quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:02 schreef drumstickNL het volgende:
soz; zag niet dat ik lapo had
lapo:
waarom zou je in godsnaam dit niet in 3D kijken
Omdat 3D totaal NIETS toevoegd en het alleen maar vreselijk afleidend is.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:02 schreef drumstickNL het volgende:
lapo:
Oh je hebt de film al gezien? Vertel er meer over.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Omdat 3D totaal NIETS toevoegd en het alleen maar vreselijk afleidend is.
Het is de slechtse uitvinding sinds lange lange tijd.
Goed 3D is echt wel mooi, zie Avatar.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind het kut en kan er niet tegen
omdat ik een tyfyskoppijn krijg van 3d en ik kan er niet langer dan 15 minuten naar kijken.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:02 schreef drumstickNL het volgende:
lapo:
Dit eigenlijk, verder geen last van het hele 3d gebeuren, maar ik wil ook zien wat er op de achtergrond gebeurt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:47 schreef Lemans24 het volgende:
Dat je focus tot in het extreme voor je bepaald wordt, is wel een groot nadeel.
Idemquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:13 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat ik een tyfyskoppijn krijg van 3d en ik kan er niet langer dan 15 minuten naar kijken.
Het erge is nog, het leidt de filmmaker ook af zodat er aanzienlijk meer tijd aan een paar mooie plaatjes wordt besteed dan aan het scenario. Niet dat Jackson daar uiteraard hulp bij nodig had...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het werkt al niet als je bij 1 van de 2 ogen een zeer lichte afwijking hebt. Vrij irritant.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:53 schreef Brammie1 het volgende:
Ik heb de 2D-bril besteld omdat ik door een ongelukje als kind bijna blind ben aan 1 van m'n ogen. Dan werkt een 3D-bril niet.
Het is een heel ander verhaal hoorquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef Xan21 het volgende:
Tot nu toe echt alleen maar het -kijk dit karakter is ook terug- gevoel bij de trailers, niks nieuws, Het lijkt me meer een ode aan lord of the rings...
In de film ook wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
het speelt zich ook af voor lord of the rings, tenminste in het boek wel
En ik dacht dat IK erg was met voorspellingen over Jacksons gebrek aan tekstvastheidquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
het speelt zich ook af voor lord of the rings, tenminste in het boek wel
Lekker late reactie: dat ziet er best aardig uit. Ik vraag me wel af of hij de hype gaat laten herleven van jaren geleden. Ik gok van niet, want ik vind het het verhaal er niet naar. Wel tof dat ze al in de trailer een lied hebben gestopt. Naar mijn idee (vreemd genoeg?) een van de pluspunten uit het boek.quote:
Zijn die er? Wat goed.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:53 schreef Brammie1 het volgende:
Ik heb de 2D-bril besteld omdat ik door een ongelukje als kind bijna blind ben aan 1 van m'n ogen. Dan werkt een 3D-bril niet.
Jep. www.2d-glasses.comquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |