quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:05 schreef Sinister-D- het volgende:
''yeah baby, thats what I'm talking about!!!''
ze laten 't zelfs al niet meer horen![]()
Laatste 15 ronden waren leuk, daarvoor niet.quote:
Zou kunnen, door dat geneuzel van hem slaat elke race dood.quote:
Tooned is al langer op die vleugels te zien.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:08 schreef JohnB52 het volgende:
Is er nou n sponsor weg bij mclaren?
Op de achtervleugel voor en achter stond er toch eerst wat anders?
Nou, inderdaad, ik ben benieuwd. Ik denk dat hij er niks van kan in de regen.....quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:15 schreef Fokkingvet het volgende:
Vanaf nu elke race regen, kijken of die Vettel dan nog zo goed is
Echt prachtig idd, kerbs en uitloopstroken zo groot maken dat je met 4 wielen over de witte lijnen de chicanes af kunt snijden. Wordt tijd dat ze in Suzuka alle grindbakken gaan verwijderen.quote:
Lijkt wel een beetje op het Schumacher tijdperk bij Ferrari, constant aan het vechten tegen de auto's van Newey.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:19 schreef Tarado het volgende:
Wat een slaapverwekkende shit, Alonso goed gereden, met een mazzeltje op plek 2
En het zullen wel geruchten blijven totdat Alonso met pensioen gaatquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:23 schreef Nober het volgende:
6 man met een Vettel shirt en een Ferrari pet, geruchten geruchten.
Ze stonden gewoon verkeerd om. Ze moesten TV-Leet spellen, lokale zender gesponsord door Ferrariquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:23 schreef Nober het volgende:
6 man met een Vettel shirt en een Ferrari pet, geruchten geruchten.
#TedsNotebook op Sky nu, die liep even bij Webbers wagen. Webber heeft idd Vettel een duw gegeven in de pits, en daarbij een gat gereden in het puntje van de neusquote:
India en Korea zijn inderdaad shitbanen. 1 of 2 plekken waar je in kan halen, voor de rest allemaal rotbochtjes waar je niets kan doen en bijna iedereen op eieren rijdt wachtend tot de DRS zone. Verder ook sfeerloos, vooral Korea en China. Zo doods als de pest, je kan net zo goed rondjes rijden op een vliegveld.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Dodelijk saaie races op die Tilke-banen.
En zonder Tilke hadden ze op een zandweg gereden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zonder DRS was er geen fluit te beleven geweest
En drie keer raden wie verantwoordelijk zal zijn voor de veranderingen....quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:14 schreef Desunoto het volgende:
Er is nog hoop op de terugkeer van het circuit in Mexico City... schitterende baan.
Maar ze zullen de layout wel weer veranderen of gras vervangen door asfalt.
zou Zandvoort een leuke baan zijn voor de huidige f1 wagens? Ik denk dat er ook weinig in haal mogelijkheden zijn?quote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef vosss het volgende:
Godverdomme flikker heel dat klote DRS nou eens buiten en ga weg bij al die Tilke banen
Dan ga je maar weer racen op de oudere circuits. Zoals bv Kyalami of Imola of rij een keer met een grasmaaier door Hockenheim voor mijn part zodat we daar weer door de bossen kunnen jagen.
Voor mijn part komen jullie gewoon naar zandvoort. Whatever, maar flikker toch aub die kutklotetyfusbanen van die vuige homo buiten de deur
Ow en DRS moet dus ook weg
dan had Vettel een DQ achter zijn naam gekregen omdat de plank te ver afgesleten wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En zonder Tilke hadden ze op een zandweg gereden.
Byrne > Newey in die jaren, sowieso heeft Newey in die periode een paar keer zwakke auto's afgeleverd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:21 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op het Schumacher tijdperk bij Ferrari, constant aan het vechten tegen de auto's van Newey.
lalalala, Veiligheidquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:33 schreef vosss het volgende:
Godverdomme flikker heel dat klote DRS nou eens buiten en ga weg bij al die Tilke banen
Dan ga je maar weer racen op de oudere circuits. Zoals bv Kyalami of Imola of rij een keer met een grasmaaier door Hockenheim voor mijn part zodat we daar weer door de bossen kunnen jagen.
Voor mijn part komen jullie gewoon naar zandvoort. Whatever, maar flikker toch aub die kutklotetyfusbanen van die vuige homo buiten de deur
Ow en DRS moet dus ook weg
quote:Sir Stirling Moss places the blame with F1 and the FIA (Fédération Internationale de l’Automobile), though, telling ESPN: “You have to remember that he (Tilke) has to create them within very strict safety regulations . . . In my mind, with the brief that he must honor, the circuits he has built are probably as good as one could hope for.”
Track designers tiptoe around safety in part because the FIA itself does. While the sanctioning body publishes design guidelines and requires that each individual curve’s necessary run-off area be calculated, many regulations are surprisingly general. The FIA and F1 perceive that if they dictated every aspect regarding safety, their liability might be greater in the event of a tragedy.
And so we see the sort of repetition of approved corners and track characteristics that now clutters the racing calendar.
Welke mafkees verzint het dan ook dat ze niet op de supersofts moesten rijden? Nu konden ze gewoon 30+ ronde's op de gele en daarna nog eens 26-32 op de hardere compound.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zonder DRS was er geen fluit te beleven geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 02-11-2012 08:40:00 ]Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Treintje rijden in de zandbakquote:Op vrijdag 2 november 2012 08:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Waarom een foto uit Canada in de OP?
Het gaat er wel op neer komen helaasquote:Op vrijdag 2 november 2012 09:27 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Treintje rijden in de zandbak![]()
sorry, tis heel flauw
twitter:f1talks twitterde op vrijdag 02-11-2012 om 08:44:50Ferrari broke the curfew last night. Is it mean that they have a lot of new updates? #F1 reageer retweet
Ik heb ook problemen met Navi-X, buffert continue, en om de zoveel tijd vliegt ie er uitquote:Op vrijdag 2 november 2012 10:50 schreef Tarado het volgende:
Maar even opgegeven met vipbox, 3 keer die stream eruit en dan moet je weer al die reclame shit tig keer wegklikken

We zijn los!quote:Op vrijdag 2 november 2012 13:58 schreef Tarado het volgende:
http://www.vipboxsports.e(...)e-stream-online.html
werd tijdquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:13 schreef Atreidez het volgende:
Elke race dat ik hier niet gepost heb won Vettel, dus ik dacht, ik ga maar weer eens meefokken.
Zou je dat vanaf nu elke race even willen doenquote:Op vrijdag 2 november 2012 14:13 schreef Atreidez het volgende:
Elke race dat ik hier niet gepost heb won Vettel, dus ik dacht, ik ga maar weer eens meefokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |