SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal even kijken als ik thuis ben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef Ambipur het volgende:
Weiss, post jij eens een kiddy picture.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door TheMagnificent op 28-10-2012 15:52:22 ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Toen al rolde deze man met die chimi's in de kermis, wat een bawsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2012 15:48:22 ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Lief. Wat was je dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je hebt ook n plofkop?quote:
Daarom herhaal ik altijd: het zit in de genen! Maar ter voorbereiding voor de meet (quote:
Was een compliment.. Echt.. Dikke kindjes doen iets met me. Moedergevoel ofzo komt naar bovenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, bedankt. Erg aardig van je.
Oké, maar ik was niet dik. Ik was juist een mager en actief kind. Bij een plofkop denk ik eerder aan een vet hoofd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was een compliment.. Echt.. Dikke kindjes doen iets met me. Moedergevoel ofzo komt naar boven
Ja, wat ik dus had. Ik was een vetzak. Altijd al geweest. Ik heb een te lelijke foto, maar die ga ik niet posten. Gulmekten gaan jullie dood, serieus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, maar ik was niet dik. Ik was juist een mager en actief kind. Bij een plofkop denk ik eerder aan een vet hoofd.
Catlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef xminator het volgende:
Waarom begin je erover als je hem niet gaat plaatsen. Echt minder van jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van foto![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Catlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Hier minder erge.Als dat de minder enge versie is hoef ik de enge versie niet te zien. Anders kan ik niet slapen vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Als dat de minder enge versie is hoef ik de enge versie niet te zien. Anders kan ik niet slapen vanavond.
Ik ga je smacken met die meet! Wanneer is die meet nou trouwens, anders ga ik alvast plannen. Logee wil komen en ik wil naar iemand anders toe, dus moet het eigenlijk wel even snel weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we naar een bar gaan, ons lam zuipen en dansen. Vind ik Leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef xminator het volgende:
Gezien de meeste stemmen daarop zijn gevallen. Als jullie nou eens beslissen wat we gaan doen in utrecht kunnen we het geheel updaten en definitef maken.
Kwantificeer bar in utrecht dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laten we naar een bar gaan, ons lam zuipen en dansen. Vind ik Leuk.
Hmm, Rotterdag mag ook. Heb daar wel een slaapplek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Kwantificeer bar in utrecht dan?
Van mijn part mag rotterdam ook.
De zaterdag daarop heeft net zoveel stemmen, volgens mij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef xminator het volgende:
Gezien de meeste stemmen daarop zijn gevallen. Als jullie nou eens beslissen wat we gaan doen in utrecht kunnen we het geheel updaten en definitef maken.
Hoe kom je daarbij? Alleen omdat Borte in het weekend wel kan hé..quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De zaterdag daarop heeft net zoveel stemmen, volgens mij.
TM, zeg nou es eerlijk.. Is het je om Borte te doen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Alleen omdat Borte in het weekend wel kan hé..
Is gewoon te zien in datumprikker: allebei 68%. Ik wilde je alleen maar even corrigeren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Alleen omdat Borte in het weekend wel kan hé..
Daar zit mijn voorkeur nog niet bij, plus dat van 1 iemand anders die had op vrijdag/donderdag ja en zaterdag nee. En nu misschien door een bepaalde trip. Als die trip niet doorgaat is dat op donderdag/vrijdag een extra ja. Vandaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is gewoon te zien in datumprikker: allebei 68%. Ik wilde je alleen maar even corrigeren.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
TM, zeg nou es eerlijk.. Is het je om Borte te doen?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat hem (en mij) eens met rust man. Taktin valla.
Oké, maakt mij niet uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar zit mijn voorkeur nog niet bij, plus dat van 1 iemand anders die had op vrijdag/donderdag ja en zaterdag nee. En nu misschien door een bepaalde trip. Als die trip niet doorgaat is dat op donderdag/vrijdag een extra ja. Vandaar.
Luister, ik ben easy. Meer van het drankje doen. Maar jullie willen eten, toch? En 12 uur thuis zijn..quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef xminator het volgende:
Nogmaals als de personen die rotterdam/utrecht voorgesteld hebben (rotterdam heeft mijn voorkeur) ook nou eens met dingen komen wat we daar gaan/kunnen doen. Dan kan datum en alles definitief vastgesteld worden!
Rotterdam is niet leuk voor mensen uit Groningen. Yoksa heb ik ook liever Rotterdam.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef xminator het volgende:
Nogmaals als de personen die rotterdam/utrecht voorgesteld hebben (rotterdam heeft mijn voorkeur) ook nou eens met dingen komen wat we daar gaan/kunnen doen. Dan kan datum en alles definitief vastgesteld worden!
Ik wil ook wel uitgaan hoor, maar dan moet dat in een leuke tentje zijn. Rotterdam en utreg vallen dan afquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Luister, ik ben easy. Meer van het drankje doen. Maar jullie willen eten, toch? En 12 uur thuis zijn..
Wie komt er uit groningen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rotterdam is niet leuk voor mensen uit Groningen. Yoksa heb ik ook liever Rotterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |