Is inderdaad dikker volgens de specs. iPhone is 9.3mm en de Xiaomi is 10.2mm. Maar de video is ook wel uitgerokken in de breedte lijkt mij dus denk dat het verschil in het echt ni zo te zien zal zijnquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:03 schreef nodig het volgende:
Verschil in groote met iPhone 4s, kan het moeilijk inschatten maar hij lijkt iets dikker?
quote:Op zondag 28 oktober 2012 22:21 schreef shiznuts het volgende:
't Ligt er niet dik bovenop, maar hij is inderdaad wel een stuk vetter dan een iPhone.
btw, tnx people 4 zhe suggesties, OP is weer wat completer/correcter
Kan je zelf de het belang/ de weging van sommige aangeven?quote:Op maandag 29 oktober 2012 00:24 schreef Ravocs het volgende:
heb nog een schema in excel gemaakt die automagisch de prijs/kwaliteit berekent van elke telefoon als je de specs invoert. Alle chinaphones van dit topic staan er al in
Die zal ik binnenkort wel even online zetten
Al contact gehad? 22e verzonden met DHL had er al wel kunnen zijn..quote:Op maandag 29 oktober 2012 08:56 schreef PeeJie_ het volgende:
16 oktober de Newman N1 ($182,-) besteld via Aliexpress, extra $15,- betaald voor shipping via DHL. 22 oktober verstuurd volgens de chinezen, heb alleen nog steeds geen goede trackcode. Hoop wel dat hij er snel is
Thanksquote:
Neo hier ook second paidquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:12 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De Jiayu G3 is een ideale telefoon eigenlijk. Geweldige prijs voor wat je ervoor krijgt. Maar het probleem is nou juist... je krijgt 'em zo goed als niet omdat de productie elke keer weer in de soep loopt of er andere excuses zijn.We hebben 10 topics volgepraat over de G3, maar inmiddels is iedereen maar naar alternatieven aan het kijken ook.
Zelf heb ik nu de Neomobile N02-M besteld en is al bijna op reis naar me toe...
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb de Jiayu G3 al sinds begin september in bestelling staan namelijk en hij komt en komt maar niet (voor die prijs, tegen een forse meerprijs schijnen ze op o.a. AliExpress wel te halen te zijn mondjesmaat). Dus nu ga ik aan de N02-M. De wordt namelijk al meteen verstuurd en wacht ik ondertussen wel af wanneer de G3 mijn kant op komt. Zodra die er dan ook eindelijk eens is, verkoop ik waarschijnlijk m'n N02-M weer door.
Shiz' bang-for-buck phone #1 keuze = Jiayu G3
Shiz' bang-for-buck phone #2 keuze = Neomobile N02-M, video's: http://bbs.neomobile.com.(...)e=1&extra=#pid168211
[..]
Ja maar, ja maar, maar wikipedia zegt...
Ja! Ik ben bezig met een Google-docsquote:Op maandag 29 oktober 2012 09:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kan je zelf de het belang/ de weging van sommige aangeven?
Ja, donderdag al gevraagd, nog niks gehoord. Vanmiddag maar eens DHL bellen of hun een zending op mijn adres hebben. Volgens mij geven ze gewoon een willekeurig 10 cijferig nummer, zodat in ieder geval de status gewijzigd is in "shipping".quote:Op maandag 29 oktober 2012 09:41 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Al contact gehad? 22e verzonden met DHL had er al wel kunnen zijn..
Ze geven vaak eerst een ''foute'' tracking dit omdat ze hem eerst binnen China moeten versturen.
Dus vanaf Chinees ---> depot inkoper verzenddiensten ---> DHL ---> thuis
Vaak heb je als je vraagt zo de juiste code in handen!
Zo ist dat.quote:
Sweet!quote:[..]
Neo hier ook second paid! 145 dollar betaald en nu nog 8 dollar over... Daar kan ik vast nog wel een keer een paar screenprotectors van halen
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dan heb je gewoon 2x pech. Welke seller heb je gekochtquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:18 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ja, donderdag al gevraagd, nog niks gehoord. Vanmiddag maar eens DHL bellen of hun een zending op mijn adres hebben. Volgens mij geven ze gewoon een willekeurig 10 cijferig nummer, zodat in ieder geval de status gewijzigd is in "shipping".
Ali express is niet echt mijn ding, eerst bestel en niet verzonden, 0 reactie, nu een verkoper opgezocht met diamantjes en extra betaald voor DHL, maar niet echt het idee dat ze er ook een beetje spoed bijzetten, in tegenstelling juist. Beetje tegenovergestelde van eBay, waar alles dezelfde dag nog verzonden wordt.
Grappig, ze zeggen tegen mij dat er 15 op voorraad waren vanochtendquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef douwe53 het volgende:
Mijn order bij lightake vandaag ook geannuleerd. Misschien dat ze de jiayu g3 daar ooit nog ontvangen maar ik heb daar niet zoveel vertrouwen meer in.
Net de Jiayu g3 bij http://www.tmallbox.com/mobile-phone/14625-mtk6577-jiayu-g3.html besteld.
Waren er 8 stuks op voorraad vanmorgen. Wel stukje duurder maar....
quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Zo ist dat.
[..]
Sweet!![]()
In die kleine Chinezen handjes lijkt 'ie huge!
(That's what she said
)
176 euro - ($165,77 * (176 euro / $228) = ~48 euroquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:30 schreef douwe53 het volgende:
Uhh, totaal bedrag was $ 228 dus 176 euro
Staat paypal bij payment opties? En in stock?!quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:34 schreef douwe53 het volgende:
Vanmorgen ook een berichtje ontvangen van chinastore dat de jiayu g3 daar ook op voorraad is. Maar daar kun je niet betalen via paypal. En ik koop niets zonder paypal. Ook geen idee of die winkel wel betrouwbaar is.
Deze winkel http://www.achinaseller.c(...)WCDMA-3G-Smart-Phone
Your Advisory :
Hello, is the jiayu G3 in stock? What colour?
Achinaseller reply:
we have this phone in stock.you can order it now,when we get your payment,we will send it to you quickly.
it have silver ,gray and black
Maar wat gemengde gevoelens over deze shop. Dus maar bij tmall besteld
Wat had je ook al weer gestuurd over de Xiaomi naar hun? Of ze hem ook zouden verkopen?quote:Op maandag 29 oktober 2012 10:42 schreef nodig het volgende:
Refund voor mijn G3, was net buiten de 45 dagen, dag 47 geloof ik, maar had het vertrouwen in Lightake!
terug: 165,77
betaald: 165,77
Jiaaaaaaayeeeeeeh
Heb trouwens mailtje terug gekregen over Xiaomi, ze zijn igg geintreseerd maar linkje deed het niet bij hun, hun even wat meer shops toegestuurd
just to supply so low price,we do not accept paypal payment for this phone.only accept western union ,bank transfer and money gram payment.hope everyone understand us.many thanks.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:51 schreef douwe53 het volgende:
Nee, je kunt niet betalen met paypal dus dan doe ik geen zaken. Maar dat mailtje vanmorgen ontvangen dat het in stock zou zijn.
Onzin wat die verkoper hier zegt, gray kan niemand nog hebben. De eerste batch is pas dit weekend door JiaYu geproduceerd en moet nog afgeleverd worden, dat zal op z'n vroegst in de loop van deze week zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2012 11:34 schreef douwe53 het volgende:
Achinaseller reply:
we have this phone in stock.you can order it now,when we get your payment,we will send it to you quickly.
it have silver ,gray and black
Maar wat gemengde gevoelens over deze shop. Dus maar bij tmall besteld
Jepquote:Op maandag 29 oktober 2012 11:51 schreef Vincent_vd het volgende:
[..]
Wat had je ook al weer gestuurd over de Xiaomi naar hun? Of ze hem ook zouden verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |