Benieuwd wat de reden is dat hij is gestopt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel langs de baas onder het hotel. Voorbode voor morgen [ afbeelding ]
Zou wel leuk zijn voor het WK, Alonso is echt compleet kansloos met deze Ferrari.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Sinister-D- het volgende:
Vettel langs de baas onder het hotel. Voorbode voor morgen [ afbeelding ]
Kunnen we niet eens ophouden met dat gezeik over Olav?quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:44 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Enige positieve is zijn enthousiasme.
Waarom moet ik beter kunnen? Het is mijn werk niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:13 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Kunnen we niet eens ophouden met dat gezeik over Olav?
Of pas commentaar geven als je het zelf beter kan, of een opvolger weet die minstens net zo goed is?
Mwah, Massa zit er nog geen 2 tienden achter, ik meen inclusief foutje. Een piekende Alonso had dan waarschijnlijk best 4 kunnen staan.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:05 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn voor het WK, Alonso is echt compleet kansloos met deze Ferrari.
Even checken:quote:
Meer Royal Canin Sadnessquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Even checken:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nee, inderdaad. Zo te zien is Vettel niet Frolic.
Vind jij Karthikeyan ook zo'n goede coureur?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:13 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Kunnen we niet eens ophouden met dat gezeik over Olav?
Of pas commentaar geven als je het zelf beter kan, of een opvolger weet die minstens net zo goed is?
Ik wordt levenslang member van de Mallenado fanclub als hij dat fliktquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:04 schreef Tarahumara het volgende:
Zou mooi zijn als Crashdonaldo Vettel een tikkie geeft morgen.
Probably some problem, volgens Vettel zelfquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:26 schreef vosss het volgende:
Al ergens te lezen waarom Vettel zn auto moest stoppen?
Jamaar wat voor probleem? Ik bedoel een probleem wat geen strafplekken oplevert of een probleem wat wel strafplekken oplevert is nogal een verschil dacht ik zo. Vooral het gedeelte van wel of geen strafplekken.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Probably some problem, volgens Vettel zelf
Waarvoor zouden ze die straf dan moeten krijgen?quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:30 schreef Peterselieman het volgende:
ze zoeken gewoon een uitweg om geen straf te krijgen. Waarschijnlijk lukt het nog ook.
Nee maar is elke keer hetzelfde over Olav dat iet slecht doet. Maar straks als Olav stopt en dan bijvoorbeeld een Jack Plooij als vervanger komt dan verlangen we terug naar Olavquote:Op zaterdag 3 november 2012 15:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vind jij Karthikeyan ook zo'n goede coureur?
En dan krijgt hij kritiek omdat hij zo vaak 'obviously' zegt.quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Probably some problem, volgens Vettel zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |