Hij zag de bal niet door die muur van 8 man.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:47 schreef ThaTim het volgende:
Zwak van de Gea, maar zeer mooie vrije trap Mata
Bal in zijn hoek moet ie altijd hebben. Hij stapt fout in eerste instantie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hij zag de bal niet door die muur van 8 man.
Ok 2e helft ga ik kijken. Fuck itquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:46 schreef Ethanolic het volgende:
Jna dit is echt een geweldige wedstrijd zegje mist wat
Ja heb ik bij m'n ouders ook wel mangquote:Op zondag 28 oktober 2012 17:55 schreef Ethanolic het volgende:
Geen stream trouwens. sport1#upperclass
Gea?quote:Op zondag 28 oktober 2012 17:47 schreef ThaTim het volgende:
Zwak van de Gea, maar zeer mooie vrije trap Mata
Ik ben al master van mezelf, die titel heb ik niet nodigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ben al master van mezelf, die titel heb ik niet nodig
Lol nice. Jij had toch een tijd geleden al gepost dat je klaar was??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja klopt, dat was de bachelorquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:14 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Lol nice. Jij had toch een tijd geleden al gepost dat je klaar was??
siiiickquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
M'n eten is pas KULAAAAAR.
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een vers uitgerukte drielingfoetus op een kransje van sla met wat vruchtwater eroverheen gegotenquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Pastei, kool en kip met sojabonenmarinade ofzo en honing
Kænkerquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ziet eruit als een vers uitgerukte drielingfoetus op een kransje van sla met wat vruchtwater eroverheen gegoten
Breng pastei voor me. Een hoek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Pastei, kool en kip met sojabonenmarinade ofzo en honing
jahquote:
jesquote:
Wat hebben ze gehad??quote:Op zondag 28 oktober 2012 19:20 schreef ThaTim het volgende:
Etha moet niet zeuren ajax heeft zjwien gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |