quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Die eerste sloeg nergens op. was 100% de bal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:22 schreef Burrito het volgende:
Beide gele kaarten voor Moisander waren erg streng. Hadden beide ook niet gegeven kunnen worden
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:14 schreef wieisboos het volgende:
Het kutte is dat als de gelijkmaker nog valt dat het voor hun voelt als een overwinning
Die 2e ook niet, dan kan je wel 10 gele kaarten per wedstrijd gevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die eerste sloeg nergens op. was 100% de bal.
Beide rood moeten hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef Burrito het volgende:
De Clasie en die Immers trouwens. Wat een vieze kakkerlakken zijn dat zeg
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben niet ontevreden met een punt.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben niet ontevreden met een punt.
Ben allang blij dat Feyenoord niet die 3e er heeft ingemikt. Anders had ik wel staan schelden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hadden hier gewoon verdiend te winnen.
100% Ajax' eigen domme schuldquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef RensAjacied het volgende:
Rode kaart. Laatste minuut. Standaard
BOMMEN OP ROTTERDAM!
Ajax en iets leren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
100% Ajax' eigen domme schuld
Voor staan en terug lopen, 5 keer per minuut balverlies lijden, niet durven voetballen, niet durven aanvallen, niet proberen langs je man te komen....allemaal zeer typisch voor Ajax.
Verder ging Ajax te weinig de strijd aan op het middenveld, iets wat ze tegen ADO en Utrecht ook punten heeft gekost. Geen scherpte, geen vechtlust, geen energie.
Vandaag maakte Ajax weer alle fouten waardoor ze al eerder 5 wedstrijden gelijk hebben gespeeld (nu 6 dus). Je zou toch denken dat ze er eindelijk iets van gaan leren.
hahaha je heb gelijk maar ze leren het nooit en dat zo blijvenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
100% Ajax' eigen domme schuld
Voor staan en terug lopen, 5 keer per minuut balverlies lijden, niet durven voetballen, niet durven aanvallen, niet proberen langs je man te komen....allemaal zeer typisch voor Ajax.
Verder ging Ajax te weinig de strijd aan op het middenveld, iets wat ze tegen ADO en Utrecht ook punten heeft gekost. Geen scherpte, geen vechtlust, geen energie.
Vandaag maakte Ajax weer alle fouten waardoor ze al eerder 5 wedstrijden gelijk hebben gespeeld (nu 6 dus). Je zou toch denken dat ze er eindelijk iets van gaan leren.
Ga toch weg man, Feyenoord rolde op het laatst over Ajax heen. Dat Moisander 2x geel was is wel discutabel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hadden hier gewoon verdiend te winnen.
De scheidsrechter floot een prima wedstrijd. Beide gele kaarten die Moisander kreeg kán een scheidsrechter gewoon geven. Bij die tweede gele kaart had Moisander gewoon slimmer moeten zijn, want hij wist dat hij al geel op zak had. Die 12:30 wedstrijden blijven echte een drama, het lijkt wel of er een heel ander team speelt dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ajax en iets leren.![]()
Weer een achterstand in moeten halen.
Weer geen goed resultaat om 12.30.
Het is dat de scheidsrechter het nodig vond om de wedstrijd naar zich toe te trekken, maar heel verrassend is het allemaal niet.
Joh toen stonden we met 10 man. Gek zeg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:31 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ga toch weg man, Feyenoord rolde op het laatst over Ajax heen. Dat Moisander 2x geel was is wel discutabel.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De scheidsrechter floot een prima wedstrijd.
Inderdaad. Ajax heeft dit puntverlies aan zichzelf te wijten. Tegen elke andere tegenstander (met meer aanvallende kwaliteiten) was Ajax met een nederlaag de boot in gegaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef S0nic het volgende:
Wat laten sommige mensen zich weer kennen zegDie twee gele kaarten kan je gewoon geven en voor de rest was de scheids gewoon prima.
Wat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef S0nic het volgende:
Wat laten sommige mensen zich weer kennen zegDie twee gele kaarten kan je gewoon geven en voor de rest was de scheids gewoon prima.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
Mogen nog blij zijn met een punt. Babel was dramatisch, ontzettend veel balverlies. Die 2 gele kaarten voor Moisander werden wel heel makkelijk gegeven, maar als je zelf slecht speelt mag je daar eerst wel naar kijken voor je over de scheidsrechter klaagt.
Niet daar op het middenveld in die positie met al geel op zak wijsneus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef CaasS het volgende:
[..]
Je bedoelt als verdediger in een duel?
Klopt wel, al had ik graag de 3 punten gehadquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad. Ajax heeft dit puntverlies aan zichzelf te wijten. Tegen elke andere tegenstander (met meer aanvallende kwaliteiten) was Ajax met een nederlaag de boot in gegaan.
Ajax vroeg anders om een gelijkspel of zelfs een nederlaag met hun spelquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat?
Clasie had rood moeten hebben, Immers had rood moeten hebben, Moisander had geen rood moeten hebben. Pelle had geel moeten hebben. Zo kan ik nog wel even doorgaan
Neequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:35 schreef TIM-846 het volgende:
Had Pelle nou geel gekregen voor z'n shirt uittrekken?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De scheidsrechter floot een prima wedstrijd. Beide gele kaarten die Moisander kreeg kán een scheidsrechter gewoon geven. Bij die tweede gele kaart had Moisander gewoon slimmer moeten zijn, want hij wist dat hij al geel op zak had. Die 12:30 wedstrijden blijven echte een drama, het lijkt wel of er een heel ander team speelt dan.
Onterecht van Feyenoord winnen in De Kuip is altijd genieten jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klopt wel, al had ik graag de 3 punten gehad
Blijft onzin. Situaties ontwijken omdat de scheidsrechter misschien een fout maakt. Zo kan je alles wel gaan ontwijken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:35 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Niet daar op het middenveld in die positie met al geel op zak wijsneus.
Hij twijfelde zelfs nog of hij Immers geel moest gevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wat?
Clasie had rood moeten hebben, Immers had rood moeten hebben, Moisander had geen rood moeten hebben. Pelle had geel moeten hebben. Zo kan ik nog wel even doorgaan
Een fout mag. Dit was een naaiende foutenkermis.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:36 schreef CaasS het volgende:
[..]
Blijft onzin. Situaties ontwijken omdat de scheidsrechter misschien een fout maakt. Zo kan je alles wel gaan ontwijken.
Hij pakt m vast toch?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:36 schreef CaasS het volgende:
[..]
Blijft onzin. Situaties ontwijken omdat de scheidsrechter misschien een fout maakt. Zo kan je alles wel gaan ontwijken.
Die eerste was absoluut geen geel, het is dat Clasie deed alsof zijn been was gebroken en Nijhuis hier intraptequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De scheidsrechter floot een prima wedstrijd. Beide gele kaarten die Moisander kreeg kán een scheidsrechter gewoon geven. Bij die tweede gele kaart had Moisander gewoon slimmer moeten zijn, want hij wist dat hij al geel op zak had. Die 12:30 wedstrijden blijven echte een drama, het lijkt wel of er een heel ander team speelt dan.
Een goede samenvatting van Tyron, jeetjes. Maarja, terecht ja...jammer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef Tyron het volgende:
Eriksen
Babel en Sulejmani
Scheidsrechter
Verder wel terecht gelijkspel.
3-1quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:38 schreef truedestiny het volgende:
2 wedstrijden achter elkaar de winst verspelen in de laatste minuten.
Ja, heel lichtjes inderdaad. Nogmaals dan kan je er 10 per wedstrijd geven. Dat heeft hij niet gedaan. Bij Moisander wel, dus genaaid. Buiten dat was die eerste gewoon een tackle op de bal.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:40 schreef kreekie het volgende:
als team staan we zwak had moeten staan
Ik ook, maar dat zie ik dit jaar niet gebeuren. Dat het vandaag een gelijkspel wordt is geen ramp, maar wedstrijden zoals vorige week tegen Heracles mogen echt niet. Je hoort gewoon de wedstrijd uit te spelenquote:
Zou je dit ook gezegd hebben als het 1-2 was gebleven?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:40 schreef kreekie het volgende:
als team staan we zwak had moeten staan
ja zekerquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zou je dit ook gezegd hebben als het 1-2 was gebleven?
Tuurlijk niet. Zo opportunistisch zijn we hier welquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zou je dit ook gezegd hebben als het 1-2 was gebleven?
Neenee, een keer stunten in de Champions League was long overdue.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik had veel liever gehad dat ze tegen City gelijk hadden gespeeld en vandaag hadden gewonnen
Op de grond liggen omdat hij zijn dikke reet niet kon tillen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een slappe hap weer zeg op momenten. En wat deed Sulejmani binnen de lijnen?
Oh jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef kurk_droog het volgende:
En die kakkerlakken, wat een kneuzen om je eigen speler te rakenMik dan goed.
Sana speelde ook niet best. De Boer dacht met de snelheid van Suljemani de bal meer voorin te houden. Dat ging mis. Onderdeel van het plan was Boerrigter op de andere vleugel met meer snelheid daar zodat de bal zowel links als rechts diep kon worden gespeeld. Dat plan ging helaas niet door toen Moisander rood kreeg en eraf moest. Toen kon de bal alleen over de kant van Suljemani waar hij steeds met twee Feyenoordverdedigers te maken kreeg.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een slappe hap weer zeg op momenten. En wat deed Sulejmani binnen de lijnen?
Catania was beter dan Juventus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef bianconeri het volgende:
''Als team staan we sterk''
Wat een flut titel haha
Elke wedstrijd weer falen 10 vd 11 spelers compleet en verprutsen het juist.
Soms is er 1 spelertje die nog aardig speelt maar daar stopt het ook mee.
oh nou dan is het goedquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax is nog wel ongeslagen overigens![]()
Sulejmani in je elftal is te triest voor woorden. Ik zie dan veel liever een De Sa die iig snapt hoe het Ajax spelletje gespeeld wordt...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef kurk_droog het volgende:
Die rode kaart was ook weer te triest voor woorden, slappe scheidsrechter ook weer.
Planquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sana speelde ook niet best. De Boer dacht met de snelheid van Suljemani de bal meer voorin te houden. Dat ging mis. Onderdeel van het plan was Boerrigter op de andere vleugel met meer snelheid daar zodat de bal zowel links als rechts diep kon worden gespeeld. Dat plan ging helaas niet door toen Moisander rood kreeg en eraf moest. Toen kon de bal alleen over de kant van Suljemani waar hij steeds met twee Feyenoordverdedigers te maken kreeg.
Lukoki is nog geblesseerd / terugkomende van een blessurequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
PlanEen plan baseren op Boerrigter en Sulejmani
Zet dan Lukoki erin. En Sana deed aanvallend weinig maar deed ook echt niet veel verkeerd hoor.
idd als ze naar voren kwamen , meteen bal verlies met zwakke passquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:48 schreef CaasS het volgende:
Wat wel vreemd is dat ze hetzelfde systeem speelde als tegen Man City en dat het toen compact stond en nu tegen Feyenoord Poulsen weer tussen Moisander en Alderweireld en Babel en Sana strak aan de zijlijn. Alsof ze ruimte zoeken ofzo, maar daardoor alleen maar uit elkaar komen te staan, waardoor je al het overgewicht op het middenveld kwijtraakt.
Dit Ajax is gewoon niet in staat om het systeem dat ze spelen uit te voeren (onder druk).
EL finale in de Arenaquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heb je weinig aan, CL overwinter je toch niet.
Vertrouwen + Eventuele Europa League.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Weet ik? Maar hij zei dat we twee wedstrijden achter elkaar de winst verspelen. Niet dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kan , alles kan. We kunnen ook zomaar bij de EL spelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Boerrigter kan er nog wel komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:50 schreef tammepiet het volgende:
Wat is er nou over van de gedroomde voorhoede Boerrigter, Sigthorsson, Sulejmani?
Stuk voor stuk niet geschikt bevonden voor topsport.
Met EL verlies je nog meer punten, in de competitie. Ik weet niet wat je beter kan hebben....quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan , alles kan. We kunnen ook zomaar bij de EL spelen
Volgend jaar Fischer, nieuwe spits en?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:50 schreef tammepiet het volgende:
Wat is er nou over van de gedroomde voorhoede Boerrigter, Sigthorsson, Sulejmani?
Stuk voor stuk niet geschikt bevonden voor topsport.
Het is kut maar ook wel begrijpelijk. We speelde namelijk met 9 man tegen 11 man van Feyenoord die zelfs hun vrouw zouden geven voor een gelijkspel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:51 schreef kurk_droog het volgende:
Erge is dat je de 2e helft sterk begint, de wedstrijd onder controle hebt en toch geven ze het weer uit handen.
Die controle viel me dus tegen, juist heel veel balverlies na die 1-2quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:51 schreef kurk_droog het volgende:
Erge is dat je de 2e helft sterk begint, de wedstrijd onder controle hebt en toch geven ze het weer uit handen.
Hetzelfde na de 0-1.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die controle viel me dus tegen, juist heel veel balverlies na die 1-2
Precies dat dus. Ik kon het zelf niet goed zien maar was het een terechte 2E gele kaart in een cruciale moment van de wedstrijd?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is kut maar ook wel begrijpelijk. We speelde namelijk met 9 man tegen 11 man van Feyenoord die zelfs hun vrouw zouden geven voor een gelijkspel.
De 1e was al niet eens terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Precies dat dus. Ik kon het zelf niet goed zien maar was het een terechte 2E gele kaart in een cruciale moment van de wedstrijd?
Laten wij het hopen! Met gelijk zou ik ook genoegen nemen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben sterk van mening dat RKC en Zwolle vandaag wel punten verdienen.
9 Omdat je Sulejmani buiten beschouwing laat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is kut maar ook wel begrijpelijk. We speelde namelijk met 9 man tegen 11 man van Feyenoord die zelfs hun vrouw zouden geven voor een gelijkspel.
Moisander trok 0,5 seconden aan het shirtje. Ik vind het zwaar onterecht, met name omdat het in de Klassieker is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Precies dat dus. Ik kon het zelf niet goed zien maar was het een terechte 2E gele kaart in een cruciale moment van de wedstrijd?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef CaasS het volgende:
[..]
9 Omdat je Sulejmani buiten beschouwing laat?
Dat is typisch voor Ajax als ze voorstaan. Ajax kan beter in de 90ste de voorsprong pakken dan vroeg in de twee de helft. Op het moment dat Ajax voorstaat is het een kwestie van 9 man op eigen helft, achteruit lopen, terugspelen, ontiegelijk veel balverlies lijden, elk duel verliezen, voor geen enkele baal gaan, elke bal verkeerd passen, steeds verkeerde keuzes maken op het veld, niet meer diep gaan, etc.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:51 schreef kurk_droog het volgende:
4 balcontacten,quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef Merkie het volgende:
Hoeveel balcontacten heeft Sulejmani gehad eigenlijk? Stuk of 3/4?
Dan kan je dus heel veel gele kaarten geven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Moisander trok 0,5 seconden aan het shirtje. Ik vind het zwaar onterecht, met name omdat het in de Klassieker is.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef KingRoland het volgende:
Denken jullie dat Ajax dit gaat aanvechten of zit er weinig in? die 2x geel bedoel ik.
is een beetje moeilijk hequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef KingRoland het volgende:
Denken jullie dat Ajax dit gaat aanvechten of zit er weinig in? die 2x geel bedoel ik.
Mwah. Immers en Pelle stonden er vandaag ook in, het is dat Pelle scoort maar vind ze beide niet goed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef CaasS het volgende:
Ow andere treurige constatering. Bij Feyenoord debuteert er een 18 jarig jochie dat een heel behoorlijke wedstrijd speelde. Weer 1 uit de jeugd daar. Dat is normaal gesproken Ajax zijn ding.
Ik zeg Denswil of Veltman tegen Vitesse en Moisander een stadionverbod geven.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef KingRoland het volgende:
als Feyenoord de jeugd had kunnen houden, hadden ze echt een sterrenteam over een paar jaarquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef CaasS het volgende:
Ow andere treurige constatering. Bij Feyenoord debuteert er een 18 jarig jochie dat een heel behoorlijke wedstrijd speelde. Weer 1 uit de jeugd daar. Dat is normaal gesproken Ajax zijn ding.
Gaat me meer om de jeugd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah. Immers en Pelle stonden er vandaag ook in, het is dat Pelle scoort maar vind ze beide niet goed.
Konden ze dat maar, een wedstrijd doodspelen lukt ze al jaren nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is typisch voor Ajax als ze voorstaan. Ajax kan beter in de 90ste de voorsprong pakken dan vroeg in de twee de helft. Op het moment dat Ajax voorstaat is het een kwestie van 9 man op eigen helft, achteruit lopen, terugspelen, ontiegelijk veel balverlies lijden, elk duel verliezen, voor geen enkele baal gaan, elke bal verkeerd passen, steeds verkeerde keuzes maken op het veld, niet meer diep gaan, etc.
Ik snap wat je bedoelt, maar wat ik wil aangeven is dat ze toch niet zo goed zijn als je Pelle en Immers in de basis zet.quote:
Hij hield echt amper vast, wel dom van Moisander maar die eerste gele kaart was belachelijk. Perfect op de bal en hij trekt daarna nog zijn been in ook om Clasie ( onterecht ) te ontzien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toen babel geraakt werd en siem meteen terug sloeg tegen een ander en de scheids Siem en huilende Clasie geel gaf?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom kreeg die kakkerlak geen rood dan in de laatste minuut, tegen Siem volgens mij? Was toch gewoon doorgebroken anders of niet dan.
Eriksen, maar iddquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom kreeg die kakkerlak geen rood dan in de laatste minuut, tegen Siem volgens mij? Was toch gewoon doorgebroken anders of niet dan.
Nee, laatste minuut.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Toen babel geraakt werd en siem meteen terug sloeg tegen een ander en de scheids Siem en huilende Clasie geel gaf?
Uitgelokt door die Clasie ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:53 schreef truedestiny het volgende:
[..]
De 1e was al niet eens terecht.
Thuis lukt het ze vaak beter omdat het publiek er achter gaat staan. Bij uitwedstrijden dan voelen ze zich toch geïntimideerd ofzo en 12:30 wedstrijden lijken ze sowieso alleen op halve kracht te kunnen spelen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Konden ze dat maar, een wedstrijd doodspelen lukt ze al jaren niet. Op een of andere manier raken ze altijd in paniek als ze voorstaan ofzo. Daarom was het duel tegen Man. City ook zo verrassend, daar deden ze dat wel goed.
Rest wordt verkocht he.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar wat ik wil aangeven is dat ze toch niet zo goed zijn als je Pelle en Immers in de basis zet.
Oh , laatste minuut. Daar gaf hij ook amper uit , hij vond het denk ik zelf wel goed met 2-2.quote:
Spelers die je nu opnoemt falen ook hopeloosquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef CaasS het volgende:
[..]
Rest wordt verkocht he.
Dan zou je daar Castaignos en uhm Wijnaldum neer kunnen zetten bv.
Hou toch eens op de scheidsrechter de schuld te geven manquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:58 schreef CaasS het volgende:
[..]
Eriksen, maar iddNijhuis dacht, straks scoort Ajax. Moeten we niet hebben.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
De Boer kan ook niet met 12:30 omgaan.
Jep, true. Daarom ook wel blij met het resultaat eigenlijk, alleen die late goal van Pellè was gewoon zwaar kut en onnodig. Net als die gele kaart voor Moisander.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Thuis lukt het ze vaak beter omdat het publiek er achter gaat staan. Bij uitwedstrijden dan voelen ze zich toch geïntimideerd ofzo en 12:30 wedstrijden lijken ze sowieso alleen op halve kracht te kunnen spelen.
Hij bepaald toch weer de uitslag? Of wil je dat ontkennen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hou toch eens op de scheidsrechter de schuld te geven man
Onzin, het wordt om 12:30 gespeeld omdat het een risicowedstrijd is. Daarom lijkt het aan de tijd teliggen, maar we spelen gewoon altijd tegen een voor ons lastige tegenstander.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
Nee , ik denk zelf dat hij gewoon gelijkspel goed vond. De meeste scheidsrechters vinden dat wel best. Alleen jammer van zijn beslissing van de gele kaart en dat hij Feyenoord zogenaamd over het hoofd had gezien. Verder deed hij het wel goed ( ik keek vanaf de 50e minuut trouwens )quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:58 schreef CaasS het volgende:
[..]
Eriksen, maar iddNijhuis dacht, straks scoort Ajax. Moeten we niet hebben.
Zijn beide nog maar 20 geloof ik. V. Rhijn maakt zijn debuut pas op zijn 20e. Die jongens zitten nu even in een dip, maar komen daar denk ik nog wel uit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
Spelers die je nu opnoemt falen ook hopeloos
Vond de wissels wel begrijpelijk. Alleen jammer dat Sulejmani niet meer weet hoe je moet voetballen.quote:
Als het 11 tegen 11 was gebleven had Feyenoord ook wel de gelijkmaker gemaakt denk ik. Bovendien was die tweede gele kaart terecht. Over de eerste kun je twijfelen, maar zoals ik al zei, Moisander wist dat hij al geel had (terecht of niet) dus die tweede actie had hij nooit moeten maken. Een man met zoveel ervaring als Moisander moet echt slimmer omgaan met dit soort situaties in dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij bepaald toch weer de uitslag? Of wil je dat ontkennen?
Ajax speelde niet goed en een gelijkspel is wellicht wel gewoon terecht. Hoe anders was de wedstrijd geweest als Nijhuis niet zo hopeloos had gefaald?
Frustratie johquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hou toch eens op de scheidsrechter de schuld te geven man
Dan miste je dus de eerste gele die minstens net zo discutabel was.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee , ik denk zelf dat hij gewoon gelijkspel goed vond. De meeste scheidsrechters vinden dat wel best. Alleen jammer van zijn beslissing van de gele kaart en dat hij Feyenoord zogenaamd over het hoofd had gezien. Verder deed hij het wel goed ( ik keek vanaf de 50e minuut trouwens )
Achja laten we hopen dat de koplopers 0 punten pakken , dan maakt het mijn avond wel goed. Of tenminste 1 van de koplopers. Het liefst PSV.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als het 11 tegen 11 was gebleven had Feyenoord ook wel de gelijkmaker gemaakt denk ik. Bovendien was die tweede gele kaart terecht. Over de eerste kun je twijfelen, maar zoals ik al zei, Moisander wist dat hij al geel had (terecht of niet) dus die tweede actie had hij nooit moeten maken. Een man met zoveel ervaring als Moisander moet echt slimmer omgaan met dit soort situaties in dit soort wedstrijden.
Ja, die staat er gewoon bij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:04 schreef The_Groove het volgende:
Overigens hebben zowel Eredivisielive als Fcupdate snel de gele kaart van Pelle erbij gezet. Blijkbaar door alles en iedereen gemist.
Tja hij hield het shirtje echt 0,5 seconde vast. Als je daarvoor al geel gaat geven moet je gaan strooien bij een vrije trap of hoekschop.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als het 11 tegen 11 was gebleven had Feyenoord ook wel de gelijkmaker gemaakt denk ik. Bovendien was die tweede gele kaart terecht. Over de eerste kun je twijfelen, maar zoals ik al zei, Moisander wist dat hij al geel had (terecht of niet) dus die tweede actie had hij nooit moeten maken. Een man met zoveel ervaring als Moisander moet echt slimmer omgaan met dit soort situaties in dit soort wedstrijden.
0.5 seconden iemand vastpakken? Nogmaals dan kan je dus 15 gele kaarten per wedstrijd geven. Dan hadden Immers en Clasie er al na de 55 min afgemogenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar die jongen heen gaat. Die gast heeft zo echt 0 opties.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:04 schreef Syntix het volgende:
Sulejmani is gewoon te slecht voor dit Ajax en past totaal niet bij het systeem, dat is nu toch wel duidelijk.
Komt goed! weer een uitdaging!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:05 schreef tammepiet het volgende:
Toch enorm benieuwd naar Ajax - Vitesse zaterdag.
Heb er een slecht gevoel bij.
Jij denkt ik praat de rest even in een depressie?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:05 schreef tammepiet het volgende:
Moisander er niet bij, maarja Blind doet het aardig dus hij centraal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:05 schreef tammepiet het volgende:
Valencia wou hem hebben.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:05 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ben benieuwd waar die jongen heen gaat. Die gast heeft zo echt 0 opties.
Daar zijn er zoveel van hier, elke week weer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:06 schreef CaasS het volgende:
[..]
Jij denkt ik praat de rest even in een depressie?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:08 schreef Devv het volgende:
De inhaalrace kan vanaf nu weer beginnen.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
Hopen dat Vitesse verliest van AZ, dan kunnen we die volgende week inhalen.
low blowquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:06 schreef CaasS het volgende:
[..]
Jij denkt ik praat de rest even in een depressie?
Wel ongeslagenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:09 schreef Tyron het volgende:
We hebben meer tegendoelpunten dan Utrecht
En evenveel als Heerenveen.
Sowieso, als die 3 winnen vandaag is Ajax suptopper.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:09 schreef Tyron het volgende:
We hebben meer tegendoelpunten dan Utrecht
En evenveel als Heerenveen.
Of het doel tien centimeter lager.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:11 schreef kurk_droog het volgende:
Die bal van Pelle was best houdbaar als Vermeer 10cm langer was..
Was mooi ingeschoten maar hij kreeg ook de ruimtequote:Op zondag 28 oktober 2012 15:11 schreef kurk_droog het volgende:
Twente staat al 0-1 voorquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef CaasS het volgende:
[..]
Sowieso, als die 3 winnen vandaag is Ajax suptopper.
De ranglijst doet er pas in mei toe maar wel jammer dat die achterstand alweer zo groot isquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:11 schreef Marsenal het volgende:
Siem de Jong en Eriksen toch wel het hart van het elftal, momenteel. Zonder die twee waren we nergens.
Ik kan op zich wel leven met een gelijkspel tegen Feyenoord, maar onze huidige stand op de ranglijst.. Man o man, dat ga ik deze week horen op werk.
Jammer dat het zo'n lul isquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis deze man in ons shirt
Ik mis een aanvaller met kwaliteit (als je Eriksen en de Jong middenvelder noemt)quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Linkertrigger rechterpookje naar links!quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Ik niet, gaat niet om hem persoonlijk maar het voetbal wat toen gespeeld werdquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Staat alweer 2-2.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wel jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is helemaal geen lul gewoon iemand met de wil om altijd en overal te winnen.
Liever Denswil.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Moisander er niet bij, maarja Blind doet het aardig dus hij centraal.
Dat doet Frank niet, hooguit laat hij hem invallen. We moeten winnen van Vitesse en Blind is dit seizoen een zekerheidje.quote:
Blind heeft het tegen klassieke buitenspelers altijd moeilijk, zelfs van het niveau ADOquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Tyron het volgende:
Al deed hij bij de 1-1 wel wat fout volgens mij.
Ik vond hem wel goed tegenover Schaken en Verhoekquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blind heeft het tegen klassieke buitenspelers altijd moeilijk, zelfs van het niveau ADO
Ik niet zo maar dat had ook met Babel te maken, die was te druk met z'n panna ipv de wedstrijdquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik vond hem wel goed tegenover Schaken en Verhoek
Ze waren toch aardig stil 2 keer, maar dan moet je het gewoon uitspelen, zelfs met 10 manquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:22 schreef kurk_droog het volgende:
Mis het gif wel een beetje, heerlijk toch om die schuimbekken ook een beetje te provoceren. Het is allemaal te netjes.
Sana speelde niet goed, misschien dat Sulejmani wat meer kon brengen. Dat bleek niet dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:24 schreef marp0 het volgende:
Ik vond het echt slecht dat de boer sulejmani erin bracht. Alsof hij potten kan breken
fixedquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze waren toch aardig stil 2 keer, maar dan moet je het gewoon uitspelen, zelfs met 9 man
Zo kennen we ze ook weer daar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze waren toch aardig stil 2 keer, maar dan moet je het gewoon uitspelen, zelfs met 10 man
Dat kon mijn oma je nog vertellen dat Sulejmani niks zou brengen, echt een onbegrijpelijke wissel.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sana speelde niet goed, misschien dat Sulejmani wat meer kon brengen. Dat bleek niet dus.
Zal Ajax zich dit seizoen nog zo ontwikkelen dat ze in staat zijn om onder druk uit te voetballen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze waren toch aardig stil 2 keer, maar dan moet je het gewoon uitspelen, zelfs met 10 man
Vandaag hebben ze dat wel een paar keer gedaan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:28 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zal Ajax zich dit seizoen nog zo ontwikkelen dat ze in staat zijn om onder druk uit te voetballen?
Sulejmani die bij zijn eerste balcontact gelijk de bal verloor en 30 minuten lang ging liggenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie deed er volgens jou niet mee dan?
Het probleem in de opbouw lag nu meer voorin dan achterin vond ik, te snel teveel balverliesquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:28 schreef CaasS het volgende:
[..]
Zal Ajax zich dit seizoen nog zo ontwikkelen dat ze in staat zijn om onder druk uit te voetballen?
Ja, maar meer structureel wat Feyenoord was de bovenliggende ploeg deze wedstrijd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vandaag hebben ze dat wel een paar keer gedaan.
Vond van niet. Ajax had zijn momenten en Feyenoord ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:30 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ja, maar meer structureel wat Feyenoord was de bovenliggende ploeg deze wedstrijd.
Feyenoord had meer balbezit, dat overkomt Ajax zeldenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vond van niet. Ajax had zijn momenten en Feyenoord ook.
Tja kan je verwachten als je in de Kuip speeltquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Feyenoord had meer balbezit, dat overkomt Ajax zelden
QFT. Sulejmani moet gewoon nooit meer in een Ajax shirt spelen. Dan maar De Sa erin of Lukoki (was nu niet fit).quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:24 schreef marp0 het volgende:
Ik vond het echt slecht dat de boer sulejmani erin bracht. Alsof hij potten kan breken
Waarom?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tja kan je verwachten als je in de Kuip speelt
Gewoon Fischer erin Babel op rechts, dat moet ik Koeman nageven, die had wel het lef om een jochie voor de leeuwen te gooien en die deed het een uur vrij aardigquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:34 schreef Syntix het volgende:
[..]
QFT. Sulejmani moet gewoon nooit meer in een Ajax shirt spelen. Dan maar De Sa erin of Lukoki (was nu niet fit).
Sorry maar begrijp ik nietquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat het de Klassieker is en Feyenoord een ploeg is die kan winnen van Ajax.
Fisher is geen echte buitenspeler. Die zie ik liever op Linkshalf naast Eriksen staan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon Fischer erin Babel op rechts, dat moet ik Koeman nageven, die had wel het lef om een jochie voor de leeuwen te gooien en die deed het een uur vrij aardig
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon Fischer erin Babel op rechts, dat moet ik Koeman nageven, die had wel het lef om een jochie voor de leeuwen te gooien en die deed het een uur vrij aardig
Eriksen vervuld die rol al primaquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:37 schreef TJV het volgende:
Fischer als valse spits, zonder echte spits spelen. Moet kunnen.
Die stond gewoon op het middenveld hoor.quote:
Nee? Die stond opgesteld als spits en wisselde af met de Jong en zakte soms in.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:38 schreef TJV het volgende:
[..]
Die stond gewoon op het middenveld hoor.
Welke wedstrijd heb jij gezien? Hij zakte niet soms in, hij schoof soms door.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee? Die stond opgesteld als spits en wisselde af met de Jong en zakte soms in.
Ja zo kan je het ook zeggenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien? Hij zakte niet soms in, hij schoof soms door.
Die speelde ook gewoon goed vandaag, De Jong ook, Babel zwak, Sana/Sulejmani slechtquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee? Die stond opgesteld als spits en wisselde af met de Jong en zakte soms in.
Eriksen stond het diepst. Schone en de Jong wisselde af en Eriksen zakte dan soms in. Zelfde principe als tegen Man Cityquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gezien? Hij zakte niet soms in, hij schoof soms door.
Neem er nog éénquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:41 schreef TJV het volgende:
Maar als je inzakt sta je in de spits, als je doorschuift sta je op het middenveld.
Als Vermeer handschoenen ter grootte van een pizza had gehad ja. Die bal wordt met 120 Km/h ingeschoten vanaf 8 meter, hoe groot je ook bent, je hebt geen kans tenzij die recht op je afkomt en je niet meer kan bukken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:11 schreef kurk_droog het volgende:
Bij jou is er altijd wel iets rechts ja, als je het over Eriksen hebt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:43 schreef Tyron het volgende:
ik zou niet lullig willen doen en mijn gelijk willen halen maar volgens mij had ik het altijd bij het rechte eind wat betreft eriksen
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:43 schreef TJV het volgende:
[..]
Bij jou is er altijd wel iets rechts ja, als je het over Eriksen hebt.
Hij speelt anderhalve wedstrijd goed hij is er nog niet helemaal.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:43 schreef Tyron het volgende:
ik zou niet lullig willen doen en mijn gelijk willen halen maar volgens mij had ik het altijd bij het rechte eind wat betreft eriksen
inderdaad onhoudbaar. zelfs als hij zijn vingers erachter kon zetten, had hij geen kracht om de bal daadwerkelijk tegen te houden of alleen al van richting te veranderenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:43 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Als Vermeer handschoenen ter grootte van een pizza had gehad ja. Die bal wordt met 120 Km/h ingeschoten vanaf 8 meter, hoe groot je ook bent, je hebt geen kans tenzij die recht op je afkomt en je niet meer kan bukken.
maar in grote wedstrijden staat hij er wel en neemt hij het team soms op sleeptouwquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij speelt anderhalve wedstrijd goed hij is er nog niet helemaal.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:26 schreef CaasS het volgende:
Fokkin hell, weer een wedstrijd beslist door de scheidsrechter. Het zal ook een keer niet.
M'n oom van 58 met reuma is nog fitter dan Boerrigter.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Boerrigter kan er nog wel komen.
Siggy is niet beter dan De Jong of zelfs Eriksen in de spits.
Sulejmani is mentaal een banaan.
Ah Smoofie, Sulejmani was goed hoor. Goed idee van je.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:46 schreef Smoofie het volgende:
Wat een aids wedstrijd, hoe krijgen ze het voor elkaar om 12:30 wedstrijden zo kk slecht te spelen. En dan die scheids, nigga please... Ze moeten ook echt leren verdedigen, hoe kan Pelle zoveel tijd krijgen om te schieten gvd.
Klopt nu nog constant op dit niveau spelenquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar in grote wedstrijden staat hij er wel en neemt hij het team soms op sleeptouw
ik vind hem beter geworden
Was met 11 man idd balvaster dan Sana, dus houd je fucking bek eensquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah Smoofie, Sulejmani was goed hoor. Goed idee van je.
Balvaster dan Sana?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was met 11 man idd balvaster dan Sana, dus houd je fucking bek eens
quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was met 11 man idd balvaster dan Sana, dus houd je fucking bek eens
Ga weg manquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Sulejmani verloor elke bal, Sana hield de bal zelfs vast tegenover 5 Feyenoorders.
Je hebt weer niet opgelet dus. Ik weet genoeg.
Je ziet maar 1 speler, dus zie je het niet zo bestquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:55 schreef Tyron het volgende:
Verder zeggen dat ik het slecht zie na de prestaties van Eriksen afgelopen wedstrijden is wel het domste wat je kan zeggen.
Ik let op alle spelers hoor, op Eriksen iets meer. Maar heb vandaag ook meer naar Sana en Poulsen gekeken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je ziet maar 1 speler, dus zie je het niet zo best
Gast. Dat gefap op Eriksen is echt belachelijk. Ja, hij is een megatalent, ja, hij doet vaak geniale dingen. Maar hij heeft ook zoveel balverlies en wil in zijn zoektocht naar geniale balletjes vaak ontzettend vaak de te moeilijke oplossing zoeken. Als die jongen simpeler leert spelen bij tijden dan wordt hij een topper.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:55 schreef Tyron het volgende:
Verder zeggen dat ik het slecht zie na de prestaties van Eriksen afgelopen wedstrijden is wel het domste wat je kan zeggen.
Wat vond je van Poulsen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik let op alle spelers hoor, op Eriksen iets meer. Maar heb vandaag ook meer naar Sana en Poulsen gekeken.
Bij 3000 balcontacten bij aanvallen gaat er weleens iets mis jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:59 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Gast. Dat gefap op Eriksen is echt belachelijk. Ja, hij is een megatalent, ja, hij doet vaak geniale dingen. Maar hij heeft ook zoveel balverlies en wil in zijn zoektocht naar geniale balletjes vaak ontzettend vaak de te moeilijke oplossing zoeken. Als die jongen simpeler leert spelen bij tijden dan wordt hij een topper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |