abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:32:01 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118530799
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_118530916
Hahahahahahahahahaha dat plaatje! _O- _O- _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 28 oktober 2012 @ 12:36:52 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118530975
Dat het meergranenbrood van de C1000 heerlijk is en de grof volkoren van de Lidl ook :D

Lijst
O: beschuit kaas, beker melk, cappuccino
T: grote salade met half blikje tonijn en gekookt ei
L meergranen met kaas, grof volkoren met visstick, peer
T's; druiven, appel, halve banaan, blokje choco (milka daim)
D: veel spruitjes, rijst met zelfgemaakte satesaus, tartaar, gebakken champ/ui/paprika/knoflook
T kwark en vla
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_118531151
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat het meergranenbrood van de C1000 heerlijk is en de grof volkoren van de Lidl ook :D

Lijst
O: beschuit kaas, beker melk, cappuccino
T: grote salade met half blikje tonijn en gekookt ei
L meergranen met kaas, grof volkoren met visstick, peer
T's; druiven, appel, halve banaan, blokje choco (milka daim)
D: veel spruitjes, rijst met zelfgemaakte satesaus, tartaar, gebakken champ/ui/paprika/knoflook
T kwark en vla
Ik had je laatste post nog gelezen!

Grof volkoren van de bakker in mijn woonplaats is zalig, met zo'n knapperig korstje! :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_118532211
Oh, ik geloof dat ik in aanmerking kom voor huurtoeslag. Door al die heisa over scheefhuren ben ik me eens gaan inlezen en ik zou zomaar ruim 200 pm kunnen krijgen volgens mij. Heb net maar eens een mailtje gestuurd naar de accountant.

Is die stomme crisis nog ergens goed voor. :') Ik lees hier weleens over lonen die bevroren zijn, of alleen maar met de inflatie worden verhoogd, het kan altijd erger: ik geloof dat mijn inkomen ten opzichte van 5 jaar geleden meer dan gehalveerd is. :P
pi_118532454
Ik zou het idd maar eens uitzoeken Co. Balen dat je inkomen zo gekelderd is.
pi_118532470
:o Jij huurtoeslag Co?!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zondag 28 oktober 2012 @ 13:14:55 #8
70532 loveli
N
pi_118532548
quote:
3s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:06 schreef conleche het volgende:
Oh, ik geloof dat ik in aanmerking kom voor huurtoeslag. Door al die heisa over scheefhuren ben ik me eens gaan inlezen en ik zou zomaar ruim 200 pm kunnen krijgen volgens mij. Heb net maar eens een mailtje gestuurd naar de accountant.

Is die stomme crisis nog ergens goed voor. :') Ik lees hier weleens over lonen die bevroren zijn, of alleen maar met de inflatie worden verhoogd, het kan altijd erger: ik geloof dat mijn inkomen ten opzichte van 5 jaar geleden meer dan gehalveerd is. :P
Ondanks de stomme crisis lijk je behoorlijk gelukkig.

Hoop dat de accountant het snel regelt.
crap in = crap out
pi_118532606
En maar weer eens een lijstje:

O: 2 volkoren beschuitjes met oude Milnerkaas.
L: couscoussalade. :9
T: roggecracker met mayo, sambal en rauwkost
T: wodka
D: zuurkoolstamppot met worst

quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:12 schreef V1z0R het volgende:
:o Jij huurtoeslag Co?!
Ja volgens mij wel! :P In de kunst heeft de crisis echt keihard toegeslagen. Mensen verhuizen niet meer en dus zijn er geen nieuwe, lege, witte muren. Projectontwikkelaars, die af en toe wel 5 werken tegelijk kochten zijn er ook niet meer. En we zitten op een huur van ruim 3000 met de galerie. De enige grote klanten die we hebben komen uit het buitenland tegenwoordig. Ik had nog wel wat spaargeld, maar dat is nu wel bijna op.
pi_118532640
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Ondanks de stomme crisis lijk je behoorlijk gelukkig.

Hoop dat de accountant het snel regelt.
Ja hoor, ik maak me nooit zorgen om geld. :P Als het echt op is en het gaat niet beter, dan ga ik gewoon wat anders doen. :+

En ik wil nog steeds op wereldreis! Dus die open dag gaat binnenkort wel gebeuren bij mij thuis. Als ik toch niet weg kan ivm het hondje, dan is het sws wel lekker om wat extra geld te hebben als buffer. Maar eigenlijk wil ik wel gewoon weg. T. is nu aan het helpen in een weeshuis in Cambodja en als je die verhalen hoort......ik heb het helemaal niet zo slecht! Ik zou ook daar ook wel heen willen om te helpen voor een paar maanden. Nou ja, veel plannen, maar even kijken wat er van komt. :)

[ Bericht 26% gewijzigd door conleche op 28-10-2012 13:22:29 ]
pi_118532807
Dag Co,

Af en toe lees ik nog eens mee in Slank.

En krijg jouw opmerking mee over huurtoeslag.
Áls je in aanmerking komt, en nóg geen definitieve IB -aanslag hebt over de afgelopen jaren, kan het best zijn, dat dat inkomen nog meetelt!

Dat was in ieder geval bij mij, met de Zorgtoeslag het geval ! ontdekte ik per toeval dankzij WGR .

Succes, groet van lurker AnneX

De pm box is vollll, dan maar hier.
pi_118532833
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:16 schreef conleche het volgende:
En maar weer eens een lijstje:

O: 2 volkoren beschuitjes met oude Milnerkaas.
L: couscoussalade. :9
T: roggecracker met mayo, sambal en rauwkost
T: wodka
D: zuurkoolstamppot met worst

[..]

Ja volgens mij wel! :P In de kunst heeft de crisis echt keihard toegeslagen. Mensen verhuizen niet meer en dus zijn er geen nieuwe, lege, witte muren. Projectontwikkelaars, die af en toe wel 5 werken tegelijk kochten zijn er ook niet meer. En we zitten op een huur van ruim 3000 met de galerie. De enige grote klanten die we hebben komen uit het buitenland tegenwoordig. Ik had nog wel wat spaargeld, maar dat is nu wel bijna op.
:{
3000 :o 8)7

Maar omdat huren mij in A'dam best duur leek wist ik niet of je hieronder viel
"Uw rekenhuur is minimaal ¤ 215,50 en maximaal ¤ 664,66."
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_118532957
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:21 schreef AnneX het volgende:
Dag Co,

Af en toe lees ik nog eens mee in Slank.

En krijg jouw opmerking mee over huurtoeslag.
Áls je in aanmerking komt, en nóg geen definitieve IB -aanslag hebt over de afgelopen jaren, kan het best zijn, dat dat inkomen nog meetelt!

Dat was in ieder geval bij mij, met de Zorgtoeslag het geval !

Succes, groet van lurker AnneX

De pm box is vollll, dan maar hier.
Hee AnneX! Door je post denk ik er weer aan dat ik de Fountainhead wil herlezen! :D

Ja, daar hoopte ik ook al een beetje op. Ben benieuwd wat de accountant hier op gaat zeggen! Dank! :* (Alles goed met je?)

En Viezz: ik betaal 609 kale huur, dus dat zou er binnen vallen.
pi_118533062
Ja, Ayn Rand.
Dan is hier nog wat leesvoer w/
http://www.nrc.nl/stevend(...)e-filosoof-ayn-rand/
pi_118533098
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:22 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:{
3000 :o 8)7

Maar omdat huren mij in A'dam best duur leek wist ik niet of je hieronder viel
"Uw rekenhuur is minimaal ¤ 215,50 en maximaal ¤ 664,66."
Bedrijfspanden zijn veel duurder om te huren dan woonruimte. Daarnaast zit de galerie op een toplocatie, dat telt natuurlijk ook mee. :)
pi_118533356
Weet ik, maar vind 3k nog wel een dik bedrag :@

Maar om je galerie op een industrieterrein te plaatsen is ook weer wat :')
pi_118533395
Ik ken anders zat panden die zeker nog het dubbele doen. :')
pi_118533469
Ik ben er een paar jaar geleden wel eens langs gelopen, mooie locatie inderdaad!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? zondag 28 oktober 2012 @ 13:35:54 #19
70532 loveli
N
pi_118533470
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:33 schreef V1z0R het volgende:
Weet ik, maar vind 3k nog wel een dik bedrag :@

Maar om je galerie op een industrieterrein te plaatsen is ook weer wat :')
Zoveel kost het per dag om een shoarmahok neer te zetten op een willekeurig festival oO<
crap in = crap out
pi_118533505
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:27 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Bedrijfspanden zijn veel duurder om te huren dan woonruimte. Daarnaast zit de galerie op een toplocatie, dat telt natuurlijk ook mee. :)
Ook voor niet toplocaties waorden dergelijke prijzen gerekend. Helaas.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Moderator zondag 28 oktober 2012 @ 13:39:34 #21
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118533647
Zo weer wakker :) zo naar schoonmams, die kan lekker koken dus ik ben benieuwd wat voor exquise gerecht we voorgeschoteld krijgen :9

@loveli ik drink zelden alcohol omdat ik steeds te moe ben om uit te gaan maar voorlopig dus maar helemaal niet doen :)

@tink waar/wanneer heb je journalistiek gestudeerd? :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118533669
Gekkenwerk...
  Moderator zondag 28 oktober 2012 @ 13:41:04 #23
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118533715
Bizarre prijzen eigenlijk :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_118533999
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Zoveel kost het per dag om een shoarmahok neer te zetten op een willekeurig festival oO<
De winst die in zo'n shoarmahok gemaakt wordt kan best wel gelijk zijn met die van een galerie :P
pi_118534047
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

De winst die in zo'n shoarmahok gemaakt wordt kan best wel gelijk zijn met die van een galerie :P
Het kwaliteitsverschil is onbetaalbaar. oO< oO<
pi_118534110
Het verschil tussen een goede en een slechte maand kan in een galerie 1 klant zijn. Dat zie ik in een shoarmatent niet gebeuren......'mag ik 1500 broodjes met knof van u?'
pi_118534153
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef conleche het volgende:
Het verschil tussen een goede en een slechte maand kan in een galerie 1 klant zijn. Dat zie ik in een shoarmatent niet gebeuren......'mag ik 1500 broodjes met knof van u?'
Na afloop van een personeelsuitje in een niet zo geslaagd restaurant wellicht _O-
pi_118534204
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef conleche het volgende:
Misschien moet je het gaan combineren :s)
pi_118534230
Kunst & kapsalons!
pi_118534349
Ik heb ooit wel het plan gehad om het te combineren met een sjieke koffiezaak. :D Shoarma lijkt me nét een bruggetje te ver. :P

Maar diep in mijn hart wil ik gewoon meer gaan schilderen en de galerie overdoen aan iemand anders. Ik denk dat er in 2013 wel iets gaat veranderen. :Y
  zondag 28 oktober 2012 @ 13:59:25 #31
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118534544
Cunst & Capsalons by Co... *O*

Zo, de ramen binnen ook klaar, alles gedweild en gestoft, overal nieuwe kaarsen neergezet.
Nu de eerste aflevering van Breaking Bad kijken, ff zien of het wat is.
Dan is lief ook weer thuis van het werk, gaan wij nog even gezellig een drankje doen O+
pi_118534633
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:54 schreef conleche het volgende:
Ik heb ooit wel het plan gehad om het te combineren met een sjieke koffiezaak. :D Shoarma lijkt me nét een bruggetje te ver. :P

Maar diep in mijn hart wil ik gewoon meer gaan schilderen en de galerie overdoen aan iemand anders. Ik denk dat er in 2013 wel iets gaat veranderen. :Y
Aanbod voor site staat gewoon nog, dus mocht je er dan op willen ingaan. :)
pi_118534746
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ben je nog niet vergeten wat dat aangaat!
pi_118534931
quote:
10s.gif Op zondag 28 oktober 2012 13:54 schreef conleche het volgende:

Spannend Co! Ik vind het wel tof hoe je het allemaal doet. Ook mentaal. Er zijn voldoende mensen die helemaal in de stress zouden raken, maar jij blijft de rust zelve ^O^
pi_118535409
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:07 schreef An24 het volgende:

[..]

Spannend Co! Ik vind het wel tof hoe je het allemaal doet. Ook mentaal. Er zijn voldoende mensen die helemaal in de stress zouden raken, maar jij blijft de rust zelve ^O^
Thnx! Ja, ik geloof wel dat dat een goede eigenschap is. :+ Voordeel van veel meemaken in je jeugd denk ik, je weet dan gewoon wel dat alles wel op zijn pootjes terechtkomt. Nou ja, als je gezond blijft tenminste. Daar zou ik wel van in de put raken ben ik bang, als die me in de steek zou laten. Dus kudo's back voor jou en iedereen met gezondheidsklachten en positieve instelling. Dat is wel andere koek vind ik!
pi_118535967
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Thnx! Ja, ik geloof wel dat dat een goede eigenschap is. :+ Voordeel van veel meemaken in je jeugd denk ik, je weet dan gewoon wel dat alles wel op zijn pootjes terechtkomt. Nou ja, als je gezond blijft tenminste. Daar zou ik wel van in de put raken ben ik bang, als die me in de steek zou laten. Dus kudo's back voor jou en iedereen met gezondheidsklachten en positieve instelling. Dat is wel andere koek vind ik!
Ja, dat van veel meemaken is herkenbaar. Het kan toch niet erger dan het ooit was :+

Ohw ik heb ook wel meh momenten hoor. Die laat ik alleen niet zo vaak merken. Je wordt daar alleen maar ongelukkig van en ik wil mensen nooit met mijn 'meh' opzadelen.

Gezond klagen is soms goed. Met langdurig klagen win je niets, met oplossingen uitproberen wel. Daarom vind ik een complimentje naar jou ook op zijn plaats ;)
  zondag 28 oktober 2012 @ 14:33:14 #37
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118536292
Andere Koekie! :Y

Boh, net Mar Adentro gezien *in snotlap getransformeerd* :') Wel mooi!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_118536368
Goedemorgen Goedemiddag slankies! Ben nu pas weer echt wakker. :@
Date van gister viel tegen, was gewoon beetje saai eigenlijk. Was vooral eenrichtingsverkeer en er kwam weinig uit. Is het raar dat mensen geen hobbies hebben? Ik vind eigenlijk van wel.. Nou ja jammer.
Daarna nog naar een verjaardag van vriendin gegaan, was erg leuk! Liep beetje uit de hand, was om 6 uur (nieuwe tijd) thuis...
pi_118536747
Gisteren een goed feestje gehad, beetje erg dronken geworden :')

O. tosti
T. Melk en 25 gram walnoten
L. 2 boterhammen met zuivelspread light en een sinaasappel
T. Sinaasappel in yoghurt
D. Snijbonen, aardappelen, kaasburger en paprika
T. Yoghurt met wortel, komkommer en een beetje dille

(omg na mijn lunch heb ik nog steeds honger. Eigenlijk wil ik nog een boterham :@ ).
pi_118536819
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren een goed feestje gehad, beetje erg dronken geworden :')

O. tosti
T. Melk en 25 gram walnoten
L. 2 boterhammen met zuivelspread light en een sinaasappel
T. Sinaasappel in yoghurt
D. Snijbonen, aardappelen, kaasburger en paprika
T. Yoghurt met wortel, komkommer en een beetje dille

(omg na mijn lunch heb ik nog steeds honger. Eigenlijk wil ik nog een boterham :@ ).
Er kan nog best een boterham bij. :)
pi_118536844
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Er kan nog best een boterham bij. :)
Dan ga ik er een smeren, want ik heb gewoon honger :@
  Vis een optie? zondag 28 oktober 2012 @ 14:55:59 #42
70532 loveli
N
pi_118537325
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef the85mc het volgende:
Goedemorgen Goedemiddag slankies! Ben nu pas weer echt wakker. :@
Is het raar dat mensen geen hobbies hebben?
Iedereen heeft dingen die hij leuk vindt, niet iedereen doet die dingen structureel. Er zijn dingen die ik best leuk vind om te doen, maar als iemand me vraagt welke hobbies ik heb, sta ik ook met m'n mond vol tanden.
crap in = crap out
pi_118537527
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Iedereen heeft dingen die hij leuk vindt, niet iedereen doet die dingen structureel. Er zijn dingen die ik best leuk vind om te doen, maar als iemand me vraagt welke hobbies ik heb, sta ik ook met m'n mond vol tanden.
^^

Nu sport ik 2 à 3 keer in de week, maar omdat nou mijn hobby te noemen? Ik kijk graag films, lees graag, luister muziek, ben bezig in de keuken.. maar dat vind ik ook niet echt hobby's. :P
pi_118537681
Ik ben hobbyboerin. Maar of ik dat nou elke dag zo leuk vind.. :+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_118537687
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:00 schreef Goodbye het volgende:

[..]

^^

Nu sport ik 2 à 3 keer in de week, maar omdat nou mijn hobby te noemen? Ik kijk graag films, lees graag, luister muziek, ben bezig in de keuken.. maar dat vind ik ook niet echt hobby's. :P
Een hobby is toch gewoon iets dat je graag doet? Dus waarom het geen hobby noemen?

Als iemand het aan mij vraagt kom ik altijd met bullshit antwoorden :')
pi_118537697
Nee maar op een gegeven moment wil je toch weten wat iemand leuk vindt, wat haar interesses zijn. Hoeft niet direct een hobby te zijn, maar buiten haar werk deed ze niet zoveel..
Nou ja het klikte gewoon niet zo. Dat kan.
pi_118537708
quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:04 schreef conleche het volgende:

[..]

^O^
pi_118537732
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:04 schreef conleche het volgende:

[..]

Mag ik dan testen?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_118537775
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Een hobby is toch gewoon iets dat je graag doet? Dus waarom het geen hobby noemen?

Nouja, misschien vind ik hobby gewoon een stom woord, kan ook. :P
pi_118537805
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:15 schreef conleche het volgende:
Ik maak ook vaak fouten met spaties tussen woorden, geen idee ook hoe de regels wat dat aangaat zijn. Ik denk wel dat ik een ruime woordenschat heb en dat komt vooral omdat ik vroeger zoveel las. Nu ook nog wel, maar vroeger echt idioot veel, zeker 6 boeken per week. Ik denk dat als je dat als kind doet, dat je dan voorsprong hebt op degenen die dat niet doen, ongeacht welke opleiding je verder ook gaat volgen.
Ik heb aan een jeugd vol boekenverslinden wel een grote woordenschat overgehouden, maar de mooiste/moeilijkste woorden kan ik niet uitspreken - ik lees razendsnel omdat ik tamelijk woordblind ben. Maar de woorden met meer dan 4 lettergrepen kan ik niet uitspreken en niet spellen :D.
Lang leve woordenlijst.org.
pi_118537846
O: 2 boterhammen hagelslag, beker melk
T: lemper, koffie
L: 2 boterhammen, gekookt ei, beker melk, nog een lemper :')
T: koffie
D: ?

O, en het rondje wat ik gisteren niet heb gelopen vanochtend ingehaald.
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_118537862
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:05 schreef V1z0R het volgende:

[..]

pi_118538113
quote:
12s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:10 schreef sigme het volgende:

[..]

[ http://img298.imageshack.us/img298/3859/hobby8qx.gif (copy/paste deze link) ]
:D :')

* Boks met GB wat betreft het woord hobby * ben er ook geen fan van, helemaal als iemand het echt zo vraagt. "Wat zijn jouw hobby's dan?" en gamen kan heus een serieuze hobby zijn! }:|
  zondag 28 oktober 2012 @ 15:22:48 #54
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118538343
Hobby's zijn voor mannen. Vissen, treintjes, postzegels, etc. Ik doe niet aan hobby's.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_118538448
Tja, ik heb bij een hobby ook meer een beeld van iets dat je actief doet dan iets passiefs zoals gamen of een film kijken wat in mijn geval ook genoeg wordt gedaan maar meer omdat ik te lui ben om echt iets te doen en het verder een aardige manier is om toch de tijd door te komen.

Dus koken, filmen, schilderen, klussen, fotograferen, tuinieren, bouwpakketten maken allemaal hobby en een film kijken/gamen gewoon tijdverdrijf ofzo :') nogal vaag allemaal. Verder is bier drinken natuurlijk mijn hobby.
pi_118538489
Dan zal het wel aan mij liggen. Als iemand naast zijn werk niks kan noemen wat hij/zij echt leuk vindt om te doen.. tsja... ik vind dat wel wat saai. Dat is niet bepaald mijn type maar dat was wel al duidelijk.
  Vis een optie? zondag 28 oktober 2012 @ 15:28:21 #57
70532 loveli
N
pi_118538569
Wel tof als je van je hobby je werk hebt gemaakt >:O
crap in = crap out
  zondag 28 oktober 2012 @ 15:30:59 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118538668
Gamen kan hartstikke actief zijn natuurlijk!

Gamen, tekenen, lezen, ik zou het wel hobby's noemen, of iig dingen die ik tof vind om te doen :+
pi_118538682
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:25 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Tja, ik heb bij een hobby ook meer een beeld van iets dat je actief doet dan iets passiefs zoals gamen of een film kijken wat in mijn geval ook genoeg wordt gedaan maar meer omdat ik te lui ben om echt iets te doen en het verder een aardige manier is om toch de tijd door te komen.

Dus koken, filmen, schilderen, klussen, fotograferen, tuinieren, bouwpakketten maken allemaal hobby en een film kijken/gamen gewoon tijdverdrijf ofzo :') nogal vaag allemaal. Verder is bier drinken natuurlijk mijn hobby.
Is dat geen levensstijl? :D :P

Gamen kan ook zijn dat je 2 trainingen en 1 wedstrijd elke week hebt...
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:28 schreef loveli het volgende:
Wel tof als je van je hobby je werk hebt gemaakt >:O
*boks* al doe ik het nu in m'n privéleven nog maar weinig. :@
pi_118539339
Toch vraag ik me af wat mensen zonder hobby's doen?
Ik heb het zelf altijd druk met dingen (instrumenten bespelen, knutselen, handwerken, sporten) en als ik geen vrij heb ben ik aan het leren.

Wat doen hobbyloze mensen in hun vrije tijd? Die zullen toch niet altijd achter hun PC zitten of achter de televisie?

(maar goed, ik ken ook genoeg mensen die geen eens een tafel hebben. Even een bij opmerking, ik ga alleen met studenten om)
pi_118539380
Crosspost! *O* Hardloopmeuk :9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_118539412
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:47 schreef motorbloempje het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed van je! En leuk!
pi_118539441
Goed bezig
  Moderator zondag 28 oktober 2012 @ 15:49:06 #64
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118539458
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb het zelf altijd druk met dingen (instrumenten bespelen, knutselen, handwerken, sporten) en als ik geen vrij heb ben ik aan het leren.

Wat doen hobbyloze mensen in hun vrije tijd? Die zullen toch niet altijd achter hun PC zitten of achter de televisie?
Ik heb ook niet hele actieve hobbies: ik kijk vaak series en luister veel muziek. Wel drum ik en sinds een tijdje ook sport. En ik lees veel O+ wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat je je dagen ook wel doorkomt zonder hele actieve hobbies :)
pi_118539578
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik heb ook niet hele actieve hobbies: ik kijk vaak series en luister veel muziek. Wel drum ik en sinds een tijdje ook sport. En ik lees veel O+ wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat je je dagen ook wel doorkomt zonder hele actieve hobbies :)
Maar zie je het dan ook als "de dagen doorkomen", dat klinkt zo... ongelukkig
Sorry, bedoel het niet vervelend :@ Ben gewoon nieuwsgierig
  zondag 28 oktober 2012 @ 15:52:02 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118539604
Hallo, ik ben weer terug :W. Het was supervet, kan iedereen dit land en deze reis van harte aanbevelen. Supermooie dingen gezien, supervette dingen gedaan en de bewoners zijn heel vriendelijk. Vooral in kleinere dorpjes werden we meteen aangeschoten: waar kom je vandaan? wat vind je van Jordanië etc. Als westerse vrouw ben je wel een curiositeit. Ik word hier niet zo aangestaard als daar. Maar goed, ook dat went :P. Volgend jaar wil ik weer die kant op als het even kan. Naar Marokko, Egypte, Iran of Israël.

Geen gelegenheid gehad om bij te lezen tijdens mijn vakantie. Heb ik nog iets gemist hier?

Voor degenen die geen Facebook hebben even mijn vetste vakantiefoto :D.

SPOILER
Niet meer actief op Fok!
pi_118539611
^O^ Mo! _O_
  Moderator zondag 28 oktober 2012 @ 15:53:14 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118539659
Wow mo goed bezig! *O* Ik zou ook wel graag een keer (gedeeltelijke) marathon willen lopen maar mijn conditie is zo slecht dat ik na een paar honderd meter waarschijnlijk al buiten adem ben :') vind het altijd heel knap als mensen dat kunnen _O_
pi_118539684
Goede prestatie Mo! En fijn dat je het tof hebt gehad Vik!

Het ruikt hier zo lekker :9
pi_118539798
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

(maar goed, ik ken ook genoeg mensen die geen eens een tafel hebben. Even een bij opmerking, ik ga alleen met studenten om)
Ik heb geen internet en tv thuis B-) ik ben ook zelden thuis dus mijn tijd spendeer ik bij anderen met een beetje praten en natuurlijk heel veel zeuren want ik ben een Nederlander.
  Moderator zondag 28 oktober 2012 @ 15:56:34 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118539824
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Maar zie je het dan ook als "de dagen doorkomen", dat klinkt zo... ongelukkig
Sorry, bedoel het niet vervelend :@ Ben gewoon nieuwsgierig
Oh nee zo bedoel ik het helemaal niet :D ben zelf heel gelukkig, misschien een beetje foute woordkeus ;) ik bedoel dat je niet per se heel actief bezig hoeft te zijn om een goede dagbesteding te hebben :) al zal ik zelf ook snel ongelukkig worden van alleen maar bankhangen en tv kijken, daarvoor ben ik veel te impulsief en snel afgeleid (ADD) :D
pi_118539926
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:56 schreef MaJo het volgende:

[..]

Oh nee zo bedoel ik het helemaal niet :D ben zelf heel gelukkig, misschien een beetje foute woordkeus ;) ik bedoel dat je niet per se heel actief bezig hoeft te zijn om een goede dagbesteding te hebben :) al zal ik zelf ook snel ongelukkig worden van alleen maar bankhangen en tv kijken, daarvoor ben ik veel te impulsief en snel afgeleid (ADD) :D
Hahahaha, gelukkig maar :)

Naja... actief ben ik ook niet altijd hoor. Alleen achter mij piano zitten ervaar ik niet als actief of als ik met een gitaar zit. Of als ik, zoals nu, aan het haken ben bij een serie. Alleen het is wel doen en genieten. Al ben ik misschien gewoon teveel een druk ding
pi_118539994
Hmm ik hoor net dat er in jordanie een busongeval was met toeristen, 4 overleden. Je bent op tijd thuis Vik!
pi_118539999
Inactief kan ook heel leuk zijn!
Films kijken O+

Maria wees me op My neighbour Totoro, dan kijk je die en als 'ie afgelopen is dat je dan echt genoten hebt en een kleine twee uur in een leuk verhaal hebt geleefd.
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:03:22 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118540117
Mo _O_ Je vliegt! :D

Ging die meneer achter je op de eerste foto ook rennen? Tof wel, die moest wel wat meer meezeulen zeg maar!

Vik, ik moet zo lachen om die snuit van die kameel :D
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:04:22 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_118540166
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:00 schreef V1z0R het volgende:
Inactief kan ook heel leuk zijn!
Films kijken O+

Maria wees me op My neighbour Totoro, dan kijk je die en als 'ie afgelopen is dat je dan echt genoten hebt en een kleine twee uur in een leuk verhaal hebt geleefd.
:Y O+ Totoro is fijn, feel good film!

Met Mar Adentro net vroeg ik me wel af en toe af waarom ik mezelf voor mn lol deprimeerde :') _O- Maar hij was wel mooi :Y
  Moderator zondag 28 oktober 2012 @ 16:05:29 #77
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_118540209
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Hahahaha, gelukkig maar :)

Naja... actief ben ik ook niet altijd hoor. Alleen achter mij piano zitten ervaar ik niet als actief of als ik met een gitaar zit. Of als ik, zoals nu, aan het haken ben bij een serie. Alleen het is wel doen en genieten. Al ben ik misschien gewoon teveel een druk ding
Ik zie thuis dingen doen sowieso niet snel als actief terwijl dat misschien toch wel zo is :D drummen/pianospelen is gewoon actief. Mijn actiefste hobby buiten de deur is alles wat met muziek te maken heeft: concerten en festivals. Oh en reizen O+ en die twee combineren O+
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:06:18 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118540243
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ging die meneer achter je op de eerste foto ook rennen? Tof wel, die moest wel wat meer meezeulen zeg maar!

Co ook al _O-. Het viel mij eigenlijk pas op toen ik hem op FB zette :P.

Heftig van het busongeluk. Zoiets kan natuurlijk altijd gebeuren...
Niet meer actief op Fok!
pi_118540433
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ja, vliegfoto's ftw :P

En nee, die liep niet echt mee, maar die schreef zich voor veel van die evenementen in om geld in te zamelen voor leukemie. Helaas heb ik 'm na het finishen niet meer gezien, want had nog wel wat in z'n collectebus willen gooien :)
Ja doei.
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:16:01 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118540722
Goedxo Mo

Vik, you're back *O* Fijn dat je het mooi hebt gehad!
Koud hier he?
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:21:08 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118540922
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedxo Mo

Vik, you're back *O* Fijn dat je het mooi hebt gehad!
Koud hier he?
Koud en nat :D. Het was daar 30 graden, hier 8 :'). Meh.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:28:59 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_118541303
WB Vik!

Well done Mo! ^O^
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_118541370
Thanks all O+

En na een lunch en een halve pot thee maar 's douchen nu :@ O+ O+
Ja doei.
pi_118541391
^O^ Motorbloempje!

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 28-10-2012 16:39:40 ]
  Vis een optie? zondag 28 oktober 2012 @ 16:32:44 #85
70532 loveli
N
pi_118541493
}:|
crap in = crap out
pi_118541650
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:47 schreef motorbloempje het volgende:

SPOILER
Wat goed bikkel! Mijn complimenten!
pi_118541775
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef Viking84 het volgende:
Hallo, ik ben weer terug :W. Het was supervet, kan iedereen dit land en deze reis van harte aanbevelen. Supermooie dingen gezien, supervette dingen gedaan en de bewoners zijn heel vriendelijk. Vooral in kleinere dorpjes werden we meteen aangeschoten: waar kom je vandaan? wat vind je van Jordanië etc. Als westerse vrouw ben je wel een curiositeit. Ik word hier niet zo aangestaard als daar. Maar goed, ook dat went :P. Volgend jaar wil ik weer die kant op als het even kan. Naar Marokko, Egypte, Iran of Israël.

Geen gelegenheid gehad om bij te lezen tijdens mijn vakantie. Heb ik nog iets gemist hier?

Voor degenen die geen Facebook hebben even mijn vetste vakantiefoto :D.

SPOILER
Ik heb de foto's wel gezien en je hebt me zeker nieuwsgierig gemaakt. Fijn dat het zo leuk was. Bleek een week niet te kort?
pi_118541779
Ik ben vandaag de dag begonnen met 1 kop espresso, kachel volgooien met hout & aansteken, dan aankleden, naar buiten.
Kippevoer uitstrooien in de ren, 2 koeien elk een koekje voeren, 1 plak hooi op de grond schudden.
Half uur wandelen met de honden.
Bij thuiskomst de ren van de kippen openzetten.
Emmer brij maken voor de varkens; de varkens brij scheppen zonder omgeschopt te worden.
De koeien nog 3 plakken hooi losschudden (in 2 ruiven en op de grond).
Koeiestal uitvegen.
Koeiewei schoonscheppen.
Honden voeren.
Dan heb ik een uur of twee vrij waarin ik eten maak en opeet (witte bonen, tomaten in saus, worstjes, champignons, en brood + beleg)
Dan weer naar buiten.
Kwartier wandelen met honden.
Koeien plakje hooi brengen.
Gras maaien & bijeen harken voor de varkens + 2 van de 4 stapels aan ze voeren.
Varkensstal afmesten.
Schoon stro naar het varkenshok.
Watervoorraad voor de koeien aanvullen
Half uur koeborstelen.
Stuk moestuin geharkt, 1 rij doperwten gezaaid.
Kippen weer naar hun ren lokken met voer.
Uur wandelen met de honden.
Chocolademelk (met drank) gemaakt.
En twee wassen gedraaid, eentje opgehangen.
Nog afwas van gister te doen.
Koken.
Eten.
Afwas.

Ik kom echt de dag wel door zonder hobbies.
Eten koken.
pi_118541799
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef loveli het volgende:
}:|
Oh ok, jij je zin.
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:41:54 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_118541886
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb de foto's wel gezien en je hebt me zeker nieuesgierig gemaakt. Fijn dat het zo keuk was. Bleek een week niet te kort?
Nee hoor :). Heb het gevoel alsof ik weken ben weggeweest, dus dit is voor mij lang genoeg. Ik heb de laatste nachten door verschillende redenen weinig geslapen, dus ik was ook echt op :).
Niet meer actief op Fok!
pi_118541952
quote:
7s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:39 schreef sigme het volgende:
Ik ben vandaag de dag begonnen met 1 kop espresso, kachel volgooien met hout & aansteken, dan aankleden, naar buiten.
Kippevoer uitstrooien in de ren, 2 koeien elk een koekje voeren, 1 plak hooi op de grond schudden.
Half uur wandelen met de honden.
Bij thuiskomst de ren van de kippen openzetten.
Emmer brij maken voor de varkens; de varkens brij scheppen zonder omgeschopt te worden.
De koeien nog 3 plakken hooi losschudden (in 2 ruiven en op de grond).
Koeiestal uitvegen.
Koeiewei schoonscheppen.
Honden voeren.
Dan heb ik een uur of twee vrij waarin ik eten maak en opeet (witte bonen, tomaten in saus, worstjes, champignons, en brood + beleg)
Dan weer naar buiten.
Kwartier wandelen met honden.
Koeien plakje hooi brengen.
Gras maaien & bijeen harken voor de varkens + 2 van de 4 stapels aan ze voeren.
Varkensstal afmesten.
Schoon stro naar het varkenshok.
Watervoorraad voor de koeien aanvullen
Half uur koeborstelen.
Stuk moestuin geharkt, 1 rij doperwten gezaaid.
Kippen weer naar hun ren lokken met voer.
Uur wandelen met de honden.
Chocolademelk (met drank) gemaakt.
En twee wassen gedraaid, eentje opgehangen.
Nog afwas van gister te doen.
Koken.
Eten.
Afwas.

Ik kom echt de dag wel door zonder hobbies.
Eten koken.
Klinkt allemaal wel heel erg leuk O+
  Vis een optie? zondag 28 oktober 2012 @ 16:45:00 #92
70532 loveli
N
pi_118542049
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Vooral het afmesten O+
crap in = crap out
pi_118542066
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh, ik zie dat ik vergeten ben op te sommen dat het hele voerritueel 's avond nog herhaald moet worden. Nu dus. Emmer brij naar de varkens, drie plakken hooi voor de koeien, stront scheppen, honden voeren. Ik ben even weg.
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:45:29 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118542077
Lekker gevulde dag Sigme.. Voldaan gevoel geeft dat he?

Heb helemaal geen hobby's of is eten maken van wat in de reclame is , ook een hobby ? ;')

Ga zo maar eten maken trouwens, heb bereninnenhonger!

Heb 3 afl. van Breaking Bad gekeken en wil niet stoppen maar gelukkig is het nu wintertijd en heb de leesmap afgezegd dus dat komt goed uit :D
pi_118542106
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee hoor :). Heb het gevoel alsof ik weken ben weggeweest, dus dit is voor mij lang genoeg. Ik heb de laatste nachten door verschillende redenen weinig geslapen, dus ik was ook echt op :).
Ah! Dat gevoel is een goed teken inderdaad. Nu lekker nagenieten O+
pi_118542161
Ik sport drie keer in de week en vind dat ook leuk, maar een hobby zou ik het dan weer niet noemen...

Goed gedaan, mo, en wb, Vik. :).

Wij zijn een heerlijk weekendje weg geweest. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? zondag 28 oktober 2012 @ 16:47:31 #97
70532 loveli
N
pi_118542170
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker gevulde dag Sigme.. Voldaan gevoel geeft dat he?

Heb helemaal geen hobby's of is eten maken van wat in de reclame is , ook een hobby ? ;')

Ga zo maar eten maken trouwens, heb bereninnenhonger!

Heb 3 afl. van Breaking Bad gekeken en wil niet stoppen maar gelukkig is het nu wintertijd en heb de leesmap afgezegd dus dat komt goed uit :D
Elke aflevering van BB: iets van een gevaarlijk plan, plan loopt goed, iemand doet stomme actie waardoor alles in gevaar komt/ontploft/whatever, hoofdpersonen blijven buiten schot/worden niet ontdekt.

To be continued.

Ben een beetje cynisch geloof ik :')
crap in = crap out
pi_118542254
Hier te veel hobby's. Ik vind zo veel leuk :+ fotograferen, visagie, (kook)boeken lezen, koken, noorse boskatten fokken, yoga en nu dan de opleiding non-verbal strategische analyse. En dan wil ik ook graag nog met vrienden afspreken. Tijd te weinig :')
  zondag 28 oktober 2012 @ 16:51:18 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_118542325
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Elke aflevering van BB: iets van een gevaarlijk plan, plan loopt goed, iemand doet stomme actie waardoor alles in gevaar komt/ontploft/whatever, hoofdpersonen blijven buiten schot/worden niet ontdekt.

To be continued.

Dat is het leven... dan kan je geen boeken meer lezen, geen tv meer kijken, niet meer uit gaan.
Je wordt onbedoeld geboren en dan ga je weer dood en in die tussentijd probeer je er maar wat van te maken..
pi_118542326
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 16:47 schreef loveli het volgende:

[..]

To be continued.

Inderdaad, je bent te cynisch :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')