Nog even en ik duikel jouw quote weer opquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
[..]
Pax kan met zijn 2 maanden wo inmiddels al heel goed afgeven op hbo'rs
ik ben 4de jaars hbo, ik mag erop kotsen als ik dat wilquote:Op maandag 29 oktober 2012 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nog even en ik duikel jouw quote weer op
Hoe doe je dat eigenlijk? Heeft hbo niet allemaal van die verplichte uren?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ben 4de jaars hbo, ik mag erop kotsen als ik dat wilkijk mijn spelling
Ja, en het WO heel weinig. Bovendien zou ik nu stage moeten lopen, en dat doe ik momenteel nietquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe doe je dat eigenlijk? Heeft hbo niet allemaal van die verplichte uren?
Zit je je dan ook te ergeren aan het niveau van de rest, of ben je dat nog niet echt ontstegen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, en het WO heel weinig. Bovendien zou ik nu stage moeten lopen, en dat doe ik momenteel niet
op het hbo bedoel je?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zit je je dan ook te ergeren aan het niveau van de rest, of ben je dat nog niet echt ontstegen?
Ja, dat is echt vreselijk nu. Daarom heb ik zoveel mogelijk deals gesloten daar. Vooral al die management presentaties en shit zijn om te janken. Echt heel treurig, en dan nog denken die mensen dat ze een goede baan krijgen.quote:
Moet zeggen dat het mij erg meevalt. Nu ik het allemaal een beetje door heb en het ritme heb opgepakt is het erg goed te doen. Wanneer ben jij overgestapt dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:09 schreef Keyos het volgende:
Het is niet dat het niveau van mensen op het hbo laag is, er zijn genoeg goede vwo'ers die uiteindelijk hbo doen, het enige verschil is dat je op het hbo kan wegkomen met zeer weinig doen, waar je op het WO keihard wordt afgerekend (als je een bovengemiddeld hbo student bent dan).
ik heb helemaal nooit huiswerk gemaakt op de havo, ik stond 32 uur per week in de supermarktquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:13 schreef Paxcon het volgende:
Oh vreemd... 120 pagina's leren binnen 16 weken hebben we op vwo geregeld gehad; op havo toch ook wel lijkt me?
baasquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb helemaal nooit huiswerk gemaakt op de havo, ik stond 32 uur per week in de supermarkt
Ben in de jaren voor deze september meerdere malen met een hbo opleiding begonnen. Het was voor mij één grote vakantie, je hoeft totaal geen interesse in het vakgebied te hebben, je hoeft nooit je huiswerk te maken (op de verplichte presentaties en werkjes na), om alsnog met een voldoende weg te komen door 1 á 2 dagen ervoor te beginnen met leren. Ik heb alleen maar eerstejaars ervaringen dus het zal vast en zeker wel moeilijker/intensiever worden, ik denk wel dat een hbo diploma voor het gros te halen moet zijn. Ik wil niet bij het gros horen, dus dan moet je naar WO.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:10 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het mij erg meevalt. Nu ik het allemaal een beetje door heb en het ritme heb opgepakt is het erg goed te doen. Wanneer ben jij overgestapt dan?
Ik was natuurlijk weer zo'n nerd die alles netjes bijhieldquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Huiswerk en havo kan ik ook niet echt herinneren, vwo ook niet trouwens
Voor de schoolonderzoeken en examens leerde ik wel netjes hoor. Zo ruig was ik ook niet, maar huiswerk heb ik echt nooit bijgehouden.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was natuurlijk weer zo'n nerd die alles netjes bijhield
Ik vraag mij nog steeds af waar al dat geld naar toe is gestroomt... Heel veel bier, feestjes geven en mijn crackhoerige ex die ik zovaak moest bellen omdat ze borderline psycho was dat mijn telefoonrekening 160+ per maand wasquote:
examens ook echt hoogstens 2 uurtjes per stuk. Ik was net begonnen met sex'en de week voor de examensquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Voor de schoolonderzoeken en examens leerde ik wel netjes hoor. Zo ruig was ik ook niet, maar huiswerk heb ik echt nooit bijgehouden.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
examens ook echt hoogstens 2 uurtjes per stuk. Ik was net begonnen met sex'en de week voor de examens![]()
wat is dat dan?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
In die tijd was het alleen nog maar de "four-knuckle shuffle"
een rukgrapquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maak eens een vuist en tel eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |