Bassie en Adriaan.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:34 schreef 3M1N3M het volgende:
Komt er een of ander tokkie wijf: Eh waarom heb je commentaar op me vriend, de zon schijnt wel, beter uit je doppen kijken joh kankerwijf.
Klacht; tokkies
en waarom zei je daar niet gewoon wat van in plaats van erbij te staan lachen.quote:
Zij?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:48 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
[..]
en waarom zij je daar niet gewoon wat van in plaats van erbij te staan lachen.
Te laat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 00:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
oeps foutjegeef me alsjeblieft niet aan bij de taalnazi`s.
Heh? Ik snap hem niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:37 schreef He-man- het volgende:
Je had moeten zeggen dat als ze serieus denken dat de zon schijnt, ze beide hun tanden moeten poetsen.
Deze man snapt hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:28 schreef Fopje het volgende:
Dat wijf bij jou moet gewoon dr smoel houden. Bemoeial.
Idd! Zulke wijven zijn nog irritanter. Ongevraagd beetje commentaar geven. Toen ik nog jonger was zou dat bij mij ook niet goed gevallen zijn en was ik de tokkie in jouw verhaal denk ik.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:28 schreef Fopje het volgende:
Dat zal ze leren, de schurken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:37 schreef He-man- het volgende:
Je had moeten zeggen dat als ze serieus denken dat de zon schijnt, ze beide hun tanden moeten poetsen.
En dit natuurlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:28 schreef Fopje het volgende:
Sowieso moeten alle wijven dat.quote:
Je moet je ook niet met die mensen bemoeien, je hebt er niks aan en uiteindelijk kunnen er zelfs nog problemen van komen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:51 schreef Little_Dolls het volgende:
Herkenbaar; zaten bij mij op school ook zo'n wijven.
Wou je een beetje lachen met tokkievolk; keek één van die wijven je gelijk bloedserieus aan "Uhh heb je commentaar ja?! Nie tegen me beste friendje hoor, me BFFL" (waarmee ze nog geen week later ruzie kregen en het van "beste friendje" naar "vuile slet" ging enz)
![]()
____________!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:28 schreef Fopje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |