abonnement Unibet Coolblue
pi_118614530
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:28 schreef Silmarwen het volgende:
Nee, kost je helemaal niets. Wel tijd, maar geen gold. Gewoon je mats farmen.

Ik heb er 2 op 600, en 3 op 592 en eentje geloof ik iets lager. Verwacht volgende week master of the ways te worden.
Inderdaad gewoon wat geduld hebben :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118614663
Ik schop gelijk maar een 2de char naar 90 denk ik. Vind shadow priest bijzonder weak, dus die ga ik maar healer maken.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118615028
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:37 schreef Blistering het volgende:
Ik schop gelijk maar een 2de char naar 90 denk ik. Vind shadow priest bijzonder weak, dus die ga ik maar healer maken.
Die zijn wel leuk om te spelen, maar ook niet zo bijzonder sterk op het moment.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118615272
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:28 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Nee, kost je helemaal niets. Wel tijd, maar geen gold. Gewoon je mats farmen.

Ik heb er 2 op 600, en 3 op 592 en eentje geloof ik iets lager. Verwacht volgende week master of the ways te worden.
Je kan ook groentes e.d. halen van cooking tokens, en die kan je farmen door te vissen etc. en 20 visjes te combineren met zo'n basket.

Zo had ik binnen een week master of the ways.. en nu twee weken RSI van het farmen :')
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_118615406
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 20:05 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Socialer dan ons kan niet, en helemaal nederlandstalig :) we zitten ook redelijk vaak op ventrilo en kletsen over vanalles en nog wat
Welke server is dit en welke side?
pi_118615554
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:56 schreef Kingleon het volgende:

Welke server is dit en welke side?
Frostmane, Alliance
Leuke server *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118615676
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:53 schreef KataStrofe het volgende:
Je kan ook groentes e.d. halen van cooking tokens, en die kan je farmen door te vissen etc. en 20 visjes te combineren met zo'n basket.

Zo had ik binnen een week master of the ways.. en nu twee weken RSI van het farmen :')
Als je zoveel hebt gevist weet je vast ook antwoord op mijn vraag of die rare fish voor de Nat Pagle daily ook uit pools gevist kan worden. Ik vroeg me dat gisteravond ineens af.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118616624
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 11:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die zijn wel leuk om te spelen, maar ook niet zo bijzonder sterk op het moment.
Haha, waar ik me zo aan erger bij Shadow Priests is dat de AoE zo zwak is! Mind sear is in vergelijking met andere spells echt super zwak. Nu krijg je wel Halo op 90 natuurlijk, maar dan nog vind ik het matig. Ik level nu m'n warrior, dat blijft altijd wel tof!

Ik baal er alleen wel van, kan ik weer overnieuw beginnen met dailies op 90 natuurlijk :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118616880
Halo O+
Ziet er zo vet uit!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118617538
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je zoveel hebt gevist weet je vast ook antwoord op mijn vraag of die rare fish voor de Nat Pagle daily ook uit pools gevist kan worden. Ik vroeg me dat gisteravond ineens af.
Das een goeie vraag, ik heb er al wel een paar opgevist, maar volgens mij inderdaad nooit uit een pool.. Dat ga ik eens opzoeken!
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_118617746
Voor zover ik nu even kan zien op wowhead kan het beide, zowel uit open water als pools dus.. :)
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_118618094
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Frostmane, Alliance
Leuke server *O*
Overwegen waard, En hoe heet die nederlandse guild?
pi_118618760
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Halo O+
Ziet er zo vet uit!
Ja echt een toffe spell!

* Blistering zit er over te denken om z'n warrior female Draenei te maken, me likey!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118621536
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef Olment het volgende:

[..]

zitten jullie ook met xrealm of is dat alleen iets van de minder populated servers?
Er is wel degelijk CRZ gaande, maar ik heb er werkelijk nog nooit last van gehad. Op wat voor manier dan ook.

Ik vind het persoonlijk een positieve ontwikkeling dat het weer drukker is in de wereld. Vooral op de lege realm waar ik vandaan kwam voelde het vaak alsof ik een single player versie zat te spelen.

Nu die nieuwe drukte ook in mijn guild en ik ben weer helemaal een happy bunny. ;)
pi_118621658
Kunnen anderen wel inloggen op de battle.net site en dan bij hun account management komen?

Ik krijg:

An error has occurred.

Back to Battle.net Account Management

In verschillende browsers :(

edit: Booo, andere accounts werken wel gewoon.
edit²: Nou met een omweg gelukt hoor.

[ Bericht 6% gewijzigd door Blistering op 30-10-2012 15:19:50 ]
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118623508
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:41 schreef Blistering het volgende:
Kunnen anderen wel inloggen op de battle.net site en dan bij hun account management komen?

Ik krijg:

An error has occurred.

Back to Battle.net Account Management

In verschillende browsers :(

edit: Booo, andere accounts werken wel gewoon.
edit²: Nou met een omweg gelukt hoor.
Nou ben ik curious wat je oplossing was om er toch op te komen, ik heb het ook wel eens gehad maar dat was automatisch na dag of 2 opgelost
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_118623749
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:28 schreef Olment het volgende:

[..]

Nou ben ik curious wat je oplossing was om er toch op te komen, ik heb het ook wel eens gehad maar dat was automatisch na dag of 2 opgelost
Uhm via de support pagina en dan op race change klikken. Toen kwam ik er vreemd genoeg gewoon bij.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118624130
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 15:33 schreef Blistering het volgende:

[..]

Uhm via de support pagina en dan op race change klikken. Toen kwam ik er vreemd genoeg gewoon bij.
idd mooie omweg :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:56:07 #219
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_118627455
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 14:38 schreef -.Noir het volgende:

[..]

Er is wel degelijk CRZ gaande, maar ik heb er werkelijk nog nooit last van gehad. Op wat voor manier dan ook.

Ik vind het persoonlijk een positieve ontwikkeling dat het weer drukker is in de wereld. Vooral op de lege realm waar ik vandaan kwam voelde het vaak alsof ik een single player versie zat te spelen.

Nu die nieuwe drukte ook in mijn guild en ik ben weer helemaal een happy bunny. ;)
Alleen het kutte van CRZ is dat ze alle ores in outland en Northend wegjatten. Het zijn er al niet zoveel meer. En dan lopen ook nog mensen van andere servers ze weg te jatten voor je neus.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_118627898
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:56 schreef pl4kkie het volgende:

Alleen het kutte van CRZ is dat ze alle ores in outland en Northend wegjatten. Het zijn er al niet zoveel meer. En dan lopen ook nog mensen van andere servers ze weg te jatten voor je neus.
Ik heb afgelopen week geprobeerd herbs en ores te farmen voor inscription, maar je kan het beter van het AH halen. Soms ben je echt minutenlang aan het rondvliegen zonder ook maar 1 plekje te vinden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118628045
Wat zijn CRZ's eigenlijk precies? Cross Realm Zones maar wat kun je er?

Ik lees er niet heel veel goeds over. :D
pi_118628156
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 17:11 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Wat zijn CRZ's eigenlijk precies? Cross Realm Zones maar wat kun je er?

Ik lees er niet heel veel goeds over. :D
van wat ik tot nu toe heb begrepen hiervan is dat behalve de maincitys (horde: UC, ORG, TB, SMC) alles shared is over realms.
Bv Tanaris, daar kom je nu mensen tegen van je eigen realm <ingame naam> en mensen van andere realms <ingame naam><realm>.

Voordeel hiervan is dat je kunt questen/groupen wat makkelijker, vervelende is voor farmen van mobs, rep, resources.


Wat ik me alleen afvraag, zijn bv alleen pvp realms aan elkaar gekoppeld? en alle rp/pve ofzo. want lijkt me beetje gaar dat ik (pvp server) iemand tegen kom die op een pve server speelt en hem dan kan slopen, terwijl hij dat bij mij niet kan ivm server restricties.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:22:04 #223
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_118630892
Oeps :@

[ Bericht 84% gewijzigd door pl4kkie op 30-10-2012 18:24:04 (dubbel..) ]
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_118630925
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 18:22 schreef pl4kkie het volgende:

Alleen het kutte van CRZ is dat ze alle ores in outland en Northend wegjatten. Het zijn er al niet zoveel meer. En dan lopen ook nog mensen van andere servers ze weg te jatten voor je neus.
deja vu :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:24:38 #225
283159 pl4kkie
Het is FOK!
pi_118630991
Sorry, mn telefoon flipte een beetje.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_118632252
Ik had gewoon gezegd dat je het niet vaak genoeg kon zeggen 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118639999
Level 86 monk daagt mij uit, gevolg -> Ik val hem aan en hij krijgt hulp van een paladin -> ik dood :(

Daarna meneer de paladin even in 2 GCD's laten weten dat ik het niet met zijn beslissing eens was. Meneer kon niets doen, maar durfde 't daarna ook niet meer toen ik 'm nog een keer tegen kwam :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:46:47 #228
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_118642913
Ik hou niet van X-realm resource sharing. men hakt het weg en het komt nooit op mijn AH erecht .

Maar mijn prot pally is cute.. Kreng pakt gewoon de elites en is een tijdje aan het hakken op hen,( dps sucks) en loopt dan vrij onbeschadigd weg :D
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:11:52 #229
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118644867
Yeaaa, we hebben eindelijk de 1e boss down met onze raidgroep 2! :') (Tanks hadden wat moeite om het eindelijk es door te krijgen!) :P
pi_118654376


Kaching! Niet de bedragen die ik in eerste instantie voor ogen had, maar ik besef me nu ook dat 250k (of 500k :') ) voor een pet gewoon veel te hoog gegrepen is.

edit: Hmm, door het zwart maken beetje vaag nu, maar is dus op beide pets geboden.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_118654627
woah, waar zijn alle andere spelers in dat AH :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118655613
Ik vroeg me af; ik weet dat YouTube vol staat met tactics voor bijvoorbeeld Mogushan Vaults, maar is er ook een site waar je de tactics en uitleg uitgebreid uitgeschreven kan lezen?
pi_118655713
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:51 schreef -.Noir het volgende:
Ik vroeg me af; ik weet dat YouTube vol staat met tactics voor bijvoorbeeld Mogushan Vaults, maar is er ook een site waar je de tactics en uitleg uitgebreid uitgeschreven kan lezen?
http://www.converttoraid.com/forum/viewforum/723045/m/2780616

Hier heb ik zelf aardig wat info uitgehaald voor resto
Het is niet heel uitgebreid, maar wel genoeg.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_118655720
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 08:51 schreef -.Noir het volgende:
Ik vroeg me af; ik weet dat YouTube vol staat met tactics voor bijvoorbeeld Mogushan Vaults, maar is er ook een site waar je de tactics en uitleg uitgebreid uitgeschreven kan lezen?
Ik zou hier kijken: http://www.icy-veins.com/mogu-shan-vaults-raid-wow
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_118655752
quote:
is schijnbaar beter dan wat ik gevonden had :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_118656481
Die icyveins site gebruik ik idd ook voor raid tactics. Tegenwoordig ook voor class guides en gear overzichten enzo, staat er allemaal best goed en uitgebreid.
Net toen je dacht dat je veilig was..
pi_118656642
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 16:56 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Alleen het kutte van CRZ is dat ze alle ores in outland en Northend wegjatten. Het zijn er al niet zoveel meer. En dan lopen ook nog mensen van andere servers ze weg te jatten voor je neus.
En dit niet te zuinig. Heb 2 uur in Nagrand rond gevlogen en heb 1 deposit gevonden.
Ben toen op aanraden verhuist en was binnen 20 min klaar.

Maar Northrend idem, zelfde kut crap met de cobalt ore, Saronite ging nog wel, Scholozar Basin en Wintergrasp.

Obsidium was ook redeijk te doen (heb ik in Hyjal gedaan), maar Elementium voor een rede ging crap (twilight highlands). Ik kwam alleen erg veel Pyrite tegen, mja, daar moet je 525 voor zijn en ik was van plan de area te leaven op 500 :P

En dan gisteravond eindelijk Ghost Iron kunnen minen, nou kan ik mezelf weer voorzien van ores als JewelCrafter :P
Was best kut om dit te trainen zonder je eigen ores en afhankelijk te zijn van nice guildies of het AH
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 09:48:41 #238
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_118657052
laatse poging voor headless horseman reins
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_118657134
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:48 schreef cherrycoke het volgende:
laatse poging voor headless horseman reins
SUCCES!!!!! EINZ!@!
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 31 oktober 2012 @ 09:55:01 #240
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118657240
Voor mij ook zometeen, ondertussen al 3/4 jaar bezig, I'll never get it! ;(
pi_118657277
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Voor mij ook zometeen, ondertussen al 3/4 jaar bezig, I'll never get it! ;(
Heb je hem nog niet :o
Kut zeg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 31 oktober 2012 @ 09:57:12 #242
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_118657309
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heb je hem nog niet :o
Kut zeg
Mijn enige epic was dat Agility weapon, waar ik dus niets aan heb! :D _O-
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:03:18 #243
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_118657473
eerst sha gedaan weer niks natuurlijk
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:08:57 #244
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_118657647
GODVERDOMME, jaar 4 niks NIIIIIIIIIIIIIIIIIKSSSSss
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_118657653
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 09:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Voor mij ook zometeen, ondertussen al 3/4 jaar bezig, I'll never get it! ;(
Rij er zelf al jaartje of 2/3 op.
Doe um nou nog voor de Sinester pet voor een kameraad
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_118658227
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:08 schreef cherrycoke het volgende:
GODVERDOMME, jaar 4 niks NIIIIIIIIIIIIIIIIIKSSSSss
heb je geen alt van lvl 89+? aangezien het toch shared mount is maakt het niet zo veel uit op welk char je um haalt
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_118658333
Ik had die mount 3x op m'n shaman, maar die character heb ik gedelete. Ook ruim voordat er bekend werd dat mounts account wide zouden worden.
pi_118658343
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:31 schreef Sapstengel het volgende:
Ik had die mount 3x op m'n shaman, maar die character heb ik gedelete. Ook ruim voordat er bekend werd dat mounts account wide zouden worden.
ticket maken en hopen dat je um terug krijgt?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_118658389
Geen idee of dat werkt voor characters die ik 3 jaar geleden heb gedelete. Zou eigenlijk niet eens meer weten hoe die shaman heette.

Maarja, mount vind ik ook lelijk eigenlijk dus hoef hem niet per se :P .
  woensdag 31 oktober 2012 @ 10:45:30 #250
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_118658713
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 10:27 schreef Olment het volgende:

[..]

heb je geen alt van lvl 89+? aangezien het toch shared mount is maakt het niet zo veel uit op welk char je um haalt
nee :'(
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')