Ik vind dat beslag altijd zo lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Snoepen ja.. Maar dat hoort ook zo, van kwarktaart
Ik heb idd altijd heel erg moeite om niet de bodem al op te vreten vantevorenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat beslag altijd zo lekker
En de bodem smaakt ook altijd zo lekker!![]()
Die hele taart wordt gewoon lekker!
Kom ons morgen maar een stukje brengenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat beslag altijd zo lekker
En de bodem smaakt ook altijd zo lekker!![]()
Die hele taart wordt gewoon lekker!
Ik maak altijd meer beslag dan nodig is....gewoon zomaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd heel erg moeite om niet de bodem al op te vreten vantevoren
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik heb idd altijd heel erg moeite om niet de bodem al op te vreten vantevoren
Omnomnomnomquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik maak altijd meer beslag dan nodig is....gewoon zomaar
Kom morgen maar halen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom ons morgen maar een stukje brengen
Zo rollen we juweetzzzquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hé, ik heb alleen de kwark nog. Oke die eet ik wel los op"
Pff laat maar danquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom morgen maar halen!
Ik heb geen auto
De laatste keer heb ik nieteens een bodem gemaakt, heb het beslag gewoon in een beslagkom laten opstijven en snoepen maar!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Hé, ik heb alleen de kwark nog. Oke die eet ik wel los op"
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De laatste keer heb ik nieteens een bodem gemaakt, heb het beslag gewoon in een beslagkom laten opstijven en snoepen maar!
Ja belangrijk enzulksquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik rol wel naar jou toe
[..]
Vrienden, jeweetz
Ja idd!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Dat vind ik echt typisch iets voor jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |