omdat er geen SC in topictitel staatquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:14 schreef espri het volgende:
geen idee maar zag opeens dat ik het vorige sloot dus nam maar aan dat er een nieuwe moest komen, alleen al voor jou om je vraag te stellen
quote:
quote:
Is het ook.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:23 schreef Cat22 het volgende:
Is het trouwens niet 'doorknutselen'?![]()
Moeten jullie weer hard doorposten!
ik had 2 boa's gekocht, maarquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:13 schreef belle1608 het volgende:
@dolfi leuke dromenvangerbij de action hadden ze van de week heel veel veren
lees eens beterquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:16 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
omdat er geen SC in topictitel staat
sorry ben beetje melig
komt door werk vannacht
9 uur
pffffffff
verdikkiequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:23 schreef Cat22 het volgende:
quote:
quote:
quote:
alleen jammer dat niet de hele post daar staatquote:
paste niet meerquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:50 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
alleen jammer dat niet de hele post daar staat![]()
oi oi kingtopper
En moeders maandag weer boodschappen doenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:59 schreef dolfina-chica het volgende:
voordeel bij mama in huis zitten...
haar brood eten... haar eieren opeten..
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:00 schreef cvboer het volgende:
[..]
En moeders maandag weer boodschappen doen
ohw, dat moet ze ook geen commentaar leveren dat de koelkast geplunderd is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
zij wilde dat ik op hondje kwam passen....
jij snapt hemquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
ohw, dat moet ze ook geen commentaar leveren dat de koelkast geplunderd is.
onee he? had ik teveel weggehaald? sorryyyyyquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:23 schreef Cat22 het volgende:
Het is ook fucking koud gewoon. Siberische omstandigheden. Kachel aan dan maar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:10 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica heeft het koud, kan niet warm worden...
* dolfina-chica gaat de douche van mams ook maar misbruiken
lol
Zie daar het begin van hangjeugdquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:17 schreef vamperotica het volgende:
Altijd handig als je even naar de wc moet ofzo.... De babykeeper!
![]()
[ afbeelding ]
proestquote:
Sorry, ik denk er niet eens over na.quote:
voor in huis!!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:17 schreef vamperotica het volgende:
Altijd handig als je even naar de wc moet ofzo.... De babykeeper!
![]()
[ afbeelding ]
geen cola dit keer?quote:
* dolfina-chica heeft 3uurtjes geslapenquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:17 schreef espri het volgende:
ik heb het nog steeds niet koud en loop in zomerjasje
neequote:
jij leert snelquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:10 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nee
heb drinken afgezworen tijdens fok!ken
ik hou niet van schoonmakenquote:
hahahahahaquote:
Ik kom hier nog maar net.... Wilde niet meteeeeen als ontaarde moeder bekend staan!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
voor in huis!!!!
wat nou in de wc...
gewoon als je vindt dat je ze "kwijt" moet
we zijn wel wat gewend hoor!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:33 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik kom hier nog maar net.... Wilde niet meteeeeen als ontaarde moeder bekend staan!
sorry espriquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:50 schreef espri het volgende:
zo hehe, ben er weer eventjes.
er staat hier een hele hoge mand met werkkleding mij aan te staren.....
ja kwiebeltje, mijn mand wel.... de jouwe niet dan?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:52 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sorry espri
maar heeft een mand en/of kleding oogjes ??
hmmm
strange
nopequote:Op zondag 28 oktober 2012 18:53 schreef espri het volgende:
ja kwiebeltje, mijn mand wel.... de jouwe niet dan?
agossie, jij hebt geen band met je was?quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nope
mijn was ligt in de mand te liggen
kijkt mij niet aan
zegt mij niets
quote:
bij espri ligt er een hondje opquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:54 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nope
mijn was ligt in de mand te liggen
kijkt mij niet aan
zegt mij niets
zo klopt het beterquote:Op zondag 28 oktober 2012 19:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
bij espri ligt er een poesje op
ik zat al te twijfelen... was het nou kat of hondquote:
Poesje?quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zat al te twijfelen... was het nou kat of hond![]()
poesje klinkt ook weer zo fout..
nee hoor, niks mis met een poesje en dat is toch echt wat ik heb hoor....quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zat al te twijfelen... was het nou kat of hond![]()
poesje klinkt ook weer zo fout..
Werkzequote:Op zondag 28 oktober 2012 19:26 schreef espri het volgende:
zo, de mand heeft gewonnnen met kijken naar mij, dus ik schup de poes er af, die gaat maar bij baasje op schoot liggen en ik ga even aan het werk, laterssss
vannacht slapen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:45 schreef kwiebuske het volgende:
![]()
![]()
en ik moet vannacht nog werken
pfffffff
hou je niet tegenquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef dolfina-chica het volgende:
vannacht slapen...![]()
pfff.. al kan ik nu al slapen..
ik ook nietquote:
Jij gaat een telefoontje krijgen denk ik.....quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:07 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat naar huis..
koelkast leeg..
kast leeg...
pizza op..
tijd om naar huis te gaan
quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:07 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat naar huis..
koelkast leeg..
kast leeg...
pizza op..
tijd om naar huis te gaan
gaat lastig (net als de rest, telefoon leeg)quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:08 schreef cvboer het volgende:
[..]
Jij gaat een telefoontje krijgen denk ik.....
Ooh die zijn wel heel mooi ja! Later ff op de computer kijken in welke maten die zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef dolfina-chica het volgende:
ehhe??
ik heb wat leuks gevonden, tenminste ik denk dat je het leuk vindt..
http://link.marktplaats.nl/601729668
tot hoe laat wil je vannacht doorgaan ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:54 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat is het hier stil!
A so ciaal!
Oeioeioeioeioeioeioei
Ik kom net terug bij mn schoonfamilie vandaan, de kachel heeft de hele dag niet aangestaan, het is hier koud! Dus ik kruip zo maar in bed :pquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:56 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
tot hoe laat wil je vannacht doorgaan ?
ik kan tot 0700 dus....
hou ik je aanquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik kom net terug bij mn schoonfamilie vandaan, de kachel heeft de hele dag niet aangestaan, het is hier koud! Dus ik kruip zo maar in bed :p
Gaat er om kwart over 5 uit. Als ik dan wakker wordt kom ik hier wel ff spieken
trustequote:Op maandag 29 oktober 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica gaat zo ook slapen...
aanstellerquote:
okquote:Op maandag 29 oktober 2012 00:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
Neeeeeh ik schreeuw niet ik doe gewoon mn ogen dicht!
hoiquote:
ik ga over 45 minuten mijn bed inquote:
Wekkertje ging pas laterquote:Op maandag 29 oktober 2012 06:11 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
hoi
das geen 05:15
of heeft vriendje zich ook verslapen ??
Het is nu heerlijk warm in bed, ga zo maar verder slapen dat doe ik namlijk altijdquote:Op maandag 29 oktober 2012 06:15 schreef kwiebuske het volgende:
aaaaaaaaa
groots gelijk hoor
was t lekker warm in bed ?
okquote:Op maandag 29 oktober 2012 06:17 schreef YskaFredriksson het volgende:
Het is nu heerlijk warm in bed, ga zo maar verder slapen dat doe ik namlijk altijd
9u oid door de opbreking.quote:Op maandag 29 oktober 2012 06:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ok
en hoe laat ben je dan weer op/wakker ?
hahahahaha.. en hoe lang is dat zonder gehaast?quote:Op maandag 29 oktober 2012 07:36 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh.....
Voordeel van de klok verzetten is dat " de monsters" al klaar met ontbijten waren rond de tijd dat ze eigenlijk op moesten staan.... Lekker hoor, geen gehaast!
Hooguit eind van de week vrees ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 07:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hahahahaha.. en hoe lang is dat zonder gehaast?
daarna trappen we er niet meer inquote:Op maandag 29 oktober 2012 07:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hooguit eind van de week vrees ik
Dan schop ik ze er gewoon een uur eerder uitquote:Op maandag 29 oktober 2012 07:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daarna trappen we er niet meer in
hahahahahahahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 07:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dan schop ik ze er gewoon een uur eerder uit![]()
Maar maham... Het is nog nacht!
mogguhquote:
hey dolfijntjequote:Op maandag 29 oktober 2012 08:03 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mogguh
* dolfina-chica gaat maar eens naar het werk
Het is maandag heh.... Meestal niks aanquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:11 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 heeft het gevoel dat dit een héle lange, saaie dag gaat worden op het werk..
Goedemorgen!
Klinkt bekend, behalve de koppijn dan.. Die schouders van mij kunnen volgens mij ook wel een mishandeling gebruiken..quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ben stijf, alles tussen mn schouderbladen doet zeer, koppijn. Bah!
Goedemorgen
Ik heb een kotsend kind op de bank liggen... ruilen???quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:11 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 heeft het gevoel dat dit een héle lange, saaie dag gaat worden op het werk..
Goedemorgen!
kwijllapje dr bij?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een kotsend kind op de bank liggen... ruilen???
* Ireth slingert de wasmachine maar weer aan....
* JK1982 de Kinderbescherming belt..quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb een kotsend kind op de bank liggen... ruilen???
* Ireth slingert de wasmachine maar weer aan....
proestquote:Op maandag 29 oktober 2012 12:04 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 de Kinderbescherming belt..
Je gooit dat kind toch niet in de wasmachine..
Weet nu trouwens wel gelijk waarom Suusje moest kotsen..quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:27 schreef Ireth het volgende:
* Ireth slingert de wasmachine maar WEER aan....
dat had ik wel verwachtquote:Op maandag 29 oktober 2012 10:51 schreef Ehhe het volgende:
Goodmorning. Dolfie: ik heb die link ff bekeken en de site van die sieraden opgeslagen in mn favo's. Is wel heel mooi spul wat er tussen zit!
HIHIHIHIHIquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb niet zoveel met paarden maar deze zijn toch wel heel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
help je hier ook even svpquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik ga eens opruimen en dan ook knutselen denk ik.. Naja voordat ik klaar ben met opruimen....
ik heb ze gevraagdquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Niet vergeten morgen: AA batterijen kopen op het werk. Pffrrt waar zijn die dingen toch gebleven hier in huis.
Hmmm ik denk niet dat mn collega dat gaat doenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:21 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik heb ze gevraagd
en
gratis gekregen
das idd niet te veel neequote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hmmm ik denk niet dat mn collega dat gaat doenEn ach 4 aa's voor 90 cent. Daar hoef je het niet voor te laten. En dan werkt mijn deurbel tenminste weer.
Dan krijg ik een boze meneer van de pakketdienst :p en het is ook zo onhandig als ik wat laat bezorgen. Want dan zit ik de hele tijd te kijken of ik al een scootertje hoor :pquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:28 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
das idd niet te veel nee![]()
dan kan het wel 'leien'
lol
als je die nou niet ververst, krijg je ook geen bezoek
ken ikquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Dan krijg ik een boze meneer van de pakketdienst :p en het is ook zo onhandig als ik wat laat bezorgen. Want dan zit ik de hele tijd te kijken of ik al een scootertje hoor :p
Het grootste gedeelte van de familie rammelt al standaard aan de brievenbus. Ook als de bel het wel doet :p
Dus deze week nog?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:40 schreef FAUSTINO het volgende:
Koopje van het jaar een bed ombouw van de jaren 40 voor slechts 5 euro moet nog wel wat aan gebeuren. Volgende maand ga ik met een bus terug om alles op te kopen dat is een ding wat zeker is
het is pas de 29ste. En tijd genoeg hoor niemand die daar komt dus het adresje houd ik mooi voor mijzelfquote:
Het al de 29e bedoel je. de volgende maand begint donderdag al.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
het is pas de 29ste. En tijd genoeg hoor niemand die daar komt dus het adresje houd ik mooi voor mijzelf
ahaquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef FAUSTINO het volgende:
het is pas de 29ste. En tijd genoeg hoor niemand die daar komt dus het adresje houd ik mooi voor mijzelf
Was wel humor echt een rotzooi bij elkaar en dan alles zelf bij elkaar moeten zoeken staan bij elkaar meer dan 30 complete bedden succes! zegt die gast ook nog eens zo droog en loopt dan wegquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het al e 29e bedoel je. de volgende maand begint donderdag al.
Maar als er verder geen belangstellenden zijn is er niks aan de hand natuurlijk.
Buiten de regio maar kom er weleens kijken maar nooit in het rommelhok van hun geweest nu dus wel dat ik mijn nek niet gebroken is een wonderquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:53 schreef kwiebuske het volgende:
ollah cvman & faustino
![]()
[..]
aha
en dat is in jou regio ?
das snel!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:10 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske haalt de watjes uit de oren
gebeurde er wat ??
je moet van dit type houdenquote:Op maandag 29 oktober 2012 13:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb niet zoveel met paarden maar deze zijn toch wel heel mooi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooooohw, je deurbel...quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hmmm ik denk niet dat mn collega dat gaat doenEn ach 4 aa's voor 90 cent. Daar hoef je het niet voor te laten. En dan werkt mijn deurbel tenminste weer.
Foto!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:40 schreef FAUSTINO het volgende:
Koopje van het jaar een bed ombouw van de jaren 40 voor slechts 5 euro moet nog wel wat aan gebeuren. Volgende maand ga ik met een bus terug om alles op te kopen dat is een ding wat zeker is
volgens mij vind je het leuk hahha veel plezier danquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:28 schreef Ireth het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan komende woensdag naar het exclusieve Hyves concert van Ralf Mackenbach op het hoofdkantoor van Hyves in Amsterdam!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet vergeten.. ik moet naar de je collega hier... celbatterijen halenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Niet vergeten morgen: AA batterijen kopen op het werk. Pffrrt waar zijn die dingen toch gebleven hier in huis.
Nou ik niet persoonlijk, maar wel voor mijn dochter! Die krijgt al knikkende knietjes bij de gedachte dat ze zo dicht bij Ralf kan komen!quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:30 schreef espri het volgende:
[..]
volgens mij vind je het leuk hahha veel plezier dan
sadistquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ik niet persoonlijk, maar wel voor mijn dochter! Die krijgt al knikkende knietjes bij de gedachte dat ze zo dicht bij Ralf kan komen!En daar geniet ik dan weer volop van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |