Ben benieuwd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:11 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik doe het nog niet heel lang. Pics zullen over een aantal maanden volgen als het af is.
Heb nu al patroontjes + maten + stofjes.
Some things are not for sharing.quote:
Is het fijn?quote:
Serieus?quote:
GMTAquote:
Trouwen dan maar?quote:
Best lekker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Is het fijn?
[..]
Serieus?hoe voelt dat nou?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Trouwen dan maar?
Waar heb je het drumline filmpje trouwens?
Nee joh, don't sweat it. Ik heb ook wel eens een eigen naamtopic gemaakt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:15 schreef MissExpert het volgende:
Sorry ik wilde mezelf even de hemel in prijzen met deze tt...sorry hiervoor
Okequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Best lekker.Dat was de eerste manier waarop ik klaar kon komen, gebeurde 'per ongeluk'. Vingeren kwam later pas, ik had eerst geen idee wat ik precies moest doen.
Geeft toch niet johquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:15 schreef MissExpert het volgende:
Vanwaar je interesse als enige hierquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
[..]
Some things are not for sharing.
Die je wilde laten horen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
Die ik je toen straks wilde laten horen, of echt de film?
Lolquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geeft toch niet joh
Keer lachen met z'n allen en klaar, volgende onderwerp
Ik ook, maar ik was toen echt meligquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, don't sweat it. Ik heb ook wel eens een eigen naamtopic gemaakt.Gewoon schijt hebben.
Dat is me slechts één keer gelukt, dat was zo'n geweldige douche met een heerlijke straal. Dat was twee jaar geleden, ik vergeet het nooit meer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
OkeBij mij was het eerst met de douchekop geloof ik.
Ik vind het leuk als mensen dingen zelf maken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Vanwaar je interesse als enige hier
Ik doe het niet expres hoor.quote:
Mja ... Als dat nou het ergste is wat je doet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik was toen echt melig
moet kunnenquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:15 schreef MissExpert het volgende:
Uhuquote:
Maak je zelf ook iets?quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is me slechts één keer gelukt, dat was zo'n geweldige douche met een heerlijke straal. Dat was twee jaar geleden, ik vergeet het nooit meer.![]()
[..]
Ik vind het leuk als mensen dingen zelf maken.
Tekeningen, vroeger. Verhaaltjes, gedichten, lyrics.quote:
Past je bus door de mcdrivequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, weer thuis, met Bosvruchten Milkshake![]()
Rare tuning josti's bij de Mac
Ga door ga door!quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Best lekker.Dat was de eerste manier waarop ik klaar kon komen, gebeurde 'per ongeluk'. Vingeren kwam later pas, ik had eerst geen idee wat ik precies moest doen.
Bosvruchten?! Die moet ik proberen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, weer thuis, met Bosvruchten Milkshake![]()
Rare tuning josti's bij de Mac
Lekker artistiek dus...quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Tekeningen, vroeger. Verhaaltjes, gedichten, lyrics.
Nah, die eerst op de zaak gezet, onderweg naar huis kom ik een mac tegen enzoquote:
Echt een erotische beschrijving was dat niet hoor.quote:
Dat gekletter op m'n eikel vind ik maar vervelend kriebelen hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef MissExpert het volgende:
Meiden die via hun kussen klaar komen
De douchekop daar in tegen
Valt wel mee. Gewoon emo, jwz.quote:
haha had al zo'n vermoeddequote:Op zondag 28 oktober 2012 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, die eerst op de zaak gezet, onderweg naar huis kom ik een mac tegen enzo
quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is me slechts één keer gelukt, dat was zo'n geweldige douche met een heerlijke straal. Dat was twee jaar geleden, ik vergeet het nooit meer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |