SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal even kijken als ik thuis ben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef Ambipur het volgende:
Weiss, post jij eens een kiddy picture.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door TheMagnificent op 28-10-2012 15:52:22 ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Toen al rolde deze man met die chimi's in de kermis, wat een bawsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2012 15:48:22 ]
Lief. Wat was je dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je hebt ook n plofkop?quote:
Daarom herhaal ik altijd: het zit in de genen! Maar ter voorbereiding voor de meet (quote:
Was een compliment.. Echt.. Dikke kindjes doen iets met me. Moedergevoel ofzo komt naar bovenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, bedankt. Erg aardig van je.
Oké, maar ik was niet dik. Ik was juist een mager en actief kind. Bij een plofkop denk ik eerder aan een vet hoofd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was een compliment.. Echt.. Dikke kindjes doen iets met me. Moedergevoel ofzo komt naar boven
Ja, wat ik dus had. Ik was een vetzak. Altijd al geweest. Ik heb een te lelijke foto, maar die ga ik niet posten. Gulmekten gaan jullie dood, serieus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, maar ik was niet dik. Ik was juist een mager en actief kind. Bij een plofkop denk ik eerder aan een vet hoofd.
Catlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef xminator het volgende:
Waarom begin je erover als je hem niet gaat plaatsen. Echt minder van jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van foto![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Catlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Hier minder erge.Als dat de minder enge versie is hoef ik de enge versie niet te zien. Anders kan ik niet slapen vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Als dat de minder enge versie is hoef ik de enge versie niet te zien. Anders kan ik niet slapen vanavond.
Ik ga je smacken met die meet! Wanneer is die meet nou trouwens, anders ga ik alvast plannen. Logee wil komen en ik wil naar iemand anders toe, dus moet het eigenlijk wel even snel weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we naar een bar gaan, ons lam zuipen en dansen. Vind ik Leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef xminator het volgende:
Gezien de meeste stemmen daarop zijn gevallen. Als jullie nou eens beslissen wat we gaan doen in utrecht kunnen we het geheel updaten en definitef maken.
Kwantificeer bar in utrecht dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laten we naar een bar gaan, ons lam zuipen en dansen. Vind ik Leuk.
Hmm, Rotterdag mag ook. Heb daar wel een slaapplek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Kwantificeer bar in utrecht dan?
Van mijn part mag rotterdam ook.
De zaterdag daarop heeft net zoveel stemmen, volgens mij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef xminator het volgende:
Gezien de meeste stemmen daarop zijn gevallen. Als jullie nou eens beslissen wat we gaan doen in utrecht kunnen we het geheel updaten en definitef maken.
Hoe kom je daarbij? Alleen omdat Borte in het weekend wel kan hé..quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De zaterdag daarop heeft net zoveel stemmen, volgens mij.
TM, zeg nou es eerlijk.. Is het je om Borte te doen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Alleen omdat Borte in het weekend wel kan hé..
Is gewoon te zien in datumprikker: allebei 68%. Ik wilde je alleen maar even corrigeren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Alleen omdat Borte in het weekend wel kan hé..
Daar zit mijn voorkeur nog niet bij, plus dat van 1 iemand anders die had op vrijdag/donderdag ja en zaterdag nee. En nu misschien door een bepaalde trip. Als die trip niet doorgaat is dat op donderdag/vrijdag een extra ja. Vandaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is gewoon te zien in datumprikker: allebei 68%. Ik wilde je alleen maar even corrigeren.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
TM, zeg nou es eerlijk.. Is het je om Borte te doen?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat hem (en mij) eens met rust man. Taktin valla.
Oké, maakt mij niet uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar zit mijn voorkeur nog niet bij, plus dat van 1 iemand anders die had op vrijdag/donderdag ja en zaterdag nee. En nu misschien door een bepaalde trip. Als die trip niet doorgaat is dat op donderdag/vrijdag een extra ja. Vandaar.
Luister, ik ben easy. Meer van het drankje doen. Maar jullie willen eten, toch? En 12 uur thuis zijn..quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef xminator het volgende:
Nogmaals als de personen die rotterdam/utrecht voorgesteld hebben (rotterdam heeft mijn voorkeur) ook nou eens met dingen komen wat we daar gaan/kunnen doen. Dan kan datum en alles definitief vastgesteld worden!
Rotterdam is niet leuk voor mensen uit Groningen. Yoksa heb ik ook liever Rotterdam.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef xminator het volgende:
Nogmaals als de personen die rotterdam/utrecht voorgesteld hebben (rotterdam heeft mijn voorkeur) ook nou eens met dingen komen wat we daar gaan/kunnen doen. Dan kan datum en alles definitief vastgesteld worden!
Ik wil ook wel uitgaan hoor, maar dan moet dat in een leuke tentje zijn. Rotterdam en utreg vallen dan afquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Luister, ik ben easy. Meer van het drankje doen. Maar jullie willen eten, toch? En 12 uur thuis zijn..
Wie komt er uit groningen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rotterdam is niet leuk voor mensen uit Groningen. Yoksa heb ik ook liever Rotterdam.
Ik dacht Levo en jij ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik wil ook wel uitgaan hoor, maar dan moet dat in een leuke tentje zijn. Rotterdam en utreg vallen dan af.
[..]
Wie komt er uit groningen dan?
Dan is het vakantie en zit ik daar niet.quote:
Hoeft niet! Dat is mijn voorstel. Kom met dat van jou voor rotterdam of utrecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:53 schreef Weissman het volgende:
Waarom willen jullie persé een turkse tent ?
Waarom is de exacte tent zo belangrijk ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoeft niet! Dat is mijn voorstel. Kom met dat van jou voor rotterdam of utrecht.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
Wat nou slecht, hartstikke lief! *geeft makas*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahum. Slecht, I know.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Kijk hem dan glunderen als een baas omdat hij zonder zijwieltjes fietst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt schattig.quote:
Deze hilarische foto is hier al een paar keer voorbij gekomen en elke keer vroeg ik me af of de clown een stijve had. Nu durf ik het ook te vragen.quote:
Onderzoekende blik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ta o zamandan belliymis, böyuyunce okuyup büyük adam olacak.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:36 schreef Ambipur het volgende:
Die Bilge is dus ook een watje, is gebleken.....Ik had geen foto's op mijn pc, en dacht laat ik meteen alle foto's inscannen. Ben zelfs naar mijn tante toe gelopen om oude albums te doorzoeken. De scanner doet nu ff moeilijk, maar als ik hem niet werkend krijg maak ik wel een foto van de foto.
Ik vind het hartstikke leuk om oude foto's te bekijken en te delen.
Jouw kinderfoto heb ik niet voorbij zien komen??quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als er genoeg valt te regelen dan kan je nu toch ook wel die tentjes opsommen? Heb geen zin om dan bijeentekomen en dan naar plekken te zoekenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom is de exacte tent zo belangrijk ?
Als we Rotterdam of utrecht zeggen, valt er genoeg te regelen.
Waarom zo moeilijk doen ?.
Tweede keer dat die voorbijkomt hoor. En is een vrouw die clown, cok ayip.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:59 schreef Bilge het volgende:
Deze hilarische foto is hier al een paar keer voorbij gekomen en elke keer vroeg ik me af of de clown een stijve had. Nu durf ik het ook te vragen.
Plus yemezler je smoesje!![]()
In Utrecht heb je een Ottomaans restaurant waar je ook kunt waterpijpen. We hadden er Genus zijn verjaardag gevierd een paar jaar terug. Weet niet meer hoe het heet maar is dat een idee misschien?![]()
Ottoman sarnic, maar over het bestaan daarvan is niets meer te vinden..quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:06 schreef Bortecinem het volgende:
In Utrecht heb je een Ottomaans restaurant waar je ook kunt waterpijpen. We hadden er Genus zijn verjaardag gevierd een paar jaar terug. Weet niet meer hoe het heet maar is dat een idee misschien?![]()
Ik ken verder geen andere restaurants of bars in Utrecht aangezien ik er nooit kom.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:06 schreef Weissman het volgende:
Wat is jullie obsessie met ottomaanse en turkse tentjes![]()
Hmm vaag...quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ottoman sarnic, maar over het bestaan daarvan is niets meer te vinden..![]()
Wacht even, jullie gaan niet naar tentjes waar jullie nooit eerder zijn geweest ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken verder geen andere restaurants of bars in Utrecht aangezien ik er nooit kom.
Want dat is eng ?![]()
Zie mijn voorgaande bericht noem namen van tentjes. Heletijd eromheen blijven lullen daar worden geen gaatjes meegevult.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht even, jullie gaan niet naar tentjes waar jullie nooit eerder zijn geweest ?
Want dat is eng ?![]()
Nee, maar aangezien ik er verder geen ken, is dit mijn enige inbreng.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht even, jullie gaan niet naar tentjes waar jullie nooit eerder zijn geweest ?
Want dat is eng ?![]()
Fatma Sahin, Kadir Topbas en een andere minister worden helemaal uitgefloten![]()
Oke ik ben geen fan van ze, maar het is een internationale toernooi, dit doe je toch niet
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil![]()
Welk toernooi?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:54 schreef Eagle_99 het volgende:
Fatma Sahin, Kadir Topbas en een andere minister worden helemaal uitgefloten![]()
Oke ik ben geen fan van ze, maar het is een internationale toernooi, dit doe je toch niet![]()
WTF.quote:.
Ik ben verrast door de drie evets.. Wat een tjappies.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2012 18:06:27 ]![]()
WTA Istanbulquote:
Serena Williams heeft Maria Sharapova verslagen in de finale
Maar ik neem mijn woorden terug, zulke plekken zijn eigenlijk de enige plek waar je in Turkije je ongenoegen over politiek, zonder een politie met wapen of pepperspray op je kop te hebben, kan uiten
[ Bericht 20% gewijzigd door Eagle_99 op 28-10-2012 18:22:18 ]Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil![]()
Zullen jij en ik ook gaan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
WTF..
Ik ben verrast door de drie evets.. Wat een tjappies.
![]()
![]()
Oh it's on, Battle of the Mahdi's:Round I :Indiase Mahdi vs Harun Yahya.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2012 18:26:10 ]![]()
Leuke post.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=297_1351279913![]()
Derde keer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:03 schreef xminator het volgende:
Tweede keer dat die voorbijkomt hoor. En is een vrouw die clown, cok ayip.
Plus yemezler je smoesje!![]()
Hmmm, take a guess dan!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef dustbrain het volgende:
Hoezo heet dit topic 'Tuyrken op fok' ?![]()
Maar er zijn ook heus wel Marokkanen en Antillianen op fok!quote:We're slowly approaching inevitable death.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Maar er zijn ook heus wel Marokkanen en Antillianen op fok!![]()
![]()
Ik ben niet zo handig met paint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Langs de grenzen van Turkije nu.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
21.20 De Dino Show met Karsu Donmez, mijn favoriete bekende Hollandse-Turkse!![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Bilge het volgende:
Ik ben niet zo handig met paint.Leuk! Oramiral Bilge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Maar er zijn ook heus wel Marokkanen en Antillianen op fok!![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Bilge het volgende:
Ik ben niet zo handig met paint.Khadaffi Jr?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat schatttigggggg!![]()
Nee maar de 'tweede' is een verwijzing naar topic nr1. Plus toen was jij nog geen lid dus die telt ook niet mee voor een aantal keer voorbijkomen.quote:![]()
Khaddafi jr
Ik wil zienquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
21.20 De Dino Show met Karsu Donmez, mijn favoriete bekende Hollandse-Turkse!zitten ze yetenek sizsiniz Türkiye te kijken
Ik weet nog steeds noet hoe ik films moet downloaden...quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ambi, ga dit kijken. Ik denk dat je 't wel kan waarderen.![]()
![]()
En dat noemt zich google-nerdquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds noet hoe ik films moet downloaden.... Downloaden kunnen mijn neefjes van 11 jaar zelfs.
![]()
Shoot.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:21 schreef Ambipur het volgende:
Mag ik jullie wat vragen? Beetje financieel."Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
sor baaaalimquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:21 schreef Ambipur het volgende:
Mag ik jullie wat vragen? Beetje financieel.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil![]()
Je zou me helpen!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]
En dat noemt zich google-nerd. Downloaden kunnen mijn neefjes van 11 jaar zelfs.
![]()
Eerst een torrent client downloaden (bijvoorbeeld µTorrent) en daarna op een torrent zoeken (bijvoorbeeld op torrentz.eu).quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds noet hoe ik films moet downloaden...Maar bij sommige mensen is het ook nodig dat ze hun netwerkinstellingen wijzigen om torrents te kunnen downloaden (omdat daarvoor bepaalde poorten open moeten staan), bij anderen weer niet (zoals bij mij), dus dan neemt het wat meer tijd en moeite in beslag. Als je daar geen zin in hebt, kun je 'm ook een keer huren.
![]()
![]()
Toch maar geopend door me broertje uit m'n kamer te schoppenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
21.20 De Dino Show met Karsu Donmez, mijn favoriete bekende Hollandse-Turkse!
Hij wilt met een Turk trouwen
Thnx voor de reacties.
Negatieve reacties kan ik best hebben hoor. Ging de kritiek over de omvang van mijn hoofd? Ik weet zelf ook dat ik een vrij groot hoofd heb, maar anders passen de enorme hersenen niet.quote:![]()
Stel:
Huis moet verkocht worden, maar dat gaat nu lastig. Mensen komen kijken en zeggen niet verder te kunnen bieden dan 170.00.
Hypotheek is 210.000, waarvan nog maar zo'n 5000 uitgekeerd zal worden als aflossing. Maakt dus 205.000 schuld.
Als je akkoord gaat met 170.000 is er dus een schuld van 35.000/2=17.500, daarnaast additionele kosten van zo'n 50000.
Zou je hiermee akkoord gaan?![]()
![]()
Gaat ie mijn ding re-posten, ipv dat ie mij nu helpt.quote:![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef Bilge het volgende:
Thnx voor de reacties.
[..]
Negatieve reacties kan ik best hebben hoor. Ging de kritiek over de omvang van mijn hoofd? Ik weet zelf ook dat ik een vrij groot hoofd heb, maar anders passen de enorme hersenen niet.. Nee, was geen negatieve reactie over je uiterlijk mijn beste.
Meer van khaddafi kreeg een houten stokje in zijn kontje, vandaar vroeg ik mij of dat je ambitie was.![]()
Ik snap er geen bal van maar neequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef Ambipur het volgende:
Stel:
Huis moet verkocht worden, maar dat gaat nu lastig. Mensen komen kijken en zeggen niet verder te kunnen bieden dan 170.00.
Hypotheek is 210.000, waarvan nog maar zo'n 5000 uitgekeerd zal worden als aflossing. Maakt dus 205.000 schuld.
Als je akkoord gaat met 170.000 is er dus een schuld van 35.000/2=17.500, daarnaast additionele kosten van zo'n 50000.
Zou je hiermee akkoord gaan?
De hamvraag is moet je uit dat huis? Wat is de reden? Dan wordt het makkelijker om te beslissen. Als je toch niet uit het huis moet of de reden daartoe is niet van grote belang zou ik daar blijven wonen. Een huis is geen investering!quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:26 schreef Ambipur het volgende:
Stel:
Zou je hiermee akkoord gaan?
Overigens de verwachting is dat de huizenprijzen nog meer zullen dalen, dus moet je een afweging maken. Wat is het verschil met je vraagprijs?
Plus ik snap de additionele kosten van 50k niet?![]()
Originele vraagprijs is verschil zeker 40.000 euro..quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef xminator het volgende:
[..]
De hamvraag is moet je uit dat huis? Wat is de reden? Dan wordt het makkelijker om te beslissen. Als je toch niet uit het huis moet of de reden daartoe is niet van grote belang zou ik daar blijven wonen. Een huis is geen investering!
Overigens de verwachting is dat de huizenprijzen nog meer zullen dalen, dus moet je een afweging maken. Wat is het verschil met je vraagprijs?
Mooiste bijkomstigheid, eindelijk door kunnen gaan. Ik denk dat ik het antwoord al weet.. Zal die mensen vragen een officieel bod te doendan maar 3 jaar werken om schuld af te lossen.
![]()
Oh, sorry, dat moet 5000 zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:30 schreef xminator het volgende:
[..]
De hamvraag is moet je uit dat huis? Wat is de reden? Dan wordt het makkelijker om te beslissen. Als je toch niet uit het huis moet of de reden daartoe is niet van grote belang zou ik daar blijven wonen. Een huis is geen investering!
Plus ik snap de additionele kosten van 50k niet?![]()
![]()
Ik ook, waar woon je?
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.![]()
Tsjah, je zou ook nog een tegenbod kunnen doen.. Als het geen zwaarwegend belang heeft om te verkopen zou ik er blijven wonen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Originele vraagprijs is verschil zeker 40.000 euro..
Mooiste bijkomstigheid, eindelijk door kunnen gaan. Ik denk dat ik het antwoord al weet.. Zal die mensen vragen een officieel bod te doendan maar 3 jaar werken om schuld af te lossen.
![]()
Ja man, dat is mijn ultieme droom.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:28 schreef xminator het volgende:
[..]. Nee, was geen negatieve reactie over je uiterlijk mijn beste.
Meer van khaddafi kreeg een houten stokje in zijn kontje, vandaar vroeg ik mij of dat je ambitie was.![]()
![]()
Ja, maar de andere verkoper maakt mij helemaal gek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:32 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, je zou ook nog een tegenbod kunnen doen.. Als het geen zwaarwegend belang heeft om te verkopen zou ik er blijven wonen.Ik hoef er niet uit, maar ik wil af van de last van het huis en hem. Snap je.
Als jullie kamer willen huren, wees welkom![]()
![]()
Ow nu begrijp ik waarom je het door 2 deeldequote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar de andere verkoper maakt mij helemaal gek.Ik hoef er niet uit, maar ik wil af van de last van het huis en hem. Snap je.
Als jullie kamer willen huren, wees welkomSöylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil![]()
Jij hebt toch ook een makelaar in dienst? Plus wat wil je daarna doen is ook belangrijk, eruitgaan om vervolgens een huis voor 150k te kopen lijkt mij niet verstandig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar de andere verkoper maakt mij helemaal gek.Ik hoef er niet uit, maar ik wil af van de last van het huis en hem. Snap je.
Als jullie kamer willen huren, wees welkom![]()
Ja, maar ik denk eigenlijk dat mijn prive situatie doorslaggevend zal zijn. Ik niet dat de kabinetsplannen zullen helpen, met hun gezeur om HRA.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:35 schreef Bilge het volgende:
De huizenprijzen dalen al jaren, maar misschien zorgen de nieuwe kabinetsplannen voor een ommekeer.![]()
Nee, ik hoop geen huis meer.. Niet in NL althans. Ik ga hurenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een makelaar in dienst? Plus wat wil je daarna doen is ook belangrijk, eruitgaan om vervolgens een huis voor 150k te kopen lijkt mij niet verstandig.![]()
![]()
Nee maar dat gezeur met HRA heeft weer invloed op huizenprijzen en vervolgens dus ook indirect voor jou.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk eigenlijk dat mijn prive situatie doorslaggevend zal zijn. Ik niet dat de kabinetsplannen zullen helpen, met hun gezeur om HRA.![]()
Heb je al de huurprijzen bekeken? Als je niet in de sociale huur valt is het verstandiger om een huis te hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik hoop geen huis meer.. Niet in NL althans. Ik ga huren![]()
Ik val idd buiten sociale huur, maar ik wil eerst alles even op een rij hebben, eer ik zo'n verantwoordelijkheid weer op me neem. Ik zit nu vast en kan niet doen wat ik wil. Verder woon ik nu te ver van mijn omgeving af en ook van mijn werk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb je al de huurprijzen bekeken? Als je niet in de sociale huur valt is het verstandiger om een huis te hebben.![]()
Ik zou je huis verkopen, cash geld aannemen en het storten op een turkse rekening, vervolgens daar een vette huis e.d. opbouwen en hier verhuizen naar net over de grens in Duitsland of Belgie..
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
Cash geld? Ik heb straks 20.000 eur schuld manquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:42 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zou je huis verkopen, cash geld aannemen en het storten op een turkse rekening, vervolgens daar een vette huis e.d. opbouwen en hier verhuizen naar net over de grens in Duitsland of Belgie..![]()
![]()
Ik zou zeggen kijk eerst een stapje verder (dus waar je kan huren e.d. + huurprijzen) voor je zo een beslissing neemtquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik val idd buiten sociale huur, maar ik wil eerst alles even op een rij hebben, eer ik zo'n verantwoordelijkheid weer op me neem. Ik zit nu vast en kan niet doen wat ik wil. Verder woon ik nu te ver van mijn omgeving af en ook van mijn werk.Euhm bij de huidige situatie moet ze cash geld betalen geloof ik..quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:42 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zou je huis verkopen, cash geld aannemen en het storten op een turkse rekening, vervolgens daar een vette huis e.d. opbouwen en hier verhuizen naar net over de grens in Duitsland of Belgie..![]()
Ik heb nergens recht op. Geen huur, zorg what ever toeslag.. Verdien er teveel voor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef TheMagnificent het volgende:
En als je gaat huren ook even kijken of je recht hebt op huurtoeslag.![]()
Welk cash geld?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:42 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik zou je huis verkopen, cash geld aannemen en het storten op een turkse rekening, vervolgens daar een vette huis e.d. opbouwen en hier verhuizen naar net over de grens in Duitsland of Belgie..Die schuld van 22,500? Zelfs in Turkije krijg je voor een negatief vermogen hooguit een schop onder je kont, hoor.
Cool story, Hansel.![]()
kan je geen kamers verhuren?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar red t net net net allemaal..En verdien aardig wat om 't net net net te kunnen.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Hmmm, desnoods even een jaar bij mijn ouders wonen.. Als dat me nog luktquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk eerst een stapje verder (dus waar je kan huren e.d. + huurprijzen) voor je zo een beslissing neemt![]()
![]()
Heb 2 kamers vrij, maar weet niet of het handig is die te verhuren, dan komt het gezeik met belasting en vooral ex..quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kan je geen kamers verhuren?![]()
Mensen die een torenhoge hypotheek hebben genomen op een huis dat ze niet kunnen/konden betalen. Ga eerst eens sparen voor je aan een huis kopen denkt.Cool story, Hansel.![]()
Mensen die zijn gescheiden, met twee personen zouden ze het wel kunnen betalen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die een torenhoge hypotheek hebben genomen op een huis dat ze niet kunnen/konden betalen.![]()
Torenhoog?.... Wij hebben dit huis voor een schijntje gekocht... En je leest niet goed. Ik kan het wel betalen, maar moet hierdoor leuke dingen laten en dat heb ik er niet voor over. Main reason to sell this house: heb hier niets te zoeken en wil af van gezeik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die een torenhoge hypotheek hebben genomen op een huis dat ze niet kunnen/konden betalen.![]()
Waarschijnlijk heeft ze alsnog een hypotheek genomen die een stuk hoger was dan de aanschafprijs van het huis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Mensen die zijn gescheiden, met twee personen zouden ze het wel kunnen betalen.Wil je ex er niet meer wonen? En als je bij je ouders (gratiesj) kunt wonen, zul je wel snel je schuld af kunnen betalenquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Torenhoog?.... Wij hebben dit huis voor een schijntje gekocht... En je leest niet goed. Ik kan het wel betalen, maar moet hierdoor leuke dingen laten en dat heb ik er niet voor over. Main reason to sell this house: heb hier niets te zoeken en wil af van gezeik..
Cool story, Hansel.![]()
Tsjah, ik zou eerst alles eens goed op een rijtje leggen en het een en ander berekenen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm, desnoods even een jaar bij mijn ouders wonen.. Als dat me nog lukt![]()
Valt mee.. Kosten koper + 10.000 euro extra voor verbouwing?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze alsnog een hypotheek genomen die een stuk hoger was dan de aanschafprijs van het huis.
Ex kan hier niet wonen, die verdient niet veel. Heeft me net wel verzocht of ik het huis op me wilde nemen. Heb heeeeeeeel hard staan lachen.![]()
Als je bij aanschaf uitgaat van twee personen en het dan in je eentje moet doen.. Dan begrijp ik wel waarom het net niet lukt. Jouw verhaaltje gaat hier niet in op.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze alsnog een hypotheek genomen die een stuk hoger was dan de aanschafprijs van het huis.![]()
Dan zou ik het verkopen. Alleen maar hoofdpijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Valt mee.. Kosten koper + 10.000 euro extra voor verbouwing?
Ex kan hier niet wonen, die verdient niet veel. Heeft me net wel verzocht of ik het huis op me wilde nemen. Heb heeeeeeeel hard staan lachen.![]()
Juist met twee werkenden zou je spaargeld in moeten kunnen leggen. Maar oké, dat is achterafgepraat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Als je bij aanschaf uitgaat van twee personen en het dan in je eentje moet doen.. Dan begrijp ik wel waarom het net niet lukt. Jouw verhaaltje gaat hier niet in op.Komt wel veel voor trouwens, deze situatie. Je bent niet de enige die met een flinke restschuld komt te zitten. En beter een jaartje bij je ouders, flink afbetalen, en vna je ex af zijn dan nog jaren wachten op een verkoop.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Valt mee.. Kosten koper + 10.000 euro extra voor verbouwing?
Ex kan hier niet wonen, die verdient niet veel. Heeft me net wel verzocht of ik het huis op me wilde nemen. Heb heeeeeeeel hard staan lachen.Cool story, Hansel.![]()
Je snapt me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan zou ik het verkopen. Alleen maar hoofdpijn.![]()
![]()
Spaargeld?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Juist met twee werkenden zou je spaargeld in moeten kunnen leggen. Maar oké, dat is achterafgepraat.
[..]
Komt wel veel voor trouwens, deze situatie. Je bent niet de enige die met een flinke restschuld komt te zitten.Ik was kostwinner, heb al genoeg ingelegd,hoor hahah
Als ik bij mijn ouders woon, betaal ik het met 20 maanden af.. Minder zelfs. Denk dat ik 1 jaar thuis wel kan uithouden met weer regels.![]()
Kans zit er niet in om weer vriendjes te worden met je ex en toch proberen? Zo'n schuld zou ik echt niet willen hebben hoor..
Quote van Tjabbo:
Klopt, en voor een goede gemoedsrust valt ook veel te zeggen. Denk niet dat je nog jaren met mogelijke schulden en een vervelende ex opgescheept wil zitten, in een huis met mogelijk vervelende herinneringen en waar je verder niks meer mee hebt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Spaargeld?Ik was kostwinner, heb al genoeg ingelegd,hoor hahah
Als ik bij mijn ouders woon, betaal ik het met 20 maanden af.. Minder zelfs. Denk dat ik 1 jaar thuis wel kan uithouden met weer regels.Cool story, Hansel.![]()
Je kan altijd verkopen, alleen niet voor de prijs die je voor ogen ziet. En dat is hier dan ook het probleem.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef Triggershot het volgende:
Wil / kan je je huis wel in crisistijd verkopen?![]()
Ben je gek.....quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Kans zit er niet in om weer vriendjes te worden met je ex en toch proberen? Zo'n schuld zou ik echt niet willen hebben hoor..Onofficieel bod gekregen van 170.000.. Heb ze gevraagd om een officieel bod via makelaar. Hoop dat het allemaal lukt eigenlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef Triggershot het volgende:
Wil / kan je je huis wel in crisistijd verkopen?![]()
Alles kan, waterkan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:53 schreef Triggershot het volgende:
Wil / kan je je huis wel in crisistijd verkopen?Cool story, Hansel.![]()
Heb je de makelaarskosten al meegerekend?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je gek.....
[..]
Onofficieel bod gekregen van 170.000.. Heb ze gevraagd om een officieel bod via makelaar. Hoop dat het allemaal lukt eigenlijk.Cool story, Hansel.![]()
Ja, additionele kosten zijn zo'n 5000, dat is makelaar + notaris.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je de makelaarskosten al meegerekend?![]()
Oke, netjes. hopelijk lukt het.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben je gek.....
[..]
Onofficieel bod gekregen van 170.000.. Heb ze gevraagd om een officieel bod via makelaar. Hoop dat het allemaal lukt eigenlijk.![]()
Ja..quote:
Quote van Tjabbo:
Hmm verkopen voor 170k met KK?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja, additionele kosten zijn zo'n 5000, dat is makelaar + notaris.![]()
Je wilt vast wel een dua voor me doen, toch..quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oke, netjes. hopelijk lukt het.![]()
wat schuift het?quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je wilt vast wel een dua voor me doen, toch..![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tegenbod, kiz. Altijd onderhandelen.Als dit allemaal gaat lukken, geef ik een go-away-party in mijn huis
![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]Dat ben jij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor dat geld doe ik het ook met alle liefde?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmmm... Ik vraag mama wel om een gebedje. Die doet het met liefde.![]()
Hollander.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Voor dat geld doe ik het ook met alle liefde?![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]Als dit allemaal gaat lukken, geef ik een go-away-party in mijn huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Niet als klein kind. Of nou ja...quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trouwens, jij hebt me al gezien.In geestelijk opzicht wel.
Cool story, Hansel.![]()
Daarom, patato - patata.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Niet als klein kind. Of nou ja...In geestelijk opzicht wel.
![]()
Stuur stuur, a sahbi.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Trouwens, jij hebt me al gezien.![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]pff, we can beat this:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu al zin in.quote:![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nu al zin in.
[ afbeelding ]
Ik voel een knaller aankomen.![]()
gonderquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:09 schreef xminator het volgende:
Ohja, Ambi je mocht het emailadres van Pureheart krijgen.Ik ga der hosselen..
![]()
Is toch zo?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Prrt, altijd weer hetzelfde met jou.![]()
Haram enzo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:12 schreef Ambipur het volgende:
TS, stuur me je foto eens.. Heb ik iets voor vanavond.![]()
Beoordeel maar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat beoordeel ik liever zelf.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niet zo nazli doen. Stuur ff. Stuur ik mezelf.![]()
Hoe weet je dat, je hebt helemaal geen foto gezienquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:18 schreef Ambipur het volgende:
TS, damn, wat ben jij nazli. Je lijkt een vrouw soms.![]()
![]()
Had je mijn quote nog gelezen, mevrouw die never nooit gaat trouwen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
TS is onzettend lekker. hubba hubbaquote:30:21 En dit is onder Zijn tekenen, dat Hij uit uw midden echtgenoten voor u schiep, opdat gij er rust in moogt vinden, en Hij heeft liefde en tederheid onder u geplaatst. Daarin zijn zeker tekenen voor een volk, dat nadenkt.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe weet je dat, je hebt helemaal geen foto gezienBlijf jij maar anoniem, lieverd.
![]()
Sinir.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn anonimiteit hier is relatief![]()
Naah dat wist ik al. Halve Deen. Is ook de enige reden dat ik zou trouwen.In een ver,mistige toekomst.quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat er in de Islam wordt geadviseerd om te trouwen."Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Moet je maar niet zo vaag doen..quote:
Was even bezig mijn Start to Run met Evy te zoeken. Found it.![]()
Ben nooit vaag.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo vaag doen..
Was even bezig mijn Start to Run met Evy te zoeken. Found it.![]()
Jij post geen foto van jezelf, dat doen veel Turken alhier niet... ik ook niet dus... laten wij een foto plaatsen van een ander waar je op lijkt en vertel dan hoe je afwijktquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:12 schreef Ambipur het volgende:
TS, stuur me je foto eens.. Heb ik iets voor vanavond.
Ondergetekende begint
Hier lijkt ik best op maar ben jonger en langer![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij post geen foto van jezelf, dat doen veel Turken alhier niet... ik ook niet dus... laten wij een foto plaatsen van een ander waar je op lijkt en vertel dan hoe je afwijkt
Ondergetekende begint
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij post geen foto van jezelf, dat doen veel Turken alhier niet... ik ook niet dus... laten wij een foto plaatsen van een ander waar je op lijkt en vertel dan hoe je afwijkt
Ondergetekende begint
[ afbeelding ]
Hier lijkt ik best op maar ben jonger en langer, de meesten hebben wel een foto geplaatst.
![]()
Idd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:52 schreef xminator het volgende:
[..], de meesten hebben wel een foto geplaatst.
![]()
![]()
Maar zijn ze dat eckt of hebben ze die van de Hyves van de lokale bezorger van Donercity?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:52 schreef xminator het volgende:
[..], de meesten hebben wel een foto geplaatst.
![]()
![]()
Behalve triggershot (emimich nr. 2), wammes, bilge, ayca, jfm, levo. Heb ik bijna alle huidige actieve posters gezien.quote:![]()
iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Behalve triggershot (emimich nr. 2),![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Maar zijn ze dat eckt of hebben ze die van de Hyves van de lokale bezorger van Donercity?![]()
Zo een actie verwacht ik alleen van triggershot en elpresidente.![]()
je kan ook te ver gaan hequote:Op zondag 28 oktober 2012 23:56 schreef xminator het volgende:
[..]![]()
Zo een actie verwacht ik alleen van triggershot en elpresidente.![]()
![]()
Hoezo posten veel turken hier geen foto's van zichzelf..? Ik heb er anders best wel wat gezien hoor..quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ondergetekende begint
[ afbeelding ]
Hier lijkt ik best op maar ben jonger en langer
Thats me. Volgens anderen lijk ik op:
Tja.. Heb het o.a. al 10.000x gehoord en al een keer een werkaanbod gekregen toen, maar ben er niet op ingegaan..
Quote van Tjabbo:
Wil 't best naar je toesturen, hoor? Ze vinden me lijken of Katje en ik heb ook vaak Femke Halsema gehoord. Vind ik niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ondergetekende begint
[ afbeelding ]
Stuur es via dm, wil wel es beoordelen..quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wil 't best naar je toesturen, hoor? Ze vinden me lijken of Katje en ik heb ook vaak Femke Halsema gehoord. Vind ik niet.
Quote van Tjabbo:
Impossible. Jij bent lief.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je dat van mij verwacht, maar om mij nou even erg als EP te zien.![]()
Yanlis anlama la...quote:
Quote van Tjabbo:
HaaaaallloooooooWorrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Vayyyyy je kopt 'm netjes in!quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:17 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Stuur es via dm, wil wel es beoordelen..![]()
Ik weet dat jij dat niet wiltquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:18 schreef Triggershot het volgende:
weeeer picture trade
ambi stuur ook naar mij![]()
![]()
Jij hebt wel swag, broeder.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo posten veel turken hier geen foto's van zichzelf..? Ik heb er anders best wel wat gezien hoor..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja.. Heb het o.a. al 10.000x gehoord en al een keer een werkaanbod gekregen toen, maar ben er niet op ingegaan..![]()
Ik snap er niiixxxx van! Maar ik hoor 't zo vaak, he! Ik lijk er niets eens opquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, was niet gericht op jou.
Heb ik een andere foto gezien dan, hoe komen ze daarop?![]()
![]()
Dat zeker, Big Pimpin' Yoquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij hebt wel swag, broeder.![]()
![]()
Messi is lelijk vergeleken met jou.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Hoezo posten veel turken hier geen foto's van zichzelf..? Ik heb er anders best wel wat gezien hoor..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja.. Heb het o.a. al 10.000x gehoord en al een keer een werkaanbod gekregen toen, maar ben er niet op ingegaan..![]()
Zeker mannen die het als compliment willen gebruikenquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik snap er niiixxxx van! Maar ik hoor 't zo vaak, he! Ik lijk er niets eens op.
![]()
Zo lelijk doe je...quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Zeker mannen die het als compliment willen gebruiken.
![]()
Yani is toch geen compliment wat ze maken? Een jonge knappe vrouw zoals jou vergelijken met bejaarde en berimpelde vrouwen?quote:![]()
Nice, je switcht em goed om.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Yani is toch geen compliment wat ze maken? Een jonge knappe vrouw zoals jou vergelijken met bejaarde en berimpelde vrouwen?![]()
Heyy...quote:Jaa.. ik was ff weg en toen ik terug keerde zag ik dat we al een hele boel posts verder waren, dus ik ging daar verder..quote:Haa.. hahahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, was niet gericht op jou.
Heb ik een andere foto gezien dan, hoe komen ze daarop?Thank broer, maar dat woord haat ik.. Noem het.. Klasse?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij hebt wel swag, broeder.
Thanks, maar zijn bankrekening ziet er wel een stuk beter uit denk ik?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Messi is lelijk vergeleken met jou.
Quote van Tjabbo:
Nee mijn vader zei: Kizin dovmeyen, dizini dover. En dat heb ik geweten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:30 schreef xminator het volgende:
Zoals Turkse ouders het zouden zeggen: 'hem severim hem doverim'.![]()
Ja! Hoewel ik nog flink hoestquote:Ben vandaag na 2 dagen binnenzitten eindelijk naar buiten geweest, voelde best lekker.
![]()
Wat lief dat je ernaar vraagt.![]()
![]()
Ik schijn op dit misbaksel te lijken
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Neeeee toch? Post je foto eensquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik zie het nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ook niet.. maar ik hoor het heel vaak :/quote:Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Check mn foboquote:
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.![]()
Misschien door je gedrag...quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar ik hoor het heel vaak :/![]()
No wayquote:
Alleen je lippen of dat gloss een beetjequote:Op maandag 29 oktober 2012 00:35 schreef JaleesaJoia het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Je hebt er wat van weg.. Maar qua lippen meer Angelina Jolie..quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:36 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar ik hoor het heel vaak :/
Quote van Tjabbo:
Quote van Tjabbo:
Ahhh, heeft het gewerkt ama?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee mijn vader zei: Kizin dovmeyen, dizini dover. En dat heb ik geweten.
Ik ben nog nooit geslagen, misschien 2/3x sambal in mond gekregen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: