Schapen neuken?quote:
Fapsessiequote:
Jullie in het noorden welquote:
Hoe behouden we communicatie ?quote:
Beetje op bal bezit mee te spelen of is het weer een echte counter formatie?quote:
een wedstrijd is niet echt een goede sample maar het voelde wel goed op zich. Beter dan 4321quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Beetje op bal bezit mee te spelen of is het weer een echte counter formatie?
We pingen!quote:
Ping is dood manquote:
Ja, jij, Thorb en Ajacied7 hebben er al flink wat ingevoerd. Reemi, V0lt en ik ook een paar, maar daar houdt het ook mee op.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
hehe prima hoor!Heb al drie complete teams ingevoerd onderhand!
Ja, lekkerquote:
Al die Marokkanen stelen alle schapen hierquote:
Van te voren even wat drugs ofzo in spuiten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Al die Marokkanen stelen alle schapen hierKinderboerderij zijn leeg vooral na offerfeest vorige week
Welke competities kun je nog het beste gebruiken dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja, jij, Thorb en Ajacied7 hebben er al flink wat ingevoerd. Reemi, V0lt en ik ook een paar, maar daar houdt het ook mee op.
Competitie maakt niet zoveel uit al zijn BPL, Serie A, Spanje etc wel het populairs. Nu je geen clubnaam enzo hoeft in te vullen ben je nog geen minuut per speler kwijt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:08 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Welke competities kun je nog het beste gebruiken dan?
Dan ga ik daar even wat teams van maken met de spelers uit mijn club!
Top 100 van zaterdag 27 oktober 2012| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |