Als je bedenkt dat de eerste auto's het stuur in het midden hadden niet nee.quote:
En daarna ging de evolutie en innovatie omtrent de auto gewoon verder? Auto's worden steeds geavanceerder en steeds weer vernieuwd, en destijds was dat om de auto's misschien beter aan te passen op rechts en/of links rijdend verkeer?quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:46 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat de eerste auto's het stuur in het midden hadden niet nee.
eens. supermakkelijk zelf te onderhouden. niet bijzonder snel in sprint, maar in de bochten sneller dan je ooit zult denken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://link.marktplaats.nl/598683415
slotje!
Minder dan ¤10.000 is nog niet direct gelijk aan maximaal ¤3500.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:39 schreef Apekoek het volgende:
Porsche Boxster van voor 2000, die heb je al voor onder de 10k:
[ afbeelding ]
Leuker dan welke Opel dan ook. Bovendien lekker uitgerust met 250pk.
Poor man`s 911.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:39 schreef Apekoek het volgende:
Porsche Boxster van voor 2000, die heb je al voor onder de 10k:
[ afbeelding ]
Leuker dan welke Opel dan ook. Bovendien lekker uitgerust met 250pk.
Ik snap dat er evolutie is in de autotechniek, maar waarom specifiek het stuur links?quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En daarna ging de evolutie en innovatie omtrent de auto gewoon verder? Auto's worden steeds geavanceerder en steeds weer vernieuwd, en destijds was dat om de auto's misschien beter aan te passen op rechts en/of links rijdend verkeer?
leuk! hoe ziet ie eruit?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:48 schreef daNpy het volgende:
Ik heb nog een nette e46 318i voor je ts, ruim binnen je budget
als je echt geld hebt koop je niet een minderwaardige porsche natuurlijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:35 schreef Apekoek het volgende:
Ook met de huidige Porsche Boxster is echt niets mis mee:
[ afbeelding ]
De "poor man's" status zie ik niet hier in terug, dat ligt denk ik meer aan de bril die jij er zelf bij op zet.
Reserveer wel 5K voor als er weer iets wat stuk gaatquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:35 schreef powerflux het volgende:
[..]
eens. supermakkelijk zelf te onderhouden. niet bijzonder snel in sprint, maar in de bochten sneller dan je ooit zult denken.
Maar sneller voor minder aanschafgeld: Cadillac Seville STS uit begin '90 met de V8. 300PK, 400NM.
[ afbeelding ]
Koop je voor 1000,-
Stel je bent goed welvarend maar je hebt niet geld voor het duurste model?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:43 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als je echt geld hebt koop je niet een minderwaardige porsche natuurlijk.
niets. alleen bevestig je daarmee dat het een poor-man-porsche is. een rich-man-porsche is natuurlijk een brute 911.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Stel je bent goed welvarend maar je hebt niet geld voor het duurste model?
Dan koop ik nog altijd liever een Porsche om zijn looks, power en rijgedrag dan een Opel of Audi etc. Wat zou daar mis aan zijn?
Ik ontken ook niet dat de 911 het vlaggenschip is en in het hoogste segment zit, maar dat wisten we voor deze discussie natuurlijk ook al.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niets. alleen bevestig je daarmee dat het een poor-man-porsche is. een rich-man-porsche is natuurlijk een brute 911.
stukje marketing he. en natuurlijk is het een toffe bak om in te rijden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:56 schreef Kriegel het volgende:
Lullig alleen voor de puristen dat die 'poor man's Porsche' inmiddels zo'n beetje beter rijdt en sneller de bocht door gaat dan de standaard 911.Het is dat Porsche het vermogen opzettelijk beneden de 911 houdt, maar verder is er met een Boxster / Cayman echt verdomd weinig mis.
en elk jaar het aanschafbedrag aan MRB. er is een goede reden dat ze zo goedkoop zijn.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:45 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Reserveer wel 5K voor als er weer iets wat stuk gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |