Goed idee, mag ik mee?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja moment nog, moet nog douchen :$
Slapen? Hoe lang moet je wachten ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens de mac uit en de bus weer on foon onder stroom en even slapen oid denk ik...
Vast welquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook mee douchen. Heb het koud!
Kt: heb jij mijn FB zitten afstruinen ofzo
Vinnie, dat komt wel goed
Helaas dan kan ik niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef Faxie het volgende:
Treden 23 november op in Rotterdam. Was in Den Haag erg gaaf, ik ga gewoon nog een keer denk ik
(verkapt 'wie wilt er mee' post)
Kom maar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben dan niet eens in Nederlandquote:
Ik begin bang te worden nu :$quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ow?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben dan niet eens in Nederland
Niet nodigquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik begin bang te worden nu :$
Gisteren ging het toch nog even over spelen met de douchekop?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik begin bang te worden nu :$
Weekendje Polenquote:
quote:
Ok that's itquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisteren ging het toch nog even over spelen met de douchekop?
Have funquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ok that's it
Ik ga spelen met de douchekop nu.. ZONDER jullie
Dikke doei :$![]()
Ligt eraan hoe je dat doet.quote:
Spetter zequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ok that's it
Ik ga spelen met de douchekop nu.. ZONDER jullie
Dikke doei :$![]()
Ja maar date is misschien wat voorbarig. Laat ik het maar op een meet houden.quote:
Holy shitquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
DUS: ik heb gestreken + opgeruimd, beddengoed afgehaald en ook opgemaakt, badkamer gesopt, nachtkasjes opgeruimd, aquarium schoongemaakt en ik heb de vaatwasser uitgeruimd.
Alleen nog stofzuigen straks en de wc
Ik ben goed
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
DUS: ik heb gestreken + opgeruimd, beddengoed afgehaald en ook opgemaakt, badkamer gesopt, nachtkasjes opgeruimd, aquarium schoongemaakt en ik heb de vaatwasser uitgeruimd.
Ik ben goed
Super Lolaquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben goed
Zoals de kapper maar dan zachter, masserend enzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je dat doet.Ik laat dat niet snel toe.
Heb je al vunzige en lieve Poolse woordjes geleerd?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar date is misschien wat voorbarig. Laat ik het maar op een meet houden.
Ik ga pizza uit de oven halen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben goed
Vunzige welquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je al vunzige en lieve Poolse woordjes geleerd?
Goedgekeurd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals de kapper maar dan zachter, masserend enzo
Ook dat nogquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ondanks de koppijn en misselijkheid
Jezus...quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals de kapper maar dan zachter, masserend enzo
Dat is ook knap....quote:
Ik heb zo'n massagespin voor je hoofd... Dat is ook lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus...
Bij de kapper krijg ik al rillingen van het genot..
Ik ga het eens vragen/opzoekenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die moet je ook weten natuurlijk he
Die had ik ook vroeger.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zo'n massagespin voor je hoofd... Dat is ook lekker
Faxie, wil je weer een turfje kunnen zetten of je ego boosten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die moet je ook weten natuurlijk he
Hoezo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie, wil je weer een turfje kunnen zetten of je ego boosten?
Tot half 7 oid, maar de bus is koud brrr...quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slapen? Hoe lang moet je wachten ?
Ik sta meestal gewoon stil onder de douche..quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:50 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, ik spring ook maar even onder de douche.
Waarom zo lang wachtenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tot half 7 oid, maar de bus is koud brrr...
Heb je gelijk inquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik sta meestal gewoon stil onder de douche..
Snap dat springen niet zo in zo een gladde kabine, straks val je.
Ow?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik je vandaag heb besproken met een collega.
Link jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik sta meestal gewoon stil onder de douche..
Snap dat springen niet zo in zo een gladde kabine, straks val je.
Ik gebruikte jou als voorbeeld. Toen vroeg ze me waarom ik haar jouw nummer niet had gegeven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow?
Wacht een even, zit je nu over mij te roddelen?
Hij wil je koppelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow?
Wacht een even, zit je nu over mij te roddelen?
De klanten zijn paintballen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zo lang wachten
[..]
Heb je gelijk inIk ga altijd van links naar rechts bewegen, omdat ik te breed ben voor de waterstralen
Ow maar die mag ze wel hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik gebruikte jou als voorbeeld. Toen vroeg ze me waarom ik haar jouw nummer niet had gegeven.
Ze heeft inmiddels al een jaar een vriendje.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft inmiddels al een jaar een vriendje.
Toen kende ik jou nog heul niet.
Anders had ik het uiteraard gedaan. Ze is ook into surfen ed.
missexpert is een surfmeisjequote:
Iets met een dooie mus he, ik voel je pijn broeder. Ik krijg ook de vraag hoe het kan dat ik nog vrijgezel benquote:
Jij bent iig toffer dan haar huidige vriend. Als het uitgaat, ben ik de eerste die er staat om jouw nummer te geven.quote:
En wat is daarop je antwoord?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Iets met een dooie mus he, ik voel je pijn broeder. Ik krijg ook de vraag hoe het kan dat ik nog vrijgezel ben
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij bent iig toffer dan haar huidige vriend. Als het uitgaat, ben ik de eerste die er staat om jouw nummer te geven.
Klopt, ach zo lang ze niet van die dooddoeners gaan gebruiken vind ik het best. Zoals jouw tijd komt nog wel, etcquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eh dat ik zelf geen stappen neem. Dan gebeurd er niks he
Met surfmeisje? Wat wil je met haar?quote:
Ik hoorde er gisteren 1: waarom gebruik je geen dating sites, dat meisjes aanspreken zit niet in je karakter ditdatquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, ach zo lang ze niet van die dooddoeners gaan gebruiken vind ik het best. Zoals jouw tijd komt nog wel, etc
Neeje, 'wat is daarop uw antwoord'quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met surfmeisje? Wat wil je met haar?
Geen singlequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
missexpert is een surfmeisjeOf is die geen single?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hoorde er gisteren 1: waarom gebruik je geen dating sites, dat meisjes aanspreken zit niet in je karakter ditdat![]()
Die uitspraak klopt helemaal niet. Initiatief nemen is niet zozeer een karaktertrek maar een skill die je jezelf kunt aanleren. Die gozer is niet bepaald slimquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]beetje raar uitspraak maar er zit wel wat in
Die zijn te naar..quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, ach zo lang ze niet van die dooddoeners gaan gebruiken vind ik het best. Zoals jouw tijd komt nog wel, etc
Als ik een oud topic van haar bekijk zal ze sowieso niks voor mij zijn denk ik. Maar wil heus wel een keer het water op met haar hoor, gewoon als Fok vriendjesquote:
Initiatief nemen is vooral lef hebben. En dat is even al je guts bij elkaar rapen en gewoon recht op het doel afgaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die uitspraak klopt helemaal niet. Initiatief nemen is niet zozeer een karaktertrek maar een skill die je jezelf kunt aanleren. Die gozer is niet bepaald slim. Dat helpt wel overigens, zonder na te denken overal in mee gaan
inderdaad en als ze zoiets zeggen dan vraag ik oow ja wanneer dan?quote:
Lef en niet nadenken over de gevolgenquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Initiatief nemen is vooral lef hebben. En dat is even al je guts bij elkaar rapen en gewoon recht op het doel afgaan.
Ja en nee...quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die uitspraak klopt helemaal niet. Initiatief nemen is niet zozeer een karaktertrek maar een skill die je jezelf kunt aanleren. Die gozer is niet bepaald slim. Dat helpt wel overigens, zonder na te denken overal in mee gaan
Zo gaat dat. Gewoon meer delen... Beetje open zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lef en niet nadenken over de gevolgen. Dat werkt eigenlijk het beste. Ik denk teveel na, tegen de tijd dat ik iets heb bedacht is het moment al voorbij
Ik ken het.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Lef en niet nadenken over de gevolgen. Dat werkt eigenlijk het beste. Ik denk teveel na, tegen de tijd dat ik iets heb bedacht is het moment al voorbij
Dat dacht ik ook ja... toch kun je het leren. Ik spreek veel meer met vreemden dan pakweg 10 jaar terug.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja en nee...
Het zit wel degelijk in je aard om onbekende mensen aan te spreken of om het aan je voorbij te laten gaan..
Maargoed als je het niet durft oid is dat een heel ander verhaal.
Hoppaquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Initiatief nemen is vooral lef hebben. En dat is even al je guts bij elkaar rapen en gewoon recht op het doel afgaan.
Die zegt: ren hard weg, ren nu het kan, ren renquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken het.Nadenken is killing ... Gewoon je instinct volgen.
Kut ik moest van mijn opa trouwen voor mijn 30stequote:Op zondag 28 oktober 2012 17:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nogal ja.... zeker als je ze al 10 jaar hoort
Ik voel jequote:Op zondag 28 oktober 2012 17:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nogal ja.... zeker als je ze al 10 jaar hoort
Whehehehe. Schiet op!quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kut ik moest van mijn opa trouwen voor mijn 30ste
Ik kan nooit iets bedenken dus maak ik nooit een move. Online durf ik soms wel maar IRL echt helemaal nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ken het.Nadenken is killing ... Gewoon je instinct volgen.
Kan niet meer ik word volgende maand 30quote:
Je moet een fight en geen flight reactie tonen! Confronteer die sabeltandtijger. (figuurlijk, ik weet dat ze uitgestorven zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die zegt: ren hard weg, ren nu het kan, ren ren
Dat is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet een fight en geen flight reactie tonen! Confronteer die sabeltandtijger. (figuurlijk, ik weet dat ze uitgestorven zijn)
Jammer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan niet meer ik word volgende maand 30
Je kunt het allemaal leren..quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook ja... toch kun je het leren. Ik spreek veel meer met vreemden dan pakweg 10 jaar terug.
Zekerquote:
Niets is onmogelijk! Tegenwoordig kun je bruiden ook bestellen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan niet meer ik word volgende maand 30
Ja, mensen aanspreken die al in discussie zijn vind ik ook heel lastig. Dan heb ik het idee dat je ze lastig valtquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je kunt het allemaal leren..
Neemt niet weg dat iets wel of niet in je karakter kan liggen zogezegd.
Ik gok alleen dat de meeste mensen sociale wezens zijn en contact leuk vinden en dat ze geen vreemde aanspreken in uitgaansgelegenheden omdat ze een beetje bang zijn dat de tegenpartij het raar vindt..
Tis sowieso wel een beetje ''raar'' als er opeens een vreemde naar je tafeltje komt lopen om te vragen hoe het gaat...
Maar zo zit de wereld in elkaar... Als vrouwen dat nou ook eens veel bij mannen deden was het wellicht anders, maar vrouwen hoeven geen actie te ondernemen.. Dusja
Dat kon 30 jaar terug ook alquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets is onmogelijk! Tegenwoordig kun je bruiden ook bestellen.
Hallo ik zag je staan en je ziet er leuk uit.. Hoe gaat het, wat vind je van deze tent wat vind je van de muziek wat vind je van die man daar in de hoek met die gekke lange baard die een beetje raar onze kant op kijkt alsof hij ons wilt vermoorden?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan nooit iets bedenken dus maak ik nooit een move. Online durf ik soms wel maar IRL echt helemaal niet
*dapper gerzicht opzet*quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Zitten soms qua uiterlijk erg fijne dames tussen, alleen helaas moet je wel zelf een snelcursus Pools of Bulgaars doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Leuk advies maar je vragen zijn te oppervlakkig, daar moet je niet te lang mee doorgaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo ik zag je staan en je ziet er leuk uit.. Hoe gaat het, wat vind je van deze tent wat vind je van de muziek wat vind je van die man daar in de hoek met die gekke lange baard die een beetje raar onze kant op kijkt alsof hij ons wilt vermoorden?
Weetje.. Gewoon een beetje naar je omgeving kijken en dan zou je eigenlijk al genoeg gesprekstof moeten hebben...
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:29 schreef Tamashii het volgende:
Trouwen.met rokje natuurlijk. Zo rol ik.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zekerik denk dat ook nog wel een paar Fokkers uit nodig
Lijkt me wel een beetje vreemdquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mogen wij ook komen?
Hehehe, komen.
[..]
Wie?
Helaas komt die pas binnen op 1 december en dan ben ik al 30quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Theorie klinkt makkelijker dan de praktijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hallo ik zag je staan en je ziet er leuk uit.. Hoe gaat het, wat vind je van deze tent wat vind je van de muziek wat vind je van die man daar in de hoek met die gekke lange baard die een beetje raar onze kant op kijkt alsof hij ons wilt vermoorden?
Weetje.. Gewoon een beetje naar je omgeving kijken en dan zou je eigenlijk al genoeg gesprekstof moeten hebben...
Geen idee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mogen wij ook komen?
Hehehe, komen.
[..]
Wie?
Op een FOK! trouwerij zijn?quote:
Lokje en Newb vast wel.quote:
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een FOK! trouwerij zijn?
Iedereen roepen van: FIPO! Het is patat! Lollereinz!!1!1! Famfare
[..]
Lokje en Newb vast wel.
Denk van wel, ik spreek ze nooit meer eigenlijk, wel jammerquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op een FOK! trouwerij zijn?
Iedereen roepen van: FIPO! Het is patat! Lollereinz!!1!1! Famfare
[..]
Lokje en Newb vast wel.
Ergens klinkt dat heel dubbelzinnigquote:
"Wat is de zin van het leven?"quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leuk advies maar je vragen zijn te oppervlakkig, daar moet je niet te lang mee doorgaan.
quote:
Hoezo? Er is geen fout antwoord, je kunt de hele avond filosoferen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe die is weer iets te moeilijk
Truequote:Op zondag 28 oktober 2012 17:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Er is geen fout antwoord, je kunt de hele avond filosoferen.
Haha.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn quotes en auto-refresh doen het niet
Voortplanten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True
Oke wat is het zin van het leven?
Om met jou mee naar huis te gaan vannacht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True
Oke wat is het zin van het leven?
quote:
Godverdoriequote:Op zondag 28 oktober 2012 17:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Om met jou mee naar huis te gaan vannacht.
Soort van GMTA. If you know what I mean.quote:
Alles is grappig.quote:
Uhuquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Soort van GMTA. If you know what I mean.
Werkt mijn hosselpoging?quote:
Wanneer je maar wilt.quote:
Gelukkig is meer dan dat in het levenquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry liefje.
Biologisch evolutionair gezien.
quote:
Pfffff ik bouw wel een piemel danquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry liefje.
Biologisch evolutionair gezien.
Samen heersende kindjes maken?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Oh nee, geen kleine Rokjes.. Dat gingen we niet doen eh.. Iets met world domination enzo dan
Moet ik je plaatjes opsturen van goede piemels?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pfffff ik bouw wel een piemel danMoet maar
Whut. Deze pics heb je niet met mij gedeeld.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik je plaatjes opsturen van goede piemels?
Ik durf het niet, kinderen zijn engquote:
Vind ik ook hoor. Maar onze kindjes zijn vast episch.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik durf het niet, kinderen zijn eng![]()
Zie dm ditdat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut. Deze pics heb je niet met mij gedeeld.
De mijne zou het beste zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lasagne.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
De mijne zou het beste zijn
En nu even kijken hoe het met m'n lasagne gaat![]()
Jouw piemel?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
De mijne zou het beste zijn
En nu even kijken hoe het met m'n lasagne gaat![]()
Waar gaan we heen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fera, zal ik je zo komen halen als een prins meteen witte touringcar?![]()
Uiteraard, wiens piemel anders?quote:
.... HET IS RAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENEquote:
Waarom niet je bent bioloog of niet somsquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uiteraard, wiens piemel anders?
Alsof ik een hele map heb vol met piemel plaatjes.![]()
![]()
quote:
Warm ontvangstquote:
Hoe is 't met jou?quote:
Goed goedquote:
Met je vriend?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:04 schreef Raene het volgende:
[..]
Goed goedGoed gesprek gehad en alles dus ik voel me helemaal voldaan
.
En hoe is het met u dame.
Goed bezig.quote:
FA oprichten? Fok!kers anomous?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Met je vriend?
Met mij is alles goed.FOK! had even een hartstilstand, dus ik heb de dood in de ogen gekeken. But I'm back.
Deze verslaving loopt uit de hand.
Zo herkenbaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Met je vriend?
Met mij is alles goed.FOK! had even een hartstilstand, dus ik heb de dood in de ogen gekeken. But I'm back.
Anonymous bedoel je?quote:
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Met je vriend?
Ermergerd? Wat is dat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja! En Ermergerd! Ik weet hoe je je voelt
... Heb Fok door de jaren heen meermalig down gezien.. drama
.
Dit klinkt zo foutquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:08 schreef Raene het volgende:
Ik zit even een jongen van 35 centimeter weg te werken.
Pics. Nu.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:08 schreef Raene het volgende:
Oh dat is een soort van oh my godquote:
I knowquote:
Bijna klaar hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:08 schreef Raene het volgende:
Was ongetwijfeld de bedoelingquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh dat is een soort van oh my god.
[..]
I know!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh dat is een soort van oh my god.
[..]
I know!
Jaquote:
"XXL Frikandellen", uhuquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:10 schreef Raene het volgende:
Geniaal die XXL FrikandellenI'm stuffed
.
I agree.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:10 schreef Fera het volgende:
[..]Nooit gedacht. Maar fijn dat jullie stuff hebben uitgepraat.
Ik had om een uur of 3/4 soep. Nu pepernotenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zit ook vol
Bak rauwkostsalade, paar patatjes een frikandel en 5 kipnuggets
Wat is belachelijk goedkoopquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:13 schreef Raene het volgende:
Ik ben zo blij met mijn niet te geloven zo belachelijk goedkope snackbar om de hoek.
Gisteren in de trein kon ik chocomel en gevuld speculaas bestellen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had om een uur of 3/4 soep. Nu pepernoten
Ohjaa soep....quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had om een uur of 3/4 soep. Nu pepernoten
Hoeveel kost die 35 cm dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:13 schreef Raene het volgende:
Ik ben zo blij met mijn niet te geloven zo belachelijk goedkope snackbar om de hoek.
1,40 voor een frietje en 2,30 voor zo'n staaf van 250 gram/35 centimeterquote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Gisteren in de trein kon ik chocomel en gevuld speculaas bestellen.
Dat is niet duur neequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:14 schreef Raene het volgende:
[..]
1,40 voor een frietje en 2,30 voor zo'n staaf van 250 gram/35 centimeter!
Nu weer misselijkquote:
quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Smakelijke vergoeding van je zwoele lippen en warme tong
Er komt niet altijd zo iemand langs, in de trein zelf.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
[..]
Dat is niet duur nee
Je moet hem ook een stukjes opeten niet in keer naar binnen schuiven die staafquote:
Ahwquote:
Oh zo'n mensjequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]Ik zal niet teleurstellen.
[..]
Er komt niet altijd zo iemand langs, in de trein zelf.
Gaat het over zo'n ding?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:14 schreef Raene het volgende:
[..]
1,40 voor een frietje en 2,30 voor zo'n staaf van 250 gram/35 centimeter!
Dat heb ik echt al jaren niet meer meegemaaktquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:17 schreef Fera het volgende:
Er komt niet altijd zo iemand langs, in de trein zelf.
Jezus dat ding is langquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gaat het over zo'n ding?[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja diequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat die ook zo lang en topzwaar had willen zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn piemel is jaloers op die frikandel![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
Neequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:21 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat die ook zo lang en topzwaar had willen zijn?
Dat bedoelde ik toch nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lekker neuken als je eikel nog niet eens erin past.
Dit bedoel ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Smakelijke vergoeding van je zwoele lippen en warme tong
Je wilt een hele lange dunne penisquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
Hij is dik zat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je wilt een hele lange dunne penis
Maar niet voor een penisquote:
Ja echt welquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, het ging jou om de mannen die er stukken vanaf bijten?
Oprollenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:23 schreef Murdera het volgende:
Lijkt me onhandig, elke keer dat ding weer oprollen enzo.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist voor een penis.
Niet voor een mega frikandel. Die mag dikker.
Nog dikkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Juist voor een penis.
Niet voor een mega frikandel. Die mag dikker.
Nogal jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
Vin wordt finaal afgebrand op z'n opmerking.
quote:
XXL.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
Een frikandel dik?Of begrijp ik het nu verkeerd.
Misschien moet je hem gaan troostenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:25 schreef Fera het volgende:
Vin wordt finaal afgebrand op z'n opmerking.
Wat is de omtrek? Dat is het belangrijkst.quote:
Komt wel goed schatjequote:
Waarom ik? Jullie pesten hem.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je hem gaan troosten
Ik kan em moeilijk terug toveren maar volgende keer zal ik hem wel opmetenquote:
Ik pest helemaal niemand. En vinnie wil geen knuffel/kusje van een manquote:
Volgende keer opmetenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kan em moeilijk terug toveren maar volgende keer zal ik hem wel opmeten.
Wat schat je ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik kan em moeilijk terug toveren maar volgende keer zal ik hem wel opmeten.
Kaneel krijgt een knuffel van mijquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik pest helemaal niemand. En vinnie wil geen knuffel/kusje van een man
Ik heb hem al getroost.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Probeer gewoon. Misschien vindt hij het wel fijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welke grens? Duitsland of België?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:29 schreef Faxie het volgende:
Hier net over de grens hebben ze cervela's, veel dikker
[ afbeelding ]
Bah bahquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:29 schreef Faxie het volgende:
Hier net over de grens hebben ze cervela's, veel dikker
[ afbeelding ]
Ik vind het er echt fucking lekker uit zien.quote:
Ziet er uit als een rookworst, me no likequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het er echt fucking lekker uit zien.
Kom een keertje langs, gaan we samen cervela's smullenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het er echt fucking lekker uit zien.
Dat dacht ik dus ook alquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ziet er uit als een rookworst, me no like.
't Is geen rookworst. Soort kruising tussen een frikandel, gehaktstaaf en mexicanoquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Rookworst.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:32 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom een keertje langs, gaan we samen cervela's smullen![]()
Die ene die niet opengesneden is?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Rookworst.
[..]Er is er wel één die ik wil proeven.
En nog rauw is ...quote:
Hier ook, ik moet in mn te kleine jurk passen met kerstquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Morgen weer normale ritme...gewoon weer regelmaat etc etc.
En weer gezond eten enzo
Regelmaat is ook wel fijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi
Morgen weer normale ritme...gewoon weer regelmaat etc etc.
En weer gezond eten enzo
quote:
Will doquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Probeer gewoon. Misschien vindt hij het wel fijn.
Ik moet voor mezelf gewoon nog wat afvallenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Hier ook, ik moet in mn te kleine jurk passen met kerst.
Klinkt alsof wij eens samen naar de snackbar moetenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:36 schreef Fera het volgende:
[..]Ik denk dat we het over hetzelfde hebben.
38/40 (shirt/broek) en ik ben een tevreden mens.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet voor mezelf gewoon nog wat afvallen
Ik hoef echt geen maatje 36/38 want dat is zo niet mij... Maar er mag gewoon nog wel wat af
Heb jij er geen op voorraad dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klinkt alsof wij eens samen naar de snackbar moeten
40/42 zpu ik al tevreden mee zijn maardat hangt wel af van hoe zwaar ik ben. Ik kan nu ook sommige broeken maat 42 aan maar mijn gewocht mag nog wel meer omlaagquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
38/40 (shirt/broek) en ik ben een tevreden mens.
Dat.quote:
Hoezo?quote:
Ja dat is stomquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:40 schreef Raene het volgende:
Het word weer te koud om met de hond te gaan hardlopen.
Minder licht. En het kondigt het gure weer aan.quote:
Er is even veel licht door de wintertijd komt er niet ineens minder lichtquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Minder licht. En het kondigt het gure weer aan.
Ga in zweden wonen, daar was het van de week al min 21quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
Kwakkelige winter
Moet er wel een echte winter zijn met maanden lang cm's sneeuw en dikke laag ijs.
Eerder licht dan, ik heb het gevoel dat het 22:00 is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is even veel licht door de wintertijd komt er niet ineens minder licht
Ik pas, 1 cm sneeuw is 1 uur extra file. 5 cm sneeuw en Nederland staat stilquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:43 schreef Vinniiee het volgende:
Kwakkelige winter
Moet er wel een echte winter zijn met maanden lang cm's sneeuw en dikke laag ijs.
Dan staat je biologische klok niet goed, even naar de dokter en je klok laten bijstellenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Eerder licht dan, ik heb het gevoel dat het 22:00 is.
Zwedenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga in zweden wonen, daar was het van de week al min 21
I know. Maar een kwakkelige winter is helemaal niksquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik pas, 1 cm sneeuw is 1 uur extra file. 5 cm sneeuw en Nederland staat stil
Ja en in het park hierachter durf ik niet zo goed in het donker alleen te zijnquote:
Heb ik ook, is niet raarquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja en in het park hierachter durf ik niet zo goed in het donker alleen te zijn.
Het is deze winter anders aardig koud geweest eerste week van Februariquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
ZwedenNee dankje.
[..]
I know. Maar een kwakkelige winter is helemaal niks
Dat heb ik dus ookquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja en in het park hierachter durf ik niet zo goed in het donker alleen te zijn.
I know, ik ben een koukleumquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is deze winter anders aardig koud geweest eerste week van Februari
Ik vond deze winter prima op die hele koude week naquote:
Je mag wel wat van mijn vetjesquote:
En het glad zijn als je moet fietsenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond deze winter prima op die hele koude week namet -20 fietsen naar mijn werk was mij iets te koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |