anders paste het niet op het schermquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
dan is het bericht van NGC foutief? Daar staat zijne hoogheid!
Nou, er was blijkbaar sowieso wel e.e.a. mis met dat bericht blijkbaar...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zijn officiele titel, da's dus geen fout!quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Wel nee, hij is zich in gedachten aan het beraden op een tegen antwoord.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:41 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
hij is de laatste tijd nogal stilletjes
Wat zeiden ze dan precies?quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:07 schreef zakjapannertje het volgende:
op Radio 1 wordt later deze ochtend mogelijk verder nieuws gebracht over Friso, ze hadden het er althans over
Ok, dan zou het mij niets verbazen dat het nieuws is dat hij overleden is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:07 schreef zakjapannertje het volgende:
op Radio 1 wordt later deze ochtend mogelijk verder nieuws gebracht over Friso, ze hadden het er althans over
Ik zou kijken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:22 schreef CarltonBanks het volgende:
Bea gaat in een live spelshow, gepresenteerd door Linda de mol en Jeroen van koningsbruggen, met als gast host Guus meeuwis de stekker eruit trekken
Wat gesnurk zo nu en dan.quote:
het ging over de berichtgeving van National Geographic uiteindelijk, die niet juist bleek te zijn en dat National Geographic dat heeft bevestigdquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:18 schreef themole het volgende:
[..]
Ok, dan zou het mij niets verbazen dat het nieuws is dat hij overleden is.
Wat een 'nieuws' dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:50 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
het ging over de berichtgeving van National Geographic uiteindelijk, die niet juist bleek te zijn en dat National Geographic dat heeft bevestigd
Zeer specifieke technische storing met willekeurig gerangschikte letters die toevallig aan deze combinatie kwam.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:11 schreef Karina het volgende:
Zojuist op het nieuws: volgens NGC was het te wijten aan een technische storing... beetje vreemde storing eerlijk gezegd, die zomaar een bericht op het scherm tovert.
Dat dus, komt vaker voor helaasquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:19 schreef De_Guidance het volgende:
Ik denk eerder dat ze het klaar hadden liggen voor het geval en dat het nu (per ongeluk of met opzet) in beeld werd gebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |