Mathijsen, Martins Indi, De Schaak, Clasie, Janmaat en De Vrij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:44 schreef Slobeend het volgende:
Waarschijnlijk 6 Oranje internationals in de basis vanmiddag. Tegenover 2 van Ajax.
Feyenoord heeft een goede lichting ja. Wel moet je er vanuit gaan dat binnen 2 jaar Schaken en Matthijssen weggevallen zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mathijsen, Martins Indi, De Schaak, Clasie, Janmaat en De Vrij.
Wow.![]()
![]()
Dat is echt HEEL lang geleden.
Dan blijf je 020 in de TT zienquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:47 schreef Dekatria het volgende:
020 in de TT
Wie zet er even een 0 voor?
Uit Oranje? Ik denk dat Mathijsen en Schaken alleen nog geselecteerd worden als er bessures zijn en ze heel goed in vorm zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
rd heeft een goede lichting ja. Wel moet je er vanuit gaan da
Janmaat vind ik ook niet zo sterkquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Uit Oranje? Ik denk dat Mathijsen en Schaken alleen nog geselecteerd worden als er bessures zijn en ze heel goed in vorm zijn.
Hij zal wel tweede keus blijven voor rechtsback voorlopig.quote:
Crack is er ook nog, maar goed je zou best gelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij zal wel tweede keus blijven voor rechtsback voorlopig.
Ja als die mee mag doen daar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Crack is er ook nog, maar goed je zou best gelijk kunnen hebben
Deze gastquote:
Nog steeds 020 in de TT. Dat blijf je houden. Joh, spam even een topic vol en je ziet 020 niet meer.quote:
Ja, duh. Maar dan staat er tenminste de wedstrijd in nummers in, en niet alléén A'damquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds 020 in de TT. Dat blijf je houden.
Daar heb je gelijk in. Jij je zin.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, duh. Maar dan staat er tenminste de wedstrijd in nummers in, en niet alléén A'dam
Die speelt nooit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Crack is er ook nog, maar goed je zou best gelijk kunnen hebben
alleen mods.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik kan de TT volgens mij niet meer aanpassen.
/modmode aanquote:
Locadiaquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
http://www.tuttosport.com(...)den+Boy+2012?ok=true
Ff stemmen op BMI, nu staat onze baas ver achter op Locadia.
Locadia heeft alleen wat laten zien tegen Fucking VVV.quote:
Ben het helemaal met je eens. Daarom snap ik ook totaal niet waarom Locadia véél meer stemmen heeft. Nog een pluspunt van Indi is, dat hij al 1,5 seizoen basisvoetbal erop heeft zitten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Locadia heeft alleen wat laten zien tegen Fucking VVV.
BMI heeft zich al meerdere malen bewezen en is van grote waarde in Oranje/.
Als fans kunnen stemmen, zegt zo'n verkiezing al meteen niks, dus waarom er waarde aan hechtenquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:57 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Daarom snap ik ook totaal niet waarom Locadia véél meer stemmen heeft. Nog een pluspunt van Indi is, dat hij al 1,5 seizoen basisvoetbal erop heeft zitten.
Of er zitten PSV-Autisten al de hele tijd met IP-Adressen te cheaten. En BMI heeft ook trouwens een hard dieptepunt gekend in zijn loopbaan met die je weet wel in eindhovenquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:57 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Daarom snap ik ook totaal niet waarom Locadia véél meer stemmen heeft. Nog een pluspunt van Indi is, dat hij al 1,5 seizoen basisvoetbal erop heeft zitten.
Gewoonweg omdat ik het BMI wél gun, en Locadia & PSV niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als fans kunnen stemmen, zegt zo'n verkiezing al meteen niks, dus waarom er waarde aan hechten
Hihi, hard en diep en een neger.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of er zitten PSV-Autisten al de hele tijd met IP-Adressen te cheaten. En BMI heeft ook trouwens een hard dieptepunt gekend in zijn loopbaan met die je weet wel in eindhoven
Eindhoven? Wat is dat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of er zitten PSV-Autisten al de hele tijd met IP-Adressen te cheaten. En BMI heeft ook trouwens een hard dieptepunt gekend in zijn loopbaan met die je weet wel in eindhoven
Een soort sauna?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ze zeggen dat daar een warme club is
Nee, ik heb gehoord dat de stoofballetjes er erg lekker zijn, toch maar eens langs gaan op de hertgangquote:
mijn broer ging ik al om half 9 wegquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:57 schreef ace_eleven het volgende:
Zin an! Ben al bijna op Varkenoord, dacht misschien wel vroeg te zijn, maar gelukkig al genoeg vrolijke zielen hier...
Vreemd, debuut van zo'n jonge gozer in zo'n wedstrijd en dan aan de verkeerde kant.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef heiden6 het volgende:
Boëtius in de basis op linksbuiten volgens EL.
De Schaak op de bank.
Is toch al eens vaker gebeurd, spelers die debuteerden in een topwedstrijd (in elk geval in de basis)? (Vilhena, en volgens mij ook Fer als rechtsback tegen PSV? Kan zijn dat ik me vergis.)quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Vreemd, debuut van zo'n jonge gozer in zo'n wedstrijd en dan aan de verkeerde kant.
Ik heb wel vertrouwen in die gozer, maar toch apart dat het dan op links is - Boëtius is rechtsbuiten naar mijn weten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is toch al eens vaker gebeurd, spelers die debuteerden in een topwedstrijd (in elk geval in de basis)? (Vilhena, en volgens mij ook Fer als rechtsback tegen PSV? Kan zijn dat ik me vergis.)
Uit de hoge hoed van Koeman, ik houd daar wel van maar je weet nooit hoe het uitpakt. Schaken was misschien toch niet helemaal fit.
Ja, blijkbaar wilde Koeman toch Goossens niet van het begin en Achahbar ook niet op links.quote:
Apartquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef heiden6 het volgende:
Boëtius in de basis op linksbuiten volgens EL.
De Schaak op de bank.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:22 schreef Merkie het volgende:
Guidetti heeft weer geen jas aan. Hij heeft een bodywarmer aan.
Beetje te erg geprikkeld, heel zijn zenuwstelsel naar de klote.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:27 schreef Merkie het volgende:
Nog steeds gek dat Johan Derksen zei dat Koeman Guidetti buiten de ploeg liet om hem te prikkelen. Een half jaar later is hij nog steeds niet fit.
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:55 schreef Jimbo het volgende:
Mooi op edl even inzoomen op het John Het Kanon spandoek
Faalde/viel volgens mij. Zeker niet bewust lijkt mequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of Immers nou faalde bij de 1-1 of dat het een bewust overstapje was
Ik kon het niet zien in de vele herhalingenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Faalde/viel volgens mij. Zeker niet bewust lijkt me
Hij had er omheen gekund volgens mij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:19 schreef DaMart het volgende:
Mooi debuut van Boëtius zo.
En zonde dat Verhoek zo faalde met die 100%-kans.
links ipv rechts gebruiken en hij had gezeten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij had er omheen gekund volgens mij.
radio ftwquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:47 schreef heiden6 het volgende:
Ik word gek van dat pro-Ajax commentaar.
Ga dat ook wel even proberen via internet maar het zal wel achterlopen.quote:
zal t net goed xitten mss. normaal lopen ze voor namelijk :pquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga dat ook wel even proberen via internet maar het zal wel achterlopen.
Zit niet bij de selectie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:40 schreef macca728 het volgende:
De Vrij weer te vroeg gebracht ?
Zet Vilhena maar eens in ipv Immers ofzo.
Zeker speech van John ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:44 schreef Equites het volgende:
Wat is dit voor gepruts dan. Die rust heeft ze geen goed gedaan.
Niks aan de hand hier.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef Jimbo het volgende:
pleuris EDL , tyft mn stream eruit en word ie niet meer gevonden!
Geld terug vragen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:51 schreef Jimbo het volgende:
ongelofelijk dit, ik betaal een keer voor een wedstrijd / abbo omdat ik geen lag wou
en nu dit
op zeker.quote:
Je mist niks. Wat een zaad wedstrijd.quote:
ja raar dat dat niet gebeurt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:04 schreef RvLaak het volgende:
Achabar op de bank... Graag wisselen voor Immers
Die man scoort er wel 1quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:08 schreef BObNL het volgende:
Immers drama en die Boetius vind ik ook echt helemaal niks, onnodig veel balverlies, slechte schoten als ze zo iemand wilde hebben hadden ze Cabral moeten houden.
Kan me een wedstrijd heugen dat cabral er 3 prachtige inknalde. Niet dat ik het jammer vind dat die weg is ofzo.quote:
HET LIED VAN FEIJENOOOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:27 schreef TC03 het volgende:
Had veel meer in gezeten, maar twee keer slap verdedigen en Ajax scoort twee keer.
Ik heb gehoord dat de vrouw van Koeman, gister met de vrouw van de scheids uit eten is geweest. Dit zaakje stinkt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef The_Groove het volgende:
Gefeliciteerd met jullie punt.
Stonden toch wel 12 Feyenoorders op het veld.
echt bizar ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf van die 4 minuten extra tijd gaan er twee af door die blessure.
Vandaar dat er in de blessuretijd 2 min. te vroeg werd afgeflotenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef The_Groove het volgende:
Huh?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef The_Groove het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef The_Groove het volgende:
Alsof Feyenoord zo goed speeldequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef Merkie het volgende:
Belabberde wedstrijd van Ajax, had gewoon 3-0 moeten zijn.
Clasie had rood moeten hebben, Immers had rood moeten hebben, Moisander had geen rood moeten hebben. Pelle had geel moeten hebben. Zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]. Hoewel Nijhuis aan het eind wat slechter floot, heeft hij niet partijdig gefloten.
Calimero
En zoveel van Ajax hadden ook extra kaarten moeten krijgen, je punt? Nijhuis floot niet goed, maar zeker niet partijdigquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Clasie had rood moeten hebben, Immers had rood moeten hebben, Moisander had geen rood moeten hebben. Pelle had geel moeten hebben. Zo kan ik nog wel even doorgaan
Martins Indi krijgt voor niet-vasthouden geel dan is vasthouden zeker geel. En dan die handsbal op de 16 meter van ajax?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Clasie had rood moeten hebben, Immers had rood moeten hebben, Moisander had geen rood moeten hebben. Pelle had geel moeten hebben. Zo kan ik nog wel even doorgaan
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
'quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
Haal die 16 Ajax-brillen eens van je lelijke tyfuskop af
1 minuut, was 94:40 toen er een vrije trap aan ajax werd gegevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef eight het volgende:
[..]
Vandaar dat er in de blessuretijd 2 min. te vroeg werd afgefloten
[..]
beetje, clasie kon zeker een kaart krijgen op poulsen. niet per se rood, maar geel was wel een zekerheid. eerste kaart moisander was echt heel makkelijk waarna de rode kaart dus ook makkelijk was en je geen kaart voor pelle voor shirt uittrekken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]. Hoewel Nijhuis aan het eind wat slechter floot, heeft hij niet partijdig gefloten.
Calimero
[..]
Echt hequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
Gadverdamme, ondanks dat ik even los ging bij die goal van Pelle, toch flink pissig. 2 kansen 2 goals tegen en dan maar 75 minuten verdedigen.
Leek wel alsof ik naar Chelsea van vorig jaar zat te kijken.
Oja das waar. Maar ik reageerde meer op die hele post. Zo flauw altijd. Ajax had gewoon kunnen verliezen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eerlijk, Clasie had zeker een kaart moeten krijgen voor die slaande beweging
Beide gele kaarten waren gewoon terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
beetje, clasie kon zeker een kaart krijgen op poulsen. niet per se rood, maar geel was wel een zekerheid. eerste kaart moisander was echt heel makkelijk waarna de rode kaart dus ook makkelijk was en je geen kaart voor pelle voor shirt uittrekken.
was ook niet zo gek, hij is altijd een beetje en thuisfluiter. bij ajax feyenoord zal hij weer partijdig voor zijn.
Hij haalde een vlieg van zn gezichtquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eerlijk, Clasie had zeker een kaart moeten krijgen voor die slaande beweging
Nirmand niet denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef Guidetti het volgende:
Van Hanegem snapt niet waarom Tonny er niet in staat en al helemaal niet waarom hij niet bij de selectie zit.
Nee ik ook niet, kijk maar naar Boëtius nu, die is ook beter dan Verhoek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef Guidetti het volgende:
Van Hanegem snapt niet waarom Tonny er niet in staat en al helemaal niet waarom hij niet bij de selectie zit.
Die eerste imo niet. raakte de bal en een Feyenoorder per ongeluk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Beide gele kaarten waren gewoon terecht.
Ik ook niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef Guidetti het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIj gaat hard en gevaarlijk door, komt vol op het been.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die eerste imo niet. raakte de bal en een Feyenoorder per ongeluk.
Inderdaad, Clasie was te laatquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Die eerste imo niet. raakte de bal en een Feyenoorder per ongeluk.
Zocht hij Mokotjo ook?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:39 schreef Guidetti het volgende:
klopt, maar imo niet expres, dus geen geelquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
HIj gaat hard en gevaarlijk door, komt vol op het been.
Dat maakt niets uit. Net alsof veel overtredingen wel de intentie hebben om iemand even flink te rakenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
klopt, maar imo niet expres, dus geen geel
Ik ben er ook niet rouwig om hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat maakt niets uit. Net alsof veel overtredingen wel de intentie hebben om iemand even flink te raken
Wat bedoel je?quote:
Twee keer wordt er niet opgelet en 2x een goal, erg jammer is dat. Ik mis Vlaar wat in zo'n wedstrijd dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dat Ajax zet twee keer aan en daar komt dan een goal uit toch jammer. Na de 1-2 zakte Feyenoord tot de rode kaart trouwens behoorlijk in jammer. Eerste helft was heel tof
Maar je weet dat dat altijd wel zo gebeurt bij Ajaxquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Twee keer wordt er niet opgelet en 2x een goal, erg jammer is dat.
Moet haast welquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef RvLaak het volgende:
Heeft Pelle nou wel of niet geel gekregen?
Ik vind het ook nergens op slaan dat je overal leest dat hij partijdig wasquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:46 schreef Bonkers. het volgende:
De Pel![]()
Ik vind het nu na afloop een terechte uitslag. Feyenoord speelde fases goed en Ajax was gewoon effectief. Scheidsrechter was naar beide kanten zwak.
Die wel bijna altijd aankomen. Mij hoor je niet klagen. Doet zijn werk naar behoren.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:47 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wordt nu wel een beetje moe van Schaken. Elke keer dezelfde actie. Hij speelt zijn man voorbij en geeft vervolgens een blinde voorzet.
ja wel geel gekregenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In het Klassieker topic zei men van niet, vandaar mijn vraag
OP vi.nl welquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In het Klassieker topic zei men van niet, vandaar mijn vraag
Sana welquote:
Daar kennen we er allemaal nog één van en die zien we graag terug komenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Naah, was gewoon een prachtige goal. Als je t maar niet doet als je al geel hebt
En nog 2 door ratje Babal die over het veld kroop.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf van die 4 minuten extra tijd gaan er twee af door die blessure.
Die is toch geblesseerd?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hanegem vond Mokotjo helemaal geweldig
Leerdam was echt weer slecht vandaag steeds bij een snelle aanval heeft hij meer tijd nodig en haalt hij de snelheid eruit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:48 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik hoop echt dat Vilhena een keer in de basis start ipv Leerdam.
Eigenlijk hadden we recht op 3 punten maar gezien de late gelijkmaker moeten we maar tevreden zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:07 schreef Devv het volgende:
Gefeliciteerd met het punt. Daar zijn jullie goed mee weggekomen. Feyenoord heeft er hard voor moeten knokken.
Dit dusquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:13 schreef eight het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we recht op 3 punten maar gezien de late gelijkmaker moeten we maar tevreden zijn
Wat vind jij? Rood voor Clasie (slaande beweging eerste helft)?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:17 schreef Dekatria het volgende:
En weer terug
Spannende pot. Je voelde gewoon in de tweede helft dat die 2-2 nog ging vallen... en dan nog die kopbal erna
Tegengoals vielen wel veel te makkelijk
Zullen we dan ook een rode kaart doen voor die blonde homo wegens het slaan van Lex Immers bij een luchtduel? En het natrappen op Clasie, terwijl de bal al 10 meter weg is?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat vind jij? Rood voor Clasie (slaande beweging eerste helft)?
Dit dus.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Als ie al slaat moet ie harder slaan, die Clasie.
Nee.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat vind jij? Rood voor Clasie (slaande beweging eerste helft)?
Terwijl hij in het begin wel goed flootquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:28 schreef Tomasso het volgende:
Nijhuis trouwens!! Op den duur, diep in de tweede helft floot hij voor een overtreding op Vermeer, terwijl die dwaas tegen die blonde homo Poulsen aanliep
!! Klapmongool.
Poulsen werd tegen Vermeer geduwd, blinde kipquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:28 schreef Tomasso het volgende:
Nijhuis trouwens!! Op den duur, diep in de tweede helft floot hij voor een overtreding op Vermeer, terwijl die dwaas tegen die blonde homo Poulsen aanliep
!! Klapmongool.
Dat heeft hij niet gezien, fopneusquote:Op zondag 28 oktober 2012 15:29 schreef Devv het volgende:
[..]
Poulsen werd tegen Vermeer geduwd, blinde kip. Dat was de overtreding.
Dat heeft hij net tegen jou gezegd?quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat heeft hij niet gezien, fopneus
Ja, ik whatsapp altijd met hem.quote:
Je moeder is een blinde kip.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:29 schreef Devv het volgende:
[..]
Poulsen werd tegen Vermeer geduwd, blinde kip. Dat was de overtreding.
Dat was heel raar inderdaad! Al met al ben ik opgelucht dat we niet met 2 - 1 de mat af gingen, maar er had meer ingezeten. Verhoek.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:52 schreef Dekatria het volgende:
Die kopbal nog na die 2-2sowieso werd er te vroeg afgeloten...
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef Caland het volgende:
Wat een clown kwam er trouwens bij hunnie inMet zijn handschoentjes
Die is nu nog duizelig.
Janmaat ook van dat blikje wat hij naar zijn kop kreeg geslingerd. Die werd wel goed geraakt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:10 schreef Caland het volgende:
Wat een clown kwam er trouwens bij hunnie inMet zijn handschoentjes
Die is nu nog duizelig.
Sana ook, die draaide zichzelf ook lekker dol en leverde daarna keurig inquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Janmaat ook van dat blikje wat hij naar zijn kop kreeg geslingerd. Die werd wel goed geraakt.
Hebben ze Sana ook geraakt met blikjes ja?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sana ook, die draaide zichzelf ook lekker dol en leverde daarna keurig in
Als ze niks kopen zijn het dus dat soort non-talenten die ze voortbrengen.quote:
Sorry dat je dat interpreteerde maar ik bedoelde dat die lekker liep te kappen en draaien tegen Bruno en toen hij dronken was de bal maar inleverde bij Feyenoord.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben ze Sana ook geraakt met blikjes ja?![]()
Dat heb ik gemist dan.
Vond ik niet.quote:
Zover ik kon zien gewoon naast geprikt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
Wat gebeurde er met Verhoek en die 1 op 1 de eerste helft?
Sowieso, De Boerquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:22 schreef Muto het volgende:
Oei. De Boer zit te janken om de gele kaart van Moisander. Ahhw.
Hij schoot naast.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
wiequote:Op zondag 28 oktober 2012 16:21 schreef Caland het volgende:
Begreep dat de handschoenenboy inmiddels in het erasmus is opgenomen met duizeligheidsverschijnselen.
Vroeg ik me ook af ja. Werd'ie nog getoucheerd of..?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:22 schreef Caland het volgende:
quote:
Beide gele kaarten zijn onterecht, volgens hem.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sowieso, De Boerook voor de wedstrijd al.
Ik vind De Boer wel een sympathieke gast op de een of andere manier.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:23 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Sowieso, De Boerook voor de wedstrijd al.
Er zijn gewoon twee punten gemorst. Zo zonde. Kut van die goal zo kort na rust, maar het was zo tam allemaal na rust. Ook op de tribune trouwens.quote:Op zondag 28 oktober 2012 15:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Beetje gemengd gevoel.. eerste helft was goed, had eigenlijk met 2/3-1 moeten gaan rusten. Tweede helft slecht, maar een heerlijke goal. Dus blij met alsnog een puntje, maar aan de andere kant hadden we best kunnen winnen.
Die mongol van 2 meter met zijn handschoentjes die elke hoek van het veld te zien kreegquote:
Is volgens mij niet uit zijn eigen hoek geweest hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die mongol van 2 meter met zijn handschoentjes die elke hoek van het veld te zien kreeg
Oh Dijks? Daar pest ik een oud collega van mijn pa altijd mee, hij heeft dezelfde achternaam en dat is een hardcore Feyenoorder.: +quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Die mongol van 2 meter met zijn handschoentjes die elke hoek van het veld te zien kreeg
Maar wel stoere tattoooos! Jwz!quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef Muto het volgende:
Ik heb dus niet eens gezien dat Pelle zijn shirtje uittrok
Ik ook niet nee, het was chaos op het vakquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef Muto het volgende:
Hij kreeg er geen geel voor toch ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef Muto het volgende:
Wel mooi. Die gast kwam erin en je hoorde letterlijk de hele Kuip hem uitlachen.quote:
Er gebeurde op het veld geen moer om het vuurtje op te steken, ze liepen er bij of het 5 0 voor ons was...quote:
Je bedoelt "op"?quote:
Hmja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Er gebeurde op het veld geen moer om het vuurtje op te steken, ze liepen er bij of het 5 0 voor ons was...
scheidsrechter is er niet direct naartoe gerend, maar staat wel in de boeken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hij kreeg er geen geel voor toch ?
wat een pot trouwensMooie 1e helft, 2e saai maar fuck die laatste minuten
mooi lichaam welquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:27 schreef Muto het volgende:
Hij wilde buitenkantje in de hoek leggen volgens mij. Hij had hem er gewoon voorbij moeten tikken en dan kun je hem erin zeiken of heb je een penalty+rood.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ow. In mijn beleving legt hij hem breed
Ja hè. Geen wisselwerking.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Er gebeurde op het veld geen moer om het vuurtje op te steken, ze liepen er bij of het 5 0 voor ons was...
ah, jammerquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:30 schreef Adames het volgende:
[..]
scheidsrechter is er niet direct naartoe gerend, maar staat wel in de boeken.
die gozer heeft een briljant debuut gemaakt, als ie t nou ook nog waarmaakt in de rest van de wedstrijdenquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:32 schreef Maastoren het volgende:
Godverdomme, we hadden ze gewoon weer kunnnen pakken vandaag. Die laatste kopbal van Pelle![]()
Maarja 10 minuten voor tijd had ik getekend voor een 2-2. In ieder geval wel tot de laatste minuut blijven strijden. Janmaat en Verhoek vond ik zeer matig vandaag. Boetius is simpelweg een baas
quote:Nilkas Moisander kreeg een kwartier voor tijd een rode kaart, waarna Graziano Pellè in de slotminuut alsnog gelijkt maakte. "Misschien hield Moisander licht vast, maar voor de rust was er een situatie met Christian Eriksen en Siem de Jong die 2 tegen 1 kwamen te staan. Leerdam deed toen hetzelfde maar toen gaf hij (arbiter Bas Nijhuis, red) helemaal niets", baalde De Boer.
"Misschien dat hij ook door het publiek een stempel wilde drukken en geeft hij zomaar een rode kaart aan Moisander", besloot de trainer van Ajax.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 28-10-2012 om 15:24:36Doelpuntenmaker Graziano Pelle tegen Radio Rijnmond:"Ik wil meer vrouwelijke fans in het stadion en daarom trok ik mijn shirt uit." #feyaja reageer retweet
quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef Maastoren het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 28-10-2012 om 15:24:36Doelpuntenmaker Graziano Pelle tegen Radio Rijnmond:"Ik wil meer vrouwelijke fans in het stadion en daarom trok ik mijn shirt uit." #feyaja reageer retweet
haha geniaalquote:Op zondag 28 oktober 2012 16:44 schreef Maastoren het volgende:
Ik vond Bahia ook een baas en die kon er ook geen kut van.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:48 schreef Caland het volgende:
Mensen die niet doorhadden vanaf minuut 1 dat De Pel een baas is.
Pelle is gewoon uitstekende eredivisie voetballer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vond Bahia ook een baas en die kon er ook geen kut van.
Dat blijkt, maar ik dacht dat dat niet zo was.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pelle is gewoon uitstekende eredivisie voetballer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |