quote:Op woensdag 20 december 2006 09:16 schreef Meike26 het volgende:
Ze moeten weer op pad gaan ipv alleen maar studiowerk te doen. Neem een Jochem van Gelder, verzin een thema en klaar ben je, touringcar vol kids naarde locatie en zingen maar![]()
Juist dat vond ik de leukste KvK's. Met Edwin Rutten, Henk Westbroek, Herman van Veen en nog iemand die dan zeg maar als host figureerde !

Er was hier een ander KVK-topic waarin ik iets soortgelijks schreef toen Elize haar eerste single (Shake) uitbracht.quote:Op zondag 17 december 2006 02:06 schreef Tourniquet het volgende:
Wisten jullie dat het Tietenlied toen gezongen werd door Elize?

Meeste zijn gewoon naar school gegaan.. zie je niets meer van.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:58 schreef J_TM het volgende:
[..]
Er was hier een ander KVK-topic waarin ik iets soortgelijks schreef toen Elize haar eerste single (Shake) uitbracht.
Wat is er eigenlijk geworden van Koorleden die geen Elize dan wel Kelly heten, of deel uitmaakten van Frizzle Sizzle ?

Ligt denk aan je leeftijd.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:24 schreef J_TM het volgende:
Misschien een overbodige stelling maar ik (her)plaats hem toch; de eerste tien platen zijn en blijven de beste.

Niet met je eens..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:24 schreef J_TM het volgende:
Misschien een overbodige stelling maar ik (her)plaats hem toch; de eerste tien platen zijn en blijven de beste.

Komt doordat je er haast niet meer mee te maken krijgt. En je al snel iets hebt van; die oude nummers waren veel beter.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:33 schreef Christine het volgende:
Vroeger was ik er heel erg fan van, heb er zelfs aan meegedaan, maar de nieuwe albums doen me echt helemaal niks meer.

Die uitgekauwde, veel te vaak gedraaide nummers doen mij echt niets meer. 'Onbewoond eiland', 'Ik heb zo WA WA WA Waanzinnig gedroomd' etc...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:10 schreef Keromane het volgende:
'onbewoond eiland', een van de eerste nummers geloof ik, op de leeftijd dat je ook echt droomde van zo'n eiland. Het nummer kwam rondom de Citotoets als ik me niet vergis, 1981.

Die nummers zijn alleen nog leuk in van die medleys.. dan is het eventjes leuk maar wanneer t volgende nummer voorbij komt ben je daar blij om.. ik tenminste welquote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:42 schreef Goover het volgende:
[..]
Die uitgekauwde, veel te vaak gedraaide nummers doen mij echt niets meer. 'Onbewoond eiland', 'Ik heb zo WA WA WA Waanzinnig gedroomd' etc...
Maar de platen kwamen / komen altijd een paar weken voor sinterklaas uit. Ik kreeg ze namelijk met Sinterklaas. Ik geloof dat dat zo begonnen is en altijd zo gebleven.

Gooise Matrasquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:34 schreef Stpan het volgende:
Op een onbewoond eiland natuurlijk.
Met van die onmogelijk keurige zinnetjes als:
'En toen ik m'n fiets besteeg, je raad het reeds'
Pardon, welk kind gebruikt dat soort taal?!

31,50 bij de Varaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
36-39 euro ongeveer.. Bol.com

Op een onbewoond eiland heb je dubbel staan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:58 schreef Keromane het volgende:
Meet the one and only Pim. Hij lijkt een beetje op Marc-Marie in miniuitvoering. :-D Heerlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=NZgIrBBMiXI&mode=related&search=
En nog meer...
http://www.youtube.com/watch?v=0m_lU2RA9Ak&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=qAn6GGThlGo
http://www.youtube.com/watch?v=7VqqLWWKth0&mode=related&search=
---
http://www.youtube.com/watch?v=U0gcdY5SmH4&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=dkaNOAvscr0&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=7VqqLWWKth0&mode=related&search=
--
oww .
http://www.youtube.com/watch?v=h_sgvfXr-8w&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=4OFf5iDgBLs
http://www.youtube.com/watch?v=K0B2fCqvEog
http://www.youtube.com/watch?v=AwRLyligxHg&mode=related&search=

zieke geestquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:16 schreef Goover het volgende:
Ik heb de DVD box, met ALLE tv afleveringen(1 t/m 25)
Ik ben bij deel 7 nu ofzo

En is het nog steeds zo leuk als dat het was toen je klein was?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:16 schreef Goover het volgende:
Ik heb de DVD box, met ALLE tv afleveringen(1 t/m 25)
Ik ben bij deel 7 nu ofzo

De eerste paar shows zijn geinaalquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:54 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
En is het nog steeds zo leuk als dat het was toen je klein was?
de muziek vind ik nog steeds leuk! en ga dr ook altijd spontaan van mee zingen

Deel 13 .. daar stond toch dat leuke liedje Groen op? Deze heb ik ooit nog geplaybackt (?) op m'n basisschool. Met zo'n groen gezicht erbijquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:18 schreef Viswijfje het volgende:
o hier is de topic!
me favoriete deel was 13..
er is al n tijdje een dvdset met alle delen uit, en nu sinds deze maand ook een 16cd-set met alle 27 afleveringen: weet iemand hiervan de indeling per cd??

Ik ben t effe gaan checken. . wilde je geen gelijk geven, maar ik moet t toch doenquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:00 schreef Duizendpootje het volgende:
groen stond trouwens op 14 volgens mijn pc

ik heb hier dan ook 101 liedjes van Kinderen voor Kinderen op mijn computer staan..quote:Ik ben t effe gaan checken. . wilde je geen gelijk geven, maar ik moet t toch doen![]()

*trekt de kast open*quote:Op donderdag 24 mei 2007 01:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Zo te zien ben jij ouder dan ik.. Want je hebt t volgens mij over de wat 'oudere' nummers. Je bent gestopt rond nr 13/14?? (op sommige nummers als dyslectisch na dan)

* Goover heeft hem besteldquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:19 schreef Viswijfje het volgende:
die cdpakket is ook via vara te koop voor 35 euro ofzo.. ik wou toch al deel 1 tm 17 ongeveer es kopen dus dan is t wel een leuk prijsje, hoop alleen dat ze t een beetje per aflevering bij elkaar gehouden hebben!!!

op de DVD box staan er steeds een paar delen op 1 dvd die heb ik ook. Ik denk dat het bij de cd's ook zo is. Zal niet allemaal door elkaar staan. Als dat zo is, dan stuur ik hem weer terugquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:17 schreef Viswijfje het volgende:
o laat je even weten hoe t is kwa indeling?? kan ik nerges wat over vinden!
ik ken de oudsten natuurlijk allemaal wel van de platen thuis, en heb het tot 16 gevolgd ofzo.. ben gestopt toen ze weer terug naar het podium ipv locatie gingen.. laatste was die met Ik Hou Van Hard en Filmverdriet

nee ik hou van hard was 15 of 16quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:45 schreef Goover het volgende:
[..]
op de DVD box staan er steeds een paar delen op 1 dvd die heb ik ook. Ik denk dat het bij de cd's ook zo is. Zal niet allemaal door elkaar staan. Als dat zo is, dan stuur ik hem weer terug
Ik houd van HARD, HARD, bikkel bikkel HARD.
Snoeiende gitaren en een box van 1000 watt!
Met Sylvia Millecamen Henk Westbroek
Een leuk deel was datuit 1992, deel 13

Oohw dat was dan met die Opa uit Opassen toch?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee ik hou van hard was 15 of 16![]()
vuur en vlam was met sylvia en henk![]()
ik vind 16 cdtjes zo raar aantal voor 27 afleveringen, ben benieuwd.. als bevoorbeeld op cd 1 aflevering 1 en de helft van 2 staat zou ik zon indeling ook iritant vinden![]()

Er kan 80 minuten (of meer soms) muziek op 1 cd... dus er kunnen meestal wel 2 delen op 1 cd..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:48 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee ik hou van hard was 15 of 16![]()
vuur en vlam was met sylvia en henk![]()
ik vind 16 cdtjes zo raar aantal voor 27 afleveringen, ben benieuwd.. als bevoorbeeld op cd 1 aflevering 1 en de helft van 2 staat zou ik zon indeling ook iritant vinden![]()

ja maar dan zouden het maar 14 cds moeten zijn in plaats van 16.. nouja we zien welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:05 schreef Goover het volgende:
[..]
Er kan 80 minuten (of meer soms) muziek op 1 cd... dus er kunnen meestal wel 2 delen op 1 cd..

edwin rutten van ome willemquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:42 schreef Heintje het volgende:
Ik heb geen idee welke delen ik heb gevolgt. Weet wel dat dat in de tijd van het nummer Ik ben toch zeker Sinterklaas niet was. Ik vraag me trouwens ook al weer een tijdje af wie daar nou in mee zingt.

Coen Flink speelde mee in KvK 14! hij was de opa van Justin Kiviet in het liedje Pretpakket!quote:Oohw dat was dan met die Opa uit Opassen toch?

quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:21 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Coen Flink speelde mee in KvK 14! hij was de opa van Justin Kiviet in het liedje Pretpakket!
*Oom Harry is de leukste oom, prutst altijd aan motoren!*![]()
![]()
![]()

Dat was zoals eerder gezegd Edwin 'Ome Willem' Rutte.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:42 schreef Heintje het volgende:
Ik heb geen idee welke delen ik heb gevolgt. Weet wel dat dat in de tijd van het nummer Ik ben toch zeker Sinterklaas niet was. Ik vraag me trouwens ook al weer een tijdje af wie daar nou in mee zingt.

En nog meer liedjes volgens mij? Hij speelde iig ook de vader bij 'Ochtendhumeur'quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:39 schreef Duizendpootje het volgende:
hij deed toch ook dat liedje van op vakantie met de tent ofzo?
*dan gaat hij knokken met die stokken* bla bla?

Dat is ook mijn favorietquote:Op woensdag 20 december 2006 09:34 schreef Goover het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Youp v/h Hek uiteraard! (Alles is te koop, het is alleen een kwestie van betalen)
Sylvia Millecam als schooljuf
(Ho ho ho, wat heb ik gezegt,
Zijn juillie een beetje doof?
De tafel van dertien en een beetje snel!)
Dat vond ik ook altijd de leukste

Kinderen valt nog wat aan te leren toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:30 schreef Cuegirllie het volgende:
haha.. net alsof ze daar ervaring mee hebben.. de limburgse G haha.. konden ze die nog uitspreken dan?

achja dat is na mijn tijd en daarbij waren er daarvoor al nummers die over ongeveer het zelfde gingenquote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef CocoJen het volgende:
Ik wil ook nog mededelen dat ik het tietenlied altijd het meest heb gehaat

In die tijd haatte ik hem wel, uit schaamte. Maar nu vind ik m vet, staat zelfs op m'n mp3-speler, haha.quote:Op zondag 3 juni 2007 00:11 schreef CocoJen het volgende:
Ik wil ook nog mededelen dat ik het tietenlied altijd het meest heb gehaat

Jammer dat ie niet op YouTube staat!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik houd van HARD, HARD, bikkel bikkel HARD.
Snoeiende gitaren en een box van 1000 watt!

jaaa dat is Herbergier!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
er is zelfs een nummer op KVK5 die over de gooische R en de limburgse G gaat

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |