M'n pa probeerde onlangs 4 kaarten voor Vitesse-NEC te halen, maar zijn clubcard bleek "verlopen". Dus hij zo van ja dan doet u daar maar een nieuwe van én 4 kaarten. Nee hoor, formuliertje invullen, opnieuw legitimatie meesturen, 10 dagen wachtenquote:Op woensdag 21 november 2012 14:34 schreef Celeritas het volgende:
Waarom zijn de bezoekersaantallen bij Vitesse zo slecht? Ik begrijp daar niks van, de resultaten zijn toch prima? Is het niet leuk om naar Bony, Janssen, Pietje en Van Ginkel te kijken?
Pf, Barcelona. Al 10 tegendoelpunten in uitwedstrijden. Amateursquote:Op maandag 26 november 2012 15:00 schreef DeVinger het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)op-vreemde-bodem.htm
barcelona dus ook.
In deze vorm doe je al serieus mee. Een extra sterspeler zal het alleen zekerder maken.quote:Op maandag 26 november 2012 19:27 schreef Crimyclown het volgende:
Bony behouden en nog 1 sterspeler erbij en we kunnen serieus meedoen.
Ben toch wel benieuwd of ze dit ook tot speelronde 34 volhouden, ik denk toch dat ze net zoals AZ vorig seizoen uiteindelijk tekort komen.quote:Op maandag 26 november 2012 19:49 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
In deze vorm doe je al serieus mee. Een extra sterspeler zal het alleen zekerder maken.
In ons voordeel pleit dat we niet op drie fronten actief zijn hè.quote:Op maandag 26 november 2012 19:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd of ze dit ook tot speelronde 34 volhouden, ik denk toch dat ze net zoals AZ vorig seizoen uiteindelijk tekort komen.
Ja dat wel, gaat nog interessant worden. Ook met Bony en de Africa Cup.quote:Op maandag 26 november 2012 20:06 schreef DeVinger het volgende:
[..]
In ons voordeel pleit dat we niet op drie fronten actief zijn hè.
Dit dus. Vergelijking met AZ gaat wat mij betreft niet op, want wat mij betreft is de enige reden dat AZ afhaakte voor de titel het feit dat ze ver in de beker en ver in Europa kwamen. Wat dat betreft valt er ook wel iets te zeggen voor de keuzes die McClaren en Advocaat in de Europa League hebben gemaakt, hoe jammer het ook is.quote:Op maandag 26 november 2012 20:06 schreef DeVinger het volgende:
[..]
In ons voordeel pleit dat we niet op drie fronten actief zijn hè.
Klopt, maar denk jij dan niet dat het lang meespelen in Europa AZ parten heeft gespeeld?quote:Op dinsdag 27 november 2012 00:07 schreef Positive_Thinking het volgende:
De keuze van Advocaat pakte prima uit idd.
Onzinnige redenen! . Overigens doen wij nog gewoon mee in de beker en is de kans dat we van ado'20 winnen ook wel reeel.
Verklaar je nader.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:49 schreef TLC het volgende:
Welke 3 spelers van Chelsea krijgt Vitesse er nog bij eigenlijk ?
Dat had ik gelezen in de VI bij dat stukje van van der Gijpquote:
Volgens mij hebben ze er al 3 en zal het niet gedoogd worden.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat had ik gelezen in de VI bij dat stukje van van der Gijpdat hij van Boskamp had gehoord dat er in de winterstop 3 spelers van Chelsea naar Vitesse gaan
Kalas, Kakuta, ...?quote:Op woensdag 28 november 2012 19:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze er al 3 en zal het niet gedoogd worden.
Van Aanholt.quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zit hij nog steeds bij sjelsie ja?
Leuk filmpje, maar waarom Nicky Hofs nou mee wasquote:
Als Vitesse wint wordt het gat sowieso op peil gehouden hèquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:57 schreef JDude het volgende:
Zou mooi zijn als Ajax, ADO en Vitesse dit weekend winnen.
Anderzijds is het voor Vitesse ook niet verkeerd als PSV wint om het gat met Ajax op peil te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |