Ik denk niet dat het iets uitmaakt allemaal. De fout zit niet in de opstelling, de fout zit hem in de beleving en de energie die ze in de wedstrijd willen leggen. Ze denken er te makkelijk over en dat is iets dat al jaren in de club verweven zit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PSV moet 4-2-2-2 gaan spelen nu Toivonen geblesseerd is, weg met Wijnaldum.. gewoon Lens en Matavz samen in de spits.
Dat sowieso, maar Wijnaldum ben ik wel klaar mee. Hij wilt weg en hij presteert niet.. laat gaan laat gaan. Verzin maar iets waarbij Matavz kan spelen of Depay.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het iets uitmaakt allemaal. De fout zit niet in de opstelling, de fout zit hem in de beleving en de energie die ze in de wedstrijd willen leggen. Ze denken er te makkelijk over en dat is iets dat al jaren in de club verweven zit.
Wat een wedstrijdquote:
Gooi 5 miljoen maar het raam uit. Wat zal ons het ook boeien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar Wijnaldum ben ik wel klaar mee. Hij wilt weg en hij presteert niet.. laat gaan laat gaan.
Dat geld is sowieso weggegooid of hij nu wel of niet blijft.. of denk je dat een club dat nog voor hem gaat betalen met hoe hij speelt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gooi 5 miljoen maar het raam uit. Wat zal ons het ook boeien.
Eensquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar Wijnaldum ben ik wel klaar mee. Hij wilt weg en hij presteert niet.. laat gaan laat gaan. Verzin maar iets waarbij Matavz kan spelen of Depay.
They failed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef vandermar het volgende:
Ooit won Heerenveen met 9-1 van Heracles, dat wilde Heracles even rechtzetten
Nee, maar je kunt hem nog wel wat meer tijd geven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat geld is sowieso weggegooid of hij nu wel of niet blijft.. of denk je dat een club dat nog voor hem gaat betalen met hoe hij speelt.
chill nummerquote:
Waarom ga je uberhaupt niet, om gewoon thuis voor de pc te gaan zittenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nu mijn seizoenskaart terug zien te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |