Mathijsen, Martins Indi, De Schaak, Clasie, Janmaat en De Vrij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:44 schreef Slobeend het volgende:
Waarschijnlijk 6 Oranje internationals in de basis vanmiddag. Tegenover 2 van Ajax.
Feyenoord heeft een goede lichting ja. Wel moet je er vanuit gaan dat binnen 2 jaar Schaken en Matthijssen weggevallen zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mathijsen, Martins Indi, De Schaak, Clasie, Janmaat en De Vrij.
Wow.![]()
![]()
Dat is echt HEEL lang geleden.
Dan blijf je 020 in de TT zienquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:47 schreef Dekatria het volgende:
020 in de TT
Wie zet er even een 0 voor?
Uit Oranje? Ik denk dat Mathijsen en Schaken alleen nog geselecteerd worden als er bessures zijn en ze heel goed in vorm zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:46 schreef Ajacied422 het volgende:
rd heeft een goede lichting ja. Wel moet je er vanuit gaan da
Janmaat vind ik ook niet zo sterkquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Uit Oranje? Ik denk dat Mathijsen en Schaken alleen nog geselecteerd worden als er bessures zijn en ze heel goed in vorm zijn.
Hij zal wel tweede keus blijven voor rechtsback voorlopig.quote:
Crack is er ook nog, maar goed je zou best gelijk kunnen hebbenquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:50 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij zal wel tweede keus blijven voor rechtsback voorlopig.
Ja als die mee mag doen daar.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Crack is er ook nog, maar goed je zou best gelijk kunnen hebben
Deze gastquote:
Nog steeds 020 in de TT. Dat blijf je houden. Joh, spam even een topic vol en je ziet 020 niet meer.quote:
Ja, duh. Maar dan staat er tenminste de wedstrijd in nummers in, en niet alléén A'damquote:Op zondag 28 oktober 2012 08:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds 020 in de TT. Dat blijf je houden.
Daar heb je gelijk in. Jij je zin.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja, duh. Maar dan staat er tenminste de wedstrijd in nummers in, en niet alléén A'dam
Die speelt nooit.quote:Op zondag 28 oktober 2012 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Crack is er ook nog, maar goed je zou best gelijk kunnen hebben
alleen mods.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:07 schreef heiden6 het volgende:
Ik kan de TT volgens mij niet meer aanpassen.
/modmode aanquote:
Locadiaquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
http://www.tuttosport.com(...)den+Boy+2012?ok=true
Ff stemmen op BMI, nu staat onze baas ver achter op Locadia.
Locadia heeft alleen wat laten zien tegen Fucking VVV.quote:
Ben het helemaal met je eens. Daarom snap ik ook totaal niet waarom Locadia véél meer stemmen heeft. Nog een pluspunt van Indi is, dat hij al 1,5 seizoen basisvoetbal erop heeft zitten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Locadia heeft alleen wat laten zien tegen Fucking VVV.
BMI heeft zich al meerdere malen bewezen en is van grote waarde in Oranje/.
Als fans kunnen stemmen, zegt zo'n verkiezing al meteen niks, dus waarom er waarde aan hechtenquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:57 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Daarom snap ik ook totaal niet waarom Locadia véél meer stemmen heeft. Nog een pluspunt van Indi is, dat hij al 1,5 seizoen basisvoetbal erop heeft zitten.
Of er zitten PSV-Autisten al de hele tijd met IP-Adressen te cheaten. En BMI heeft ook trouwens een hard dieptepunt gekend in zijn loopbaan met die je weet wel in eindhovenquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:57 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Daarom snap ik ook totaal niet waarom Locadia véél meer stemmen heeft. Nog een pluspunt van Indi is, dat hij al 1,5 seizoen basisvoetbal erop heeft zitten.
Gewoonweg omdat ik het BMI wél gun, en Locadia & PSV niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als fans kunnen stemmen, zegt zo'n verkiezing al meteen niks, dus waarom er waarde aan hechten
Hihi, hard en diep en een neger.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of er zitten PSV-Autisten al de hele tijd met IP-Adressen te cheaten. En BMI heeft ook trouwens een hard dieptepunt gekend in zijn loopbaan met die je weet wel in eindhoven
Eindhoven? Wat is dat?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of er zitten PSV-Autisten al de hele tijd met IP-Adressen te cheaten. En BMI heeft ook trouwens een hard dieptepunt gekend in zijn loopbaan met die je weet wel in eindhoven
Een soort sauna?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ze zeggen dat daar een warme club is
Nee, ik heb gehoord dat de stoofballetjes er erg lekker zijn, toch maar eens langs gaan op de hertgangquote:
mijn broer ging ik al om half 9 wegquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:57 schreef ace_eleven het volgende:
Zin an! Ben al bijna op Varkenoord, dacht misschien wel vroeg te zijn, maar gelukkig al genoeg vrolijke zielen hier...
Vreemd, debuut van zo'n jonge gozer in zo'n wedstrijd en dan aan de verkeerde kant.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef heiden6 het volgende:
Boëtius in de basis op linksbuiten volgens EL.
De Schaak op de bank.
Is toch al eens vaker gebeurd, spelers die debuteerden in een topwedstrijd (in elk geval in de basis)? (Vilhena, en volgens mij ook Fer als rechtsback tegen PSV? Kan zijn dat ik me vergis.)quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:08 schreef Sejt het volgende:
[..]
Vreemd, debuut van zo'n jonge gozer in zo'n wedstrijd en dan aan de verkeerde kant.
Ik heb wel vertrouwen in die gozer, maar toch apart dat het dan op links is - Boëtius is rechtsbuiten naar mijn weten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is toch al eens vaker gebeurd, spelers die debuteerden in een topwedstrijd (in elk geval in de basis)? (Vilhena, en volgens mij ook Fer als rechtsback tegen PSV? Kan zijn dat ik me vergis.)
Uit de hoge hoed van Koeman, ik houd daar wel van maar je weet nooit hoe het uitpakt. Schaken was misschien toch niet helemaal fit.
Ja, blijkbaar wilde Koeman toch Goossens niet van het begin en Achahbar ook niet op links.quote:
Apartquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:03 schreef heiden6 het volgende:
Boëtius in de basis op linksbuiten volgens EL.
De Schaak op de bank.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:22 schreef Merkie het volgende:
Guidetti heeft weer geen jas aan. Hij heeft een bodywarmer aan.
Beetje te erg geprikkeld, heel zijn zenuwstelsel naar de klote.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:27 schreef Merkie het volgende:
Nog steeds gek dat Johan Derksen zei dat Koeman Guidetti buiten de ploeg liet om hem te prikkelen. Een half jaar later is hij nog steeds niet fit.
Jaquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:55 schreef Jimbo het volgende:
Mooi op edl even inzoomen op het John Het Kanon spandoek
Faalde/viel volgens mij. Zeker niet bewust lijkt mequote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef RvLaak het volgende:
Ik ben eigenlijk vooral benieuwd of Immers nou faalde bij de 1-1 of dat het een bewust overstapje was
Ik kon het niet zien in de vele herhalingenquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Faalde/viel volgens mij. Zeker niet bewust lijkt me
Hij had er omheen gekund volgens mij.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:19 schreef DaMart het volgende:
Mooi debuut van Boëtius zo.
En zonde dat Verhoek zo faalde met die 100%-kans.
links ipv rechts gebruiken en hij had gezeten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Hij had er omheen gekund volgens mij.
radio ftwquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:47 schreef heiden6 het volgende:
Ik word gek van dat pro-Ajax commentaar.
Ga dat ook wel even proberen via internet maar het zal wel achterlopen.quote:
zal t net goed xitten mss. normaal lopen ze voor namelijk :pquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:25 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ga dat ook wel even proberen via internet maar het zal wel achterlopen.
Zit niet bij de selectie.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:40 schreef macca728 het volgende:
De Vrij weer te vroeg gebracht ?
Zet Vilhena maar eens in ipv Immers ofzo.
Zeker speech van John ?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:44 schreef Equites het volgende:
Wat is dit voor gepruts dan. Die rust heeft ze geen goed gedaan.
Niks aan de hand hier.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef Jimbo het volgende:
pleuris EDL , tyft mn stream eruit en word ie niet meer gevonden!
Geld terug vragen?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:51 schreef Jimbo het volgende:
ongelofelijk dit, ik betaal een keer voor een wedstrijd / abbo omdat ik geen lag wou
en nu dit
op zeker.quote:
Je mist niks. Wat een zaad wedstrijd.quote:
ja raar dat dat niet gebeurt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:04 schreef RvLaak het volgende:
Achabar op de bank... Graag wisselen voor Immers
Die man scoort er wel 1quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:08 schreef BObNL het volgende:
Immers drama en die Boetius vind ik ook echt helemaal niks, onnodig veel balverlies, slechte schoten als ze zo iemand wilde hebben hadden ze Cabral moeten houden.
Kan me een wedstrijd heugen dat cabral er 3 prachtige inknalde. Niet dat ik het jammer vind dat die weg is ofzo.quote:
HET LIED VAN FEIJENOOOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:27 schreef TC03 het volgende:
Had veel meer in gezeten, maar twee keer slap verdedigen en Ajax scoort twee keer.
Ik heb gehoord dat de vrouw van Koeman, gister met de vrouw van de scheids uit eten is geweest. Dit zaakje stinkt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef The_Groove het volgende:
Gefeliciteerd met jullie punt.
Stonden toch wel 12 Feyenoorders op het veld.
echt bizar ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf van die 4 minuten extra tijd gaan er twee af door die blessure.
Vandaar dat er in de blessuretijd 2 min. te vroeg werd afgeflotenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef The_Groove het volgende:
Huh?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef The_Groove het volgende:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef The_Groove het volgende:
Alsof Feyenoord zo goed speeldequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:29 schreef Merkie het volgende:
Belabberde wedstrijd van Ajax, had gewoon 3-0 moeten zijn.
Clasie had rood moeten hebben, Immers had rood moeten hebben, Moisander had geen rood moeten hebben. Pelle had geel moeten hebben. Zo kan ik nog wel even doorgaanquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]. Hoewel Nijhuis aan het eind wat slechter floot, heeft hij niet partijdig gefloten.
Calimero
En zoveel van Ajax hadden ook extra kaarten moeten krijgen, je punt? Nijhuis floot niet goed, maar zeker niet partijdigquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Clasie had rood moeten hebben, Immers had rood moeten hebben, Moisander had geen rood moeten hebben. Pelle had geel moeten hebben. Zo kan ik nog wel even doorgaan
Martins Indi krijgt voor niet-vasthouden geel dan is vasthouden zeker geel. En dan die handsbal op de 16 meter van ajax?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Clasie had rood moeten hebben, Immers had rood moeten hebben, Moisander had geen rood moeten hebben. Pelle had geel moeten hebben. Zo kan ik nog wel even doorgaan
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
'quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
Haal die 16 Ajax-brillen eens van je lelijke tyfuskop af
1 minuut, was 94:40 toen er een vrije trap aan ajax werd gegevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef eight het volgende:
[..]
Vandaar dat er in de blessuretijd 2 min. te vroeg werd afgefloten
[..]
beetje, clasie kon zeker een kaart krijgen op poulsen. niet per se rood, maar geel was wel een zekerheid. eerste kaart moisander was echt heel makkelijk waarna de rode kaart dus ook makkelijk was en je geen kaart voor pelle voor shirt uittrekken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]. Hoewel Nijhuis aan het eind wat slechter floot, heeft hij niet partijdig gefloten.
Calimero
[..]
Echt hequote:Op zondag 28 oktober 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
Gadverdamme, ondanks dat ik even los ging bij die goal van Pelle, toch flink pissig. 2 kansen 2 goals tegen en dan maar 75 minuten verdedigen.
Leek wel alsof ik naar Chelsea van vorig jaar zat te kijken.
Oja das waar. Maar ik reageerde meer op die hele post. Zo flauw altijd. Ajax had gewoon kunnen verliezen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wees eerlijk, Clasie had zeker een kaart moeten krijgen voor die slaande beweging
Beide gele kaarten waren gewoon terecht.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:37 schreef Adames het volgende:
[..]
beetje, clasie kon zeker een kaart krijgen op poulsen. niet per se rood, maar geel was wel een zekerheid. eerste kaart moisander was echt heel makkelijk waarna de rode kaart dus ook makkelijk was en je geen kaart voor pelle voor shirt uittrekken.
was ook niet zo gek, hij is altijd een beetje en thuisfluiter. bij ajax feyenoord zal hij weer partijdig voor zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |