Dat is dan wel weer respect jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:52 schreef Pharkus het volgende:
Heb ik ook wel eens gehad, ik ben de taxichauffeur die me, dronken en met fiets, thuis heeft afgezet nog steeds dankbaar.
Ohwjaa dat herken ik nog welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:55 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb honderd kogels en honderd geweren
Neger ik kom uit Geleeeeen!
woon je op de boerderij?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:47 schreef RickoKun het volgende:
Echt gruwelijk vervelend is dat. Gelukkig heb ik zelf dat soort zaken niet meegemaakt of ik kwam er snel achter. Ik weet echter wel dat het mij regelmatig is voorgekomen dat ik dwaas wakker werd in de berm.
Zo was ik een hele poos geleden lekker aan het spacen van de X en meuk, hele leuke avond en was het ineens *VINGERKNIP*
Werd ik wakker naast het fietspad, met mijn portomonnee keurig netjes links van mij, mijn sleutels en sigaretten een halve meter rechts van mij. Het was inmiddels half 8 en was aan de smsjes te zien 2 uur geleden vermist door mijn kameraden
Niet meer wetende waar ik in godsnaam mee bezig was strompelde ik maar naar huis waar mijn moeke wakker was en vroeg waar mijn fiets was. Ik dacht dat ik die toch niet meer kon vinden maar mien moeke insiste dat ik mee moest zoeken (was zo lijp als een overreden bever die in shock tript). Eerste beste kruispunt waar we langs reden stond mijn fiets midden op de weg, sleutel er nog in.
En dan komt 'ie uit in Polen met de nieuwe mapsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:50 schreef Jahr00n het volgende:
Ik pak dan gewoon mijn iphone met google maps erbij en kijk even hoe ik moet fietsen.
Je bent een One Shot One Kill type?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:55 schreef Kriegel het volgende:
Ik heb honderd kogels en honderd geweren
Neger ik kom uit Geleeeeen!
Horst!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:15 schreef Schpast het volgende:
[..]
Woon jij ook al in Sittard?
LIMBURGERS UNITE!
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:47 schreef RickoKun het volgende:
(was zo lijp als een overreden bever die in shock tript).
quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:47 schreef RickoKun het volgende:
Echt gruwelijk vervelend is dat. Gelukkig heb ik zelf dat soort zaken niet meegemaakt of ik kwam er snel achter. Ik weet echter wel dat het mij regelmatig is voorgekomen dat ik dwaas wakker werd in de berm.
Zo was ik een hele poos geleden lekker aan het spacen van de X en meuk, hele leuke avond en was het ineens *VINGERKNIP*
Werd ik wakker naast het fietspad, met mijn portomonnee keurig netjes links van mij, mijn sleutels en sigaretten een halve meter rechts van mij. Het was inmiddels half 8 en was aan de smsjes te zien 2 uur geleden vermist door mijn kameraden
Niet meer wetende waar ik in godsnaam mee bezig was strompelde ik maar naar huis waar mijn moeke wakker was en vroeg waar mijn fiets was. Ik dacht dat ik die toch niet meer kon vinden maar mien moeke insiste dat ik mee moest zoeken (was zo lijp als een overreden bever die in shock tript). Eerste beste kruispunt waar we langs reden stond mijn fiets midden op de weg, sleutel er nog in.
Niet doodgeschoten of gedjoekt helaas, maar dan hadden jullie even moeten wachten op het topic denk ikquote:Op zondag 28 oktober 2012 18:29 schreef Mandéra het volgende:
Topic met potentie omdat TS ook Heerlen heeft aangedaan.
Mooie verhalen zoiets ja en dan de dag erna de foto's op je telefoon terugkijken en je er niks van herinnerenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:47 schreef RickoKun het volgende:
Heerlen is best leuk hoor, vergelijkbaar met Sittardquote:Op zondag 28 oktober 2012 23:26 schreef Max-Westerman het volgende:
Sittard
Kun je blij zijn dat je in Heerlen terecht kwam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |