mee, hoor.”
Je speelt hier in de basis, dus waarom zou je weggaan?
“Ik heb toch ook niet gezegd dat ik wegga?”
Maar ook niet dat je blijft.
“Wat ik zeg: ik ga geen dingen naar buiten brengen, voordat ik Feyenoord duidelijkheid heb verschaft.”
FC Twente volgt je. Zondag spelen jullie tegen die club…
“Maar daar heeft die deadline van donderdag niks mee te maken.”
De interesse van Twente staat los van jouw beslissing?
“Ik denk dat andere clubs altijd interesse zullen hebben in spelers van Feyenoord, zeker nu het hier de laatste anderhalf jaar wat beter gaat. Je ziet steeds meer jongens van Feyenoord bij het Nederlands elftal komen. En de jongens van ons bij Jong Oranje doen het ook goed.”
Je hebt goed contact met Leroy Fer en Jerson Cabral, die eerder overstapten van Feyenoord naar Twente.
“Dat klopt, ik spreek ze nog geregeld. Zij hebben het naar hun zin bij Twente, maar dat betekent niet dat ik me door hen laat beïnvloeden.”
Ik ben er niet rouwig om als hij niet verlengt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zit hij zondag op de bank.
Toch jammer als hij helemaal gratis de deur uit zou lopen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:17 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ben er niet rouwig om als hij niet verlengt.
Zeer nuttige 12e man die op meerdere posities inzetbaar is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:17 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik ben er niet rouwig om als hij niet verlengt.
Komende winter proberen te slijten, Vilhena verlengen zodra hij 18 is en je vervanger staat er. How hard can it be?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toch jammer als hij helemaal gratis de deur uit zou lopen.
Maar dat wil Leerdam zelf niet zijn, die wil in de basis staan en ik geef hem geen ongelijk.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeer nuttige 12e man die op meerdere posities inzetbaar is.
Vilhena heeft toch die vervelende zaakwaarnemer?quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:21 schreef Sejt het volgende:
[..]
Komende winter proberen te slijten, Vilhena verlengen zodra hij 18 is en je vervanger staat er. How hard can it be?
Ik heb gewoon een slecht gevoel bij die Leerdam. Prima 12e man hoor, maar als je eerst niet wilt verlengen en een half jaar later nog steeds twijfelt, dan hoef ik 'm niet... genoeg vervangers die klaar staan.
[..]
Maar dat wil Leerdam zelf niet zijn, die wil in de basis staan en ik geef hem geen ongelijk.
Dat zegt iedereen wel, maar ik vind hem ditt seizoen nog maar belabberd spelen... Mokotjo kan ook op rb en cm spelen, neemt mokotjo de ideale 12de man stempel maar overquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Zeer nuttige 12e man die op meerdere posities inzetbaar is.
quote:'In het voetbal krijg je niet altijd wat je verdient.'
Hij speelde al grote wedstrijden in de Duitse Bundesliga en Spaanse Primera Division, maar ook voor Joris Mathijsen was de klassieker tussen Feyenoord en Ajax iets bijzonders. De inmiddels 32-jarige verdediger speelde in de Kuip zijn eerste klassieker en hield daar, door een laat doelpunt van Graziano Pelle, een punt aan over.
Dat punt was volledig verdiend, vindt Mathijsen. “Zeker. Maar in het voetbal krijg je niet altijd wat je verdient. Gelukkig maken we uiteindelijk de 2-2 en bijna zelfs nog de 3-2. Dat zou helemaal een mooi scenario zijn geweest. Als die laatste kopbal van Pelle er in gegaan was, was de Kuip ontploft”, lacht de international in gesprek met FCUpdate.nl.
Hij vindt dat zijn team het goed gedaan heeft. “Voor rust hebben we tactisch precies gedaan wat we afgesproken hadden. Het stond goed en we kregen kansen, het is alleen jammer dat er in die fase maar één in ging. Na rust was het wat minder, maar dat is ook logisch. Zo'n 1-2 is toch een klap en Ajax is gewoon een ploeg met veel kwaliteit.”
Dat Feyenoord voor rust maar één keer scoorde mocht vooral Wesley Verhoek zich aanrekenen. Hij werd door Jean-Paul Boëtius alleen voor Ajax-doelman Kenneth Vermeer gezet, maar tikte de bal net naast. “Daar baal ik flink van, zo'n bal moet ik er gewoon in rossen”, zegt Verhoek schuldbewust. “Zo'n kans moet er in, vind ik. Zeker in zo'n wedstrijd. Dit is de mooiste wedstrijd van de Eredivisie, daarin wil je heel graag een goaltje maken.”
Dat Feyenoord-Ajax de mooiste wedstrijd van de Eredivisie is, daarover bestaat ook volgens Joris Mathijsen geen twijfel. “Heel mooi om dit mee te maken”, zegt de oud-speler van AZ, Hamburger SV en Malaga over zijn eerste klassieker. “In Duitsland is bijvoorbeeld de derby tussen Hamburger SV en Werder Bremen ook een grote wedstrijd, maar dit...dit is extreem. Dat merkte je ook tijdens de laatste training”, verwijst hij naar de honderden supporters die de club tijdens de afsluitende oefensessie een hart onder de riem kwamen steken. “Dat heb ik nog nooit meegemaakt.”
Raiola. Maar ik zie Vilhena nog wel verlengen zodra hij 18 is. Raiola heeft alleen maar aangegeven dat "ze geen haast hebben", en dat klopt ook, aangezien Vilhena 3 januari pas 18 jaar wordt. En dan kan hij een langer contract tekenen in plaats van een verlenging met 1 jaar op dit moment.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vilhena heeft toch die vervelende zaakwaarnemer?
Zal mij benieuwen of een nieuw stadion dezelfde sfeer kan creëren.quote:
Dat zal moeten groeien natuurlijk. De sfeer van de Kuip zal niet direct in het nieuwe stadion aanwezig zijn. Supportersgroepen zullen zich weer moeten gaan nestelen en hun plek moeten vinden. Het is in ieder geval positief dat ze zeggen dat ze er alles aan gaan doen om een voetbalsfeer te gaan creëren.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen of een nieuw stadion dezelfde sfeer kan creëren.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:15 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat zal moeten groeien natuurlijk. De sfeer van de Kuip zal niet direct in het nieuwe stadion aanwezig zijn. Supportersgroepen zullen zich weer moeten gaan nestelen en hun plek moeten vinden. Het is in ieder geval positief dat ze zeggen dat ze er alles aan gaan doen om een voetbalsfeer te gaan creëren. minder lange rijen voor de bitterballenkraam te creëren.
En zo goed vond ik het niet staan, zoals hij zelf zegt, ze hadden verder door moeten dekken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was niet best gisteren trouwens
Er zal wel een high tech uitschuifbaar dak op komenquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:25 schreef Sejt het volgende:
Vergeet het afdakje niet, zodat men niet nat wordt!!
Multifunctionele gedrochtenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Er zal wel een high tech uitschuifbaar dak op komen
En roltrappen. Heel veel roltrappenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Er zal wel een high tech uitschuifbaar dak op komen
En zo'n hypermodern veld dat je om de 3 wedstrijden kunt vervangenquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
En roltrappen. Heel veel roltrappen
Zo'n hip sfeervakje ergens in de tweede ring weggedrukt waar je lekker in de winter ook met je shirt uit kan staan. Ik zie er al naar uitquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef ValHallen het volgende:
Jaja, genieten wordt dat in het nieuwe ASR Feyenoord Rotterdam Megadome, waar je met hippe pasjes je lauwe kroketten gaat betalen.
Vak 010quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo'n hip sfeervakje ergens in de tweede ring weggedrukt waar je lekker in de winter ook met je shirt uit kan staan. Ik zie er al naar uit
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:32 schreef ValHallen het volgende:
Stoeltjes in alle kleuren van de regenboog want dat zorgt voor sfeer als er lege plekken zijn.
Geweldig inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb de goal van Pelle nu al 50x bekeken, blijft mooi
Hoe hij dat Hand in hand zingt, schitterendquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zie nu pas afsluitende Guidetti filmpje van studio voetbal: kippenvel
TV Rijnmond had ook een mooi compilatiefilmpje over hem met muziek van Borsato. Nou ben ik niet zo'n fan van Borsato, maar die muziek, vooral de tekst paste goed bij de beelden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Zie nu pas afsluitende Guidetti filmpje van studio voetbal: kippenvel
Dezequote:Op maandag 29 oktober 2012 12:03 schreef Luni het volgende:
[..]
TV Rijnmond had ook een mooi compilatiefilmpje over hem met muziek van Borsato. Nou ben ik niet zo'n fan van Borsato, maar die muziek, vooral de tekst paste goed bij de beelden.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:44 schreef E.H. het volgende:
[..]
Hoezo?
Wel een zooi Schotten van Rangers.
Weet dat een paar gasten van Feyenoord fanatiek City supporter zijn. Zullen die wel zijn. Een heeft ook het logo rechts op zijn rug staan.quote:
Aah vandaar.quote:Op maandag 29 oktober 2012 12:42 schreef E.H. het volgende:
[..]
Weet dat een paar gasten van Feyenoord fanatiek City supporter zijn. Zullen die wel zijn. Een heeft ook het logo rechts op zijn rug staan.
Nou nou.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:56 schreef Luni het volgende:
Loop ik 10 minuten voor de wedstrijd bij T de trap op, gooit er een grappenmaker die een paar treden hoger boven mij stond een beker bier richting X. Ik kreeg dus wat bier over me heen waar ik niet zo van gediend was. Ik loop verder omhoog en in het voorbijlopen spreek ik hem erop aan, toen ging hij nog effe bijdehand lopen doen ook. Ik stond inmiddels al een paar treetjes hoger als hem en geef hem met een opgerolde "de Feijenoorder" een klap voor z'n kop. Toen wilde hij me aanvallen, dus ik zeg kom maar, maar hij werd door z'n vrienden tegen gehouden, wat een stakker was dat zeg!!
Allememachies, wat gek zeg!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:56 schreef Luni het volgende:
Loop ik 10 minuten voor de wedstrijd bij T de trap op, gooit er een grappenmaker die een paar treden hoger boven mij stond een beker bier richting X. Ik kreeg dus wat bier over me heen waar ik niet zo van gediend was. Ik loop verder omhoog en in het voorbijlopen spreek ik hem erop aan, toen ging hij nog effe bijdehand lopen doen ook. Ik stond inmiddels al een paar treetjes hoger als hem en geef hem met een opgerolde "de Feijenoorder" een klap voor z'n kop. Toen wilde hij me aanvallen, dus ik zeg kom maar, maar hij werd door z'n vrienden tegen gehouden, wat een stakker was dat zeg!!
Noordzijde, dan krijg je dat hè.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:56 schreef Luni het volgende:
Maak maar aan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom is er nog geen Jean-Paul Boetius topic?
Ik kreeg kippenvel toen ik het keekquote:
Klopt. Had een van de mannen al een mail gestuurd met de vraag of hij er nog wat had.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef Luni het volgende:
Contact gehad met een maatje, ze zijn nog niet door de voorraad "De Feijenoorder" heen.
Op verzoek van Grazianoquote:
Tot de rode kaart had Feyenoord weinig in te brengen de 2e helft hoor. Totaal geen voetbal in die ploeg en Ajax had daar echt de controle...quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:03 schreef jakees het volgende:
Echt te kort met 2-2. Die de Boer ook. "Op het moment dat wij die rode kaart kregen hing de 3-1 meer in de lucht (iets met die strekking)". Ajax heeft 3 kansen gehad en 2 keer gescoord met name door slecht keeperswerk. Bij 1e staat die naast het doel (al was die bij goed opstellen misschien onhoudbaar geweest) en bij die 2e komt die bal een meter van hem af. Die vermeer is maar 6CM groter maar 3 klasse beter dan Lamprou. Wanneer is Mulder weer terug?
Ze hadden 15 minuten wel controle ja, maar geen kans gecreëerd. Ook in die zogenaamde controle kreeg Feyenoord nog een kopkans (Immers).quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Tot de rode kaart had Feyenoord weinig in te brengen de 2e helft hoor. Totaal geen voetbal in die ploeg en Ajax had daar echt de controle...
twitter:FeyenoordKanaal twitterde op maandag 29-10-2012 om 17:00:16Ook meldt #Rijnmond dat de club het contract van Jean-Paul #Boëtius snel wil gaan verlengen. Het huidige contract loopt nog tot 2014. reageer retweet
quote:Feyenoord verwacht spoedig dat het contract met Jean-Paul Boëtius verlengd wordt. De huidige verbintenis met de jeugdinternational loopt af in de zomer van 2014.
"Wij zijn al weken in gesprek met Jean-Paul", laat Martin van Geel weten. "Ik verwacht dat wij er snel uit komen met hem en zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht", aldus de technisch directeur van Feyenoord.
De pas 18-jarige Boëtius maakte maandag zijn debuut in het duel met Ajax (2-2). De vleugelaanvaller scoorde het eerste doelpunt van Feyenoord. Boëtius speelt al vanaf de F-pupillen bij Feyenoord en traint sinds een aantal weken mee met de selectie van trainer Ronald Koeman.
Van mij mag hij best bijtekenen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:34 schreef zoekeenleven het volgende:
Laten we hopen dat Leerdam niet verlengd
Zou mooi zijn als er toch een optie gevonden kan worden om hem over te nemen. Anders heb je na Guidetti weer een held in Rotterdam die aan het eind van het seizoen vertrekt. Kun je tenminste een beetje een stabiel team opbouwen.quote:Binnen een paar weken wil Van Geel ook beslissen over het lot van Graziano Pellè. De spits heeft een doorlopend contract bij Parma en wordt dit voetbaljaar van de Italiaanse club gehuurd. Feyenoord heeft in de huurovereenkomst geen optie tot koop bedongen. In de Klassieker tegen Ajax scoorde Pellè vlak voor het eindsignaal een fantastische treffer, die de 2-2 betekende.
quote:Feyenoord belegt komende winterstop naar alle waarschijnlijkheid evenals vorig seizoen een trainingskamp in Marbella, in het zuiden van Spanje. De club onderzoekt de mogelijkheden voor een trainingsweek in de Spaanse kustplaats van maandag 7 tot en met zondag 13 januari 2013, ter voorbereiding op de tweede seizoenshelft. Tijdens deze week hoopt Feyenoord op zaterdag 12 januari een oefenwedstrijd te spelen. De tegenstander voor dit duel is nog niet bekend.
Feyenoord zal evenals tijdens het trainingskamp in de winterstop van het afgelopen seizoen de trainingen afwerken op het Marbella Football Center. ‘Dat is ons vorig jaar zeer goed bevallen’, zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘Het complex beschikt over uitstekende faciliteiten en het weer is normaal gesproken in orde, dus alle ingrediënten zullen aanwezig zijn voor een goede trainingsweek.’
De afgelopen periode waren er geruchten over een mogelijk trainingskamp in Dubai, maar dit is volgens Van Geel nooit concreet geworden. ‘Als het financieel aantrekkelijk was geweest voor ons om die kant op te gaan, hadden we uiteraard serieus die afweging gemaakt, maar er is nooit een concreet voorstel uit Dubai gekomen. Vandaar dat we nu hebben gekozen voor Marbella.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |