Nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:13 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Associeer jij smerig met huidskleur?
Gewoon, veelste druk met stoer zijn, de mooiboy uit te hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik wil het smerig wel terugnemen hoor als jij daar blij van wordt..quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee.
Maar jij vindt hem smering zonder reden. Al kom je nu met stoer doen en mooiboii wat volgens jou dus smering is...
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die van Zwolle zingen ook alleen maar als ze aan het winnen zijn he...Gemenerik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof niet elke jonge voetballer dat doet. Babel,Elia, Gregory noem ze maar op. Allemaal hetzelfde, maken muziek doen stoer hebben geld teveel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:14 schreef Janeiros het volgende:
Big City Boys..
Net of Eindhoven de ghetto is voor hem
Ik moest aan dit nummer dnekenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:14 schreef Janeiros het volgende:
Big City Boys..
Net of Eindhoven de ghetto is voor hem
Dus ditquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof niet elke jonge voetballer dat doet. Babel,Elia, Gregory noem ze maar op. Allemaal hetzelfde, maken muziek doen stoer hebben geld teveel.
Dat soort gastenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alsof niet elke jonge voetballer dat doet. Babel,Elia, Gregory noem ze maar op. Allemaal hetzelfde, maken muziek doen stoer hebben geld teveel.
Wolfswinkel wel met zijn metro gedragquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat soort gastenNuchtere Hollandse knullen als v. Ginkel, v. Wolfswinkel(?)
Locadiaquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat soort gastenNuchtere Hollandse knullen als v. Ginkel, v. Wolfswinkel(?)
PSV moet 4-2-2-2 gaan spelen nu Toivonen geblesseerd is, weg met Wijnaldum.. gewoon Lens en Matavz samen in de spits.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Matavz btw topscorer van PSVLeuk hoor dat Lens zo in vorm is, maar die heeft er pas 2 in liggen dit seizoen en die speelt alles
Ruilen tegen Leerdam?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV moet 4-2-2-2 gaan spelen nu Toivonen geblesseerd is, weg met Wijnaldum.. gewoon Lens en Matavz samen in de spits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |