SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ben nog bezig met een meisje uit Polen hosselen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Gaat t de serieuze kant op ja?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben nog bezig met een meisje uit Polen hosselen.![]()
Bartholomeus had al gewoon een nummertje getrokken hoor.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben nog bezig met een meisje uit Polen hosselen..
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ik hoop van wel. Vriendschappelijk iig en misschien meer maar daar is het nog te vroeg voor om daar iets over te zeggen. Volgende maand ga ik naar haar toe dus dan zullen we zienquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Gaat t de serieuze kant op ja?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ik vraag me nu af of ik na 800 delen van deze reeksen wel actief kan hosselen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat is uit te testen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vraag me nu af of ik na 800 delen van deze reeksen wel actief kan hosselen.Ga een keer speeddaten en kijk hoeveel dates je eruit kan slepen. Bij speeddaten kan je hier geleerde skills testen
14 SHADES OF GREY
Ik moet gewoon weg uit een situatie waarin ik alleen nog maar verder de put in wordt gepraat in plaats van geholpen en gesteund. Tuurlijk is het voorspelbaar, als je lang genoeg iemand zo behandelt dan gaan ze weg.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je begint voorspelbaar te worden.
[..]![]()
Ik begrijp je, maar je moet je niet op je kop laten zitten en helemaal niet door gevestigde users en moderators.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet gewoon weg uit een situatie waarin ik alleen nog maar verder de put in wordt gepraat in plaats van geholpen en gesteund. Tuurlijk is het voorspelbaar, als je lang genoeg iemand zo behandelt dan gaan ze weg."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Kan iemand trouwens een percentage geven van het aantal mensen in dit topic die een relatie hebben (gehad)?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
100 %quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:57 schreef Comp_Lex het volgende:
Kan iemand trouwens een percentage geven van het aantal mensen in dit topic die een relatie hebben (gehad)?
Volgens mij heeft iedereen wel een relatie gehad14 SHADES OF GREY
Groot gelijk heb je, maar je kan je ook afvragen waarom het je zoveel doet. Op zich gaat het voornamelijk om users die vinden dat je een te afwachtende houding hebt en zelf te weinig initiatieven neemt. Dat is toch niet zo kwetsend?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik moet gewoon weg uit een situatie waarin ik alleen nog maar verder de put in wordt gepraat in plaats van geholpen en gesteund. Tuurlijk is het voorspelbaar, als je lang genoeg iemand zo behandelt dan gaan ze weg.![]()
Hangt er vanaf hoe je een relatie definieert.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
100 %
Volgens mij heeft iedereen wel een relatie gehad![]()
Ok, maak daar maar 99% vanquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
100 %
Volgens mij heeft iedereen wel een relatie gehad
Ik heb namelijk nog nooit een relatie gehad."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Dat is waar, en dat is voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe je een relatie definieert.Echt niet. Wel dates?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:00 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ok, maak daar maar 99% van
Ik heb namelijk nog nooit een relatie gehad.14 SHADES OF GREY
Dating telt niet en kleine dingetjes van de basis- en middelbare school ook niet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar, en dat is voor iedereen anders.
[..]
Echt niet. Wel dates?"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Dit is de hoeveelste keer dat je aankondigd weg te gaan? Het wordt nu wel een beetje flauw.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Tuurlijk is het voorspelbaar, als je lang genoeg iemand zo behandelt dan gaan ze weg.![]()
Misschien wel eens leuk ja, maar heb dat voorlopig niet nodig.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is uit te testen.Ga een keer speeddaten en kijk hoeveel dates je eruit kan slepen. Bij speeddaten kan je hier geleerde skills testen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik heb het 2 keer gedaan was wel alleen geen enkele date aan over gehouden dat is wel een beetje zuur. Maar goed voorlopig focus ik mij liever op andere dingenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien wel eens leuk ja, maar heb dat voorlopig niet nodig.14 SHADES OF GREY
Ik ben het niet met haar eens eigenlijk.quote:Ik vind dat mensen zich kwetsend naar me opstellen en vaak kwetsend doen. Ik ben dat zat.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je, maar je kan je ook afvragen waarom het je zoveel doet. Op zich gaat het voornamelijk om users die vinden dat je een te afwachtende houding hebt en zelf te weinig initiatieven neemt. Dat is toch niet zo kwetsend?![]()
Dat verbaast me niets.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben het niet met haar eens eigenlijk.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Waarom niet? Ergens denk wel dat ze gelijk heeft. Een vrouw wil een man die haar kan verzorgen en beschermen. En geen watjequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben het niet met haar eens eigenlijk.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: