Ik fiets in een flink tempo naar de gym, en ik heb een warmup set van 15 reps gedaan bij de eerste oefening.quote:
Kai greene doet ook altijd de stepper als warming up voor welke spier dan ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:06 schreef fathank het volgende:
Fietsen doe je met je benen, rug en biceps trainen met je armen..
Of copuleren, maar dat heb ik helaas niet instantly bij de hand (no pun intended)quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
Beste warming-up is volgens mij het roei-apparaat. Dan is je hele lichaam in beweging.
hier ook altijd eerst een paar minuten roeien, soms nog even fietsen daarna op benendag. Ik zie ook maar weinig mensen rekken voor en na de training, maar ik zou zelf echt niet zonder kunnen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:41 schreef Banaanensuiker het volgende:
Beste warming-up is volgens mij het roei-apparaat. Dan is je hele lichaam in beweging.
ziet er heel chill uit jaquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:09 schreef Bendoe het volgende:
Zo, net een superchille back & biceps workout gehad.
Underhand wide grip pulldowns 4x8-12
Barbell rows to chest 4x8-12
Rear delt flyes 4x10-15
Cable hammer curls 4x8-12
Fuck yeah
Pak standaard 2-3 minuten roeien. Roei ik gemiddeld 500meter en 100 meter uit roeien. Langzaam iets meer m'n vorm aan het aanpassen, voel nu men schouders wat beter.quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:02 schreef tarantism het volgende:
[..]
hier ook altijd eerst een paar minuten roeien, soms nog even fietsen daarna op benendag. Ik zie ook maar weinig mensen rekken voor en na de training, maar ik zou zelf echt niet zonder kunnen.
En hij durft ook nog te beweren dat hij clean is.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is echt net een fucking action man, wel bruut tho.
[ afbeelding ]
nsisquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
En hij durft ook nog te beweren dat hij clean is.
Hij ziet er wel echt uit als een homo met dat baardje van hem
waarom zou hij niet clean zijn? Hij is niet heel erg groot. Meer een fitness fysiek dan een bb fysiek. Wel lekker droog. 4 procent ofzo.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
En hij durft ook nog te beweren dat hij clean is.
Hij ziet er wel echt uit als een homo met dat baardje van hem
Wat ik jammer vind is dat werkelijk elke officiële foto van hem geshopt is. Airbrush hier, wat meer schaduw en definitie daar... Dat heeft hij niet nodig, want hij heeft een prima fysiek.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het is echt net een fucking action man, wel bruut tho.
[ afbeelding ]
Soms gaan ze best lekker; dan kom ik wat aan en dan heb ik er weer moeite mee. Ik ga mogelijk eens wat vitamine D proberen, heb proberen mijzelf wat in te lezen en de meeste reacties zijn vrij positief.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:25 schreef YeenBoutDatLife het volgende:
pullups blijven moeilijk, weighted lijkt me wel tof maar setjes van 10 bodyweight ben ik al maanden zoet mee.
Over vitamine D , bij 2000 tot 5000 zit je goed volgens mij, ook weleens opgezocht, en de meeste supplementen voeren die dosis aan ( http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/vitamine-d/).
quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ik jammer vind is dat werkelijk elke officiële foto van hem geshopt is. Airbrush hier, wat meer schaduw en definitie daar... Dat heeft hij niet nodig, want hij heeft een prima fysiek.
Maar af en toe is hij meer gesoept dan Nicki Minaj... geen wonder dat hij eruit ziet als een action figure.
Ik gebruik zelf 5000IU per dag. Dat zijn deze: http://www.bodyenfitshop.(...)st/best-vitamine-d3/quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:48 schreef Awesome_ het volgende:
Voor de vitamine D-supplementeerders.
Hoeveel IU nemen jullie dagelijks in?
Wil hiermee gaan beginnen maar ik zou de dosering totaal niet in kunnen schatten.
Staat best een tam verhaaltje bij voor B&F shop's doen. Ik mis de waanzinnige pomp die je ervan krijgt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:37 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf 5000IU per dag. Dat zijn deze: http://www.bodyenfitshop.(...)st/best-vitamine-d3/
Neem al een tijdje zink; dat merk ik toch zeker wel.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:43 schreef Jahr00n het volgende:
Ik neem 2000IU per dag. Het spul doet me niks eigenlijk, maarja dat doen andere vitaminen ook niet.
Broeder kom nou, een lichaam in zijn normale doen zet alles op alles om zo snel mogelijk van de 4% af te komen(als je dit überhaupt al kunt halen), mooi niet dat je dan een beetje kunt rondparaderen en nog door trainen ook.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:47 schreef Mithras82 het volgende:
[..]
waarom zou hij niet clean zijn? Hij is niet heel erg groot. Meer een fitness fysiek dan een bb fysiek. Wel lekker droog. 4 procent ofzo.
Er zijn aardig wat publicaties over: http://www.ergogenics.org/556.htmlquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:44 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
edit: " Zij onderzochten het bloed van 2300 mannen van rond de zestig." Heh, heb ik wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |