Ik moet toegeven dat ik de muziek van nu ook niet echt denderend vind, maar ik had zelf het idee dat het meer te maken heeft met mijn leeftijdquote:Op zondag 15 november 2009 09:15 schreef female81 het volgende:
Ik heb het verleden week gezien. Maar ze jaagden de nieuwe liedjes er maar een beetje doorheen, tussen alle 30 jaar Kinderen voor Kinderen-jubileum-items door. De liedjes waren verpakt in een paar medley's, en veel meer dan anderhalve minuut kreeg je er niet van te horen.
En wát er al aan nieuwe muziek te horen en te zien was, had het ook niet helemaal. Ook niet als ik me in de doelgroep probeer te verplaatsen. Ik kan er de vinger niet helemaal op leggen wat het precies is, want het klinkt en oogt allemaal zeer professioneel, maar érgens is er iets mis met het recente reportoire.
Vooral als ik die ene uit m'n eigen KVK-jeugd (deel 11) erna zou beluisteren... --> En nee, dat ligt niet alleen aan de herinneringen. In de kundige handen van meerdere leden van Het Goede Doel viel bij dat deel gewoon alles op z'n plaats. Precies de juiste arrangementen en koortjes en zo.
Ineens viel het me op hoe fucking oud dit topic al is met opmerkingen over Kazaa.quote:Op woensdag 21 augustus 2002 23:56 schreef LenL het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:22 schreef Sequencial het volgende:
Ik moet van m'n moeder op blokfluitles
Blokfluit vind ik flut
M'n zus speelt het al een jaar of zes
M'n zuster is een trut
Toptekst van chagrijn Dorrestijn, heerlijk om mee te brullen als kind
quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:37 schreef J_TM het volgende:
Mark van der Werf en Barbara zijn met elk zes platen de langstdienende koorleden, een prestatie die door de huidige leeftijdsregels ongeevenaard zal blijven.
3, 5 en 8quote:Op maandag 14 juni 2010 14:27 schreef J_TM het volgende:
[..]
Een poll voor de beste KvK-plaat anyone ? Ik nomineer alvast De Eerste Tien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |