Stuk beter hoor bij BBC en SKYquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:35 schreef Stiggie het volgende:
De illusie dat het beter wordt zonder Olav is ook niet waar. Zo lang iemand uit een hok uit hilversum in zn eentje verslag moet doen is het kut
Daar zitten ze dan ook met 40 manquote:Op zaterdag 3 november 2012 14:36 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Stuk beter hoor bij BBC en SKY
Dan kun je wel zeggen dat ie in zijn eentje in Hilversum zit te kijken, maar de BBC en Sky kijkt ook naar het identieke scherm als waar Olav naar moet kijken, en dat zijn echt geen andere beelden dan dat wij te zien krijgen. En waarschijnkijk zit Olav niet alleen in dat hokje, maar of dat iemand is die kennis heeft van racen is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:35 schreef Stiggie het volgende:
De illusie dat het beter wordt zonder Olav is ook niet waar. Zo lang iemand uit een hok uit hilversum in zn eentje verslag moet doen is het kut
Dat heeft dan ook niets met het commentaar te maken, maar met de rand-zaken van de uitzending.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:37 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Daar zitten ze dan ook met 40 man
Enige positieve is zijn enthousiasme.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:42 schreef Tarahumara het volgende:
Toen Olav nog wel op locatie zat, was het ook al ruk. Pitstopstrategiën begrijpt hij totaal niet en telkens die grappig bedoelde uitspraken... Bedroevend slecht.
Vettel gaat weer zo'n ongelofelijke ronde rijden en zet de rest op 2tiende.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:48 schreef Nober het volgende:
Zou mooi zijn als Alonso voor Vettel kwalificeert, verschil is maar 0.003 in Q2 dus ik heb hoop.
Ik hoop met je mee.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:48 schreef Nober het volgende:
Zou mooi zijn als Alonso voor Vettel kwalificeert, verschil is maar 0.003 in Q2 dus ik heb hoop.
Vergeet de pedicure niet.quote:Op zaterdag 3 november 2012 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Rosberg houdt er al mee op, die wilde op tijd zijn voor z'n afspraak bij de kapper.
Tja, McLaren kan nou eenmaal geen goede auto voor hem bouwen...quote:Op zaterdag 3 november 2012 15:02 schreef Stiggie het volgende:
Hamilton naar Merc.... snap er steeds minder van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |