Goed idee, mag ik mee?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja moment nog, moet nog douchen :$
Slapen? Hoe lang moet je wachten ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens de mac uit en de bus weer on foon onder stroom en even slapen oid denk ik...
Vast welquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil ook mee douchen. Heb het koud!
Kt: heb jij mijn FB zitten afstruinen ofzo
Vinnie, dat komt wel goed
Helaas dan kan ik niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef Faxie het volgende:
Treden 23 november op in Rotterdam. Was in Den Haag erg gaaf, ik ga gewoon nog een keer denk ik
(verkapt 'wie wilt er mee' post)
Kom maar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben dan niet eens in Nederlandquote:
Ik begin bang te worden nu :$quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ow?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben dan niet eens in Nederland
Niet nodigquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik begin bang te worden nu :$
Gisteren ging het toch nog even over spelen met de douchekop?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik begin bang te worden nu :$
Weekendje Polenquote:
quote:
Ok that's itquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisteren ging het toch nog even over spelen met de douchekop?
Have funquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ok that's it
Ik ga spelen met de douchekop nu.. ZONDER jullie
Dikke doei :$![]()
Ligt eraan hoe je dat doet.quote:
Spetter zequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
[..]
Ok that's it
Ik ga spelen met de douchekop nu.. ZONDER jullie
Dikke doei :$![]()
Ja maar date is misschien wat voorbarig. Laat ik het maar op een meet houden.quote:
Holy shitquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
DUS: ik heb gestreken + opgeruimd, beddengoed afgehaald en ook opgemaakt, badkamer gesopt, nachtkasjes opgeruimd, aquarium schoongemaakt en ik heb de vaatwasser uitgeruimd.
Alleen nog stofzuigen straks en de wc
Ik ben goed
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
DUS: ik heb gestreken + opgeruimd, beddengoed afgehaald en ook opgemaakt, badkamer gesopt, nachtkasjes opgeruimd, aquarium schoongemaakt en ik heb de vaatwasser uitgeruimd.
Ik ben goed
Super Lolaquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben goed
Zoals de kapper maar dan zachter, masserend enzoquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je dat doet.Ik laat dat niet snel toe.
Heb je al vunzige en lieve Poolse woordjes geleerd?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar date is misschien wat voorbarig. Laat ik het maar op een meet houden.
Ik ga pizza uit de oven halen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben goed
Vunzige welquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je al vunzige en lieve Poolse woordjes geleerd?
Goedgekeurd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals de kapper maar dan zachter, masserend enzo
Ook dat nogquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ondanks de koppijn en misselijkheid
Jezus...quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zoals de kapper maar dan zachter, masserend enzo
Dat is ook knap....quote:
Ik heb zo'n massagespin voor je hoofd... Dat is ook lekkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jezus...
Bij de kapper krijg ik al rillingen van het genot..
Ik ga het eens vragen/opzoekenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die moet je ook weten natuurlijk he
Die had ik ook vroeger.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zo'n massagespin voor je hoofd... Dat is ook lekker
Faxie, wil je weer een turfje kunnen zetten of je ego boosten?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die moet je ook weten natuurlijk he
Hoezo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie, wil je weer een turfje kunnen zetten of je ego boosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |