Klopt helemaal, maar ik vind het wel stomquote:Op woensdag 6 juni 2007 12:25 schreef Heintje het volgende:
Op de DVD heb je 25 uur KvK.
Nou valt er op de CD een hoop tussen gebeuren weg.
Maar nog hou je denk ik ongeveer 3 kwartier over per jaar. Dus je kan niet twee delen op 1 CD kwijt en voor 3 kwartier 1 CD maken is ook niet rendebel.
Dus ik denk dat het niet heel vreemd is als ze over lopen over de CD's.
Blijft ook geweldig jaquote:Op zondag 17 december 2006 12:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Meidengroep
'Hooooouwwww maar op ik blijf er bij, dat zij, met mij. gaan zingen in een meiden groeeeep'![]()
dan komen de wolven!?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:03 schreef lushfemke het volgende:
Oh, jeugd sentiment. Ik ben opgegroeid met KvK, ik was net 2 toen het begon... Ik heb de eerste jaren op vinyl!
- Als het vuur gedoofd is
quote:- Treuzeltechniek
- Waa-waa-waa-waanzig gedroomd
- OP een onbewoond eiland
- Mama is morgen van mij (eigenlijk van na mijn tijd, maar zo'n leuk nummer)
- Kom je strakjes bij me spelen
Leuk topic!
Ik denk ze Als De Lichtjes Doven bedoeldequote:Op zaterdag 1 september 2007 11:47 schreef Goover het volgende:
[..]
dan komen de wolven!?
Ik ken geen liedje van KvK dat 'Als het vuur gedoofd is' heet. Alleen van Acda en De Munnik...
[..]
Duh.. inderdaad... oops...quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:15 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik denk ze Als De Lichtjes Doven bedoelde![]()
Eerste vijf delen hadden geen verhaallijn en 4 en 5 waren de hoogst verkopende albums. Dat hele er op uit gedoe is alleen maar verzonnen omdat de vara er na deel 5 eilk geen zin meer in had en het nou eenmaal goedkoper is om om een camping te filmen dan in een studio. 8, die nog niet eens een echt groot nummer erop had staan heeft er zelfs nog een prijs voor gekregen. die verhaalllijn specials vind ik als ik de afleveringen terugkijk wel tof , maar de echt toffe nummers zijn naar mijn mening in de studio opgevoerd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:04 schreef Urquhart het volgende:
Misschien generatie-kloof, wat een reden daarvoor kan zijn. Bovendien kwam er ook een einde aan die verhaallijn-specials. Zoals bijvoorbeeld KvK 13 toen die schoolklas met die bus op schoolkamp ging.
Ik vind ze nu eigenlijk wel weer leuk, is lachen joh die tekstenquote:Op maandag 10 september 2007 13:29 schreef smammela het volgende:
pff,ze waren (vroeger) allemaal leuk!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |