abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118497631
Wie is Badr Hari?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Badr_Hari

Hier verder over de -vermeende- mishandelingen van Badr Hari.

quote:
'Derde mishandeling Badr Hari'

Kickbokser Badr Hari (27) zou ook in de Amsterdamse kroeg die bekend staat als 'de kleine Cooldown', in de Lange Leidsedwarsstraat, een man in elkaar hebben geslagen. Het gaat om een broer van een vrouw die een relatie met Hari had.

De man zou in december onder meer een kopstoot en klappen hebben gehad van Hari, en serieuze verwondingen hebben opgelopen in zijn gezicht. Hij heeft nog geen aangifte gedaan.

Volgens een ingewijde hebben vrienden van Hari de man met ernstige bedreigingen weerhouden van een gang naar de politie. De recherche hoopt dat ook dit vermoede slachtoffer alsnog aangifte wil doen.

Hari's advocaat Marnix van der Werf laat weten dat hij 'graag commentaar zou willen geven' op de nieuwe beschuldiging, maar 'dat niet kan' omdat justitie Hari volledige beperkingen heeft opgelegd - dat houdt in dat Hari alleen contact met zijn advocaat mag hebben en Van der Werf en justitie over de zaak moeten zwijgen. Ook het Openbaar Ministerie doet daarom slechts summiere mededelingen over zijn zaak.
quote:
OM wil Badr Hari nog 2 weken vasthouden

AMSTERDAM - Het Openbaar Ministerie (OM) wil dat kickbokser Badr Hari nog 2 weken blijft vastzitten op verdenking van betrokkenheid bij twee mishandelingen.

De onderzoeksrechter beslist vrijdag of zijn voorarrest inderdaad wordt verlengd.
Hari werd woensdagavond aangehouden, toen hij zich op het politiebureau meldde. Hari zou begin deze maand zakenman Koen Everink hebben mishandeld tijdens het dancefeest Sensation in de Amsterdam ArenA.

De tweede aangifte tegen Hari komt van mede-eigenaar Jeroen van den Berg van de Amsterdamse club Air, die vorig jaar naar eigen zeggen in zijn eigen horecagelegenheid in elkaar is getrapt door de 27-jarige vechtkampioen.
quote:
Badr Hari blijft achter slot en grendel

AMSTERDAM - Kickbokser Badr Hari blijft de komende twee weken vastzitten. Dat heeft de rechter-commissaris in Amsterdam vrijdag bepaald bij Hari's voorgeleiding, aldus een woordvoerster van de rechtbank. Justitie verdenkt Hari van twee ernstige mishandelingen en had om de verlenging van het voorarrest gevraagd.

De 27-jarige Hari werd woensdag aangehouden en vastgezet, nadat hij zich bij de politie had gemeld voor verhoor.

Er liggen twee aangiften tegen Hari. Hij zou betrokken zijn geweest bij de ernstige mishandeling van zakenman Koen Everink, tijdens dancefestijn Sensation op 9 juli in de Amsterdam ArenA. Hari was daar met zijn partner Estelle Cruijff aanwezig in een skybox, waar het geweld zich zou hebben voltrokken. Everink raakte zwaargewond. Vorig jaar zou Hari Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse Club Air, hebben geslagen en geschopt. Van den Berg, die schade aan zijn gebit opliep, deed zijn aangifte pas na de mishandeling van Everink.

De formele verdenking tegen Hari luidt poging tot doodslag in vereniging, dan wel zware mishandeling en openlijke geweldpleging. Donderdag heeft de politie Hari verhoord.

Estelle Cruijff zal worden gevraagd een getuigenverklaring af te leggen, aldus het OM. Dat geldt ook voor anderen die tijdens Sensation in de skybox aanwezig waren en mogelijk iets van de mishandeling hebben gezien, aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie.

Hari blijft in zogeheten beperkingen zitten: hij mag alleen contact hebben met zijn advocaat
quote:
Badr Hari zegt flink aangeslagen te zijn door de beschuldiging op misdaadsite Crimesite.nl dat hij verantwoordelijk zou zijn voor het mishandelen van een man tijdens Sensation White in de Amsterdam Arena. In de nabijheid van Badr Hari en zijn vriendin Estelle Gullit-Cruijff werd zaterdagnacht in een VIP-box een man ernstig toegetakeld.

In De Telegraaf vertelt de kickbokser zijn kant van het verhaal. 'Stel en ik stonden in de deuropening nog wat naar die dansende menigte te kijken ... Estelle stond voor me, met één hand speelde ik wat met haar lange haren. Ik hóórde niet eens dat er wat gebeurde! Die muziek, die is zo hard, die hoor je bijna in heel Amsterdam. Ik kreeg er dan ook niets van mee, van die ellende, terwijl ik een dag later weer eens als de grote boosdoener wordt genoemd!'

Nadat de commotie ook doordrong bij het verliefde glamourkoppel gingen ze zo snel mogelijk weg, aldus Badr Hari. Tot zijn grote ontsteltenis las hij de volgende ochtend op internet wat een ooggetuige over de mishandeling verklaarde: 'Badr Hari stond schaapachtig te kijken, met een hopeloze blik van 'wat heb ik nu weer gedaan', tenminste zoals ik het interpreteerde dan hè. Met zijn klauw onder het bloed met een theedoek erom gewikkeld.'

De voormalig K-1 zwaargewichtkampioen baalt flink van de beschuldiging. 'De laatste twee jaar heb ik mijn best gedaan om fouten uit mijn verleden recht te zetten en meteen flitste door mijn hoofd: ik kan nu nog Badr Hari: altijd actueel #12 veel dieper opnieuw beginnen!'

Laten we het objectief en zuiver houden.
En het laatste nieuws:

quote:
Zaak tegen Badr Hari steeds sterker

Voorarrest met 90 dagen verlengd

De rechtbank heeft het voorarrest van kickbokser Badr Hari (27) met negentig dagen verlengd. De verdenking dat hij een reeks slachtoffers zwaar heeft mishandeld, wordt steeds sterker.

De rechtbank weigert 'de beperkingen' op te heffen die het Openbaar Ministerie Hari heeft opgelegd. Hij mag nog altijd geen contact hebben met de buitenwereld. Zijn advocaten Marnix van der Werf en Bénédicte Ficq noch justitie zelf mogen mededelingen doen over de inhoud van de dossiers.

Negentig dagen is de maximale termijn waarmee de raadkamer van de rechtbank de voorlopige hechtenis van een verdachte kan verlengen. In zaken waarin het bewijs nog mager is, kiezen de rechters geregeld voor een kortere verlenging van het voorarrest, bijvoorbeeld met dertig dagen.

Meerdere slachtoffers
Hari heeft volgens justitie meerdere malen slachtoffers ernstig mishandeld in uitgaansgelegenheden. Vorige maand zou hij samen met een of meer anderen zakenman Koen Everink in elkaar hebben geslagen in een vipbox van de Amsterdam Arena - hetgeen hij gedeeltelijk zou hebben bekend. Everink kan mogelijk nooit meer normaal lopen.

Vorig jaar juli zou hij mede-oprichter Jeroen van den Berg in club Air hebben neergeslagen en vervolgens in zijn gezicht hebben geschopt, waardoor enkele tanden afbraken.

Volgens ingewijden heeft Hari in december bovendien de broer van een ex-vriendin klappen en een kopstoot gegeven in feestcafé 'de kleine Cooldown' in de Lange Leidsedwarsstraat. Hij heeft, anders dan Everink en Van den Berg, nog geen aangifte gedaan.
quote:
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'

PVV-leider Geert Wilders vindt dat kickbokscrimineel Badr Hari naar Marokko moet worden gestuurd als hij hier wordt veroordeeld voor geweldpleging en mishandeling.

"Nederlandse nationaliteit afpakken en na uitzitten straf linea recta op vliegtuig naar Marokko", liet Wilders vrijdag weten. Donderdag werd bekend dat het Openbaar Ministerie Hari inmiddels verdenkt van zes mishandelingen.

Advocaat van de kickbokser, Bénédicte Ficq, liet donderdag weten dat de Marokkaan met het korte lontje twee mishandelingen deels bekend heeft. Zo zou hij de 39-jarige miljonair Koen Everink hebben gepimp-smacked tijdens dancefeest Sensation. Daarnaast erkent hij een kopstoot te hebben uitgedeeld aan de broer van zijn ex.

120817_1_img-170812-165.onlineBild_450_285.jpg
Wilders: 'Badr Hari na veroordeling land uit'
pi_118498296
De nachtmerrie van Koen Everink 'Na klappen en schoppen kwam de doodsangst' 'Ik dacht dit is het einde'

'De doortraptheid van de daders zal ik nooit vergeten'

EEN GEZELLIG DANCEFEEST in de Amsterdam ArenA eindigde voor zakenman Koen Everink (38) met een geweldsexplosie, die zijn leven op z’n kop zette. De lichamelijke gevolgen van de zware mishandelingen door een aantal ’feestgangers’, onder wie volgens Everink kickbokskampioen Badr Hari, zijn nog altijd ingrijpend en hoogstwaarschijnlijk blijvend. Volgende week vrijdag staan Badr Hari en een medeverdachte voor het eerst terecht. Vandaag vertelt Koen Everink eenmalig zijn verhaal.

door JOHN VAN DEN HEUVEL

AMSTERDAM, zaterdag

Exact achttien seconden duurde de regen van slagen en schoppen. De Amsterdamse recherche wist het aan de hand van getuigenverklaringen en camerabeelden precies te reconstrueren. Voor Koen Everink, een selfmade miljonair die zijn vermogen verdiende met het succesvol verkopen van reizen, waren het de langste seconden uit zijn leven.

„De eerste stoten voelde ik toen ik op de grond lag. Vreemd genoeg had ik geen pijn. Het waren verdovende klappen. Ik kon ook nog denken. Zo voelt dus een klap van een profbokser, flitste door mijn hoofd. Daarna kreeg ik zoveel trappen en schoppen dat ik een soort doodsangst ervoer. Het geweld was zo hevig, dat ik dacht: dit is het einde.”

De emoties zitten nog altijd dicht aan de oppervlakte bij Koen Everink, bijna vier maanden nadat hij op dancefeest Sensation White in de Amsterdam ArenA volledig in elkaar werd geslagen. Een rolstoel in de tuin en krukken in de gang zijn stille getuigen van zijn revalidatieproces. „Ik werk vier uur per dag intensief aan mijn herstel. Daarna ben ik kapot. Ik kan na de hele zomer aan bed, bank en rolstoel gekluisterd te zijn geweest, nu gelukkig weer lopen. Maar mijn grote hobby’s voetballen en tennissen zijn waarschijnlijk passé. Pas over jaren is duidelijk of en in hoeverre ik van mijn verwondingen zal herstellen”, zegt hij.

Skybox

Littekens markeren niet alleen zijn onderbeen en gezicht, ook in zijn geest blijven de gevolgen permanent aanwezig. „Dit zal ik nooit vergeten”, beseft Everink. „Het zinloze van dat geweld, maar ook de doortraptheid waarmee de daders hun verantwoordelijkheid proberen te ontlopen houdt me voortdurend bezig. Ik heb er nog nachtmerries van. Ik ben na de mishandeling door sommigen neergezet als een dronken, drugssnuivende losbol, die met beledigende teksten die skybox binnenviel. Niets is minder waar. Er is geen enkele aanleiding of rechtvaardiging voor deze afranseling.”

Getergd vertelt Koen Everink zijn verhaal. Eenmalig, benadrukt hij. „Ik wil geen bekende Nederlander worden. Ik vind het al erg genoeg dat ik soms op straat wordt aangesproken. Veel mensen zijn overigens lief en meelevend. Ik ga niet op de stoel van de rechter zitten en kom aanstaande vrijdag niet naar de rechtbank. Pas als de zaak inhoudelijk wordt behandeld, zal ik in de zaal aanwezig zijn. Ik krijg heel veel vragen over wat er is gebeurd, ook vanuit de media. Daarom heb ik besloten om eenmalig mijn verhaal te doen in De Telegraaf.”

Everink verheugde zich naar zijn zeggen vooraf erg op Sensation White. „Ik bezoek dat feest al tien jaar. Er was altijd een leuke sfeer. We waren die avond met een gezellige groep. Op een feest van Dance4life was een veiling voor een goed doel. Ik heb samen met een vriend nog geboden op een aantal veilingstukken. Ja, ik heb die avond zeker gedronken, in totaal zo’n twaalf bacardi-cola’s. Maar dat was vanaf zes uur ’s avonds tot drie uur ’s nachts dus in een periode van negen uur. Tussendoor heb ik veel water gedronken en gegeten. Ik was absoluut niet laveloos, zoals de zaakwaarnemer van Badr Hari in zijn verhoor bij de politie suggereerde. Er is verder ook geen enkele getuige die dat beweert.”

Volgens Koen Everink werd hij door een vrouwelijke kennis in de koninklijke loge uitgenodigd mee te lopen naar een naastgelegen skybox. „Ik was in een gezellige bui. Dat ben ik overigens altijd als ik uitga. Ik ben geen ruziezoeker en al helemaal geen type dat op zo’n feest mensen lallend ga lastigvallen. Drugs gebruik ik nooit. De sfeer in die skybox was helemaal niet gezellig. Ik zag wat mensen binnen staan, onder wie Estelle Cruijff, die ik een handje gaf. Later zag ik op afstand Badr Hari, die iets later binnenkwam. Na een drankje te hebben besteld, heb ik een paar minuten met mijn kennis aan de bar gestaan. Vervolgens besloot ik weer weg te gaan, maar ik moest nog even naar het toilet. Dat had ik beter niet kunnen doen.”

Hij vervolgt: „Toen ik de wc weer uitwilde, voelde ik dat de deur vanaf de buitenkant werd tegengehouden. Ik drukte de deur open en kreeg toen volgens getuigen meteen een keiharde vuistslag of kopstoot. Het moment dat ik me weer herinner, lag ik al op de grond en ik herkende toen Badr Hari. Ik zag en voelde dat de stoot van hem afkomstig was. Hij leek vooraf al geagiteerd en sloeg tijdens een gesprek met de huurder van de box met zijn vuist in zijn handpalm.” Everink kan niet precies meer zeggen hoeveel klappen en trappen hij van iedere dader afzonderlijk kreeg. Aangedaan: „Ik riep: niet doen, stop! Maar het bleef voor mijn gevoel eindeloos doorgaan. Ik ben als een beest afgeslacht door onder anderen een van de beste vechters ter wereld. Ik hoorde: opkankeren uit onze box! Het volgende moment van herinnering was toen ik naar buiten ben geduwd op de gang van de ArenA. Ik keek naar beneden en zag mijn voet letterlijk naast mijn onderbeen hangen. Een stuk bot stak eruit.”

De afranseling is vernietigend. In het ziekenhuis blijken Everinks jukbeen, oogkas en neus gebroken. Zijn lichaam vertoont overal kneuzingen en er wordt gevreesd voor hersen- en nekletsel. De voet van het slachtoffer wordt tijdens een urenlange operatie met een raamwerk van pinnen en platen weer aan het onderbeen vastgezet. Ook een hersteloperatie aan zijn neus vergt uren. De geestelijke schade is zo mogelijk nog groter. „De eerste dagen heb ik alleen maar gejankt”, herinnert Everink zich. „Van pijn en door de medicatie, maar ook van machteloosheid en boosheid. Waarom moest dit gebeuren? Het enige wat ik me kan voorstellen, is dat Badr Hari in de box te horen kreeg dat ik bevriend ben met Jeroen van den Berg, die vorig jaar in Club Air ook door hem is mishandeld. Maar dat is toch geen reden om iemand zo in elkaar te slaan?”

Brieven

De vele uren dat hij aan bed was gekluisterd, leverden Everink naar eigen zeggen ook positieve ervaringen op. „Na jarenlang keihard werken kwam ik in de positie dat we onze reisonderneming (’Eliza was here’, red.) heel goed konden verkopen. Ik begon ooit met minder dan niets, maar ben wel een echte ondernemer, die met vallen en opstaan iets succesvols heeft bereikt. De mishandeling heeft me leren relativeren; ik ben blij dat ik nog leef. Ik heb ook gemerkt hoeveel sommige mensen echt om me geven. Ik kreeg meer dan duizend brieven, kaarten en bloemstukken, soms van wildvreemden. Neen, ik koester geen rancune naar de organisator van Sensation. Duncan Stutterheim en zijn vrouw waren een van de eersten die bloemen stuurden. Ze waren zo aangedaan dat ze de afterparty hebben afgeblazen. Wat kunnen zij eraan doen dat een stel idioten zo los gaat op een feestje?”

Over Badr Hari is Koen Everink duidelijk. „Kort na het incident werd gesuggereerd dat ik twijfelde over een aangifte tegen hem. Daar is geen sprake van. Ik heb zijn naam direct tegen de politie genoemd, omdat ik hem duidelijk herkende. Het is meer dan schandalig wat hij heeft gedaan en ik vind niet dat hij ermee mag wegkomen. Dat geldt ook voor de andere daders. Dat hij eerst ontkent en vervolgens zijn rol kleiner probeert te maken door naar anderen te wijzen vind ik helemaal triest. Wees een kerel en draag de gevolgen van je handelen.” Hij zwijgt even en vervolgt: „Weet je, of en hoelang hij in de gevangenis moet blijven interesseert me niet eens zoveel. Ik denk dat iemand die tot zoiets in staat is een groot psychisch probleem heeft. Daar moet hij aan worden behandeld. In belang van zichzelf, maar ook om te voorkomen dat hij in de toekomst nieuwe slachtoffers maakt. Deze man beseft kennelijk niet wat hij met zijn vechtcapaciteiten buiten de ring kan aanrichten.”

Over Estelle Cruijff zegt Everink: „Ik vind het jammer dat ze niet haar best doet om een bijdrage te leveren aan de waarheidsvinding. Ik heb haar op tv lang over haar echtscheidingsperikelen horen praten, maar bij de rechtercommissaris wil mevrouw Cruijff geen verklaring over mijn mishandeling afleggen. Ze is mentaal niet in staat dat te doen, zegt haar advocaat. Misschien wil ze in een helder moment eens denken aan welke mentale schade andere mensen hebben opgelopen door de daden van haar vriend. Want dat is het ongelooflijk trieste aan het hele verhaal. Deze zaak kent alleen maar verliezers.”
bron

Badr Hari loog over schoenen

Badr Hari heeft de verkeerde schoenen aangeleverd toen de recherche hem daarom vroeg. Badr meende een paar witte schoenen te hebben gedragen met blauwe veters op de avond dat hij miljonair Koen Everink zou hebben mishandeld in de Amsterdam ArenA.

Nader beeldenonderzoek van de politie liet echter zien dat dat helemaal niet de schoenen waren die Badr die avond aangehad zou hebben. Dat vertelde John van den Heuvel vrijdagavond. Eerder op de bewuste avond liep hij met andere schoenen door een restaurant, zegt Van den Heuvel.

Vrijdagmiddag werd bekend dat Everink niet de enige is die een schadevergoeding eist van de kickbokser. Ook een ander vermeend slachtoffer wil geld van Hari zien. Hari zou zijn agressie op de man hebben botgevierd in het Amsterdamse Cooldown Café op het Rembrandtplein. Dat heeft de advocaat van de man aan RTL Boulevard laten weten.

Hari moet volgende week voor de rechter verschijnen om zich te verantwoorden voor negen verschillende zaken.
pi_118499049
ik denk dat hij netto 2 jaar moet zitten.
pi_118500039
Dat zou wel heel erg kort zijn
  † In Memoriam † zaterdag 27 oktober 2012 @ 16:43:28 #5
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_118500320
Marokkanen en zinloos geweld. Hij is inderdaad dat graag bedoelde voorbeeld voor zijn afkomst.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_118500372
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:32 schreef karton2 het volgende:
Dat zou wel heel erg kort zijn
het is altijd 2/3 van de straf en er wordt altijd te laag gestraft.
pi_118500564
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef THEFXR het volgende:
Zo kort?
pi_118500770
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het is altijd 2/3 van de straf en er wordt altijd te laag gestraft.
Je moet toch wel toestemming gegeven worden om eerder uit te mogen?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_118500970
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:57 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je moet toch wel toestemming gegeven worden om eerder uit te mogen?
bij goed gedrag krijg je die altijd en het is niet zoals in amerika, dat je tot de laatste dag 24/7 moet zitten, je hebt altijd een bepaalde periode weekendverlof.
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 17:04:36 #10
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_118501001
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:03 schreef THEFXR het volgende:

[..]

bij goed gedrag krijg je die altijd en het is niet zoals in amerika, dat je tot de laatste dag 24/7 moet zitten, je hebt altijd een bepaalde periode weekendverlof.
Aha, maar dan moet hij zich wel goed gedragen en ik neem aan dat iemand dat moet accoderen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_118501443
Van de site www.misdaadjournalist.nl van HJ Korterink:

Negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting. Wat niet in deze stukken voorkomt – en wat ook nooit tot een officiële aanklacht heeft geleid – is een uitstapje van Badr naar de Hofstad. De laatste tijd kom ik nogal veel in Haagse kringen en dan hoor je wel eens wat. Bijvoorbeeld dat Badr en zijn vriendjes geprobeerd hebben in Den Haag wat horeca af te persen.

Dat is niet verstandig.

Als mij de afgelopen tijd één ding duidelijk is geworden, is het dit: Hagenezen vechten zich liever dood dan zich over te geven, niks is erger dan ‘lafheid’. Badr is te kennen gegeven dat hij dit nóóit meer moest proberen. Het was meteen afgelopen, de boodschap was luid en duidelijk overgekomen.

Blijft het ‘probleem’ dat ‘iedereen’ zegt dat Badr in normale doen zo’n goeie vent is, en zo aardig, ‘niks mis mee’. Maar dat hij zijn momenten heeft. Dat hij zichzelf niet in de hand heeft en helemaal doordraait. Een psychisch probleem. Toen hij in de Arena Koen Everink in elkaar sloeg en schopte was hij misschien niet bij zinnen, maar op het moment dat hij met afpersingen en bedreigingen bezig is, is die knop nog niet om. Dan is hij bij zijn volle verstand. Daar zullen de rechters straks vast rekening mee houden.
anonieme razernist
pi_118502194
Wat ik nog steeds onbegrijpelijk vind is dat de politie Badr Hari verzócht om zijn kleding te komen brengen . Dachten ze nu echt dat hij bebloede schoenen naar het bureau zou brengen?

Echt, mesjogge is het.
En als klap op de vuurpijl mag hij dan ook nog gewoon weken lang op vakantie en krijgt daarna het verzóek om zich te melden op het bureau.

Terwijl vanaf dag 1 de beschuldiging van Everink binnen was en ook een heel stel getuigen die het uit de eerste hand verteld hebben.

8)7 echt.
pi_118502327
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:44 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ik nog steeds onbegrijpelijk vind is dat de politie Badr Hari verzócht om zijn kleding te komen brengen . Dachten ze nu echt dat hij bebloede schoenen naar het bureau zou brengen?

Echt, mesjogge is het.
En als klap op de vuurpijl mag hij dan ook nog gewoon weken lang op vakantie en krijgt daarna het verzóek om zich te melden op het bureau.

Terwijl vanaf dag 1 de beschuldiging van Everink binnen was en ook een heel stel getuigen die het uit de eerste hand verteld hebben.

8)7 echt.
Ja, zo lijkt het tamelijk bizar. Als je hier in de stad een vechtpartijtje begint zit je om te beginnen een weekend in de cel.
anonieme razernist
pi_118502439
quote:

Echt, mesjogge is het.

8)7 echt.
die andere zaken hebben de rechtbank niet gehaald,maar ze gooien nu alles op een hoop.
het gaat erom wat bewijsbaar is niet wat de eis is. ik denk dat er weinig van de 9 aanklachten zullen blijven bestaan!
pi_118502506
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die andere zaken hebben de rechtbank niet gehaald,maar ze gooien nu alles op een hoop.
het gaat erom wat bewijsbaar is niet wat de eis is. ik denk dat er weinig van de 9 aanklachten zullen blijven bestaan!
Al was het alleen deze zaak, dan is het toch al meer dan genoeg om meneer meteen dezelfde nacht op te pakken?
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2012 @ 08:16:46 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118525062
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef THEFXR het volgende:
Mijn voorgevoel zegt ook dat-ie zoiets gaat krijgen. Indirect bewijs, diverse verzachtende omstandigheden, stigmatisering door de media, lekken door het OM: allemaal zaken die zijn straf alleen maar verkorten.

Als gewone man denk je dat hij genoeg gedaan heeft voor een jaartje of 15 brommen, maar hoe anders gaat dit (waarschijnlijk) allemaal weer uitpakken. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_118525170
ik hoor nog maar weinig van alle Marokkanen en de bijbehorende websites dat het allemaal niet waar is en verzonnen is omdat we met zijn allen zo jaloers zijn op deze geweldige succesvolle sporter.
Wat nu écht eens netjes zou zijn, is als de mensen die hem de afgelopen 3 maanden zo de hand boven het hoofd hebben gehouden zich nu ook luid en duidelijk zouden distantiëren van dit rolmodel.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_118525203
quote:
3s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 17:18 schreef NoCigar het volgende:
Van de site www.misdaadjournalist.nl van HJ Korterink:

Negen aanklachten tegen kickbokser Badr Hari, waaronder poging tot doodslag. Bleek tijdens een pro-formazitting. Wat niet in deze stukken voorkomt – en wat ook nooit tot een officiële aanklacht heeft geleid – is een uitstapje van Badr naar de Hofstad. De laatste tijd kom ik nogal veel in Haagse kringen en dan hoor je wel eens wat. Bijvoorbeeld dat Badr en zijn vriendjes geprobeerd hebben in Den Haag wat horeca af te persen.

Dat is niet verstandig.

Als mij de afgelopen tijd één ding duidelijk is geworden, is het dit: Hagenezen vechten zich liever dood dan zich over te geven, niks is erger dan ‘lafheid’. Badr is te kennen gegeven dat hij dit nóóit meer moest proberen. Het was meteen afgelopen, de boodschap was luid en duidelijk overgekomen.

Blijft het ‘probleem’ dat ‘iedereen’ zegt dat Badr in normale doen zo’n goeie vent is, en zo aardig, ‘niks mis mee’. Maar dat hij zijn momenten heeft. Dat hij zichzelf niet in de hand heeft en helemaal doordraait. Een psychisch probleem. Toen hij in de Arena Koen Everink in elkaar sloeg en schopte was hij misschien niet bij zinnen, maar op het moment dat hij met afpersingen en bedreigingen bezig is, is die knop nog niet om. Dan is hij bij zijn volle verstand. Daar zullen de rechters straks vast rekening mee houden.
Klopt, Hagenezen gaan liever vechtend ten onder. In tegenstelling tot dat bange 020 volk.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_118529212
quote:
99s.gif Op zondag 28 oktober 2012 08:16 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Mijn voorgevoel zegt ook dat-ie zoiets gaat krijgen. Indirect bewijs, diverse verzachtende omstandigheden, stigmatisering door de media, lekken door het OM: allemaal zaken die zijn straf alleen maar verkorten.

Als gewone man denk je dat hij genoeg gedaan heeft voor een jaartje of 15 brommen, maar hoe anders gaat dit (waarschijnlijk) allemaal weer uitpakken. :{
Inderdaad.

Het blijft ook heel vreemd dat de politie hem niet direct heeft opgepakt en dat hij gewoon op vakantie mocht. Krankzinnig toch :?

Als je in de stad iemand een 'normale' klap geeft zit je die nacht direct in de cel. Waarom duurde dit zo lang?
Love is in the air!
  Moderator zondag 28 oktober 2012 @ 18:09:34 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_118544257
Hoor net dat Estelle Gullit a.s. dinsdag in het programma 'Britt en Ymke stellen vragen' op RTL5 zit.
Ik ken een instantie die ook een paar vragen voor haar heeft . Misschien daar eerst eens langs?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 28-10-2012 18:18:57 ]
pi_118544517
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
Hoor net dat Estelle Gullit a.s. dinsdag in het programma 'Britt en Ymke stellen vragen' op RTL5 zit.
Ik ken een instantie die ook een paar vragen vragen voor haar heeft . Misschien daar eerst eens langs?
Nah echt en dat doet ze wel! :X
  Moderator zondag 28 oktober 2012 @ 18:20:18 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_118544641
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:17 schreef eskil het volgende:

[..]

Nah echt en dat doet ze wel! :X
Ja, en ik hoorde ook dat ze haar gaan vragen hoe het nu is om op bezoek te gaan in de gevangenis.
Zou de OvJ meekijken?
pi_118545051
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, en ik hoorde ook dat ze haar gaan vragen hoe het nu is om op bezoek te gaan in de gevangenis.
Zou de OvJ meekijken?
Wie weet kijken ze wel mee. Kunnen ze haar gelijk bij de uitgang oppikken voor het volgende gesprek! Ze zal wel het zielige kindvrouwtje uit gaan hangen bij het interview!
  Moderator zondag 28 oktober 2012 @ 18:38:17 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_118545470
quote:

Echt, mesjogge is het.
Kan het een truc geweest zijn?
Dat ze wilden kijken of hij inderdaad zijn eigen kleding zou brengen om na te gaan of hij loog?

En voor de rest: hij zou tbs moeten krijgen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator zondag 28 oktober 2012 @ 18:50:04 #25
249559 crew  Lavenderr
pi_118545967
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 18:38 schreef Gert het volgende:

[..]

Kan het een truc geweest zijn?
Dat ze wilden kijken of hij inderdaad zijn eigen kleding zou brengen om na te gaan of hij loog?

En voor de rest: hij zou tbs moeten krijgen.
Je zou het bijna denken he?
Heb zoiets nog niet eerder gehoord.
"Wilt u het eventuele bewijsmateriaal even langsbrengen , alstublieft?"
"Wanneer het u het beste uitkomt hoor" "Ja, prima, morgen is goed hoor, dankuwel meneer"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')