Klopt, nu moet je of naar de desktop of snel op win+c drukken. Wat je eraan kan doen, is de app 'Clock Tile' installeren. Dan kan je een live tile met de datum en tijd op je startscherm plaatsen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:02 schreef iBenny het volgende:
Ik erger me kapot aan het feit dat ik niet normaal aan het feit dat ik niet normaal ff snel op de klok kan kijken/de kalender kan gebruiken
Die had ik inmiddels ook gevonden als 'alternatief'. Thanksquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Klopt, nu moet je of naar de desktop of snel op win+c drukken. Wat je eraan kan doen, is de app 'Clock Tile' installeren: http://apps.microsoft.com(...)3c-82be-53049fadeb04 . Dan kan je een live tile met de datum en tijd op je startscherm plaatsen.
aan je videodrivers. Klagen bij de leverancier van je videokaart(en)quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:50 schreef _superboer_ het volgende:
Sinds ik windows 8 heb geïnstalleerd beginnen video's op mijn tweede scherm te haperen indien ik FIFA 13 full screen speel op mijn andere monitor. Aangezien beide monitoren zijn aangesloten op een aparte videokaart lijkt me dat dit niet zou moeten gebeuren. Iemand een idee waar dit aan kan liggen?
quote:Op maandag 29 oktober 2012 04:00 schreef sp3c het volgende:
iemand enig idee of blender werkt in Windows 8?
(en zou het werken op een tablet?)
IE in touch mode en IE desktop zijn beide afzonderlijke programma's inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:59 schreef DroogDok het volgende:
Van het weekend erop gezet en werkt prima. En wat is er nu eenmaal veranderd? In plaats van een start-menu heb je een start-scherm. Binnen dat scherm kan je dan weer wat apps e.d. draaien, maar per saldo valt het allemaal wel mee vind ik.
De Volkskrant-app ziet er in elk geval zeer netjes uit en leest prettig.
Het is mij niet gelukt de Wikipedia-app in de app-store te vinden, meer mensen hier last van?
Wat ik verder wel raar en jammer vind is dat als je in de metro-interface (start scherm) in de chrome app pagina's open hebt staan en je schakelt dan het bureaublad en opent chrome daar je niet dezelfde tabs op krijgt. Bij IE is dit ook niet. Het lijkt wel of het twee afzonderlijke besturingssystemen zijn, dit had wel beter gekund denk ik.
ik ken blender niet, maar als het een windows 7 desktop app is verwacht ik dat deze op windows 8 (niet RT) ook werkt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 04:00 schreef sp3c het volgende:
Ga in de store eens via de Charm bar naar instellingen -> voorkeuren en zet beide schuifjes op 'Nee'.quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:59 schreef DroogDok het volgende:
Van het weekend erop gezet en werkt prima. En wat is er nu eenmaal veranderd? In plaats van een start-menu heb je een start-scherm. Binnen dat scherm kan je dan weer wat apps e.d. draaien, maar per saldo valt het allemaal wel mee vind ik.
De Volkskrant-app ziet er in elk geval zeer netjes uit en leest prettig.
Het is mij niet gelukt de Wikipedia-app in de app-store te vinden, meer mensen hier last van?
Wat ik verder wel raar en jammer vind is dat als je in de metro-interface (start scherm) in de chrome app pagina's open hebt staan en je schakelt dan het bureaublad en opent chrome daar je niet dezelfde tabs op krijgt. Bij IE is dit ook niet. Het lijkt wel of het twee afzonderlijke besturingssystemen zijn, dit had wel beter gekund denk ik.
Op Windows 8 wel, inclusief die halve tablets, maar op de 'echte' tablets met Windows RT erop werkt het niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 04:00 schreef sp3c het volgende:
Zonder het vermelden van welke all-in-one pc komt de vraag een beetje over als:quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:07 schreef n00b13 het volgende:
Ervaringen met all-in-one-PC's?
Mijn papa heeft er een van Packard Bell.
Hij is het nu aan het installeren
Nou, ja, ik weet dat niet. Maar ik las ineens op nu.nl dat het niet werkt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:20 schreef very het volgende:
[..]
Zonder het vermelden van welke all-in-one pc komt de vraag een beetje over als:
Ervaringen met auto's?
Mijn papa heeft er nu een van Volvo.
Hij is nu aan het testrijden
Heb je een link van dat artikel?quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:23 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nou, ja, ik weet dat niet. Maar ik las ineens op nu.nl dat het niet werkt.
Dus toen dacht ik, is dat nou wat overdreven, of kun je echt je computer weggooien als Windows 8 er eenmaal op staat.
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-all-in-one-pcs.htmlquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:24 schreef very het volgende:
[..]
Heb je een link van dat artikel?
Ik heb zelf geen ervaring met all-in-one pc's, maar als het goed is zou dat gewoon net zo moeten werken als een samengestelde pc.
Verdient natuurlijk een grotequote:Oliën van handen en vingers moeten de schermen na gebruik soepeler maken.
Van die mooie vetvlekken op het beeldschermquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-all-in-one-pcs.html
Vooral dit:
[..]
Verdient natuurlijk een grote___!!!
Ook heel Nederland met een potje vaseline naast de computer...quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Van die mooie vetvlekken op het beeldscherm
Hmm...ik vind het maar een vreemd verhaal.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-all-in-one-pcs.html
Vooral dit:
[..]
Verdient natuurlijk een grote___!!!
Ik heb twee jaar geleden een 22" Touch scherm gehad van HP en dat werkte prima, wat er nu voor problemen zijn weet ik niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:35 schreef very het volgende:
[..]
Hmm...ik vind het maar een vreemd verhaal.
"Het werkt niet want de schermen zijn te groot"
Geen ervaring verder mee, sorry
Fixedquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:33 schreef remi1986 het volgende:
http://classicshell.sourceforge.net/
Voor het tegenhouden van innovatie en krampachtig vast blijven houden aan het oude bekende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |