Ben ik ook wel voor jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Zeker man, met jou ook ?![]()
Binnenkort echt weer even ergen met een bende bier gaan drinken!
Nee, maar het smaakt lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want daar zijn speciale skills voor nodig?
dm eens een ''leuke'' pic/vid naar mequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Afro-Aziatische dames![]()
![]()
![]()
Ik heb er een nieuwe fap categorie bij![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Elke niet homoseksuele manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, wie drinkt er nou bier.
Niet dan?quote:
Mono... Ouwe rukbeest vammequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik val tenminste op sommige vrouwen.quote:
Zelden.quote:
Ik ben slechts werknemer.quote:
Jammer weerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val tenminste op sommige vrouwen.
Die zijn vaak wat mannelijk, maar goed.
[..]
Zelden.
[..]
Ik ben slechts werknemer.
Doet me weinig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Doe eens voorbeelden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val tenminste op sommige vrouwen.
Die zijn vaak wat mannelijk, maar goed.
*zoekt foto van Fera*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*zoekt foto van Fera*HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*zoekt foto van Fera*Noem je mij mannelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Helleuuuuw. Waaromquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm.
Mijn exen.
[..]
Hoi Tamas.
Dat mag hoor. Ik bijt niet. jou niet iig.quote:
Hoe zou jij Rokje haar bipsje beschrijven?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik bijt niet. jou niet iig.
Mag ook foto's van celebs die je knap vindtquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zou jij Rokje haar bipsje beschrijven?
Zoals de meeste vrouwenquote:
Dat sowieso. Maar daar heb ik al een jaar vrede mee.quote:
Cameron Diaz, Avril Lavigne.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ook foto's van celebs die je knap vindt
Avrilquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar daar heb ik al een jaar vrede mee.
[..]
Cameron Diaz, Avril Lavigne.
Lijkt me niet met zulke vragen/opmerkingen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar daar heb ik al een jaar vrede mee.
[..]
Cameron Diaz, Avril Lavigne.
Ja, kon geen voorbeeld verzinnen van een vrouw die er echt zo uit ziet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Avril![]()
Bedoel je niet gewoon 'scherpe kaaklijn' ? Ik vind ze beide niet erg mannelijk, Avril wel iets meer, maar Cameron zeker niet.
Jawel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me niet met zulke vragen/opmerkingen.
Dan zou ik het ook niet wetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, kon geen voorbeeld verzinnen van een vrouw die er echt zo uit ziet.
[..]
Jawel.
Neenee, jij BENT een losgeslagen beest.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik voel me echt een losgeslagen beest door alle lachbuien die ik krijg van het hier teruglezen
Ik was teleurgesteld dat je geen cavia geluidjes maakte.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik voel me echt een losgeslagen beest door alle lachbuien die ik krijg van het hier teruglezen
Haiiiquote:
OHHH SHI- :$quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neenee, jij BENT een losgeslagen beest.
Eigenlijk wel eh.. Miss volgende keerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was teleurgesteld dat je geen cavia geluidjes maakte.
Zo rare dingen zeggen we toch niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Alles goed met Rokje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haiii
[..]
OHHH SHI- :$
[..]
Eigenlijk wel eh.. Miss volgende keer
Nee hoor.. Het ligt aan mij :$quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo rare dingen zeggen we toch niet?
Collega waarmee ik dalijk naar de film ga, maakt ze wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel eh.. Miss volgende keer
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee hoor.. Het ligt aan mij :$
Ben blij dat je dat zelf ook door hebtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nee hoor.. Het ligt aan mij :$
Ja hoor, nog steeds wel.. Alleen baal ik een beetje van bepaalde dingenquote:
Waar baal je van dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja hoor, nog steeds wel.. Alleen baal ik een beetje van bepaalde dingen![]()
![]()
![]()
whihiiiiiii
Sorry, ik kon echt niet gisterenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
whihiiiiiii
Opnemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Collega waarmee ik dalijk naar de film ga, maakt ze wel.
Nou ik sla even overquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]komt wel goed schatje. Biertje?
Beetje zelfkennis heb ik nog welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ben blij dat je dat zelf ook door hebt
Wodka uit mijn neus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
whihiiiiiii
Ook niet als we het heel lief vragenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ga lekker niet zeggen waar ik van baal
Ik zal niet meer aan je bips zitten. Ik beloof het.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Je ligt niet bij Tamashii in bed?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ook niet als we het heel lief vragen?
Wil je dan iets anders drinken meisje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Opnemen
[..]
Nou ik sla even over
Coooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je dan iets anders drinken meisje?
Ik hoor het je zoooooo zeggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Coooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaa
Op z'n twents zei ik dat.. Laggon :$
* tijnbrein geeft rokjemeisje een glasje colaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Coooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaa
Op z'n twents zei ik dat.. Laggon :$
Dan wil Tamashii me niet meer onzedelijk betasten :$quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rokje, zullen wij gewoon Twents met elkaar praten op de volgende meet?
Hmm, dat gun ik je nog wel. Dan praten we gewoon Nederlandsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan wil Tamashii me niet meer onzedelijk betasten :$
Zulks een gulle jongeman, jij bent hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, dat gun ik je nog wel. Dan praten we gewoon Nederlands
Je kan ook prive met haar meeten en dan twents pratenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, dat gun ik je nog wel. Dan praten we gewoon Nederlands
Okéquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zulks een gulle jongeman, jij bent het
Praten we de terugweg wel plat
Ik mag haar niet privé meeten van Tamashiiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook prive met haar meeten en dan twents praten
Nee. Ik niet althans.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef Braamyo het volgende:
Dat prive meeten noemen ze toch gewoon een date xD
Ik date rokje nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef Braamyo het volgende:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké
[..]
Ik mag haar niet privé meeten van Tamashii
Dan hebben wij ook een date gehadquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef Braamyo het volgende:
quote:
Dat gingen we ook doen toch jonge, ben je dat nou al vergetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wij moeten een keer Stammen.
Nee, het was een herinnering voor jouquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat gingen we ook doen toch jonge ben je dat nou al vergeten![]()
Je bent zelf een herinneringquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, het was een herinnering voor jou![]()
Ik maak het goed met een biertjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je bent zelf een herinnering
Woest word ik hier van
Hokeujjjquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik maak het goed met een biertje
Welk stem hou je erop?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Koop je een nieuwe navi, het eerste wat je doet is het overbodige eraf flikkeren aan stemmen
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hé, waar gaan we heen, diddelidee
Hé, wie gaat er mee, diddelidee
Overal in Ierland zeggen ze:
"Hé, hé, hé, diddelidee"
Dat wil ik zienquote:
Beetje jammer inderdaad.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister durfde ze niet te dansen.
Durf ik ook niet. Ik ben nog steeds niet over het trauma heen dat ik met Herman (idols) vergeleken ben.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gister durfde ze niet te dansen.
Hmmm, nee.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dat is eng ja, wanneer er mannen in de buurt zijn verdomme
Krijg je geld naar je harses toegemikt enzo ja?!! OK?!! OK!!
Dan dans jij op verkeerde plaatsen als mannen dat doen. Oh wacht je komt uit Twente dat verklaard het welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dat is eng ja, wanneer er mannen in de buurt zijn verdomme
Krijg je geld naar je harses toegemikt enzo ja?!! OK?!! OK!!
In ieder geval kan Rockje wel werkwoorden vervoegenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan dans jij op verkeerde plaatsen als mannen dat doen. Oh wacht je komt uit Twente dat verklaard het wel
Ja.. Dat de meeste mensen die avond uit het westen kwamen zal ik dan maar stilhoudenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan dans jij op verkeerde plaatsen als mannen dat doen. Oh wacht je komt uit Twente dat verklaard het wel
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou best met haar hebben gedanst.
Zo dus:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou best met haar hebben gedanst.
Zo dus:
Volgens mij kwamen de meesten uit het oosten hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja.. Dat de meeste mensen die avond uit het westen kwamen zal ik dan maar stilhouden
Ik kan stand plassen. Je punt?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In ieder geval kan Rockje wel werkwoorden vervoegen
Niet gisterenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen de meesten uit het oosten hoorOf bedoel je niet bij de meet?
quote:
Sorry namens alle mannen namens mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja.. Dat de meeste mensen die avond uit het westen kwamen zal ik dan maar stilhouden
Ik ook als ik wil.. En nu?quote:
So what?quote:
Is al goed hoorquote:
Meer dit:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook als ik wil.. En nu?
Oh en nog eentje voor Kaneel
[ afbeelding ]
Hehequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Is al goed hoor
Nee is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren terug..Toen ik m'n wilde haren nog had
![]()
![]()
Op m'n wilde haren?quote:
Daarom dans ik ook niet.quote:
Nee da gaat niet meer héquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hihi kaneel is een omgekeerde Bounty![]()
[..]
Op m'n wilde haren?
True. Ik ben zwart van binnen. Daarom is heloef mijn broeder.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Hihi kaneel is een omgekeerde Bounty![]()
[..]
Op m'n wilde haren?
Ik dans wel als ik drink. Gister reed ik, dus dronk ik niet, dus danste ik niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daarom dans ik ook niet.oh wacht ik liegde ik dans wel. Ik ken heel goet moonwalken
Oh jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee da gaat niet meer héOp je voorhoofd
Dan kan het welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Oh ja
Misschien kan ik ze weer aan laten groeien
Dat is lief, dank je wel
Ook als ik niet drink dans ik op mijn werk. Meestal tijdens het foute uur op Q music.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True. Ik ben zwart van binnen. Daarom is heloef mijn broeder.
[..]
Ik dans wel als ik drink. Gister reed ik, dus dronk ik niet, dus danste ik niet.
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan kan het welIk zou een kusje voor je wilde haren bewaren
Veel plezier. Met kaas of bacon?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
Ik ga straks pannenkoeken bakken, ik dacht ik vertel t even, leek me leuk :$
Mag ik bij jou eten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay
Ik ga straks pannenkoeken bakken, ik dacht ik vertel t even, leek me leuk :$
Met kaas denk ik.. En katerspek.. JA KATERSPEK JA DAT LAS JE GOED u_uquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier. Met kaas of bacon?
Buurmeisje zou zeggen: allebeiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel plezier. Met kaas of bacon?
Ik bewaar er wel een paar voor jequote:
Dankje, is liefquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik bewaar er wel een paar voor je
Kutje, ik moet ook nog eten.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Met kaas denk ik.. En katerspek.. JA KATERSPEK JA DAT LAS JE GOED u_u
Schiet op dan jongeuhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kutje, ik moet ook nog eten.
En douchen!
En ik heb maar 1 uur 20 minuten.
Lukt makkelijk manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En douchen!
Wat ga je doen dan ?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En douchen!
Ik ook hoor.. Heb al 8958473473549595843347 bakken koffie gehad vandaag, maar t helpt niksquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom ben ik zo sloom als de pleuris? Ik ga kijken of ik iets kan vinden waar ik energie van krijg
Uhhhhhhhhhhuuuuhhhhhhhhquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Schiet op dan jongeuhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En Bogie ook nog uitlatenquote:
Noar de fillem.quote:
Ik lust geen koffiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook hoor.. Heb al 8958473473549595843347 bakken koffie gehad vandaag, maar t helpt niks
Dat wordt wel krapjesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhhuuuuhhhhhhhh
[..]
En Bogie ook nog uitlaten
[..]
Noar de fillem.
Welke?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhhuuuuhhhhhhhh
[..]
[..]
Noar de fillem.
HUP JIJquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhhhuuuuhhhhhhhh
[..]
[..]
Noar de fillem.
Ik hoop het voor jequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie![]()
![]()
En energydrink helpt normaal niet, maar ik ga even kijken of dat nu wel werk als we het hebben
Succes en eetsmakelijk alvastquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HUP JIJ
[..]
Ik hoop het voor je
Maar ik ga maar vast eens beginnen met t beslag
Als een bepaald iemand nog meelurkt.. * Danst het topic uit naar beneden*
Daaaaaaaaaaaaaaaaaag laaaaaaaaterrrr![]()
Geen bier, geen koffiequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie![]()
![]()
En energydrink helpt normaal niet, maar ik ga even kijken of dat nu wel werk als we het hebben
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen bier, geen koffie![]()
Straks hou je ook niet van voetbal
Weet je wat ook krapjes is?quote:
Beasts of the SOuthern wild.quote:
JAquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
HUP JIJ
[..]
Ik hoop het voor je
Maar ik ga maar vast eens beginnen met t beslag
Als een bepaald iemand nog meelurkt.. * Danst het topic uit naar beneden*
Daaaaaaaaaaaaaaaaaag laaaaaaaaterrrr![]()
Hihihi! Gister had ik zwart jurkje aan, had jje moeten komen.quote:
Jaaa, die was leukquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihihi! Gister had ik zwart jurkje aan, had jje moeten komen.
Als ik niet de hele dag aan het kotsen was, was het het overwegen waardquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Met grijs!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met grijs!
En damn wat een kont
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met grijs!
En damn wat een kont
Billen Joof, billen...quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met grijs!
En damn wat een kont
Geen dankquote:
Awww.quote:
Nee joh, dan wordt ze heulmaaaaaal verlegenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga je nu de rest van haar lichaam/kleding 1 voor 1 opnoemen?
True story, dat wel
Ach ik loop er bijna altijd zo bij, dus je ziet t vast nog wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als ik niet de hele dag aan het kotsen was, was het het overwegen waard
Ja, heel veel beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach ik loop er bijna altijd zo bij, dus je ziet t vast nog wel.
Gaat t nu beter?
Maakt niet uit. Next time better.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en sorry dat ik weg ging zonder jou en Rokje een knuffel te geven en Fera wel enzo![]()
Ik durfde niet zo goed
Maar eh, is dat van volgende week serieus?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Next time better.ik was ook verlegen heurrr.
Hoe kan dat, je had best veul opquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Next time better.ik was ook verlegen heurrr.
Watwatwatwat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar eh, is dat van volgende week serieus?
quote:
Neen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi![]()
Heb je al wat gegeten? Dat deed bij mij wonderen
Ik heb wel wat in huis. ik ben er nog niet klaar voor.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan zou ik maar wat gaan etenOf heb je niks in huis en geen geld ?
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb wel wat in huis. ik ben er nog niet klaar voor.
Papa Roachquote:
Hello helloquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:09 schreef MissExpert het volgende:
Hoi mensen :w
Klaaar met werken
Maar voel me echt gewoon kut hoor
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WAAROM is
Een "related track" na Last Resort?
Goede vraagquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
WAAROM is
Een "related track" na Last Resort?
Wel een bazennummerquote:
Daar ben je te jong voor om de te kennenquote:
Niet? slecht.. 1 van mn eerste singles..quote:
Niet ga je schamenquote:
Omdat mijn moeder na 2 jaar contact met me opneemt en me de huid verrot scheldt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Papa Roach
[..]
Hello helloWaarom?
Sowiesoquote:
Toch kende ik deze welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ben je te jong voor om de te kennen
Mijn eerste album was Fear of the Dark van Iron Maidenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet? slecht.. 1 van mn eerste singles..
Het nummer ken ik wel, de clip niet.quote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:13 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder na 2 jaar contact met me opneemt en me de huid verrot scheldt.
Jeugdsentimentquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:09 schreef MissExpert het volgende:
Hoi mensen :w
Klaaar met werken
Maar voel me echt gewoon kut hoor
Haar ophangenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:13 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder na 2 jaar contact met me opneemt en me de huid verrot scheldt.
Wtf?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar ophangenzou haar leren en nooit meer contact mee opnemen. Sterkte
Helaas is dat niet zo, en totaal geen contact meer met je ouders hebben is ook niet echt een optie.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wtf?dat zal haar leren?
Was het leven maar zo simpel.
Kan een hele goede optie zijn.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas is dat niet zo, en totaal geen contact meer met je ouders hebben is ook niet echt een optie.
Soms wel inderdaad. Alleen het is niet even een stap die je zomaar zet.quote:
Haar ophangen?regel jij een touwquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haar ophangenzou haar leren en nooit meer contact mee opnemen. Sterkte
Voor mij wel... Het niet echt een goede band met hun.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas is dat niet zo, en totaal geen contact meer met je ouders hebben is ook niet echt een optie.
Ja hoor dat is goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:22 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Haar ophangen?regel jij een touw
Neuh dat is te zacht. Doe maar staaldraad... Ik heb ook nog een paal oid nodigquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hoor dat is goedspringtouw goed?
Nice.quote:
Ook al geen interessante voetbalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
Bah waarom komen er vanavond geen leuke films op tv
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:28 schreef tijnbrein het volgende:
Bah waarom komen er vanavond geen leuke films op tv
quote:
Die film is geniaalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:30 schreef Raene het volgende:
Ik heb gisteren eurotrip weer eens gekeken.. geweldige film tijdens het drinken.
Bring on the fluggegecheimen!!!1quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die film is geniaal![]()
Ik ga wel een dvd kijken.
Heb je een chickie over de vloer ofzoquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet nog niet wat ik vanavond ga kijken. Kan me meestal niet zo concentreren op de film
My thoughtsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Heb je een chickie over de vloer ofzo?
Nee, niet eens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:33 schreef Raene het volgende:
[..]
Heb je een chickie over de vloer ofzo?
En dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
Of juist niet
Had ik maar een chickie over de vloer
Precies dit.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:34 schreef LovelyLady het volgende:
Of juist niet
Had ik maar een chickie over de vloer
Mag ie nieteens op de bank?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:35 schreef Raene het volgende:
Ik heb vanavond mijn kerel over de vloer.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:35 schreef Raene het volgende:
quote:
Ja is ook wel zo, maar gedoe ditdat en ik ben nog niet helemaal lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat? Dat is toch goed?Daar hoopte je toch op?
Veel plezier in ieder gevalquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:40 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja is ook wel zo, maar gedoe ditdat en ik ben nog niet helemaal lekker. Maar nu kan hij wel fijn over mijn buikje aaien terwijl ik half in coma op zijn schoot lig
.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. En dan hoef ik niet eens seks te hebben.
Mijn kerel mijquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:35 schreef Raene het volgende:
Dat is mijn tekst.quote:
Wat is dat met drummers die zo met die stokjes draaien?quote:
Dude you made out with your sisterquote:
Dominantquote:
Ohh, dat kan heel goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Showen héquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is mijn tekst.
[..]
Wat is dat met drummers die zo met die stokjes draaien?
Jaaaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dude you made out with your sister
In bed, jaquote:
Nee indd, hij faalt wel goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Showen héLaatst had ik iemand gevonden die deed dat echt extreem veel, even kijken of ik hem nog kan vinden.
Maar hij speelt niet in de maat
Dat is voor mij ook geen vereiste. Maar ik word wel altijd geil van knuffelenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voorheen werden pizza's je altijd opgedrongen terwijl je vastgebonden aan een stoel zat?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga voor het eerst van mijn leven vrijwillig pizzatjes eten![]()
Lekker! Wij gaan zo een pizza bij de beste pizzaria van Twente halenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga voor het eerst van mijn leven vrijwillig pizzatjes eten![]()
of ik vermijdde pizza eten in z'n geheelquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:47 schreef Raene het volgende:
[..]
Voorheen werden pizza's je altijd opgedrongen terwijl je vastgebonden aan een stoel zat?
Deze gast is dat:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
In bed, ja
[..]
Nee indd, hij faalt wel goed
Ligt aan de manier van knuffelen, maar op de bank tegen elkaar aan kan ik ook wel geil van wordenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook geen vereiste. Maar ik word wel altijd geil van knuffelen.
Als er bij het knuffelen ook gestreeld wordt, wat negen van de tien keer het geval is, dan welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze gast is dat:
[..]
Ligt aan de manier van knuffelen, maar op de bank tegen elkaar aan kan ik ook wel geil van worden
WTFquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze gast is dat:
[..]
Ligt aan de manier van knuffelen, maar op de bank tegen elkaar aan kan ik ook wel geil van worden
Is ook niet in Amsterdam of Nederland helaas. Wel grappig verderquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Jaaa!! Alleen ultra jammer weer dat Amsterdam gewoon Amsterdam niet is.. ik herkende het iig niet.. En dan engels met een duits/russisch accent moet nederlands voorstellen biiiitch pleeeaase
![]()
!
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als er bij het knuffelen ook gestreeld wordt, wat negen van de tien keer het geval is, dan wel.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even een bazennummer:
Hier is het nog ergerHij slaat zelfs van onderaf op z'n cymbals
Hoe die dat nummer ook startquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat een vent
Ik erger me dood aan hem
* Vinniiee knuffel geeftquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef MissExpert het volgende:
Het ging hier over knuffelen.?
Ik heb er een nodig
Knuffel van mij voor jouquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef MissExpert het volgende:
Het ging hier over knuffelen.?
Ik heb er een nodig
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:55 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Dankje vinc
* MissExpert geeft Vinniie kus op zijn wang als bedankje
Kom je hier eten?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, alweer friet. Gisteren ook al 2x
Ja, daaromquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:00 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Is ook goed voor je, als je je niet zo fit voelt
Dat is waar hij woont, lieverd.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:56 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Als je over een uur in dordt ben kan het in RL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |