Ik heb hier android 4.1 in het Nederlands op een ZTE Blade, en daar zit de softkey 'vorige' ook links.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:21 schreef Pino112 het volgende:
Netto OP.
Waarom zitten bij de meeste telefoons de 'vorige' softkeytoets links? Is dat typisch Chinees ofzo?
Die zit bij mijn SGS rechts..
Ja is inderdaad de manier waarop google het wilt.quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:24 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik heb hier android 4.1 in het Nederlands op een ZTE Blade, en daar zit de softkey 'vorige' ook links.
Denk dat t standaard is voor de softkeys. Misschien is het te veranderen.
Hmm, raar dat het bij de SGS andersom is. Zal dus wennen wordenquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:56 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ja is inderdaad de manier waarop google het wilt.
Kan je ook zien op de Galaxy Nexus bvb
http://cdn.theunlockr.com(...)Virtual-Keyboard.jpg
Nja denk dat Google toen de SGS gereleased werd nog niet echt een standaard had daarvoor, toen stonden die knoppen bij alle gsm's tamelijk verschillend ^^ Zal wel snel wennen waarschijnlijkquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm, raar dat het bij de SGS andersom is. Zal dus wennen worden.
De Xiaomi M1S en de M2 vind ik op het moment beiden zeer interessant, al heeft de M1S een beetje een lage resolutie. MIUI Android is ook toppie, maar ik geloof dat Xioami ook gewoon AOSP roms heeft voor hun toestellen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:56 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Ah ok, goed om te weten![]()
Ik moet zeggen die Xiaomi M2 blijft toch mijn aandacht houden. Hoe meer ik er over lees hoe interessanter hij wordt :p
Alleen heeft die denk ik geen 4G (tenzij iemand het tegendeel kan bewijzen?) En ja als je dan zo'n krachtig toetel koopt is het waarschijnlijk wel voor een hele tijd natuurlijk, en dan zonder 4G zitten is misschien wel balen :s
Correct, foutje. De 821 is wel 720P (als die bestaat / beschikbaar komtquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef tharonny het volgende:
CShiz, volgens mij klopt de info van de Amoi N820 niet. Jij hebt bij specificaties (spoiler boven de dualcore smartphones) een schermresolutie staan van 1280x720, maar ik kom alleen maar dingen tegen op intenet waarbij word getoond dat de telefoon een QHD scherm heeft?
Die is neem ik aan al weer in elke Aldi winkel uitverkocht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:17 schreef LittleBuddha het volgende:
slotje voor de wolfgang? http://wolfgangmobile.com/at-as45se
Ook al is ie geen chinees
Ik dacht dat het enige verschil tussen de 820 & 821 het scherm was. TFT bij de 820 ( gelijk aan de laatste aldi phone ) en IPS bij de 821.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:49 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Correct, foutje. De 821 is wel 720P (als die bestaat / beschikbaar komt)
Ja heb MIUI ook graagquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:43 schreef Fritessaus het volgende:
[..]
De Xiaomi M1S en de M2 vind ik op het moment beiden zeer interessant, al heeft de M1S een beetje een lage resolutie. MIUI Android is ook toppie, maar ik geloof dat Xioami ook gewoon AOSP roms heeft voor hun toestellen.
Is inderdaad dikker volgens de specs. iPhone is 9.3mm en de Xiaomi is 10.2mm. Maar de video is ook wel uitgerokken in de breedte lijkt mij dus denk dat het verschil in het echt ni zo te zien zal zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:03 schreef nodig het volgende:
Verschil in groote met iPhone 4s, kan het moeilijk inschatten maar hij lijkt iets dikker?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:21 schreef shiznuts het volgende:
't Ligt er niet dik bovenop, maar hij is inderdaad wel een stuk vetter dan een iPhone.
btw, tnx people 4 zhe suggesties, OP is weer wat completer/correcter
Kan je zelf de het belang/ de weging van sommige aangeven?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:24 schreef Ravocs het volgende:
heb nog een schema in excel gemaakt die automagisch de prijs/kwaliteit berekent van elke telefoon als je de specs invoert. Alle chinaphones van dit topic staan er al in
Die zal ik binnenkort wel even online zetten
Al contact gehad? 22e verzonden met DHL had er al wel kunnen zijn..quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:56 schreef PeeJie_ het volgende:
16 oktober de Newman N1 ($182,-) besteld via Aliexpress, extra $15,- betaald voor shipping via DHL. 22 oktober verstuurd volgens de chinezen, heb alleen nog steeds geen goede trackcode. Hoop wel dat hij er snel is
Thanksquote:
Neo hier ook second paidquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De Jiayu G3 is een ideale telefoon eigenlijk. Geweldige prijs voor wat je ervoor krijgt. Maar het probleem is nou juist... je krijgt 'em zo goed als niet omdat de productie elke keer weer in de soep loopt of er andere excuses zijn.We hebben 10 topics volgepraat over de G3, maar inmiddels is iedereen maar naar alternatieven aan het kijken ook.
Zelf heb ik nu de Neomobile N02-M besteld en is al bijna op reis naar me toe...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb de Jiayu G3 al sinds begin september in bestelling staan namelijk en hij komt en komt maar niet (voor die prijs, tegen een forse meerprijs schijnen ze op o.a. AliExpress wel te halen te zijn mondjesmaat). Dus nu ga ik aan de N02-M. De wordt namelijk al meteen verstuurd en wacht ik ondertussen wel af wanneer de G3 mijn kant op komt. Zodra die er dan ook eindelijk eens is, verkoop ik waarschijnlijk m'n N02-M weer door.
Shiz' bang-for-buck phone #1 keuze = Jiayu G3
Shiz' bang-for-buck phone #2 keuze = Neomobile N02-M, video's: http://bbs.neomobile.com.(...)e=1&extra=#pid168211
[..]
Ja maar, ja maar, maar wikipedia zegt...
Ja! Ik ben bezig met een Google-docsquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan je zelf de het belang/ de weging van sommige aangeven?
Ja, donderdag al gevraagd, nog niks gehoord. Vanmiddag maar eens DHL bellen of hun een zending op mijn adres hebben. Volgens mij geven ze gewoon een willekeurig 10 cijferig nummer, zodat in ieder geval de status gewijzigd is in "shipping".quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Al contact gehad? 22e verzonden met DHL had er al wel kunnen zijn..
Ze geven vaak eerst een ''foute'' tracking dit omdat ze hem eerst binnen China moeten versturen.
Dus vanaf Chinees ---> depot inkoper verzenddiensten ---> DHL ---> thuis
Vaak heb je als je vraagt zo de juiste code in handen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |