quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond hem vandaag beter dan tegen City, zat er soms goed tussen, alleen moet hij minder vaak de bal hebben want voetballen is niet zijn sterkste punt.quote:
"weer" & "goed"quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Poulsen speelde weer goed dat mag ook gezegd worden
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week verliezen we van Vitesse.
Dat weet ik nu al.
Over 2 weken komt er een makkelijk programma.
Ik voorspel dat Vitesse kampioen wordt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
Die kolere boeren en tukkers ook weer iedere week. Ik zou d'r bijkans Vitesse van gaan supporten.
Tegen PECquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:07 schreef TIM-846 het volgende:
Waar wij het steevast verneuken in de laatste minuten, sleept PSV lekker de overwinning uit het vuur.
Hebben makkelijk programma gehad tot nu toe.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel dat Vitesse kampioen wordt.
Volgende week hebben ze ook een makkie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hebben makkelijk programma gehad tot nu toe.
Zie niet in waarom dat niet zou kunnen. We spelen gewoon het best voetbal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Die inhaalslag kun je ook wel vergeten dit seizoen.
Heracles uit is wel wat lastiger dan PEC. En daar hebben we nog niet tegen gespeeld.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wij hebben al vaak genoeg gelijk gespeeld tegen clubjes als Pec of Heracles.
Onze verdedigingquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zie niet in waarom dat niet zou kunnen. We spelen gewoon het best voetbal.
Vandaag was het niet slecht hoor. Zeker niet uit in de kuip.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Onze verdediging. En vandaag was alles behalve best.
Zo kun je alles wel mooi praten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
Heracles uit is wel wat lastiger dan PEC. En daar hebben we nog niet tegen gespeeld.
Ajax wordt toch geen kampioen. Vitesse of Twente wordt kampioen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zo kun je alles wel mooi praten.
Feit is dat we 6 en 7 punten achter staan. En al 60% van de potjes niet hebben gewonnen.
Ze speelde echt weer slap, zaterdagavond tempo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag was het niet slecht hoor. Zeker niet uit in de kuip.
PSV en Twente hebben idd een betere verdediging.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Onze verdediging. En vandaag was alles behalve best.
Goed was het ook nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaag was het niet slecht hoor. Zeker niet uit in de kuip.
Jij hebt alleen naar Sulejmani gekeken volgens mij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze speelde echt weer slap, zaterdagavond tempo.
Net nu ik je serieus begon te nemen kom je met Vitesse.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wordt toch geen kampioen. Vitesse of Twente wordt kampioen.
Die was heel goed hoor, geen balverlies en veel dreiging.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij hebt alleen naar Sulejmani gekeken volgens mij.
Vond het meevallen, met vlagen speelde we heel goed voetbal. Vergeet niet dat we gewoon gewonnen hadden als de scheids niet zo'n achterlijke beslissing nam.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze speelde echt weer slap, zaterdagavond tempo.
Abonnement, kun je mensen blokkeren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:16 schreef Smoofie het volgende:
GGMM, is er een manier om users te ignoren ofzo?
vitesse moet maar eerst eens een goede tegenstander krijgen, zoals de komende 5 wedstrijden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax wordt toch geen kampioen. Vitesse of Twente wordt kampioen.
Ik ben serieus hoor. Wilfried Bony gaat sowieso een goal maken volgende week, straks scoort hij tegen AZ, over 2 weken is Vitesse de sjaak, dolt hij de verdediging van PSV dood over een paar weken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Net nu ik je serieus begon te nemen kom je met Vitesse.
En daarom worden ze geen kampioenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben serieus hoor. Wilfried Bony gaat sowieso een goal maken volgende week, straks scoort hij tegen AZ, over 2 weken is Vitesse de sjaak, dolt hij de verdediging van PSV dood over een paar weken.
Een man, Wilfried Bony = Vitesse
Dat kan je nooit zeker weten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond het meevallen, met vlagen speelde we heel goed voetbal. Vergeet niet dat we gewoon gewonnen hadden als de scheids niet zo'n achterlijke beslissing nam.
Wtf? Welke wedstrijd heb jij gezien? Wat een intens drama die vent.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Poulsen speelde weer goed dat mag ook gezegd worden
Helemaal niets.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:22 schreef S0nic het volgende:
Tevens zoveel kansen hebben we toch helemaal niet gehad naast de goals? Kan me eigenlijk alleen dat schot van Sana voor de geest halen..
Volgende week nieuwe kansenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Smoofie het volgende:
Echt mn hele kk weekend weer naar de klote door dat gefaal. Straks zal United ook wel verliezen.
Zit Sulejmani je zo dwars ja?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Smoofie het volgende:
Echt mn hele kk weekend weer naar de klote door dat gefaal.
Alleen door jou posts al overweeeg ik abo te nemen om die aids niet meer te hoeven lezen.quote:
Ik hou je niet tegen hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen door jou posts al overweeeg ik abo te nemen om die aids niet meer te hoeven lezen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen door jou posts al overweeeg ik abo te nemen om die aids niet meer te hoeven lezen.
Dat werd vorig seizoen ook geroepen. Als je na de winterstop als ploeg een dikke reeks overwinningen maakt in de Mickey Mouse competitie dan ben je zo goed als zeker gewoon kampioen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef Smoofie het volgende:
Die inhaalslag kun je ook wel vergeten dit seizoen.
en het seizoen daarvoor ook. maar blijft kut dat je steeds wedstrijden weggeeft aan het eind van de wedstrijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat werd vorig seizoen ook geroepen. Als je na de winterstop als ploeg een dikke reeks overwinningen maakt in de Mickey Mouse competitie dan ben je zo goed als zeker gewoon kampioen.
Er werd aan het begin van de wedstrijd wel geknokt in een Feyenoord vakquote:
Hoe dan ook hij doet er wel lang over om terug te komenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:18 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Stevenmac is Rotterdam niet meer uit gekomen.
Ach, als je maar met een groepje joden bent. Alleen verschrikkelijk als ze scoren of winnenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap ook niet waarom je als ajacied in een kakkerlakken vak zou gaan zitten
Triest ja, mja ze zijn nou eenmaal niet goed genoeg momenteel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef CaasS het volgende:
Net de rode kaart van Moisander nog een keer gezien....
Bij de eerste trekt hij (na de bal te hebben geraakt) zijn been in. Clasie naait hem gewoon een kaart aan.
Tweede idem dito. Houdt hem letterlijk een halve seconde vast.
Ach ja.
Alle twee niet eens overtredingen nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:21 schreef CaasS het volgende:
Net de rode kaart van Moisander nog een keer gezien....
Bij de eerste trekt hij (na de bal te hebben geraakt) zijn been in. Clasie naait hem gewoon een kaart aan.
Tweede idem dito. Houdt hem letterlijk een halve seconde vast.
Ach ja.
Ik heb het ook gedaan. Je hebt bij ingang en uitgang de hele tijd het idee dat je nou net die buurman tegen het lijf loopt welke weet dat je voor Ajax bent.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Snap ook niet waarom je als ajacied in een kakkerlakken vak zou gaan zitten
Ik zou echt moeite hebben om me in te houden als Ajax dan zou scoren. Je moet het gewoon niet doen zeker als je al die door gesnoven koppen zietquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach, als je maar met een groepje joden bent. Alleen verschrikkelijk als ze scoren of winnen![]()
Dat is zeker waar, die glimlach of grimmas en ergenis op je gezicht moet makkelijk af te lezen zijn. Al die tokkies, brrrquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou echt moeite hebben om me in te houden als Ajax dan zou scoren. Je moet het gewoon niet doen zeker als je al die door gesnoven koppen ziet
Die "vrouwen" ook daar wat een volk snap wel waarom Immers en Clasie daar zo populair zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, die glimlach of grimmas en ergenis op je gezicht moet makkelijk af te lezen zijn. Al die tokkies, brrr
Van die kaalgeschoren doorgesnoven hardcore wijvenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die "vrouwen" ook daar wat een volk snap wel waarom Immers en Clasie daar zo populair zijn
Was een keer bij Roda uit stond er een zo'n fucking mager gastje in de kou zonder T-shirt aan boos te doen naar het uit vak heb me toen stuk gelachenquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Van die kaalgeschoren doorgesnoven hardcore wijven![]()
![]()
![]()
![]()
( zat met de 10-0 trouwens in het stadion bij psv-feyenoord, geen idee nog hoe en waarom ik daar terecht kwamTrieste bedoeling was dat )
Heerlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Was een keer bij Roda uit stond er een zo'n fucking mager gastje in de kou zonder T-shirt aan boos te doen naar het uit vak heb me toen stuk gelachen
Hij zit al bij U21 en volgens mij niet...quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:49 schreef tammepiet het volgende:
Ah mooi deze week Sneek.
Fischer moet gaan vlammen _0_ of spelen ze deze week Europees met U19?
Ik bedoelde Europees met Ajax U-19quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij zit al bij U21 en volgens mij niet...
Eriksen even rust gunnen idd en Sulejmani hoeft van mij niet te spelen, dan liever iemand uit de jeugd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef Artillerieschaap het volgende:
Laat Anderson, Fischer en De Sa maar met U19 meegaan.
Cillessen, Ligeon, Veltman, Moisander, Dijks; Boccara, Klaassen, De Jong; Sulejmani, Hoesen en Boerrigter lijkt me een leuke mix om naar te kijken vs Sneek.
Die zitten dus in Moskou.. En Klaassen is ook nog geblesseerd volgens mijquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen even rust gunnen idd en Sulejmani hoeft van mij niet te spelen, dan liever iemand uit de jeugd.
Het was meer met het idee voor een DVD'tje om in de winterstop naar wat Russische clubs te sturenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen even rust gunnen idd en Sulejmani hoeft van mij niet te spelen, dan liever iemand uit de jeugd.
Pak je toch iemand van de B1 die het goed doet, niets mis mee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die zitten dus in Moskou.. En Klaassen is ook nog geblesseerd volgens mij
Mij niet, haal Veltman, Klaassen, Sulejmani en Boerrigter er maar uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:20 schreef Artillerieschaap het volgende:
Laat Anderson, Fischer en De Sa maar met U19 meegaan.
Cillessen, Ligeon, Veltman, Moisander, Dijks; Boccara, Klaassen, De Jong; Sulejmani, Hoesen en Boerrigter lijkt me een leuke mix om naar te kijken vs Sneek.
Die kan niet spelen inderdaad.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die zitten dus in Moskou.. En Klaassen is ook nog geblesseerd volgens mij
Oja, Lukoki is weer fit. Maar Anderson en Fischer moeten gewoon NextGen spelen, Ajax moet daar ver in komen. Ik zie ook liever Denswil ipv Veltman, maar de Boer kiest vooralsnog voor laatstgenoemde bij de selectie..quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mij niet, haal Veltman, Klaassen, Sulejmani en Boerrigter er maar uit.
Denswil, Andersen, Fischer en Lukoki er voor in de plaats.
Ik vind dat NextGen echt twee kanten hebben. Het is natuurlijk een positieve ervaring voor de jongens en misschien worden ze er beter van, maar aan de andere kant kunnen topclubs onze talenten zien schitteren, niet helemaal slim dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:25 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Oja, Lukoki is weer fit. Maar Anderson en Fischer moeten gewoon NextGen spelen, Ajax moet daar ver in komen. Ik zie ook liever Denswil ipv Veltman, maar de Boer kiest vooralsnog voor laatstgenoemde bij de selectie..
Tsja, die scouten toch wel bij Ajax helaas. Spelers proberen te verstoppen voor ze gaat toch niet lukken. Enige dat je kan doen om die gasten te houden is ze ervan overtuigen dat ze bij Ajax meer kans van slagen hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vind dat NextGen echt twee kanten hebben. Het is natuurlijk een positieve ervaring voor de jongens en misschien worden ze er beter van, maar aan de andere kant kunnen topclubs onze talenten zien schitteren, niet helemaal slim dus.
Gelukkig hebben we slimme Denen en ik hoop dat de rest vd talenten een voorbeeld aan hun nemen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Tsja, die scouten toch wel bij Ajax helaas. Spelers proberen te verstoppen voor ze gaat toch niet lukken. Enige dat je kan doen om die gasten te houden is ze ervan overtuigen dat ze bij Ajax meer kans van slagen hebben.
Slimme Denen die voor ver onder de hoofdprijs de deur uit lopen, ben ik bang.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we slimme Denen en ik hoop dat de rest vd talenten een voorbeeld aan hun nemen.
Ook dat nog, bekervoetbalquote:Op maandag 29 oktober 2012 08:33 schreef TIM-846 het volgende:
Denk dat Boerrigter het best leuk kan doen tegen Sneek.
Heracles, Feyenoord en Heerenveen zijn ook niet veel. Vitesse is echt geen zekerheid helaas.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef Ramboetan het volgende:
volgende competitie wedstrijden voor de winterstop:
vitesse thuis.
zwolle uit
vvv thuis
roda uit
psv thuis
groningen thuis
willem II uit
fc utrecht uit
enige echt lastige uit wedstrijd is utrecht en thuis psv. Ik heb vitesse zien voetballen vandaag en dat vond ik niet veel. Dit zou al een fantastische reeks zijn natuurlijk! CL-wedstrijden zitten er wel tussen uiteraard.
Zal wel 20 punten worden of zo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef Ramboetan het volgende:
vitesse thuis.
zwolle uit
vvv thuis
roda uit
psv thuis
groningen thuis
willem II uit
fc utrecht uit
enige echt lastige uit wedstrijd is utrecht en thuis psv. Ik heb vitesse zien voetballen vandaag en dat vond ik niet veel. Dit zou al een fantastische reeks zijn natuurlijk! CL-wedstrijden zitten er wel tussen uiteraard.
8 wedstrijden, dus 24 puntenquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zal wel 20 punten worden of zo.
Waarom staat Feyenoord in dit rijtje? De klassieker is totaal niet te vergelijken met een wedstrijd tegen een provincieclub als Heerenveen of Heracles.quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heracles, Feyenoord en Heerenveen zijn ook niet veel. Vitesse is echt geen zekerheid helaas.
Ik vind het echt lachwekkend dat mensen denken dat wij potjes tegen Roda, Vitesse of Groningen wel even winnen. Denk even terug aan Heerenveen, Utrecht, Ado en Heracles.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef Ramboetan het volgende:
vitesse thuis.
zwolle uit
vvv thuis
roda uit
psv thuis
groningen thuis
willem II uit
fc utrecht uit
Ado en Utrecht mag je er ook bij zetten ;-)quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heracles, Feyenoord en Heerenveen zijn ook niet veel. Vitesse is echt geen zekerheid helaas.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ado en Utrecht mag je er ook bij zetten ;-)
Ik zag die 2-2 serieus al 20-25 minuten van te voren aankomen. Telkens als Ajax er voor kiest de voorsprong vast te houden en op 'balbezit' te gaan voetballen dan gaat het mis en worden ze overlopen. Is geen toeval meerquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]Het blijft instabiel, dat zag je gisteren ook weer, ook met 10 man moet je die voorsprong vast kunnen houden
quote:Moeder twitterpuber: 'Babel ging over de schreef'
De moeder van Lorenzo T., de jongen die een dreigtweet stuurde naar Ajacied Ryan Babel, overweegt serieus te verhuizen. Ook heeft ze aangifte gedaan tegen de voetballer die de naam, het adres en telefoonnummer van Lorenzo op zijn twitteraccount vermeldde.
Lorenzo twitterde dat Ryan Babel 'een kogel moet krijgen'.
Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag.
'Het is een heel domme tweet van een puber van 15 geweest', vertelt Carola, die niet met haar achternaam in de krant wil. Ze durft niet. Kort nadat haar zoon afgelopen donderdag de gewraakte tweet de wereld in slingerde waarin stond dat 'die zwarte een kogel moet krijgen', is ze met hem ondergedoken.
Babel plaatste het bericht op zijn twitteraccount, waar bijna een miljoen volgers deze zagen. Toen ook de adresgegevens en het telefoonnummer van Feyenoordfan Lorenzo op internet verscheen, stroomden honderden doodsbedreigingen bij de 15-jarige binnen. Ook voor de eengezinswoning in De Lier verzamelde zich een menigte. 'Lorenzo heeft het bericht gestuurd toen hij met vrienden was, zonder zich te realiseren wat het allemaal teweeg zou brengen.'
Vandaag moet Lorenzo, die is aangehouden vanwege zijn dreigtweet, zich tijdens een hoorzitting verantwoorden. 'Lorenzo heeft het zeker niet zo bedoeld als het overgekomen is', zegt zijn moeder. 'Ik keur niet goed wat hij gedaan heeft, maar mijn zoon is niet racistisch. Hij gaat gewoon naar school en is nooit in aanraking geweest met justitie.'
Ze vindt dat haar zoon te hard is gestraft door zo openlijk aan de schandpaal genageld te worden. Hoewel Babel ontkent het adres van de jongen op Twitter te hebben gezet, weten Lorenzo en zijn moeder heel zeker dat dit wel is gebeurd. 'We hebben er foto's van. Ryan Babel heeft ervoor gezorgd dat mijn kind door duizenden is bedreigd met de dood. Als hij met die gegevens Lorenzo of mij opgezocht zou hebben, hadden we alles kunnen uitpraten. Lorenzo verdient een straf, hij zal die ook ondergaan. Maar dit is wel een hele harde les voor mijn zoon.'
Babel zegt geschrokken te zijn van de bedreigende tweet van de Westlander. 'Ik vind het heel erg, maar wil er verder niet op ingaan', zei de aanvaller gistermiddag na afloop van de klassieker tegen Feyenoord. De Amsterdammer ontkende nogmaals dat hij de adresgegevens van Lorenzo op Twitter heeft gezet. 'Ik heb die gegevens niet gepost.'
Heeft toch wel veel met Poulsen te maken, die kiest te vaak voor de makkelijke oplossing naar achteren, terwijl Anita bijna altijd voor diepte koos. Dit houdt het hele team teveel op eigen helft en is vragen om problemen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:16 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik zag die 2-2 serieus al 20-25 minuten van te voren aankomen. Telkens als Ajax er voor kiest de voorsprong vast te houden en op 'balbezit' te gaan voetballen dan gaat het mis en worden ze overlopen. Is geen toeval meer
quote:Ajax houdt Kristján Flóki Finnbogason in de gaten. De 17-jarige spits van FH wordt in IJsland gezien als een van de grootste talenten en ook FC Groningen en FC Utrecht hebben de aanvaller op de radar, aldus Morgunbladid. Finnbogason maakte vorig seizoen zijn debuut en is overigens geen familie van sc Heerenveen-spits Alfred.
Was te verwachten dit, hij heeft die tweet met zijn adres enzo wel geplaatst. Stond in dit topic ook nog.quote:
Inderdaad. Sneu ventje die Lorenzo met zijn moeder.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie uitdeelt (in dit geval die puber) moet incasseren (wat babel doet).
en die smoes '' mijn zoon wist niet wat het allemaal te weeg zou brengen''.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Inderdaad. Sneu ventje die Lorenzo met zijn moeder.
Daarbij moet zij de schuld misschien bij haarzelf zoeken. Als mijn kind dergelijke wartaal uit zou slaan zou ik hem onterven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en die smoes '' mijn zoon wist niet wat het allemaal te weeg zou brengen''.
Alsjeblieft dat weet zelfs mijn nichtje van 3.
calimeroquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
De rode kaart van Moisander heeft de wedstrijd voor Ajax verpest, ze speelde top, na de rode kaart waren ze helemaal de weg kwijt, hij had nooit rood mogen krijgen want de 1e gele kaart speelde hij keurig de bal.
Hij heeft wel een beetje gelijk al zullen we nooit weten of de voorsprong met 11 man wel zou zijn behouden of zelfs vergrootquote:
Onzin. Feyenoord had daarvoor ook al een enorm aantal kansen al gehad die er eigenlijk in hadden gemoeten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
De rode kaart van Moisander heeft de wedstrijd voor Ajax verpest, ze speelde top, na de rode kaart waren ze helemaal de weg kwijt, hij had nooit rood mogen krijgen want de 1e gele kaart speelde hij keurig de bal.
Maar die gingen er niet in dus dat heeft er niets mee te maken.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Onzin. Feyenoord had daarvoor ook al een enorm aantal kansen al gehad die er eigenlijk in hadden gemoeten.
Natuurlijk had het invloedquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Onzin. Feyenoord had daarvoor ook al een enorm aantal kansen al gehad die er eigenlijk in hadden gemoeten.
Klopt, na die rode kaart werd het minder. Vreemd genoeg net als in de arena vorig jaar.quote:
Van mij hoeft het ook niet. Laat hem maar lekker spelen tegen FCT.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan hij nog voor gestraft worden denk ik, niet dat het van mij hoeft hoor.
Is niets. Je ziet dat clasie voor de bal gaat en daarna moet omdraaien en perongeluk in het gezicht van van rhijn komt....quote:
De scheids heeft de overtreding waar genomen, dus kan hij volgens mij niet meer gestrat worden toch......? Voor de rest mag Ajax blij zijn dat Immers zo'n prutser is, anders had Feyenoord deze wedstrijd eenvoudig gewonnen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die man is wel echt overschat. Hopelijk krijgt hij nog een schorsing
Feyenoord mag van geluk spreken dat Moisander twee hele flauwe gele kaarten krijgt anders verliest Feyenoord deze wedstrijd gewoon.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:11 schreef satecl het volgende:
[..]
De scheids heeft de overtreding waar genomen, dus kan hij volgens mij niet meer gestrat worden toch......? Voor de rest mag Ajax blij zijn dat Immers zo'n prutser is, anders had Feyenoord deze wedstrijd eenvoudig gewonnen.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feyenoord mag van geluk spreken dat Moisander twee hele flauwe gele kaarten krijgt anders verliest Feyenoord deze wedstrijd gewoon.
[..]
Feyenoord mag van geluk spreken dat Moisander twee hele flauwe gele kaarten krijgt anders verliest Feyenoord deze wedstrijd gewoon.
[..]
[..]
quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:11 schreef satecl het volgende:
[..]
De scheids heeft de overtreding waar genomen, dus kan hij volgens mij niet meer gestrat worden toch......? Voor de rest mag Ajax blij zijn dat Immers zo'n prutser is, anders had Feyenoord deze wedstrijd eenvoudig gewonnen.
Ja, want Ajax was zoveel beter dan Feyenoord.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar met 11 man speelt Ajax de pot uit heeft niets te maken met beter want ze waren gewoon aan elkaar gewaagd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, want Ajax was zoveel beter dan Feyenoord.
Dat ging ook goed tegen Heracles inderdaad, die pot uitspelen. Ligt het misschien dan toch een beetje aan Ajax zelf? Het zal toch niet?!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee maar met 11 man speelt Ajax de pot uit heeft niets te maken met beter want ze waren gewoon aan elkaar gewaagd.
Het ging goed tegen City idd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ging ook goed tegen Heracles inderdaad, die pot uitspelen. Ligt het misschien dan toch een beetje aan Ajax zelf? Het zal toch niet?!
Dat heeft er toch niets mee te maken? Feyenoord liet niets anders zien dan de bal stom vooruit schoppen en hopen dat hij goed valt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ging ook goed tegen Heracles inderdaad, die pot uitspelen. Ligt het misschien dan toch een beetje aan Ajax zelf? Het zal toch niet?!
Het heeft inderdaad niets met Ajax te maken het gelijkspel, lag volledig aan de rode kaart van de scheids!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat heeft er toch niets mee te maken? Feyenoord liet niets anders zien dan de bal stom vooruit schoppen en hopen dat hij goed valt.
tot die rode kaart had Ajax wel alles onder controle, dus ja het heeft er deels mee te maken en als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoerquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad niets met Ajax te maken het gelijkspel, lag volledig aan de rode kaart van de scheids!
Het lag totaal niet aan Ajax, die konden er niets aan doen. Altijd de schuld van de scheids, goffetomme kut knkb!!quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
tot die rode kaart had Ajax wel alles onder controle, dus ja het heeft er deels mee te maken en als je dat niet begrijpt dan is je moeder een hoer
altijd schuld vd scheidsquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het lag totaal niet aan Ajax, die konden er niets aan doen. Altijd de schuld van de scheids, goffetomme kut knkb!!
Ga er eens inhoudelijk op in wat ik zegquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het lag totaal niet aan Ajax, die konden er niets aan doen. Altijd de schuld van de scheids, goffetomme kut knkb!!
Ja, Ajax kon er niets aan doen. Gewoon genaaid doordat een tackle met gestrekt been een gele kaart opleverde evenals het onderbreken van een (veelbelovende) aanval. Rare beslissing toch.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
altijd schuld vd scheids![]()
vorige week tegen heracles lag het gewoon aan ajax zelf, maar nu had deze rode kaart er een groot aandeel in
Dat maak jij er van. Jezus zeg door welke molen ben jij geraakt bij de geboortequote:Op maandag 29 oktober 2012 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
En de klap van Clasie en doorgaan op Babel had ook rood moeten zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, Ajax kon er niets aan doen. Gewoon genaaid doordat een tackle met gestrekt been een gele kaart opleverde evenals het onderbreken van een (veelbelovende) aanval. Rare beslissing toch.
Waar zeg ik dat dat niet zo was dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En de klap van Clasie en doorgaan op Babel had ook rood moeten zijn
Had je weer een hele andere situatie gehad
Jammer dit, dacht altijd dat jij wel realistisch was
Je lult zo dom andersquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat dat niet zo was dan?
quote:
Ik pas mij graag aan aan dit niveau.quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aal te passen, gewoon wieberen mag ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik pas mij graag aan aan dit niveau.
Ga je nu werkelijk beweren dat met een man minder spelen geen handicap is voor een voetbalteam?quote:Op maandag 29 oktober 2012 14:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad niets met Ajax te maken het gelijkspel, lag volledig aan de rode kaart van de scheids!
En dat bepaal jij nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hoeft je niet aal te passen, gewoon wieberen mag ook.
Maar het is wel zoquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Ik pas mij graag aan aan dit niveau.
Je mag ook normaal posten dan boeit het me niet maar als je onzin gaat posten en zo drie kwart topic gaat vullen met onzin dan mag je van mij gewoon oprotten.quote:
Dat zeg ik toch nergens? Alleen mag je ook wel eens naar het slappe verdedigen kijken ipv alleen naar die rode kaart die je gewoon kunt geven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:02 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ga je nu werkelijk beweren dat met een man minder spelen geen handicap is voor een voetbalteam?![]()
Pardon?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mag ook normaal posten dan boeit het me niet maar als je onzin gaat posten en zo drie kwart topic gaat vullen met onzin dan mag je van mij gewoon oprotten.
Ik post een paar posts op jouw niveau en dat vind jij onzin? Zet dat je niet aan het denken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je mag ook normaal posten dan boeit het me niet maar als je onzin gaat posten en zo drie kwart topic gaat vullen met onzin dan mag je van mij gewoon oprotten.
1ste tackle was gewoon op de bal, moisander trok zijn been nog inquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, Ajax kon er niets aan doen. Gewoon genaaid doordat een tackle met gestrekt been een gele kaart opleverde evenals het onderbreken van een (veelbelovende) aanval. Rare beslissing toch.
Beide kún je een gele kaart voor geven, hoeft niet maar kan wel degelijk als je naar de regels kijkt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
1ste tackle was gewoon op de bal, moisander trok zijn been nog in
tweede overtreding komt 70 keer per wedstrijd voor en zo veelbelovend was die aanval niet
Jammer dat je hier niet op in gaat typischquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar het is wel zo
Want nogmaals beste typisch, tot die rode kaart had Ajax de wedstrijd redelijk onder controle, je wordt zo wel gewoon benadeeld en zeker wanneer Clasie nog op het veld staat
Zeg niet dat het dan niet gelijk was geworden want voor hetzelfde geld kegelt Pele die bal er natuurlijk alsnog in maar het speelt wel degelijk mee
Natuurlijk wordt je benadeeld, maar er werd hier gedaan alsof het alleen aan die rode kaart lag. Daar stoorde ik mij aan.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar het is wel zo
Want nogmaals beste typisch, tot die rode kaart had Ajax de wedstrijd redelijk onder controle, je wordt zo wel gewoon benadeeld en zeker wanneer Clasie nog op het veld staat
Zeg niet dat het dan niet gelijk was geworden want voor hetzelfde geld kegelt Pele die bal er natuurlijk alsnog in maar het speelt wel degelijk mee
Die eerste was gewoon géén gele kaart. Hij speelde de bal en raakte de bal nog voordat die smurf over zijn been duikelde. De tweede gele kaart kán je geven, maar dan moet je als scheidsrechter consequent zijn en 'm telkens geven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Beide kún je een gele kaart voor geven, hoeft niet maar kan wel degelijk als je naar de regels kijkt.
Het heeft er wel degelijk mee te maken nogmaalsquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt je benadeeld, maar er werd hier gedaan alsof het alleen aan die rode kaart lag. Daar stoorde ik mij aan.
Dat ontken ik toch nergens? Alleen kun je het gelijke spel gewoon niet aan die rode kaart ALLEEN ophangen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het heeft er wel degelijk mee te maken nogmaals
Volgens mij lees jij niet goed ofzo
Ajax heeft alles onder controle verdedigend, er komt een 2e gele kaart die 9 van de 10x niet gegeven wordt en je verliest de controle gewoon
Niet alleen, wel voor een groot deel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch nergens? Alleen kun je het gelijke spel gewoon niet aan die rode kaart ALLEEN ophangen.
Nee dat sowieso nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch nergens? Alleen kun je het gelijke spel gewoon niet aan die rode kaart ALLEEN ophangen.
Ik kan mij een Ajax van vorig seizoen herinneren die na de rode kaart ineens gewoon wél gingen voetballen tegen Feyenoord thuis. Ik vind niet dat je een nederlaag of gelijkspel aan een rode kaart kunt ophangen die ver in de tweede helft gegeven wordt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet alleen, wel voor een groot deel.
Uit en thuis is heel iets anders manquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan mij een Ajax van vorig seizoen herinneren die na de rode kaart ineens gewoon wél gingen voetballen tegen Feyenoord thuis. Ik vind niet dat je een nederlaag of gelijkspel aan een rode kaart kunt ophangen die ver in de tweede helft gegeven wordt.
En nu houd ik er over op want het heeft verder toch geen zin. Ik vond Feyenoord minstens gelijkwaardig voor de rode kaart en daarna beter.
Daarover gesproken, wat was die Van Rhijn kut zeg de eerste helft.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uit en thuis is heel iets anders man
In een volle kuip met 44996 schuimbekkende mensen is echt anders in een ArenA vol met eigen publiek
Nee hoorquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daarover gesproken, wat was die Van Rhijn kut zeg de eerste helft.
Is wel de back van Oranje he, dan hoor je niet ondersteboven gespeeld te worden door een gastje van 18.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor
Die van jullie was gewoon erg goed in de 1e helft en zo leek van Rhijn slecht
Ja want de Vrij en Mathijssen waren zo onwijs goed gisterenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is wel de back van Oranje he, dan hoor je niet ondersteboven gespeeld te worden door een gastje van 18.
Oh ik dacht dat dit het Ajax topic was, my bad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja want de Vrij en Mathijssen waren zo onwijs goed gisteren
Wat een bulcrap dit weer
Dat jochie speelde volgens mij gewoon ver boven zijn kunnen en dat kan wel eens voorkomen
Kan gebeuren in je eerste volledige seizoen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is wel de back van Oranje he, dan hoor je niet ondersteboven gespeeld te worden door een gastje van 18.
Nee maar je komt gewoon elke keer met onzin aankakken en dan heb ik er een weerwoord opquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit het Ajax topic was, my bad.
je hebt het overleefd! Hoe was het om in de kuip te zitten als undercoverjood?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar je komt gewoon elke keer met onzin aankakken en dan heb ik er een weerwoord op
Dat kan je gewoon niet hebben vriend
Ja maar Boëtius was gewoon goed, Van Rhijn niet slecht! Aldus steven.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kan gebeuren in je eerste volledige seizoen.
Dat hij talent heeft staat toch buiten kijf?
Ja, hij had hem beter moeten aanpakken, gelukkig mag hij fouten maken.
Jawel hoor, alleen dan wordt het wel een heel erg welles nietes spelletje.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee maar je komt gewoon elke keer met onzin aankakken en dan heb ik er een weerwoord op
Dat kan je gewoon niet hebben vriend
hij had in het begin gewoon gelijk moeten laten zien wie de baas is door middel van een lichte overtreding of duw ofzoquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:23 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kan gebeuren in je eerste volledige seizoen.
Dat hij talent heeft staat toch buiten kijf?
Ja, hij had hem beter moeten aanpakken, gelukkig mag hij fouten maken.
Was goed te doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
je hebt het overleefd! Hoe was het om in de kuip te zitten als undercoverjood?
Boëtius was ook gewoon goed toch?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja maar Boëtius was gewoon goed, Van Rhijn niet slecht! Aldus steven.
[..]
Jawel hoor, alleen dan wordt het wel een heel erg welles nietes spelletje.
Ik vond hem de beste man op het veld gisterenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Boëtius was ook gewoon goed toch?
Vond Pelle er bovenuit steken gister.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik vond hem de beste man op het veld gisteren
Dat jochie was overal en strooide met passes alsof ie al jaren in het 1e speeldequote:Op maandag 29 oktober 2012 15:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vond Pelle er bovenuit steken gister.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vond Pelle er bovenuit steken gister.
2de helft kwam hij Van Rhijn niet voorbij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat jochie was overal en strooide met passes alsof ie al jaren in het 1e speelde
Zelfs ik kan daar van genieten
Tweede helft heb ik hem maar weinig gezien, veel balverlies in (sprint)duels en persoonlijke acties. Dat mag hoor, alleen vind ik dan niet dat je goed speelt. Vond Pelle de tweede helft echt bazig.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat jochie was overal en strooide met passes alsof ie al jaren in het 1e speelde
1e helft was ie beter dan in de 2e helft jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
2de helft kwam hij Van Rhijn niet voorbij.
Ja en die zag je de 1e helft weer nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Tweede helft heb ik hem maar weinig gezien, veel balverlies in (sprint)duels en persoonlijke acties. Dat mag hoor, alleen vind ik dan niet dat je goed speelt. Vond Pelle de tweede helft echt bazig.
2e helft was de koek bij hem toch aardig op.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat zeker, ja.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
1e helft was ie beter dan in de 2e helft ja
Maar dan nog vond ik hem erg sterk
De goal van Feyenoord kwam via hem hoor.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en die zag je de 1e helft weer niet
Niet slecht voor iemand die op een maandag net zijn rentree na een blessure heeft gemaaktquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
2e helft was de koek bij hem toch aardig op.
verhoek gaf voor, immers maaide erover heen en dat knulletje schoot hem erinquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
De goal van Feyenoord kwam via hem hoor.
1ste goal was toch door verhoek - toen immers die erover maaide en toen boetius?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
De goal van Feyenoord kwam via hem hoor.
Jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
1ste goal was toch door verhoek - toen immers die erover maaide en toen boetius?
Pelle liep zichzelf goed vrij en gaf de bal op Verhoek, althans als ik het mij goed herinner.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
1ste goal was toch door verhoek - toen immers die erover maaide en toen boetius?
slechte geheugen danquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Pelle liep zichzelf goed vrij en gaf de bal op Verhoek, althans als ik het mij goed herinner.
Da's waar en hij was ook zeker niet slecht, vond alleen een paar spelers toch net wat beter (Pelle, Blind en na terugkijken beelden ook Eriksen)quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet slecht voor iemand die op een maandag net zijn rentree na een blessure heeft gemaakt
Volgens mij niet want je mede kale, Van Halst, zei het nog bij studio voetbal. Hij liet het zelfs nog zien.quote:
Blind was weer goed jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's waar en hij was ook zeker niet slecht, vond alleen een paar spelers toch net wat beter (Pelle, Blind en na terugkijken beelden ook Eriksen)
Immers maaide toch over de bal heenquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij niet want je mede kale, Van Halst, zei het nog bij studio voetbal. Hij liet het zelfs nog zien.
Jahaa, maar ik bedoelde daarvoor. Pelle deed waardoor die gehaald is, namelijk als aanspeelpunt de andere in stelling brengen. En bij de 1-1 deed hij dat bij Verhoek.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Immers maaide toch over de bal heen
En toen kwam ie voor de voeten van Boetius
Verhoek die liep gewoon goed door waardoor Vermeer moest uitkomen deels
Oja dan is de goal helemaal aan te rekenen op Pelle jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jahaa, maar ik bedoelde daarvoor. Pelle deed waardoor die gehaald is, namelijk als aanspeelpunt de andere in stelling brengen. En bij de 1-1 deed hij dat bij Verhoek.
Degene die Pelle de bal gaf verdient ook wel een pluim dan, zo kan je helemaal teruggaan tot de keeperquote:Op maandag 29 oktober 2012 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jahaa, maar ik bedoelde daarvoor. Pelle deed waardoor die gehaald is, namelijk als aanspeelpunt de andere in stelling brengen. En bij de 1-1 deed hij dat bij Verhoek.
Dat zeg ik niet, jij zei dat hij je hem de eerste helft niet zag. Toen zei ik van wel en kwam deze oneindige post aids van ons.quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oja dan is de goal helemaal aan te rekenen op Pelle ja
Ik zag hem ook niet bij de 1-1quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, jij zei dat hij je hem de eerste helft niet zag. Toen zei ik van wel en kwam deze oneindige post aids van ons.![]()
quote:Cruijff: "Ajax krijgt meer body"
Cruijff:
unibetWed nu 60 euro gratis op Ajax en win harde euro's!
redacteur Jesper Langbroek date 29 Oktober 2012 om 13:36 bron Bron: De Telegraaf
Johan Cruijff denk dat de Champions League-overwinning van Ajax op Manchester City (3-1) een goede stimulans is. De voormalig voetballer ziet een groei in de huidige prestaties van Ajax.
"Het is vooral mooi om te zien hoe het elftal ietsje meer body krijgt", schrijft Cruijff in De Telegraaf. "Stap voor stap leert Ajax nu om wedstrijden uit te spelen. Talent is er genoeg, maar zodra de tegenstander in de slotfase extra druk zet, wordt het moeilijk. Dat zag je tegen Heracles en Feyenoord, maar gelukkig minder tegen Manchester City."
"De 3-1 overwinning is daarom een geweldige stimulans om met z'n allen keihard te blijven werken. Zoals ik al heb aangegeven, heeft de jonge ploeg het de afgelopen weken niet gemakkelijk gehad. Dan komt zo'n succes tegen Manchester City even niet slecht uit."
quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was goed te doen
Droevige mensen en de kakkies hoeven nooit meer te zeggen dat zij de beste sfeer hebben want die was er tot aan de wedstrijd en op de laatste 4minuten na niet
Zo'n beetje elk duel zondag werd verloren deze zondag, en dan vooral door die sana.quote:
Elk duel is wel enorm overdreven, maar Sana was idd niet best. Helaas was zijn vervanger Sulejmani nog slechter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:11 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zo'n beetje elk duel zondag werd verloren deze zondag, en dan vooral door die sana.
Een paar durfde het al toe te geven gelukkigquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Zeg dat niet tegen een kakkerlak want ze hebben echt de beste sfeer van NL
Als ze maar niet verliezen van Ajax, dan is het goed.
Kut volk
Helemaal mee eens. Gewoon A-jeugd erin, en figuren als Boerrigter en Sulejmani op de bank/tribune. Sigthorsson ook snel verkopen. Misschien wil Almere FC daar nog een stuiver voor neertellen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:08 schreef Ramboetan het volgende:
Ik hoop ook dat Frank de boer talenten gaat opstellen ipv van Sulejmani en met iets mindere mate boerrigter.
oh oh, wat was sulejmani slecht. Als ik niet voor ajax was zou ik me echt kapot hebben gelachen.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Zelfs ik vond dat dat ie dat leuk deed
Het is niet alleen de vrijheid maar ook de verdedigende meters minder die hij hoeft te maken, dat komt zijn spel ten goedequote:Op maandag 29 oktober 2012 16:58 schreef CaasS het volgende:
Eriksen: 'Of we hiermee doorgaan? Wat mij betreft wel'
Ajax verspeelde weliswaar opnieuw punten (2-2), maar dat lag dus niet aan Eriksen. "Deze rol past goed bij mij", zei de jongeling in De Telegraaf. "Het is lekker om de ruimte te krijgen. Of de trainer hiermee doorgaat? Dat is niet aan mij, maar wat mij betreft wel. Ik loop misschien nog wel meer dan normaal, maar het voelt anders, omdat ik veel meer in balbezit kom."
Ik ben voorstander van dit systeem. Hoop dat Frank meegaat met Eriksen, maar dat zal wel.
http://www.afc.nlquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef muzas het volgende:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen een 'ajacied' en een 'AFC'er' ?
als dat erin zit, dan gaat het echt wel werken. Voor de verdediging is het echt kut als constant óf eriksen óf de jong óf schone voor je opduiktquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is niet alleen de vrijheid maar ook de verdedigende meters minder die hij hoeft te maken, dat komt zijn spel ten goede
Ah, duidelijk.quote:
UNOquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Dus ik ben ook geen ajacied maar een uno'erOf mag het beide?
Sjek kan zo verwarrend zijn.
SV Overbosquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:41 schreef muzas het volgende:
[..]
Niet haten op unosoms scoren ze zelfs.
Ajax geeft altijd pas gas na de winterstop.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:55 schreef DaveDave09 het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)erste-tien-duels.htm
Ook vorig seizoen wonnen de Amsterdammers slechts vier van hun eerste tien duels in de Eredivisie. Toen was de balans W4 G5 V1.
Geen zorgen![]()
Niks beslist, maar ik wil gewoon een een keer een seizoen waarbij we niet in de achtervolgingquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:58 schreef Pedroso het volgende:
Als we volgende week winnen van Vitesse dan hebben het eigenlijk best goed gedaan, van de 3 topwedstrijden in anderhalve week tijd 2 winnen en 1 gelijk is niet slecht.
PSV en Twente gaan op zeker ook nog vele punten verliezen dus er is nog niets beslist.
Klopt. Toevallig riep ik ook al telkens (quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is niet alleen de vrijheid maar ook de verdedigende meters minder die hij hoeft te maken, dat komt zijn spel ten goede
Nu alleen nog leren dat je in een wedstrijd je 90 minuten moet concentreren en dat je niet te nonchalant kan worden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klopt. Toevallig riep ik ook al telkens () dat Eriksen verdedigend te veel meters maakte, nu hij zich meer moet focussen op de aanval komt dat hem en ook zelfs de andere ten goede.
Tja je zou van Poulsen verwachten dat hij met zijn ervaring het team door de laatste minuten van de wedstrijd sleept, maar hij is duidelijk geen leider. Toch vond ik hem niet super slecht spelen zonder bal, maar ik zou nu liever Boccara zien.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:24 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nu alleen nog leren dat je in een wedstrijd je 90 minuten moet concentreren en dat je niet te nonchalant kan worden.
Ik vind dit een prima systeem al moet Poulsen er wel z.s.m uit. Zo ontzettend veel domme passes.
Verdedigend is hij nuttig maar bij lange na geen type Anita. Met Enoog en Poulsen heb je gewoon 2 matige voetballers terwijl een Ajax DM moet stofzuigen en met 1 pass het speelveld moet omgooien en dat kan hij dus niet. In de eerste weken leek het alsof hij een goede lange bal had maar dat valt nu dus gewoon vies tegenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja je zou van Poulsen verwachten dat hij met zijn ervaring het team door de laatste minuten van de wedstrijd sleept, maar hij is duidelijk geen leider. Toch vond ik hem niet super slecht spelen zonder bal, maar ik zou nu liever Boccara zien.
Allemaal in de basis aub. Vaste krachten rust gunnen. Misschien muv Moisander, aangezien die Vitesse toch mist.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:37 schreef tammepiet het volgende:
Fischer, Denswil, Ligeon, Veltman en Hoesen mee naar Sneek.
Is Moisander niet geschorst voor de beker en gewoon weer spelen in de competitie?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Allemaal in de basis aub. Vaste krachten rust gunnen. Misschien muv Moisander, aangezien die Vitesse toch mist.
Ik moet bekennen dat ik werkelijk geen idee heb wanneer en waar een schorsing doortelt, maar las overal dat hij tegen Vitesse geschorst is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:27 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Is Moisander niet geschorst voor de beker en gewoon weer spelen in de competitie?
Ja ik ook, maar ik bedenk me net dat het andersom wel zo is, bekerwedstrijd rood / 2x geel is (ook) voor de competitie geschorst dacht ik?quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:28 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik werkelijk geen idee heb wanneer en waar een schorsing doortelt, maar las overal dat hij tegen Vitesse geschorst is.
Klopt, heeft niet veel laten zien. Niemand verder echt, was een matige partij.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:40 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Speelde vandaag 90 minuten volgens mij
Klopt. Spelers klappen geven, dat gebeurt bij Ajax nou nooit.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:02 schreef Santello het volgende:
Feyenoord topic is echt triest bezig jegens Ajax. Altijd die pure gif haat tegen alles wat Ajax is. Spelers een klap willen verkopen etc. Gelukkig is dat bij Ajax veel minder.
Gaat meer om de postsquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Spelers klappen geven, dat gebeurt bij Ajax nou nooit.
Maak je niet druk om hun.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:02 schreef Santello het volgende:
Feyenoord topic is echt triest bezig jegens Ajax. Altijd die pure gif haat tegen alles wat Ajax is. Spelers een klap willen verkopen etc. Gelukkig is dat bij Ajax veel minder.
Het was Robin maar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt. Spelers klappen geven, dat gebeurt bij Ajax nou nooit.
Zelfs Daniel de Ridder kreeg toen tikken.quote:
Dat was niet eens serieusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:02 schreef Santello het volgende:
Die tackle van hem was wel goed getimed maar daar kreeg ie weer geel voorquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:14 schreef kurk_droog het volgende:
Ik verbaas me trouwens nog over het gebrek aan kunnen timen bij Moisander. Zie het bijna elke wedstrijd dat deze jongen onder een bal gaat door het verkeerd inschatten
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:02 schreef Santello het volgende:
Perfecter kan bijna niet,jammer dat hij zijn been introk. Geel kreeg hij toch al...dan maar Clasie(huilebalk) goed raken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die tackle van hem was wel goed getimed maar daar kreeg ie weer geel voor
Geef de artikel of video waarin hij huilt dan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]Je lijkt jullie coach wel, lekker huilen.
Ga een gelijkspel maar lekker vieren als een overwinning. Oh en nog even oefenen met dat legioen want alleen zingen bij de 1-1 en 2-2 is natuurlijke geen echte sfeer...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:15 schreef Typisch het volgende:
[..]Je lijkt jullie coach wel, lekker huilen.
Oh ik zit hier blijkbaar weer verkeerd, ik dacht dat dit het Ajax topic was?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga een gelijkspel maar lekker vieren als een overwinning. Oh en nog even oefenen met dat legioen want alleen zingen bij de 1-1 en 2-2 is natuurlijke geen echte sfeer...
Wegwezen met je hypocriete gedoe want anders ga ik dingen uit feyenoordtopic quoten die over Ajax gaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh ik zit hier blijkbaar weer verkeerd, ik dacht dat dit het Ajax topic was?
Jullie hebben het toch ook over de Boer in het Feyenoord topic? En over Ajax spelertjes klappenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh no please, doe dit niet!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wegwezen met je hypocriete gedoe want anders ga ik dingen uit feyenoordtopic quoten die over Ajax gaan
Doe dan ook niet zo achterlijk en hypocriet man, het staat je nietquote:
Nou voor een keertje dan, dat vieren als een overwinning valt allemaal wel mee hoor. Dat heet blij zijn. De Kuip was verder ook vrij snel leeg na een rondje van de spelers. Dat je dit niet gewend bent kan, maar kom niet aan met vieren als een overwinning. Want dat was het vorig jaar pas en dat was toch even een tikkie anders.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga een gelijkspel maar lekker vieren als een overwinning. Oh en nog even oefenen met dat legioen want alleen zingen bij de 1-1 en 2-2 is natuurlijke geen echte sfeer...
Zie het als een tip, ik kom niet graag in dat topic van jullie. Geef jij het daarom maar door aan je soortgenoten.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan dan? Ik zeg wat over Ajax en dan kom je met bullcrap aan over Feyenoord. Dat het ergens anders over Ajax gaat maakt dan in feiten toch geen hol uit?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo achterlijk en hypocriet man, het staat je niet
Lees mijn reactie nog even, misschien dat je dan begrijpt dat je onzin lult.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:32 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zie het als een tip, ik kom niet graag in dat topic van jullie. Geef jij het daarom maar door aan je soortgenoten.
Tuurlijk wel want jij lult zelf ook over Ajax in het Feyenoordtopicquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat is er hypocriet aan dan? Ik zeg wat over Ajax en dan kom je met bullcrap aan over Feyenoord. Dat het ergens anders over Ajax gaat maakt dan in feiten toch geen hol uit?
Ik heb een hekel aan duikelen maar hij heeft zo'n gigantische winnaarsmentaliteit, wat een held!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:32 schreef Tyron het volgende:
Die nep schwable van Suarez voor het Everton duck out trouwens
Oke, misschien over dat vieren overdreven. Hoewel blij zijn ipv teleurgesteld zoals iedereen bij Ajax is een verschil is nog. Maar blijf erbij dat de sfeer daar verder niet zo geweldig is als iedereen doet geloven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lees mijn reactie nog even, misschien dat je dan begrijpt dat je onzin lult.
Walgelijk tot en met. Liverpool vieze aidsclub.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:32 schreef Tyron het volgende:
Die nep schwable van Suarez voor het Everton duck out trouwens
Dus omdat ik dat doe, doen jullie dat ook maar hier? Hoop niet dat er ooit iemand van een brug springt waar je bij bent, als je iedereen zo makkelijk na doet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel want jij lult zelf ook over Ajax in het Feyenoordtopic
Ben je echt nou zo achterlijk of doe je alsof?
DAN IS HET TOCH HYPOCRIET??????quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus omdat ik dat doe, doen jullie dat ook maar hier? Hoop niet dat er ooit iemand van een brug springt waar je bij bent, als je iedereen zo makkelijk na doet.
Nee hoor, dat is niet hypocriet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
DAN IS HET TOCH HYPOCRIET??????
Jezus doe eens niet alsof je dom bent man, het wordt echt een beetje irritant
Okequote:
Yes het is gelukt, ben al weg kale.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke
En nu weer weg voordat je mij echt chagrijnig maakt
kssjjjtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Yes het is gelukt, ben al weg kale.
Ga je nog antwoord geven op mijn reactie op jouw post of blijft het bij geblaat in de lucht van je?quote:
Zie ergens hierboven.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga je nog antwoord geven op mijn reactie op jouw post of blijft het bij geblaat in de lucht van je?
Hoezo walgelijk? Weet jij wel over welk momentje ik het heb?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 00:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Walgelijk tot en met. Liverpool vieze aidsclub.
Ik vond het ook wel mooi, maar of het handig is, ik geloof dat ValHallen een Evertonian is als het om Engels voetbal gaat, Liverpool is natuurlijk een veel mooiere club, wordt wel tijd dat ze de vage herinneringen van grootsheid weer eens ophalen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hoezo walgelijk? Weet jij wel over welk momentje ik het heb?
Geloof ik echt niks vantwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 10:21:34Nieuw op AjaxFanzone.NL: 'Tahamata was slachtoffer van racisme Ajax-bestuur' #ajax - http://t.co/hkCpYc4i reageer retweet
Kan me voorstellen dat in die tijd racisme net iets normaler was dan nu het geval is.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:42 schreef Tarado het volgende:
Geloof ik echt niks vantwitter:AjaxFanzoneNL twitterde op dinsdag 30-10-2012 om 10:21:34Nieuw op AjaxFanzone.NL: 'Tahamata was slachtoffer van racisme Ajax-bestuur' #ajax - http://t.co/hkCpYc4i reageer retweet
Mwah half geloof ik hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:42 schreef Tarado het volgende:
Weet jij wel wie het is?quote:
Harmsen (voorzitter toen) was meer van de centen en absoluut onflexibel qua onderhandelingen voorzover ik me kan herinneren, dus ik geloof eerder dat het daarmee te maken had dan het feit dat hij Molukker isquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat in die tijd racisme net iets normaler was dan nu het geval is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |