SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Respect voor de hoeveelheid squats! Ik ga zo even borst, biceps en buikspieren pakken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:48 schreef kaasplankje het volgende:
Lekker getraind. de pijp was wel een beetje halfleeg omdat ik met zweet op de rug ervoor had staan snoeien. Dikke takken zagen en knippen terwijl ik gisteren zwaar biceps en triceps gedaan had. Op een gegeven moment kreeg ik de boomzaag niet meer in beweging.
Toch nog stevig gesquat:
2x 20 herh. alleen stang 20kg
1x 12herh. 40kg
5x 12herh. 60kg
Verder nog leg curl, standing calf, leg press en schuine buikspieren gedaan. De stiff legged dead lift had ik geen tijd meer voor want de gym ging dicht.
Tot slot even een heet bad thuis dus nu gloei ik als een kaarsje.
Ik ben nu wel koekiegaar. Zo even lekker pasta eten en vroeg naar bed. Morgen zal ik wel stijf zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:09 schreef keesfietst het volgende:
Respect voor de hoeveelheid squats! Ik ga zo even borst, biceps en buikspieren pakken.
Lekker hoor.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:48 schreef kaasplankje het volgende:
Lekker getraind. de pijp was wel een beetje halfleeg omdat ik met zweet op de rug ervoor had staan snoeien. Dikke takken zagen en knippen terwijl ik gisteren zwaar biceps en triceps gedaan had. Op een gegeven moment kreeg ik de boomzaag niet meer in beweging.
Toch nog stevig gesquat:
2x 20 herh. alleen stang 20kg
1x 12herh. 40kg
5x 12herh. 60kg
Verder nog leg curl, standing calf, leg press en schuine buikspieren gedaan. De stiff legged dead lift had ik geen tijd meer voor want de gym ging dicht.
Tot slot even een heet bad thuis dus nu gloei ik als een kaarsje.
Ja, ik doe ook geen leg extension. Wel leg curl en de stif legged dead lift.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:31 schreef Patroon het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Ik warm ook altijd op met lege stang.
Daarna:
1x 20 herh 12,5kg
1x 20 herh 22,5kg
1x 20 herh 27,5kg
1x 20 herh 32,5kg
1x 20 herh 37,5kg
One leg legpress 4x 20 herhalingen 30-40kg.
Lunges met 4x 20 herhalingen 4-5kg per hand
Leg curl (hamstrings) 4x 35kg
Ik vraag me trouwens af of Leg curl en leg extension wel nuttig is voor fietsen. Bijvoorbeeld bij Leg extension beweeg je net de andere kant op dan bij fietsen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
[ afbeelding ]
Oke dankje!quote:
Mooie site, bladwijzer van gemaakt. Zij noemen het de straight legged dead lift. Net als de squat wel een oefening die correct uitgevoerd moet worden anders rugblessures.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Oke dankje!
Dit is een ontzettend mooie site:
Klik op de spieren om alle oefeningen te zien: http://www.exrx.net/Lists/WtMale.html
Als je dan op een oefening klikt, geordend op barble, cable, dumbell, lever etc. krijg je rechts ook te zien welke spier het doel is en welke spieren de synergists.
Erg informatief!
Yep, komt wel precies bij die oefeningen. Met squats moet je ook nooit met je knieën over je tenen heen gaan, dus echt achteruit gaan zitten. Voor mensen die nog nooit hebben gesquat raad ik aan om eerst veel gewicht te oefenen totdat de oefening goed gaat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooie site, bladwijzer van gemaakt. Zij noemen het de straight legged dead lift. Net als de squat wel een oefening die correct uitgevoerd moet worden anders rugblessures.
Ivo, hoeveel km rij jij nu per jaar?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Net terug uit Gent, de Stalen Ros beurs daar. Op een superlocatie, het middenterrein van ' Kuipke. En uiteraard weer wat spulletjes voor m'n fietsen gekocht.
Ik zit nu net onder de 10.000quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ivo, hoeveel km rij jij nu per jaar?
Ik vind celeste een beetje een wijvenkleur, wel mooi frame.quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:54 schreef Patroon het volgende:
Is volgens mij niet duur: http://link.marktplaats.nl/608637384
quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind celeste een beetje een wijvenkleur, wel mooi frame.
Klopt, die is nog wel mooi.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef Tommeke het volgende:
Je hebt op Ameland de TriAmbla. Een offroad triatlon.
Ongeveer 2000km dus totaal. 20 per dag 10 heen 10 terug?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:19 schreef raptorix het volgende:
Gister door de 1500 KM gegaan voor dit jaar
Daar zit natuurlijk niet me 100 km per week naar me werk bij
Nice, nog mooie dingen gezien?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:50 schreef ultra_ivo het volgende:
Net terug uit Gent, de Stalen Ros beurs daar. Op een superlocatie, het middenterrein van ' Kuipke. En uiteraard weer wat spulletjes voor m'n fietsen gekocht.
Zeker, er stond weer heel wat moois uitgestald. En natuurlijk weer wat ingekocht, interesantste is een Suntour GPX crankstel. Daarmee heb ik die groep nu zo goed als compleet (alleen de remgrepen ontbreken nog, maar die worden vrijwel in dezelfde vorm nieuw geproduceerd).quote:
Ga je elke dag op de fiets dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:19 schreef raptorix het volgende:
Gister door de 1500 KM gegaan voor dit jaar
Daar zit natuurlijk niet me 100 km per week naar me werk bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |