Ben ik ook wel voor jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Zeker man, met jou ook ?![]()
Binnenkort echt weer even ergen met een bende bier gaan drinken!
Nee, maar het smaakt lekkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want daar zijn speciale skills voor nodig?
dm eens een ''leuke'' pic/vid naar mequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Afro-Aziatische dames![]()
![]()
![]()
Ik heb er een nieuwe fap categorie bij![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Elke niet homoseksuele manquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad, wie drinkt er nou bier.
Niet dan?quote:
Mono... Ouwe rukbeest vammequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik val tenminste op sommige vrouwen.quote:
Zelden.quote:
Ik ben slechts werknemer.quote:
Jammer weerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val tenminste op sommige vrouwen.
Die zijn vaak wat mannelijk, maar goed.
[..]
Zelden.
[..]
Ik ben slechts werknemer.
Doet me weinig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:37 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Doe eens voorbeelden.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik val tenminste op sommige vrouwen.
Die zijn vaak wat mannelijk, maar goed.
*zoekt foto van Fera*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*zoekt foto van Fera*HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*zoekt foto van Fera*Noem je mij mannelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Helleuuuuw. Waaromquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm.
Mijn exen.
[..]
Hoi Tamas.
Dat mag hoor. Ik bijt niet. jou niet iig.quote:
Hoe zou jij Rokje haar bipsje beschrijven?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik bijt niet. jou niet iig.
Mag ook foto's van celebs die je knap vindtquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe zou jij Rokje haar bipsje beschrijven?
Zoals de meeste vrouwenquote:
Dat sowieso. Maar daar heb ik al een jaar vrede mee.quote:
Cameron Diaz, Avril Lavigne.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ook foto's van celebs die je knap vindt
Avrilquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar daar heb ik al een jaar vrede mee.
[..]
Cameron Diaz, Avril Lavigne.
Lijkt me niet met zulke vragen/opmerkingen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar daar heb ik al een jaar vrede mee.
[..]
Cameron Diaz, Avril Lavigne.
Ja, kon geen voorbeeld verzinnen van een vrouw die er echt zo uit ziet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Avril![]()
Bedoel je niet gewoon 'scherpe kaaklijn' ? Ik vind ze beide niet erg mannelijk, Avril wel iets meer, maar Cameron zeker niet.
Jawel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lijkt me niet met zulke vragen/opmerkingen.
Dan zou ik het ook niet wetenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, kon geen voorbeeld verzinnen van een vrouw die er echt zo uit ziet.
[..]
Jawel.
Neenee, jij BENT een losgeslagen beest.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik voel me echt een losgeslagen beest door alle lachbuien die ik krijg van het hier teruglezen
Ik was teleurgesteld dat je geen cavia geluidjes maakte.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik voel me echt een losgeslagen beest door alle lachbuien die ik krijg van het hier teruglezen
Haiiiquote:
OHHH SHI- :$quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Neenee, jij BENT een losgeslagen beest.
Eigenlijk wel eh.. Miss volgende keerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was teleurgesteld dat je geen cavia geluidjes maakte.
Zo rare dingen zeggen we toch niet?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Alles goed met Rokje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Haiii
[..]
OHHH SHI- :$
[..]
Eigenlijk wel eh.. Miss volgende keer
Nee hoor.. Het ligt aan mij :$quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo rare dingen zeggen we toch niet?
Collega waarmee ik dalijk naar de film ga, maakt ze wel.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel eh.. Miss volgende keer
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nee hoor.. Het ligt aan mij :$
Ben blij dat je dat zelf ook door hebtquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Nee hoor.. Het ligt aan mij :$
Ja hoor, nog steeds wel.. Alleen baal ik een beetje van bepaalde dingenquote:
Waar baal je van dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ja hoor, nog steeds wel.. Alleen baal ik een beetje van bepaalde dingen![]()
![]()
![]()
whihiiiiiii
Sorry, ik kon echt niet gisterenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
whihiiiiiii
Opnemenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Collega waarmee ik dalijk naar de film ga, maakt ze wel.
Nou ik sla even overquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]komt wel goed schatje. Biertje?
Beetje zelfkennis heb ik nog welquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ben blij dat je dat zelf ook door hebt
Wodka uit mijn neus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
whihiiiiiii
Ook niet als we het heel lief vragenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ga lekker niet zeggen waar ik van baal
Ik zal niet meer aan je bips zitten. Ik beloof het.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Je ligt niet bij Tamashii in bed?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Neequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ook niet als we het heel lief vragen?
Wil je dan iets anders drinken meisje?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Opnemen
[..]
Nou ik sla even over
Coooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wil je dan iets anders drinken meisje?
Ik hoor het je zoooooo zeggenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Coooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaa
Op z'n twents zei ik dat.. Laggon :$
* tijnbrein geeft rokjemeisje een glasje colaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Coooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaa
Op z'n twents zei ik dat.. Laggon :$
Dan wil Tamashii me niet meer onzedelijk betasten :$quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Rokje, zullen wij gewoon Twents met elkaar praten op de volgende meet?
Hmm, dat gun ik je nog wel. Dan praten we gewoon Nederlandsquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dan wil Tamashii me niet meer onzedelijk betasten :$
Zulks een gulle jongeman, jij bent hetquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, dat gun ik je nog wel. Dan praten we gewoon Nederlands
Je kan ook prive met haar meeten en dan twents pratenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmm, dat gun ik je nog wel. Dan praten we gewoon Nederlands
Okéquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zulks een gulle jongeman, jij bent het
Praten we de terugweg wel plat
Ik mag haar niet privé meeten van Tamashiiquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook prive met haar meeten en dan twents praten
Nee. Ik niet althans.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef Braamyo het volgende:
Dat prive meeten noemen ze toch gewoon een date xD
Ik date rokje nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef Braamyo het volgende:
Is dat zo?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké
[..]
Ik mag haar niet privé meeten van Tamashii
Dan hebben wij ook een date gehadquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:15 schreef Braamyo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |