SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal even kijken als ik thuis ben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef Ambipur het volgende:
Weiss, post jij eens een kiddy picture.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door TheMagnificent op 28-10-2012 15:52:22 ]
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Toen al rolde deze man met die chimi's in de kermis, wat een bawsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2012 15:48:22 ]
Lief. Wat was je dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar je hebt ook n plofkop?quote:
Daarom herhaal ik altijd: het zit in de genen! Maar ter voorbereiding voor de meet (quote:
Was een compliment.. Echt.. Dikke kindjes doen iets met me. Moedergevoel ofzo komt naar bovenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nou, bedankt. Erg aardig van je.
Oké, maar ik was niet dik. Ik was juist een mager en actief kind. Bij een plofkop denk ik eerder aan een vet hoofd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Was een compliment.. Echt.. Dikke kindjes doen iets met me. Moedergevoel ofzo komt naar boven
Ja, wat ik dus had. Ik was een vetzak. Altijd al geweest. Ik heb een te lelijke foto, maar die ga ik niet posten. Gulmekten gaan jullie dood, serieus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, maar ik was niet dik. Ik was juist een mager en actief kind. Bij een plofkop denk ik eerder aan een vet hoofd.
Catlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef xminator het volgende:
Waarom begin je erover als je hem niet gaat plaatsen. Echt minder van jou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van foto![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Catlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Hier minder erge.Als dat de minder enge versie is hoef ik de enge versie niet te zien. Anders kan ik niet slapen vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto van foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Als dat de minder enge versie is hoef ik de enge versie niet te zien. Anders kan ik niet slapen vanavond.
Ik ga je smacken met die meet! Wanneer is die meet nou trouwens, anders ga ik alvast plannen. Logee wil komen en ik wil naar iemand anders toe, dus moet het eigenlijk wel even snel weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laten we naar een bar gaan, ons lam zuipen en dansen. Vind ik Leuk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef xminator het volgende:
Gezien de meeste stemmen daarop zijn gevallen. Als jullie nou eens beslissen wat we gaan doen in utrecht kunnen we het geheel updaten en definitef maken.
Kwantificeer bar in utrecht dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laten we naar een bar gaan, ons lam zuipen en dansen. Vind ik Leuk.
Hmm, Rotterdag mag ook. Heb daar wel een slaapplek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Kwantificeer bar in utrecht dan?
Van mijn part mag rotterdam ook.
De zaterdag daarop heeft net zoveel stemmen, volgens mij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef xminator het volgende:
Gezien de meeste stemmen daarop zijn gevallen. Als jullie nou eens beslissen wat we gaan doen in utrecht kunnen we het geheel updaten en definitef maken.
Hoe kom je daarbij? Alleen omdat Borte in het weekend wel kan hé..quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De zaterdag daarop heeft net zoveel stemmen, volgens mij.
TM, zeg nou es eerlijk.. Is het je om Borte te doen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Alleen omdat Borte in het weekend wel kan hé..
Is gewoon te zien in datumprikker: allebei 68%. Ik wilde je alleen maar even corrigeren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Alleen omdat Borte in het weekend wel kan hé..
Daar zit mijn voorkeur nog niet bij, plus dat van 1 iemand anders die had op vrijdag/donderdag ja en zaterdag nee. En nu misschien door een bepaalde trip. Als die trip niet doorgaat is dat op donderdag/vrijdag een extra ja. Vandaar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is gewoon te zien in datumprikker: allebei 68%. Ik wilde je alleen maar even corrigeren.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
TM, zeg nou es eerlijk.. Is het je om Borte te doen?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Laat hem (en mij) eens met rust man. Taktin valla.
Oké, maakt mij niet uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Daar zit mijn voorkeur nog niet bij, plus dat van 1 iemand anders die had op vrijdag/donderdag ja en zaterdag nee. En nu misschien door een bepaalde trip. Als die trip niet doorgaat is dat op donderdag/vrijdag een extra ja. Vandaar.
Luister, ik ben easy. Meer van het drankje doen. Maar jullie willen eten, toch? En 12 uur thuis zijn..quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef xminator het volgende:
Nogmaals als de personen die rotterdam/utrecht voorgesteld hebben (rotterdam heeft mijn voorkeur) ook nou eens met dingen komen wat we daar gaan/kunnen doen. Dan kan datum en alles definitief vastgesteld worden!
Rotterdam is niet leuk voor mensen uit Groningen. Yoksa heb ik ook liever Rotterdam.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:31 schreef xminator het volgende:
Nogmaals als de personen die rotterdam/utrecht voorgesteld hebben (rotterdam heeft mijn voorkeur) ook nou eens met dingen komen wat we daar gaan/kunnen doen. Dan kan datum en alles definitief vastgesteld worden!
Ik wil ook wel uitgaan hoor, maar dan moet dat in een leuke tentje zijn. Rotterdam en utreg vallen dan afquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Luister, ik ben easy. Meer van het drankje doen. Maar jullie willen eten, toch? En 12 uur thuis zijn..
Wie komt er uit groningen dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:33 schreef Weissman het volgende:
[..]
Rotterdam is niet leuk voor mensen uit Groningen. Yoksa heb ik ook liever Rotterdam.
Ik dacht Levo en jij ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik wil ook wel uitgaan hoor, maar dan moet dat in een leuke tentje zijn. Rotterdam en utreg vallen dan af.
[..]
Wie komt er uit groningen dan?
Dan is het vakantie en zit ik daar niet.quote:
Hoeft niet! Dat is mijn voorstel. Kom met dat van jou voor rotterdam of utrecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:53 schreef Weissman het volgende:
Waarom willen jullie persé een turkse tent ?
Waarom is de exacte tent zo belangrijk ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoeft niet! Dat is mijn voorstel. Kom met dat van jou voor rotterdam of utrecht.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef Ambipur het volgende:
Wat nou slecht, hartstikke lief! *geeft makas*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ahum. Slecht, I know.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Kijk hem dan glunderen als een baas omdat hij zonder zijwieltjes fietst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt schattig.quote:
Deze hilarische foto is hier al een paar keer voorbij gekomen en elke keer vroeg ik me af of de clown een stijve had. Nu durf ik het ook te vragen.quote:
Onderzoekende blik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ta o zamandan belliymis, böyuyunce okuyup büyük adam olacak.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:36 schreef Ambipur het volgende:
Die Bilge is dus ook een watje, is gebleken.....Ik had geen foto's op mijn pc, en dacht laat ik meteen alle foto's inscannen. Ben zelfs naar mijn tante toe gelopen om oude albums te doorzoeken. De scanner doet nu ff moeilijk, maar als ik hem niet werkend krijg maak ik wel een foto van de foto.
Ik vind het hartstikke leuk om oude foto's te bekijken en te delen.
Jouw kinderfoto heb ik niet voorbij zien komen??quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als er genoeg valt te regelen dan kan je nu toch ook wel die tentjes opsommen? Heb geen zin om dan bijeentekomen en dan naar plekken te zoekenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
Waarom is de exacte tent zo belangrijk ?
Als we Rotterdam of utrecht zeggen, valt er genoeg te regelen.
Waarom zo moeilijk doen ?.
Tweede keer dat die voorbijkomt hoor. En is een vrouw die clown, cok ayip.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:59 schreef Bilge het volgende:
Deze hilarische foto is hier al een paar keer voorbij gekomen en elke keer vroeg ik me af of de clown een stijve had. Nu durf ik het ook te vragen.
Plus yemezler je smoesje!![]()
In Utrecht heb je een Ottomaans restaurant waar je ook kunt waterpijpen. We hadden er Genus zijn verjaardag gevierd een paar jaar terug. Weet niet meer hoe het heet maar is dat een idee misschien?![]()
Ottoman sarnic, maar over het bestaan daarvan is niets meer te vinden..quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:06 schreef Bortecinem het volgende:
In Utrecht heb je een Ottomaans restaurant waar je ook kunt waterpijpen. We hadden er Genus zijn verjaardag gevierd een paar jaar terug. Weet niet meer hoe het heet maar is dat een idee misschien?![]()
Ik ken verder geen andere restaurants of bars in Utrecht aangezien ik er nooit kom.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:06 schreef Weissman het volgende:
Wat is jullie obsessie met ottomaanse en turkse tentjes![]()
Hmm vaag...quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Ottoman sarnic, maar over het bestaan daarvan is niets meer te vinden..![]()
Wacht even, jullie gaan niet naar tentjes waar jullie nooit eerder zijn geweest ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ken verder geen andere restaurants of bars in Utrecht aangezien ik er nooit kom.
Want dat is eng ?![]()
Zie mijn voorgaande bericht noem namen van tentjes. Heletijd eromheen blijven lullen daar worden geen gaatjes meegevult.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht even, jullie gaan niet naar tentjes waar jullie nooit eerder zijn geweest ?
Want dat is eng ?![]()
Nee, maar aangezien ik er verder geen ken, is dit mijn enige inbreng.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wacht even, jullie gaan niet naar tentjes waar jullie nooit eerder zijn geweest ?
Want dat is eng ?![]()
Fatma Sahin, Kadir Topbas en een andere minister worden helemaal uitgefloten![]()
Oke ik ben geen fan van ze, maar het is een internationale toernooi, dit doe je toch niet
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil![]()
Welk toernooi?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:54 schreef Eagle_99 het volgende:
Fatma Sahin, Kadir Topbas en een andere minister worden helemaal uitgefloten![]()
Oke ik ben geen fan van ze, maar het is een internationale toernooi, dit doe je toch niet![]()
WTF.quote:.
Ik ben verrast door de drie evets.. Wat een tjappies.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2012 18:06:27 ]![]()
WTA Istanbulquote:
Serena Williams heeft Maria Sharapova verslagen in de finale
Maar ik neem mijn woorden terug, zulke plekken zijn eigenlijk de enige plek waar je in Turkije je ongenoegen over politiek, zonder een politie met wapen of pepperspray op je kop te hebben, kan uiten
[ Bericht 20% gewijzigd door Eagle_99 op 28-10-2012 18:22:18 ]Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil![]()
Zullen jij en ik ook gaan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
WTF..
Ik ben verrast door de drie evets.. Wat een tjappies.
![]()
![]()
Oh it's on, Battle of the Mahdi's:Round I :Indiase Mahdi vs Harun Yahya.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2012 18:26:10 ]![]()
Leuke post.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:59 schreef Mutant01 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=297_1351279913![]()
Derde keer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:03 schreef xminator het volgende:
Tweede keer dat die voorbijkomt hoor. En is een vrouw die clown, cok ayip.
Plus yemezler je smoesje!![]()
Hmmm, take a guess dan!quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:56 schreef dustbrain het volgende:
Hoezo heet dit topic 'Tuyrken op fok' ?![]()
Maar er zijn ook heus wel Marokkanen en Antillianen op fok!quote:We're slowly approaching inevitable death.![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:01 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Maar er zijn ook heus wel Marokkanen en Antillianen op fok!![]()
![]()
Ik ben niet zo handig met paint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Langs de grenzen van Turkije nu.quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:25 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA
21.20 De Dino Show met Karsu Donmez, mijn favoriete bekende Hollandse-Turkse!![]()
![]()
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:24 schreef Bilge het volgende:
Ik ben niet zo handig met paint.Leuk! Oramiral Bilge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: