abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118532990
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:52 schreef Pharkus het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad, ik ben de taxichauffeur die me, dronken en met fiets, thuis heeft afgezet nog steeds dankbaar.
Dat is dan wel weer respect ja _O_
Ga weg
pi_118533033
edit: op verkeerd gelezen :s kan gebeuren jatog gr
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_118533133
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:55 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb honderd kogels en honderd geweren
Neger ik kom uit Geleeeeen!
Ohwjaa dat herken ik nog wel :') :')
Roken is lekker
pi_118536346
i kno dat feel bro, is echt een eng gevoel ;(
"Nibnub. A name to remember."
pi_118536596
Ook wel eens gehad, wou ik gaan liften om 5 uur 's nachts. :') Uur voor pampus in de tyfuskou gestaan.
  zondag 28 oktober 2012 @ 14:44:57 #56
17420 DeX090
bastard on parade
pi_118536827
Dacht je, toen je langs het naambord van Hoensbroek (of Brunssum) fietste, niet: Volgens mij ligt dat helemaal niet tussen Sittard en Geleen?
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
  zondag 28 oktober 2012 @ 14:47:56 #57
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_118536983
:') Echt gruwelijk vervelend is dat. Gelukkig heb ik zelf dat soort zaken niet meegemaakt of ik kwam er snel achter. Ik weet echter wel dat het mij regelmatig is voorgekomen dat ik dwaas wakker werd in de berm.
Zo was ik een hele poos geleden lekker aan het spacen van de X en meuk, hele leuke avond en was het ineens *VINGERKNIP*

Werd ik wakker naast het fietspad, met mijn portomonnee keurig netjes links van mij, mijn sleutels en sigaretten een halve meter rechts van mij. Het was inmiddels half 8 en was aan de smsjes te zien 2 uur geleden vermist door mijn kameraden :')
Niet meer wetende waar ik in godsnaam mee bezig was strompelde ik maar naar huis waar mijn moeke wakker was en vroeg waar mijn fiets was. Ik dacht dat ik die toch niet meer kon vinden maar mien moeke insiste dat ik mee moest zoeken (was zo lijp als een overreden bever die in shock tript). Eerste beste kruispunt waar we langs reden stond mijn fiets midden op de weg, sleutel er nog in.
pi_118539340
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 14:47 schreef RickoKun het volgende:
:') Echt gruwelijk vervelend is dat. Gelukkig heb ik zelf dat soort zaken niet meegemaakt of ik kwam er snel achter. Ik weet echter wel dat het mij regelmatig is voorgekomen dat ik dwaas wakker werd in de berm.
Zo was ik een hele poos geleden lekker aan het spacen van de X en meuk, hele leuke avond en was het ineens *VINGERKNIP*

Werd ik wakker naast het fietspad, met mijn portomonnee keurig netjes links van mij, mijn sleutels en sigaretten een halve meter rechts van mij. Het was inmiddels half 8 en was aan de smsjes te zien 2 uur geleden vermist door mijn kameraden :')
Niet meer wetende waar ik in godsnaam mee bezig was strompelde ik maar naar huis waar mijn moeke wakker was en vroeg waar mijn fiets was. Ik dacht dat ik die toch niet meer kon vinden maar mien moeke insiste dat ik mee moest zoeken (was zo lijp als een overreden bever die in shock tript). Eerste beste kruispunt waar we langs reden stond mijn fiets midden op de weg, sleutel er nog in.
woon je op de boerderij? :D
Roken is lekker
pi_118543779
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
Ik pak dan gewoon mijn iphone met google maps erbij en kijk even hoe ik moet fietsen. :)
En dan komt 'ie uit in Polen met de nieuwe maps :')
Pogo dancing!
pi_118543807
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:55 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb honderd kogels en honderd geweren
Neger ik kom uit Geleeeeen!
Je bent een One Shot One Kill type?
Pogo dancing!
pi_118543882
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:15 schreef Schpast het volgende:

[..]

Woon jij ook al in Sittard? :D

LIMBURGERS UNITE!
Horst!

Pogo dancing!
pi_118543994
Altijd lachen als je de volgende ochtend wakker word en gewoon zwarte gaten in je geheugen van de avond ervoor hebt zitten :')
Pogo dancing!
pi_118544123
quote:
(was zo lijp als een overreden bever die in shock tript).
:D _O_.
pi_118544156
quote:

:D
pi_118545040
Topic met potentie omdat TS ook Heerlen heeft aangedaan. _O_
  zondag 28 oktober 2012 @ 18:38:45 #66
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_118545495
Zuid-Limburg is echt mooi :)

gr een Randstedeling
pi_118549363
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:29 schreef Mandéra het volgende:
Topic met potentie omdat TS ook Heerlen heeft aangedaan. _O_
Niet doodgeschoten of gedjoekt helaas, maar dan hadden jullie even moeten wachten op het topic denk ik
Ga weg
pi_118549545
quote:

Mooie verhalen zoiets ja en dan de dag erna de foto's op je telefoon terugkijken en je er niks van herinneren _O_
Ga weg
pi_118550573
Wist niet dat er zoveel regio-genoten hier zaten :D

Limburg _O_
Zitterd-Gelaen _O_
pi_118550979
Wiëert represent jeweet.

:')
pi_118562316
Sittard :')
Kun je blij zijn dat je in Heerlen terecht kwam
  zondag 28 oktober 2012 @ 23:33:32 #72
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_118562786
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 23:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Sittard :')
Kun je blij zijn dat je in Heerlen terecht kwam
Heerlen is best leuk hoor, vergelijkbaar met Sittard _O_ Voor elk wat wils en een toffe zaal waar genoeg te doen is (De Nieuwe Nor _O_ ) net als in Sittard en ongeveer even veel ruzie :')
Ga weg
pi_118562912
Daarom kan ik niet zonder tomtom op mijn telefoon. Dan heb je dit niet
pi_118563063
Bazentopic _O_
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')