IF Derijckquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
Aanval weer opgezet door Derijck trouwens
Jaja IF Derijck je punt is duidelijk !quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:07 schreef StijnDa het volgende:
Aanval weer opgezet door Derijck trouwens
Als dat gebeurtquote:
quote:
Zou een prima IF zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jaja IF Derijck je punt is duidelijk !
Daar zit je dan behoorlijk naast!quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef Janeiros het volgende:
No offence maar die Depay is volgens mij drukker bezig met zijn looks en stoer zijn op Twitter dan met foebele.. Smerig ventje
Smerig nog wel, alleen omdat hij niet blank is zeker?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef Janeiros het volgende:
No offence maar die Depay is volgens mij drukker bezig met zijn looks en stoer zijn op Twitter dan met foebele.. Smerig ventje
Leerdam is fucking slecht, kan alleen overweg met AK-47.quote:
Dit dusquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef DutchSL het volgende:
Wat een geluk dat we tijdens deze vormcrisis uitgerekend Zwolle, Willem II en een Zweeds campingteam treffen en het nog redelijk ongestraft blijft.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef Janeiros het volgende:
Nee, staat los van zijn huiskleurtjequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Smerig nog wel, alleen omdat hij niet blank is zeker?
Waarom is hij smering danquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:11 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Nee, staat los van zijn huiskleurtje
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:09 schreef Janeiros het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |