KvK is voor mij echte nostalgie. Vroeger kregen we met Sinterklaas altijd de nieuwste plaat (later: cassettebandje en daarna CD).
quote:Een collega van me vertrouwde me laatst toe dat Tonny Eyk dit nummer heeft geschreven. Ergens kijk ik daar dus echt niet van op, het is het enige nummer wat ik leuk vind.
Op woensdag 21 augustus 2002 22:50 schreef defender het volgende:
Waanzinnig gedroomd
quote:Geschreven door niemand minder dan.....jawel.....Tonny Eyk!!!!!
Op woensdag 21 augustus 2002 22:50 schreef defender het volgende:
Waanzinnig gedroomd
quote:Nee, dat zijn compilatie-dvd's, allerlei liedjes dus
Op maandag 24 februari 2003 19:21 schreef Zapper het volgende:
Nou zag ik laatst bij Bart Smit DVD's liggen van KvK...
zijn dat nou die volledige tv-programma's, met Herman van Veen als stationchef (ofzo) ???
Da's dan namelijk weer jeugdsentiment
Ik vond KvK vroeger helemaal geweldig. Ik kende alle platen (en van 1990-1993 de cd's) helemaal uit m'n hoofd. Mijn favoriete nummers waren De Lek (zielig!), Mijn boom (ook zielig), Nieuwe kamer (beetje zielig) en de Kerstezel.
Ik hield dus meer van de zielige nummers
quote:Jammer (en dom)
Op maandag 24 februari 2003 19:24 schreef Fannetje het volgende:Nee, dat zijn compilatie-dvd's, allerlei liedjes dus
Ik hield dus meer van de zielige nummers
Zielige liedjes?
Ramon's Verjaardag is ook mooi (Gezongen door BB Kelly, voor de operatie)
quote:anders heb je mijn topic even gejat..........
Op woensdag 21 augustus 2002 22:41 schreef fijlo het volgende:
Wat is jouw favourite nummmer?
Onderweg
Wat je niet ziet, bestaat niet
Wij zijn kwaad
Verliefdheid is rampzalig
Allemaal kabaal
Dat is ut zo'n beetje
hehehe
meneer agent, is m'n achterlicht kapot, dat moet toch net gebeurd zijn want ik weet toch bijna zeker dat ie t deed!
quote:ik verstond vroeger altijd: wakker met een meisje.. dacht al, wat zingt die jongen nou!?
Op maandag 24 februari 2003 20:35 schreef somegirl het volgende:
maar om dan toch maar weer even met mijn EIGEN topic mee te doen.................
mijn favoriet was met stip wakker met een wijsje... en dat werd ik dus ook altijd met dat wijsje
quote:* Tony_Montana67 voelt zich plotseling weer oud
Op maandag 24 februari 2003 20:35 schreef somegirl het volgende:
maar om dan toch maar weer even met mijn EIGEN topic mee te doen.................
mijn favoriet was met stip wakker met een wijsje... en dat werd ik dus ook altijd met dat wijsje
En iedere x als m'n achterlicht kapot is denk ikmeneer agent, is m'n achterlicht kapot, dat moet toch net gebeurd zijn want ik weet toch bijna zeker dat ie t deed!
Damned nou zit dat deuntje ook weer in m'n hoofd. Verwende nesten met die Gooische R
Ahum.
quote:
Ik heb de R niet
Hij heeft er alles aan gedaan,
hij heeft de R niet
Ik leidt een ordinair bestaan
Hij krijgt die R gewoon niet lekker uit z'n strot
En als ik het probeer zing ik mijn stembanden kapot
Ik heb de R niet
Gooise kak
Ik heb die zwaarbekakte R niet
Gooise kak
Hij krijgt de R gewoon niet lekker uit zijn strot
En als ik het probeer zing ik mijn stembanden kapot
quote:Dat is een behoorlijk understatement, sweek. Het Tietenlied is zonder twijfel het beste Nederlandstalige nummer ooit
Op dinsdag 17 februari 2004 16:57 schreef sweek het volgende:
Even een kick... gewoon, omdat het Tietenlied geweldig is.
quote:Ik vond het altijd maar een gek nummer. Zowiezo vond ik de delen na deel 13 ofzo wat minder worden, misschien omdat ik toen de KvK leeftijd een beetje te boven kwam. Tegenwoordig kan ik er trouwens nog steeds van genieten.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:01 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Dat is een behoorlijk understatement, sweek. Het Tietenlied is zonder twijfel het beste Nederlandstalige nummer ooit
.
ben afgehaakt toen ze weer naar binnen gingen, het theater/studio in. Die KvK's met Youp en Herman van Veen zijn wel klassiekers
en alles vroeger natuurlijk met al diezelfde pakjes aan ![]()
zo maar even wat in me op komt:
"Gemopper gemekker, gezanik en gezeur..."
"Mijn miepie heeft een vogel opgegeten.. nouhja gegeten niet maarrrrr wel vermooorrrrrrd"
"lalaalalalaala lalaaalaalla lala.. moeders wil is wet maar vader lapt dat aan zijn laars als moeder weg is gaat een nieuwe wereld ooooopen!" (met Ronnie B
)
"Dat wordt een reeeuze smulpartij... in dat tuintje van mij"
nahja kan nog wel ff doorgaan.. ga voetbal kijken
Meneer agent..
help ik krijg tiete!
ow ja en make up is ook gaaf!
Daar zijn wel tooltjes voor te vinden... DVD Region Free is een stukje software dat je zou kunnen helpen. Natuurlijk kun je ook nog ff je dvd-speler bij de dealer regiovrij laten maken. Daar vragen ze wel wat voor, maar 't is de moeite wel waard.quote:
Wisten jullie dat het Tietenlied toen gezongen werd door Elize?quote:Op dinsdag 17 februari 2004 17:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat is een behoorlijk understatement, sweek. Het Tietenlied is zonder twijfel het beste Nederlandstalige nummer ooit.
quote:EliZe is geboren in Utrecht en opgegroeid in Bussum. Inmiddels woont ze in Amsterdam. EliZe heeft van haar 8e tot haar 15e deel uitgemaakt van het koor van Kinderen voor Kinderen: ze zingt mee op de Kinderen voor Kinderen-albums 12 t/m 17. Na vier jaar kreeg ze voor het eerst een solo op het nummer "Poster". EliZe nam afscheid met haar bekendste Kinderen voor Kinderen-nummer "Het tietenlied".
Ja, en volgens mij minstens 90 % van Fok!foerum met jou.quote:Op zondag 17 december 2006 02:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wisten jullie dat het Tietenlied toen gezongen werd door Elize?
Sorry Tourniquet maar apestaartje heeft gelijk...quote:Op zondag 17 december 2006 05:08 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij minstens 90 % van Fok!foerum met jou.
(Overbekend, oud nieuws.)
Meidengroepquote:Op zondag 17 december 2006 11:20 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Die accenten:
http://www.youtube.com/watch?v=7VqqLWWKth0
http://www.youtube.com/watch?v=jORLcPbeT1I
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 19:14 schreef Jojogirl het volgende:
Stond deze briljante link al in dit topic:? http://kvk.t-g-i.nl/new/index.asp?page=audio
Iemand had die in het 90's forum gepost en hij heeft hier al heel wat uurtjes lol opgeleverd. Echt grappig die hele oude liedjes en clips.
Grr het zijn kopieen..quote:Op zondag 17 december 2006 19:11 schreef Goover het volgende:
Ok op marktplaats de DVD-box gevonden met alle 25 delen er in.. kijken of hij nog beschikbaar is!
(Hmmz miss is het dan niet handig er hier over te vertellen, haal niets in je hoofd hier, IK wil hem!)
Dat is iets dat ik al tijden roeoep.quote:Op zondag 17 december 2006 12:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Meidengroep
'Hooooouwwww maar op ik blijf er bij, dat zij, met mij. gaan zingen in een meiden groeeeep'![]()
'Nou dat gaf groot gedonder..' (ofzoquote:Op zondag 17 december 2006 21:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Dat is iets dat ik al tijden roeoep.![]()
'T werd nog haast een handgemeen.quote:Op zondag 17 december 2006 21:44 schreef Goover het volgende:
[..]
'Nou dat gaf groot gedonder..' (ofzo)
'Maar ik bleef er nuchter onder'quote:Op maandag 18 december 2006 00:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
'T werd nog haast een handgemeen.![]()
Jannes zingt nogsteeds wel eens wat toch?quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:01 schreef Meike26 het volgende:
"....en ik riep er dwars doorheeeeen.. "
De delen 9 tot 13 heb ik het meest beleefd. Een jongen bij ons in de buurt heette JannesEn ja hoor, hij zong dus de Kerstezel (Harry Jekkers) en Wakker met een Wijsje (Herman van Veen?)
Mijn favoriet is en blijft Ochtendhumeur![]()
Veel kinderen die aan KvK hebben meegdaan kwamen trouwens wel uit het Gooi en uit de omgeving van Alkmaar e/o volgens mij ?
Tuurlijk zijn de oudere het leukst! Die kennen we nog van vroegâh!quote:Op dinsdag 19 december 2006 19:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Het is wel leuk te zien dat vooral de 'oudere' KVK nummers het leuks gevonden worden. Ben ik het ook mee eens. Al moet ik zeggen dat de nieuwere niet niet leuk zijn, maar tis toch anders. Mijn tijd was nr 13 t/m 16 ong
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |