Ja ik schrok me doodquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mannen in motor overalls dan
* Vinniiee zet hem nog een keer opquote:
Kusje er op, komt wel goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik schrok me dood![]()
[..]
* Vinniiee zet hem nog een keer op
Ik kruip met je meequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Deprimerende TT *kruipt in een hoekje*
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kusje er op, komt wel goed![]()
Per ongeluk.quote:
Ik heb er ook een half jaar over gedaan om het een beetje te lerenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik vind t knap hoor, lukt mij niet.. Maar nachtwandelingen doen het altijd goed.. Wel fijn dat dat hier kan.. "relatief" veilig enzo
Sommige vrouwen wil je nog niet met a ten foot pole aanraken zeg maarquote:
Ik ga eens iets dergelijks proberen iigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er ook een half jaar over gedaan om het een beetje te leren
Steeds maar weer als ik afdwaalde: Nee JBDenk aan die tuin
Dat geloof ik niet meerquote:
Eens met TT voor een deelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Vrouwen, mannen.. Sowieso heel veel mensen..quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige vrouwen wil je nog niet met a ten foot pole aanraken zeg maarof andere zijn ontzettend naar en vervelend
Vervelende gedachten zijn vervelendquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga eens iets dergelijks proberen iig![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Je mist iemand pas als die weg is, klopt best welquote:
They really are.. Dat gevoel dat je je hoofd tegen de muur wil bonken, maar dat doet pijn, dus laten we het niet doenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vervelende gedachten zijn vervelend
dat gevoel heb ik ook vaak maar dat is niet altijd wederzijdsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
Over het algemeen kan ik het beter met vrouwen vinden dan met mannen
+1.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:40 schreef Vinniiee het volgende:
Over het algemeen kan ik het beter met vrouwen vinden dan met mannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |